Sivu: 2 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 221:sta
  1. #31
    Mä varmaan kans suunnistan myllykukkoon, yritän vielä pummia jostain paikan että pääsis ajaankin mutta nappaan sit vaikka kameran selkään ja tuun kuvaileen huvikseni kun vapaa päivä on. Ainakin vanhana Hämeenlinnan asukkina osaan paikalle.
    I'm in trouble because I'm normal and slightly arrogant. A lot of people don't like themselves and I happen to be totally in love with myself.
  2. #32
    Lainaa (klonkku6 @ Touko. 06 2008,20:22) kirjoitti
    Lainaa (ttuttu @ Touko. 06 2008,20:16) kirjoitti
    Olisikohan mitään järkeä pk-seutulaisten ajaa kimpassa Ahvenistolle 19.5? Jos vaikka tavattaisiin noin klo 7.30 Myllykukossa Nurmijärvellä? Onx järkee? *
    Tietty on järkee!

    Lähdetäänkö Tampereelta Lahdesjärven ABC:ltä vastaan samaan aikaan? Törmätään vaikka jossain Ahveniston kieppeillä?
    Lähdetänn vaan. Onko tää sovittu? Etten turhaa odottele. Tosin voin mä siinä muutenkin vetästä aamiaisen. Abseilla kun se on hiton hyvä
    Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08


    m 72 projekti
  3. #33
    Nyt on puolestani kuitattu tähän päivään mennessä tulleet maksusuoritukset.

    Jos on joku, jonka maksua ei ole vielä kuitattu maksetuksi, ja joka TIETÄÄ maksaneensa tämän Ahveniston keikan ratamaksun, ilmoittautukoon nyt, tai vaietkoon iäksi. No ei tarvitse vaieta iäksi, mutta ilmoittaudu ratavastaaville (jens, Andy) niin ei poisteta listalta.

    HUOM! 1 paikka auki KESKINOPEASSA! Ken sen saa, maksu HETI (pankkipäivien verran ehkä joustetaan) ry:n tilille.

    Yst. terv.
    rahastonhoitajapoliisi
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
  4. #34
    Lainaa (ttuttu @ Touko. 06 2008,20:52) kirjoitti
    Lainaa (Akiva @ Touko. 06 2008,20:36) kirjoitti
    Lainaa (ttuttu @ Touko. 06 2008,20:16) kirjoitti
    Olisikohan mitään järkeä pk-seutulaisten ajaa kimpassa Ahvenistolle 19.5? Jos vaikka tavattaisiin noin klo 7.30 Myllykukossa Nurmijärvellä? Onx järkee?
    En minä paikanpäälle muuten löytäisikään.

    Kellonaikaa varmaan pitää muuttaa?
    Ajajakokoushan on 8:30.
    Auts! Olet oikeassa! Aiemmin on lähdettävä! Olisikos klo 7.00 sopiva aika? Radan osoite on: Ahvenisto Race Circuit Poltinahontie 47
    13130 Hämeenlinna tel:+358400817002
    Navigaattorit mukaan!
    Oorlait! Mä olen nyt dicktaattori; kimppa-ajosta Ahvenistolle kiinnostuneet klo 07.00 Nurmijärven Py... Myllykukossa! Lähtö sieltä VIIMEISTÄÄN klo 7.15 kohti Ahvenistoa! Myöhästyneet tulkoot omin avuin!
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  5. #35
    Mitenkähän muilla toimii tuo 3.6 motoparkin linkki kun mulla se ei ainakaan toimi oikein linkkaa tälläiselle sivulle. Sorry, 404 error

    TOMTOM
    Suottaapa ollakkii tai suottaapa olla olemattakii...

    Honda cbr XX 1100 Blackbird -97
    Suzuki gsx750 f -03
    [url="http://www.bikepics.com/members/tjaaskelainen/96cbr1100/"]http://www.bikepics.com/members/tjaaskelainen/96cbr1100/[/url]
  6. #36
    Tervehdys Sumppa,

    Minä hyvissä ajoin juuri ilmoittauduin ja maksoin saman tien. Maksu lähti Osuuspankista, joten perillä toivottavasti pian.
    If you know exactly what you are going to do, what is the point of doing it?
  7. #37
    Ymmärsinkö oikein, eli jos haluaa päästä ajamaan, niin on pakko ehtiä 8:30 paikalle?
  8. #38
    Lainaa (pajazo @ Touko. 07 2008,14:51) kirjoitti
    Ymmärsinkö oikein, eli jos haluaa päästä ajamaan, niin on pakko ehtiä 8:30 paikalle?
    Moi,
    päivä alkaa ilmoittautumisilla noin klo 8.00 ja kaikille pakollinen ajajakokous on noin 8.30. Ajot alkavat klo 9.00 joten nämä proseduurit on hoidettava ennen sitä pois alta.

