Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234
Tulokset 91:stä 112:een 112:sta
  1. #91
    Lainaa (Pete @ Elo. 28 2010,23:09) kirjoitti
    No tehän hätäsiä ootte. Tässä jokunen kuva kakkoslippupisteeltä.
    Kiitos, loistavia otoksia!
    Too weird to live, too rare to die.
    Honda CBR 600RR 2009
    Honda CBR 1000RR 2010
  2. #92
    Hyviä kuviahan nuo on
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  3. #93
    Iso kiitos Hannulalle joka lainasi etulämppäriä ja telttakaverille joka antoi sateen suojan. *Ei olis telttaa voinut parempaan aikaan enää pystyttää.
    Nyt on varmaan oma kausi pulkassa ja pyörä talven aikana osiksi. Jos päivittelis hieman osia siihen ja muutenkin siistisi sen ensi kesän koitoksia varten.
    Kiitos järkkäreille, kurvaillaan taas ensi kesänä.
    R6R räärääpyörä
  4. #94
    Lainaa (Pete @ Elo. 28 2010,23:09) kirjoitti
    Tässä jokunen kuva kakkoslippupisteeltä.
    Kiitos kuvista! Jatka ihmeessä kuvaamista ratapäivillä, koska niille kuville on aina tilausta. Itselläni alkaa olemaan sellainen fiilis, että nyt alkaa ajaminen viemään voiton ja kuvaaminen ratapäivillä jää vähemmälle. Ensi kaudella ei ehkä kamera enää kulje mukana ratapäiville ollenkaan.
    xxx
  5. #95
    Lainaa (Streethawk @ Elo. 29 2010,10:45) kirjoitti
    Lainaa (Pete @ Elo. 28 2010,23:09) kirjoitti
    Tässä jokunen kuva kakkoslippupisteeltä.
    Kiitos kuvista! Jatka ihmeessä kuvaamista ratapäivillä, koska niille kuville on aina tilausta. Itselläni alkaa olemaan sellainen fiilis, että nyt alkaa ajaminen viemään voiton ja kuvaaminen ratapäivillä jää vähemmälle. Ensi kaudella ei ehkä kamera enää kulje mukana ratapäiville ollenkaan.
    Juu, toi oli vasta eka kerta kun kuvia napsin, vielä ei motivaatio loppunut vaikka en ihan tyytyväinen kuviin ole. Ajaminen se on mullekkin se ensisijainen asia, mutta eiköhän sitä tuu kuvattua jatkossakin, ainakin jos lipulle eksyy. Ajatuksissa on opetella eka itse kuvaamaan ja sitten laittaa parempi puolisko radan varteen kameran kans.

    Lainaa (Juutana @ Elo. 28 2010,19:07) kirjoitti
    Sen Ten Kate- katteilla varustetun ZZ-rekkarin perässä yritin roikkua, mutta jäin aika radikaalisti kun ohitettavia tuli väliin.
    Olisit tullu perässä vaan.
  6. #96
    Lainaa (Pete @ Elo. 29 2010,11:15) kirjoitti
    Lainaa (Juutana @ Elo. 28 2010,19:07) kirjoitti
    Sen Ten Kate- katteilla varustetun ZZ-rekkarin perässä yritin roikkua, mutta jäin aika radikaalisti kun ohitettavia tuli väliin.
    Olisit tullu perässä vaan. *
    Miten ihmeessä sä lähdit vetämään niin lujaa heti alusta alkaen noin kylmissä olosuhteissa? Onko sulla mitkä renkaat? Itse sai ajella aika sukkasilteen eikä missään vaiheessa löytynyt kunnollista luottoa pitoon (racetec k3 eikä lämppäreitä). Tai sitten siellä vaan oli pitoa paljon enemmän mitä itse uskalsi luottaa.
    xxx
  7. #97
    Lainaa (Streethawk @ Elo. 29 2010,11:41) kirjoitti
    Lainaa (Pete @ Elo. 29 2010,11:15) kirjoitti
    Lainaa (Juutana @ Elo. 28 2010,19:07) kirjoitti
    Sen Ten Kate- katteilla varustetun ZZ-rekkarin perässä yritin roikkua, mutta jäin aika radikaalisti kun ohitettavia tuli väliin.
    Olisit tullu perässä vaan. *
    Miten ihmeessä sä lähdit vetämään niin lujaa heti alusta alkaen noin kylmissä olosuhteissa? Onko sulla mitkä renkaat? Itse sai ajella aika sukkasilteen eikä missään vaiheessa löytynyt kunnollista luottoa pitoon (racetec k3 eikä lämppäreitä). Tai sitten siellä vaan oli pitoa paljon enemmän mitä itse uskalsi luottaa.
    Renkaina Michelin PP 2CT, ei lämppäreitä mullakaan ja paineetkin oli parin viikon takaisen Mp-tuen Ahveniston keikalta jolloin oli noin 10 astetta lämpösempää, eli en katsonut niitä eilen ollenkaan. Ekalla setillä tuli aloitettua rauhallisesti, mutta tokassa oli jo sen verta luottoa, että uskalsi ekan kiekan jälkeen jo laskee suht normisti. Etunen muuten ajettu jo noin 13 tkm ja vielä kestää, ihme rengas.
  8. #98
    Lainaa (SamiN @ Elo. 28 2010,20:35) kirjoitti
    Lainaa (Makeka @ Elo. 28 2010,20:26) kirjoitti
    Lainaa (SamiN @ Elo. 28 2010,20:01) kirjoitti
    Huomasiko kukaan ajoinko neljännessä(?) setissä yhden ylim. kierroksen ruutulipun jälkeen? Ainakaan kukaan ei asiasta huomauttanut, mutta kaikki edeltä meni varikolle ja siinä vaiheessa kun saavutin varikolle menevät, olin jo ohittamassa ja katsoin parhaaksi jatkaa omaa linjaani enkä tehdä mitään ylimääräisiä koukkauksia.
    Punaiset vilkkui sen ylimääräisen(?) kierroksen ja viimeisenä tulin sisään. *
    Huomasin..... ja punaiset valot olivat only for u. Tämän kerran menköön, mutta on tuommoisesta kovaakin rippiä jaettu.
    Ruutulipun jälkeen tullaan varikolle piste. Eikä ohitella mitään ketään piste.
    Olisi siitä voinut tulla paikan päällä mainitsemaankin?

    Anyway, asia ymmärretty. Se oli vahinko ja ei tule toistumaan nyt kun tietää mihin katsoo. *
    Pari settiä joo pääs ajamaan mut hauskaa oli eli kiitoksia vaan järjestäjille.

    Jonkin verran pelästys kyl kun yks kaveri ruutulipun jälkeen ku laskettelin hiljakseltaan tuli vauhdil ohi olisko ollu keltainen yammu no joku keltainen kuitenkin ei niitä hirveesti hitaasryhmäs ollu et hiukan vois pitää kiinni säännöistä...
  9. #99
    Kiitos taas järjestelyistä. Harmi vain että keli ei ollut ihan kohillaan mutta vielä on 1 kerta ahvenistolla jäljellä
    Korkeelta ja kovaa!
  10. #100
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Reissu oli mitä oli, mutta aika vähän näitä on kohdalle sattunut. Kolme vuotta sitten oli vastaavan kaltainen reissu Apparalle, silloin taidettiin ajaa yksi setti ja tunnin verran ihmeteltiin.

    Kiitokset yennylle gikserin koeajosta, neljä kierrosta tyhjällä radalla ja aamulla oli niska kohtuu valmis. On tullut vissiin harrastettua liikaa näitä ergonomisia laitteita.
    1000
  11. #101
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (dreamer @ Elo. 29 2010,10:39) kirjoitti
    Iso kiitos Hannulalle joka lainasi etulämppäriä
    Eipä kestä, en ole nähnyt sitä sen jälkeen kun iskut sen mun kouraan. Mihinkähän sekin joutui..? *
    1000
  12. #102
    Lainaa (Hannula @ Elo. 29 2010,23:16) kirjoitti
    Lainaa (dreamer @ Elo. 29 2010,10:39) kirjoitti
    Iso kiitos Hannulalle joka lainasi etulämppäriä
    Eipä kestä, en ole nähnyt sitä sen jälkeen kun iskut sen mun kouraan. Mihinkähän sekin joutui..? *
    Unohditko sen sinne Ahvenistolle?
    R6R räärääpyörä
  13. #103
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Siellä varmaan, ellei päätynyt ratavastaavien kyytiin. Laittelin Apparalle postia, eiköhän tuo löydy.
    1000
  14. #104
    Kiitokset tältäkin keltanokalta kaikille järjestäjille, kouluttajille ja kanssa-ajelijoille. Kivaa oli, kunnes ne "20-vaille sateet" alkoivat piinaamaan. Ensi kerralla sitten uudestaan koulutusryhmään, että pääsee läpikäymään koko paketin.
    Life is too short to leave behind.

    Kawasaki 300J 2014 - lällis

    Exät:Yamaha FZ6-S 2008, Honda CBF 1000 S 2010, Kawasaki Versys 650, 2011, GSF 1250 SA ABS 12(10), Varadero 1000-04, GSF 1250 SA-07, GSX 750F-05, DL V-strom 650-06, SV 650 S-03
  15. #105
    Lainaa (Hannula @ Elo. 30 2010,09:14) kirjoitti
    Siellä varmaan, ellei päätynyt ratavastaavien kyytiin. Laittelin Apparalle postia, eiköhän tuo löydy.
    Se lämppäri on mulla tallilla. Lähetin sulle tekstarin asiasta, mutta ei vissiin tavoittanut?
    "Paskaks vaan jos se paskaks menee"
    CBR600RR '07 -raaseri
  16. #106
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Olihan tuolla viesti näköjään, laite vaan liian hiljaisella.
    1000
  17. #107
    päivän eka kaataja ilmoittautuu... Ennen lauantaita oli takana n. 250 km ahvenistolla tänä kesänä mutta ilmeisesti se ei selkä taivu aamuisin sitäkään vähää mitä muuten.

    Vahingot sitten kuitenkin melko pienet, ainoa mikä pisti tosiaan miettimään oli nuo housut jotka meni aivan päreiksi... Vauhtia oli race chronon mielestä n. 65 km/h mutta Yokon kangashousut antautu aivan totaalisti... Äijälle ei onneksi käynyt kuinkaan, ei naarmun naarmua.

    Jalkatappi ja pleksi meni roskiin, pleksi sitten minun onnellani osui sen verran kaiteeseen että siihen riitti! Sain vielä vähän ajettua päivän mittaan, nyt voi todeta että takana on n. 300 km ahvenistolla, korva ollut maassa vain kerran..!

    Kiitoksia järjestäjille, varmasti tulen uudestaan!

    Olen ihmetellyt kenkien ja jalkatappien kulumaa tänä kesänä, mutta kuten kuvasta ilmenee





    mä tarvin kulutuspalat kengänpohjaan!!

    T: TiuSo
    Husqvarna 701LR
  18. #108
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (TiuSo @ Elo. 30 2010,17:17) kirjoitti
    Olen ihmetellyt kenkien ja jalkatappien kulumaa tänä kesänä, mutta kuten kuvasta ilmenee

    mä tarvin kulutuspalat kengänpohjaan!!
    Siirrä päkijät tapeille, niin kengät säästyy. Sen lisäksi kannattaa roikkua enemmän tai vaihtaa sellaiseen pyörään joka sallii reilummat kallistukset jos tahtoo nopeutta mutkissa vielä nostaa. Toi jalkatapin raahaaminen on aina ns. oire joistain, eli siitä ei enää kannattaisi yrittää kiristää vauhtia. Itse ajelin tarkoituksella pitkään jalkatappien tuntosarvet paikallaan kun käytin niitä muistuttamaan että ajoasento on väärä jos tapit osuu mun vauhdeissa maahan.

    Tosin sulla voi tulla jo ihan pyörän tekniset ominaisuudet rajoittavaksi tekijäksi jos vauhtia haluat lisää.
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
  19. #109
    Lainaa (TiuSo @ Elo. 30 2010,17:17) kirjoitti
    päivän eka kaataja ilmoittautuu...
    Meinasin, että teen "scuubat" ja tulen sanomaan sulle, että sun ajo näytti aika pelottavalta, kun hetken takana ajelin ja sitä katselin. En sitten ehtinyt, kun kaadoit niin pian* Lähes joka mutkassa mitä näin, niin jalkatapit raahasi rataa ja meinasi jo mennä pitkäksi/nurin siinä sillan jäkeisessä vasurissa, kun tappi otti hieman enemmän kiinni. Onneksi ei mieheen sattunut!
    xxx
  20. #110
    Kiitoksia järjestäjille hyvin järjestetystä ratapäivästä!!!
    - Ducati - ainoa oikea jyrskytin
  21. #111
    Lainaa (Hannula @ Elo. 29 2010,18:12) kirjoitti
    Kiitokset yennylle gikserin koeajosta, neljä kierrosta tyhjällä radalla ja aamulla oli niska kohtuu valmis. On tullut vissiin harrastettua liikaa näitä ergonomisia laitteita.
    Mie jo luulin etten saa enää mopoani takas, sen verran tunnuit sillä radalla viihtyvän .

    Olis kyllä ollu kiva ajaa vähän enemmän ja päästä liputtamaankin, mut ens kesänä sit! Kiitos ja kumarrus *
    Suzuki GSX-R750 K9 & Saab 9-5 3.0t -99
    Suzuki GSX-R600 K7 * Saab 9000 CD 2.3T -91 * Honda CBR 600 RR -06 * Yamaha YZF 600 R Thundercat -96 * Kawasaki ZXR 400 -94
  22.  
  23. #112
    Lainaa (tumeetti @ Elo. 30 2010,09:40) kirjoitti
    Lainaa (Hannula @ Elo. 30 2010,09:14) kirjoitti
    Siellä varmaan, ellei päätynyt ratavastaavien kyytiin. Laittelin Apparalle postia, eiköhän tuo löydy.
    Se lämppäri on mulla tallilla. Lähetin sulle tekstarin asiasta, mutta ei vissiin tavoittanut?
    Hjyvä hjyvä, että lämppärit löyty!
    R6R räärääpyörä
Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234