    Pyydän huomioimaan että osallistujia on liki 80 joten tiettyjä aikatauluja on pakko olla jotta homma pyörii. Kun ajot alkavat, ratavastaavat ovat aika tiukasti kiinni valvontatehtävissä portilla koko päivän.

    Lisäksi ahvenistolla tulee aikaa viemään pyörien pakollinen desibelimittaus joka voi vielä muuttaa aamun aikatauluja.


    //Andy
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  9. #39
    Lainaa (tomtomgsxf750 @ Touko. 07 2008,14:17) kirjoitti
    Mitenkähän muilla toimii tuo 3.6 motoparkin linkki kun mulla se ei ainakaan toimi oikein linkkaa tälläiselle sivulle. Sorry, 404 error

    TOMTOM
    Jännä juttu kun katsoo mihin tuo sinun viittaus vie...

    http://www.moottoripyora.org/Sumppa

    Ei ehkä toimi ei...



    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
  10. #40
    Lainaa (Sumppa @ Touko. 07 2008,16:50) kirjoitti
    Lainaa (tomtomgsxf750 @ Touko. 07 2008,14:17) kirjoitti
    Mitenkähän muilla toimii tuo 3.6 motoparkin linkki kun mulla se ei ainakaan toimi oikein linkkaa tälläiselle sivulle. Sorry, 404 error

    TOMTOM
    Jännä juttu kun katsoo mihin tuo sinun viittaus vie...

    http://www.moottoripyora.org/Sumppa

    Ei ehkä toimi ei...
    Joo, vähän hassu osoite, mutta koitapa siitä alta sitä "ilmoittaudu ratapäiville" niin pääset ilmoittautumaan mukaan. Avaamme oman topicin kyseiselle keikalle lähempänä ajankohtaa. Mitään sen tarkempaa infoa ei tuosta reissusta vielä ole joten älä huolestu väärästä linkistä...
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  11. #41
    Jos vapaita paikkoja tulee hitaaseen ryhmään niin olen jonossa.

    Olen maksanut sen jo viime kesänä valmiiksi (se Ahveniston peruutusjuttu)
    gsxr600
    ---------
  12. #42
    Niin semmosta tuli vaan mieleen, notta jos jotain sattuu kiinnostaa päästä tohon koulutusryhmään ajelee niin yksi takaportti saattaa avautua mikäli toi mun mopedi ei läpäise melumittausta. Eli Affennistolle väijyy vaa, kuinka miun mopon käy..

    ps. eli toihan on maksettu jo niin samaan konkurssiin AlluR tarjoo ajot... eli ilmaista rata-ajoa tyrkyllä.

    Niin ja nää järjestelijät oliko se ny andy ja jens voi vahvistaa onko tämmönen "veivaus" ylipäätänsä mahdollista.
  13. #43
    Lainaa (AlluR @ Touko. 08 2008,22:46) kirjoitti
    Niin semmosta tuli vaan mieleen, notta jos jotain sattuu kiinnostaa päästä tohon koulutusryhmään ajelee niin yksi takaportti saattaa avautua mikäli toi mun mopedi ei läpäise melumittausta. Eli Affennistolle väijyy vaa, kuinka miun mopon käy..

    ps. eli toihan on maksettu jo niin samaan konkurssiin AlluR tarjoo ajot... eli ilmaista rata-ajoa tyrkyllä.

    Niin ja nää järjestelijät oliko se ny andy ja jens voi vahvistaa onko tämmönen "veivaus" ylipäätänsä mahdollista.
    jepulis..itsekkin sponssaan jos ei mene läpi, eli ahneimmat väijymään jos vaan järjetäjille sopii.
  14. #44
    Jos joku vielä tarjoo kahvit siinä myllykukossa lähtiessä ja ni porailen siellä parkkipaikalla vielä reikiä putkeen ni pääsee ilmaseks ajaankin
    I'm in trouble because I'm normal and slightly arrogant. A lot of people don't like themselves and I happen to be totally in love with myself.
  15. #45
    Älkääs nyt äijät vielä luovuttako, duunataan sellainen karvahattutötterö sinne änkkärin perään, niin ei kuulu kun vähän puhinaa.

    Nyt äkkiä tuning-mittarinpohjia tulostamaan.. ei kai niitä kierroksia muusta kuin mopon mittarista tarkasteta siinä..
    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
  16. #46
    No joo, mä mitään oo luovuttanut. Ajatuksia ja pohdintoja omaan peruspessimistiseen tyyliin...
  17. #47
    Mölyongelma saattaa täälläkin olla edessä . Saa nähdä, täytyy katsoa ja koittaa onneaan, jos melumittauksista vaikka pääsisi läpi. Toivon parasta, pelkään pahinta .
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  18. #48
    Lainaa (Athene @ Touko. 09 2008,15:48) kirjoitti
    Mölyongelma saattaa täälläkin olla edessä . Saa nähdä, täytyy katsoa ja koittaa onneaan, jos melumittauksista vaikka pääsisi läpi. Toivon parasta, pelkään pahinta .
    Oisit ostanut sen 08, niin ei tarviis miettiä
    Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08


    m 72 projekti
  19. #49
    Noniin,
    maksamattomat on nyt poistettu listalta. Siellä on nyt vapaana kaksi paikkaa koulutusryhmässä ja 3 hitaassa. Myydään nopeimmille halukkaille ja hoitakaa maksut välittömästi kuntoon ja täyttäkää tarvittavat tiedot huolellisesti viestikenttään. Kiitos!

    //Andy
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  20. #50
    Moro,

    Ilmoittauduin ja laitoin samantien myös maksuun Apparan hitaaseen
  21. #51
    Ilmoittauduttu ja maksettu hitaaseen!
    Chuck Norris tilasi Hesessä Big Macin, ja sai sen.
  22. #52
    Ilmottauduttu ja maksetttu koulutusryhmään...



    -
  23. #53
    ilmoittauduin koulutukseen. maksu tulee viimeistään tunnin päästä, kunhan pääsen kotia nettitunnuksien luokse.

    Kai se sitä tarkoitti, kun siellä oli yksi paikka vielä tilaa koulutusryhmässä??

    Huom! Maksanko 40e vai 50e???

    Kiire!


    Maksettu tiedonpuutteessa 40e Klo17.27...



    Honda VTR SP2

  24. #54
    Lainaa (Cosmo @ Touko. 09 2008,17:19) kirjoitti
    ilmoittauduin koulutukseen. maksu tulee viimeistään tunnin päästä, kunhan pääsen kotia nettitunnuksien luokse.

    Kai se sitä tarkoitti, kun siellä oli yksi paikka vielä tilaa koulutusryhmässä??

    Huom! Maksanko 40e vai 50e???

    Kiire!


    Maksettu tiedonpuutteessa 40e Klo17.27...
    Juu 40,- ennakkoon ei jäsenet.
    Ja ilmoittautumisesi on myös ok, eli kunhan raha näkyy tilillä, tervetuloa
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
  25. #55
    Jos joku hitaasta- tai koulutusryhmästä haluaa jättää ajot väliin, niin tarjoudun lunastamaan paikan
  26. #56
    Yritin löytää ohjeita tuon melumittauksen suorittamiseen, mutta eipä pistänyt silmään. Viittiikö joku laittaa linkkiä?

    Ilmeisesti mittauksisa käytetään A asteikkoa ja hitaasti reagoivana DB-mittaria?
    täältä näet mitä milloinkin harrastelen... www.youtube.com/jabe84
  27. #57
    Voi perse! Töissä ja pankkitunnukset kotona!!!!

    -hh-

    edit: Laskujeni mukaan olisi klo 11.10 ollut vielä 1 paikka.



  28. #58
    Säätietotus lupaa kohtuullista keliä


    Iku
    Mitään en yritä mutta parhaani lupaan
  29. #59
    Lainaa (Zeipii @ Touko. 11 2008,22:15) kirjoitti
    Yritin löytää ohjeita tuon melumittauksen suorittamiseen, mutta eipä pistänyt silmään. Viittiikö joku laittaa linkkiä?

    Ilmeisesti mittauksisa käytetään A asteikkoa ja hitaasti reagoivana DB-mittaria?
    Tuolta löytyy kun selailee alas asti.
    Suzuki RF 900R
  30.  
  31. #60
    Lainaa (klonkku6 @ Touko. 06 2008,20:22) kirjoitti
    Lähdetäänkö Tampereelta Lahdesjärven ABC:ltä vastaan samaan aikaan?
    Kai joku muukin Tampereelta on tulossa? TeeVee...?
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset ja muutokset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
Sivu: 2 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen