Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 112:sta
  1. #61
    Kesän ensimmäinen ratapäivä, joka jouduttiin sään vuoksi pistämään poikki kesken kaiken. Liukasta oli, kuten eritoten jälkimmäinen kaato osoittikin.

    Kiitos tästä, taisi olla allekirjoittaneelle kauden viimeinen reissu. Nähdään päättäjäisissä!
    "Paskaks vaan jos se paskaks menee"
    CBR600RR '07 -raaseri
  2. #62
    Aina kartalla. Makeka:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Oct 2007
    Espoo - Esbo!
    Lainaa (Streethawk @ Elo. 28 2010,17:11) kirjoitti
    Lainaa (Nitrous @ Elo. 28 2010,16:49) kirjoitti
    ... setä sininen muisti vielä kotimatkalla. Ovat näköjään muuttaneet rajoituksia sitten viime kesän, pitäs pitää näköjään silmät auki. *
    Juu siinä kohtaa on enää 100km/h rajoitus *

    Vuoden ensimmäinen ratapäivä jota ei tuon sään puolesta pysty kyllä yhtään kehumaan. 3 settiä sai kuitenkin ajaa ettei se ihan hukkaan mennyt. Kiitokset taas seurasta ja järjestelyistä!
    Ajelinpa Hannulan kanssa ohi juuri kun olit setä sinisen taksissa....kilttiä sinulta kun järjestit heille tekemistä, saatanpa tarjota yhden ..

    Kolme settiä tuli ajettua, tokassa meinasi käydä vahinko(joo, nyt on kylmä ja renkuloiden lämpeämiseen tarvitaan enemmän kuin kuusi mutkaa), ja kolmas menikin sitten ihmetellessä kuinka märkää oli. Mutta, tuli ajettua ja soppaa tienattua.

    Kiitos kaunis jälleen ratajärkkäilijöille, Heipalle ja Wexille, suunsoittajille ja kanssa pojottajille, vähiin nää käy ennen kuin loppuvat. Niin ja anteeksi ..
    Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
    Se valkoinen kikseri.
  3. #63
    kiitos järjestäjille, kaks settiä ehdin ajaa ja rata oli märkä.. ajoin toisen kaatujan takana ja kyllä säikäytti.. toivottavasti saat mopon taas ajokuntoon mahd. pian.. oli sen verran kylmä ajaa helsingistä aamulla hämeenlinnaan että jo senkin puolesta taisi jäädä tämänpäivänen tän vuoden viimekseks ratapäiväks... nähään ens vuonna sitten uudestaan
  4. #64
    Dodiin. Ensimmäinen ratapäivä takana. Pelkäänpä pahoin, ettei jäänyt viimeiseksi. Joo, sitä kun luulee osaavansa edes jotain niin kohtalaisen nöyränä ajelin himaan. Jos vaikka 18.9 satais vaikka tunnin sykleillä, niin pääsis kokeileen kuivalla. Anyway hyvä setti; paljon jäi hihaan. Kiitoksia org. järkkäreille ja muille sateenpitäjille..
    T7
  5. #65
    Samoin eka ratapäivä takana.
    Koulutuspäivillä ja jotain tuli opittuakin , eli kiitokset järjestävälle taholle.

    Sade vähän sotki tunnelmaa, ainakin kun huomattiin että sade alkoi aina 20min vaille tasan, eli silloin milloin koulutusryhmän ajot alkoivat , ittellä lisäksi flunssa päällä niin ei oikein pystynyt keskittymään hommaan.

    Ajolinja ja katse asiat kerkesin olemaan , toivottavasti sade hieman edes hellitti klo 15:30 jälkeen ja loppuporukka pääsi käymään loppuasiat edes jotenkin.

    18.9 on kiikarissa mutta 17.9 perjantaina myöhäinen paluu työreisusta pistää vähän askarruttamaan kerkeekö tonne.



  6. #66
    Kiitoksia myös mun puolesta järkkäreille, ajo-opettajille ja kanssa-ajelijoille.

    Harmillisesti jäi sateen takia lyhkäseksi, mutta kokemus oli kuitenkin mukava irtiotto perusarjesta ja ensitutustuminen Ahveniston rataan. Ja paluumatka Hämeenlinnasta Tampereelle tällä kertaa Pälkäneen kautta tuotti ihan peruskivat touringit.

    Niijjuu ja kuten jo paikanpäällä totesinkin niin kivasti koulutusryhmässä tarttui aiemmalla kerralla itseltä ohi menneitä juttuja haaviin. Ens kesänä taas kertaamaan.

    Jeh, mutta jos ei ennemmin nähdä niin sit viimestään ens kesänä. Eli hyviä ajoja itse kullekin.



    Honda VTR 1000 F -98
    Exkaksipyöräiset:
    1. Honda Z50J Monkey
    2. Tarviiko muita enää mainitakkaan?

    --------------

    "Mitä eroa tällä isolla ja pienellä on?"
  7. #67
    Lainaa (mattipoeka @ Elo. 28 2010,17:26) kirjoitti
    Kiitokset kaikille seurasta. Tunnustahan nyt millä nimimerkillä kirjoittaa se jannu joka minusta lykkäs siinä hevosenkengäs ohi törkeesti, tuli tippa linssiin
    Jos oli punavalkoinen R6, niin se olin minä...

    Kaitsu
    Yamaha R1 -08 ratakilpuri
  8. #68
    Lainaa (R6Kaitsu @ Elo. 28 2010,18:36) kirjoitti
    Lainaa (mattipoeka @ Elo. 28 2010,17:26) kirjoitti
    Kiitokset kaikille seurasta. Tunnustahan nyt millä nimimerkillä kirjoittaa se jannu joka minusta lykkäs siinä hevosenkengäs ohi törkeesti, tuli tippa linssiin
    Jos oli punavalkoinen R6, niin se olin minä...

    Kaitsu
    Tais olla sie ja sitte tais tulla joku 1000cc
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  9. #69
    Lainaa (tumeetti @ Elo. 28 2010,17:34) kirjoitti
    Kesän ensimmäinen ratapäivä, joka jouduttiin sään vuoksi pistämään poikki kesken kaiken. Liukasta oli, kuten eritoten jälkimmäinen kaato osoittikin.

    Kiitos tästä, taisi olla allekirjoittaneelle kauden viimeinen reissu. Nähdään päättäjäisissä!
    Tuli sitten korkattua kaatosaldo omalta osalta. Liukasta oli joo, tihkusateen alkaminen taisi olla viimeinen niitti tuossa, vauhtia ei varmaan ollut yhtään enempää kuin edellisessä setissäkään mutta rengas lipsahti alta.

    Kuskille ei onneksi käynyt kuinkaan, vähän vauhtiraitoja nahkoihin. Pyörän kanssa oli isompi tuho lähellä, onneksi se otti kaidekosketuksen renkaat edellä niin säästyi pahemmilta vaurioilta. Pikaisella tutkimisella ei mennyt kuin jalkatappi + tapin runko poikki, ram air torvi / etukatteen ylärauta murtui, jarrukahva solmussa, sliparissa kulumaa ja kuitukatteissa vekkiä.

    Jälkiviisaana voi olla hyvillään että tuli hommattua kuitukatteet, kaatumatatit ja koneen poskensuojat, ekaa kertaa paikallaan ja heti kaato
    ex. ZX6R 2003
  10. #70
    Ratavastaava
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2007
    Tampere
    MotOrg ry jäsen
    Thäänks kaikille! Ekaa kertaa tänä vuonna Ahvenistolla ja hyvältähän se maistui sen ekat 3 settiä, ennen ku alko satamaan..

    Siinä sitten neljän aikaan vedin sadekamat päälle nokka kohti Tamperetta. Tiiriön liittymän jälkeen oli ehk 1km märkää tietä, loppu kuivaa ja Tampereella moikkas jopa aurinko vähän.
    Ihmeellisesti se sade siihen radan päälle linnottautui, kun het pohois puolella oli ihan kuivaa..

    Mites muute ne liputtajat, jotka oli jo maksanu, mut ei päässy liputtaa, vaikka kuin halus.. Ens kesänä free-trackday vai kui?
    GAAAAAZ!!!!
  11. #71
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (mattipoeka @ Elo. 28 2010,18:38) kirjoitti
    Lainaa (R6Kaitsu @ Elo. 28 2010,18:36) kirjoitti
    Lainaa (mattipoeka @ Elo. 28 2010,17:26) kirjoitti
    Kiitokset kaikille seurasta. Tunnustahan nyt millä nimimerkillä kirjoittaa se jannu joka minusta lykkäs siinä hevosenkengäs ohi törkeesti, tuli tippa linssiin
    Jos oli punavalkoinen R6, niin se olin minä...

    Kaitsu
    Tais olla sie ja sitte tais tulla joku 1000cc
    Jos se oli musta gsx-r ja meni sisäkautta ohi, niin saatoin olla minäkin. Jonkun ainakin ohitin siinä, kun linja veti edessä menevällä sen verran leveäksi, että välistä hyvin mahtui. En pannut merkille, että kuka se ohitettava oli.

    Sen Ten Kate- katteilla varustetun ZZ-rekkarin perässä yritin roikkua, mutta jäin aika radikaalisti kun ohitettavia tuli väliin.

    Orgin ratapäivät oli sitten omalta kohdaltani tältä kesää tässä. Kiitos ja etenkin anteeksi.





    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
  12. #72
    Lainaa (mattipoeka @ Elo. 28 2010,18:38) kirjoitti
    Lainaa (R6Kaitsu @ Elo. 28 2010,18:36) kirjoitti
    Lainaa (mattipoeka @ Elo. 28 2010,17:26) kirjoitti
    Kiitokset kaikille seurasta. Tunnustahan nyt millä nimimerkillä kirjoittaa se jannu joka minusta lykkäs siinä hevosenkengäs ohi törkeesti, tuli tippa linssiin
    Jos oli punavalkoinen R6, niin se olin minä...
    Kaitsu
    Tais olla sie ja sitte tais tulla joku 1000cc
    Hahaa.. Aiheesta pari sanaa jo ahvenistolla vaihdettiinkin mutta tunnustetaan nyt nimimerkkikin ..

    Vesikeliin sai tutustua lipun varressa ihan koko kesän edestä, harvoin on kamat hypännyt yhtä nopeesti kärryyn lähtöpäätöksen jälkeen...

    Kiitoksia vaan hyvästä seurasta kaikille! Hauskaa oli vaikka ajot jäikin vajaaseen pariinkymmeneen kiekkaan..
  13. #73
    Lainaa (Juutana @ Elo. 28 2010,19:07) kirjoitti
    Lainaa (mattipoeka @ Elo. 28 2010,18:38) kirjoitti
    Lainaa (R6Kaitsu @ Elo. 28 2010,18:36) kirjoitti
    Lainaa (mattipoeka @ Elo. 28 2010,17:26) kirjoitti
    Kiitokset kaikille seurasta. Tunnustahan nyt millä nimimerkillä kirjoittaa se jannu joka minusta lykkäs siinä hevosenkengäs ohi törkeesti, tuli tippa linssiin
    Jos oli punavalkoinen R6, niin se olin minä...

    Kaitsu
    Tais olla sie ja sitte tais tulla joku 1000cc
    Jos se oli musta gsx-r ja meni sisäkautta ohi, niin saatoin olla minäkin. Jonkun ainakin ohitin siinä, kun linja veti edessä menevällä sen verran leveäksi, että välistä hyvin mahtui. En pannut merkille, että kuka se ohitettava oli.

    Sen Ten Kate- katteilla varustetun ZZ-rekkarin perässä yritin roikkua, mutta jäin aika radikaalisti kun ohitettavia tuli väliin.

    Orgin ratapäivät oli sitten omalta kohdaltani tältä kesää tässä. Kiitos ja etenkin anteeksi.

    Tais olla se toinen superduke kysees
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  14. #74
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (mattipoeka @ Elo. 28 2010,19:10) kirjoitti
    Tais olla se toinen superduke kysees
    Totta jos puhutaan, niin saattoi olla joku kyykkykin... Ei mitään muistikuvaa pyörästä tai kuskista. Muutenkaan ei noi muiden pyörät/kuskit mulle mitenkään rekisteröidy. Vissiin kapasiteetti täynnä omaa säätämistä, niin ei enää pysty käsittelemään ns. ylimääräistä dataa. Paitsi tietysti jos on hyvännäköinen naiskuski. Sen havainnointi on sitten vaan omasta ajamisesta aina pois...
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
  15. #75
    Lainaa (tsaily @ Elo. 28 2010,19:08) kirjoitti
    Lainaa (mattipoeka @ Elo. 28 2010,18:38) kirjoitti
    Lainaa (R6Kaitsu @ Elo. 28 2010,18:36) kirjoitti
    Lainaa (mattipoeka @ Elo. 28 2010,17:26) kirjoitti
    Kiitokset kaikille seurasta. Tunnustahan nyt millä nimimerkillä kirjoittaa se jannu joka minusta lykkäs siinä hevosenkengäs ohi törkeesti, tuli tippa linssiin
    Jos oli punavalkoinen R6, niin se olin minä...
    Kaitsu
    Tais olla sie ja sitte tais tulla joku 1000cc
    Hahaa.. Aiheesta pari sanaa jo ahvenistolla vaihdettiinkin mutta tunnustetaan nyt nimimerkkikin ..

    Vesikeliin sai tutustua lipun varressa ihan koko kesän edestä, harvoin on kamat hypännyt yhtä nopeesti kärryyn lähtöpäätöksen jälkeen...

    Kiitoksia vaan hyvästä seurasta kaikille! Hauskaa oli vaikka ajot jäikin vajaaseen pariinkymmeneen kiekkaan..
    Noni löytyhä se syylline
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  16. #76
    Harmittavan lyhyeks jäi tää eka ratapäivä hitaassa, mut lämpimässä muistossa on edelleen kaks edellistä koulutusryhmää hellekelissä.

    Kiitokset kanssaratailijoille tästä kesästä ja erityisesti kouluttajille, teette todellakin arvokasta työtä pyyteettömästi ja innolla meidän aloittelevien motoristien turvallisuuden eteen. Tosin lieveilmiönä ainakin allekirjoittaneelle tuli ratakärpäsen purema.

    Tässä yhteydessä vielä erityismaininta Kemoran sunnuntain ratapäivästä, jossa ei varsinaista koulutusryhmää ollut, mutta kun ekaa kertaa radalla olevia oli 7, järjestitte ex-tempore heille koulutuksen! Itse siinä jonon perässä ekassa setissä katselin ajolinjoja minulle uudella radalla.
    er-6n -06, Z750 -09
  17. #77
    Kyntökone Oiva:n avatar
    Liittyi Jul 2009
    Kehä I eteläpuoli
    MotOrg ry jäsen
    Saunominen, lyhyt yöuni, kylymä ja märkä söi miestä. Tämä nyt ei ole kenenkään vika, taattua org-laatua koko häppeninki, kiitos

    ..erse että paleltaa vieläkin reissun päälle, pitikö sitä himaan tullessa lusikoida puoli pakettia jäätelöä kitusiin, pitikö?
    Urea jacta est
  18. #78
    Tässä videonpätkä koulutusryhmän toisesta setistä: *linkki tubeen* (cruising tomaatti)

    Huomasiko kukaan ajoinko neljännessä(?) setissä yhden ylim. kierroksen ruutulipun jälkeen? Ainakaan kukaan ei asiasta huomauttanut, mutta kaikki edeltä meni varikolle ja siinä vaiheessa kun saavutin varikolle menevät, olin jo ohittamassa ja katsoin parhaaksi jatkaa omaa linjaani enkä tehdä mitään ylimääräisiä koukkauksia.
    Punaiset vilkkui sen ylimääräisen(?) kierroksen ja viimeisenä tulin sisään.

    Hieman hankala huomata portin lippua kun visiiri on märkä ja koittaa katsella jo sinne kaarteeseen. Sori siis jos viivästytin seuraavaa ryhmää.
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Albumi
    * Tuubi
  19. #79
    Kiitokset täältäkin järkkäreille ajo-koulutuksen fixaamisesta. Kiva kun saitte lykättyä myös hieman 'liukkaan kelin' olosuhteita päivän epistolaan, tänä kesänä kun ei liioin ole päässyt treenaamaan kostealla alustalla.

    Kiitos myös varikkokatoksen etelä-pään kuskeille hauskasta seurasta, etenkin Mattipoekalle RaceChronon käyttökoulutuksesta. Toistaiseksi olen ajanut rataa vain koulutus- ja hauskuusmielessä, nyt saattaa kuvioihin tulla tavoitteellisuutta mukaan. Toivottavasti osaan jatkossa(kin)pysytellä omien rajojeni sisäpuolella.

    Stadin suuntaan kun ajoi niin mollukka rupes lyysaa ihan kivasti, sisäinen lämpeneminen onnistui tosin vasta saunan lauteilla.

    Cheers!!
    <p>VFR 750F</p>
  20. #80
    Kansa tahtoo kuvia!
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  21. #81
    Aina kartalla. Makeka:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Oct 2007
    Espoo - Esbo!
    Lainaa (SamiN @ Elo. 28 2010,20:01) kirjoitti
    Huomasiko kukaan ajoinko neljännessä(?) setissä yhden ylim. kierroksen ruutulipun jälkeen? Ainakaan kukaan ei asiasta huomauttanut, mutta kaikki edeltä meni varikolle ja siinä vaiheessa kun saavutin varikolle menevät, olin jo ohittamassa ja katsoin parhaaksi jatkaa omaa linjaani enkä tehdä mitään ylimääräisiä koukkauksia.
    Punaiset vilkkui sen ylimääräisen(?) kierroksen ja viimeisenä tulin sisään. *
    Huomasin..... ja punaiset valot olivat only for u. Tämän kerran menköön, mutta on tuommoisesta kovaakin rippiä jaettu.
    Ruutulipun jälkeen tullaan varikolle piste. Eikä ohitella mitään ketään piste.
    Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
    Se valkoinen kikseri.
  22. #82
    ahaa mä lähdin oikeaan aikaan... eli se rumempi duke.
    pieni vesi pesi ahveniston pölyt visiiristä motarilla eikä kyyt ollu passissa..
    tutustuin taas uusiin nickkeihin ja viimereissun kaataja tuntee mut nyt.
    liukasta oli ja rengaskauppa saa asiakkaan (eiikinärosso).
    kyllä oma kaato muistuttaa aina samassa paikassa, tulihan sekin todistettua.
    hei kiitos aina niin asiallisesta toiminnasta... ja seurasta.
    saunaan nyt..
    if the speed kills, you look at dead old bomber...
  23. #83
    Lainaa (Makeka @ Elo. 28 2010,20:26) kirjoitti
    Lainaa (SamiN @ Elo. 28 2010,20:01) kirjoitti
    Huomasiko kukaan ajoinko neljännessä(?) setissä yhden ylim. kierroksen ruutulipun jälkeen? Ainakaan kukaan ei asiasta huomauttanut, mutta kaikki edeltä meni varikolle ja siinä vaiheessa kun saavutin varikolle menevät, olin jo ohittamassa ja katsoin parhaaksi jatkaa omaa linjaani enkä tehdä mitään ylimääräisiä koukkauksia.
    Punaiset vilkkui sen ylimääräisen(?) kierroksen ja viimeisenä tulin sisään. *
    Huomasin..... ja punaiset valot olivat only for u. Tämän kerran menköön, mutta on tuommoisesta kovaakin rippiä jaettu.
    Ruutulipun jälkeen tullaan varikolle piste. Eikä ohitella mitään ketään piste.
    Olisi siitä voinut tulla paikan päällä mainitsemaankin?

    Anyway, asia ymmärretty. Se oli vahinko ja ei tule toistumaan nyt kun tietää mihin katsoo.
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Albumi
    * Tuubi
  24. #84
    Aina kartalla. Makeka:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Oct 2007
    Espoo - Esbo!
    Lainaa (SamiN @ Elo. 28 2010,20:35) kirjoitti
    Olisi siitä voinut tulla paikan päällä mainitsemaankin?

    Anyway, asia ymmärretty. Se oli vahinko ja ei tule toistumaan nyt kun tietää mihin katsoo. *
    Ei pahoja tunteita, siinä oli lippu-ukkojen vaihto lähdössä joten napattiin sut sisään punaisilla, saatiin päivä jatkumaan ja kukaan ei ehtinyt murehtia asiaa sen enempää. Olit koulutusryhmässä keltanokkana, ihmisillä oli muuta hommaa yms, joten sait anteeksi ilman rippiä, ja koska et tee sitä enää .
    Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
    Se valkoinen kikseri.
  25. #85
    Lainaa (mattipoeka @ Elo. 28 2010,20:03) kirjoitti
    Kansa tahtoo kuvia!
    Niin tahtoo!

    Kiitokset järjestäjille,miinusta ainoastaan siitä että tilattua auringonpaistetta ei sitten saatukaan.

    Kiitokset myös koulutusryhmän vetäjille,arvokasta oppia välittyi ainakin sen muutaman setin verran.

    Ehkäpä sitä tuonne syyskuun päiville täytyy vääntäytyä paikalle,jos kelejä vaan riittää

    Nyt Sauna ja
    -09 Z750
  26. #86
    Lainaa (GreenZ @ Elo. 28 2010,20:50) kirjoitti
    Lainaa (mattipoeka @ Elo. 28 2010,20:03) kirjoitti
    Kansa tahtoo kuvia!
    Ehkäpä sitä tuonne syyskuun päiville täytyy vääntäytyä paikalle,jos kelejä vaan riittää

    Nyt Sauna ja *
    Rommitoti puree loistavasti jos päivällä tuli kylmä.

    Eiköhän syyskuussa vielä keliä riitä sille että ahveniston rataa kierretään syyskuun lämpötilakeskiarvot

    Hyvät järjestelyt ja järkevä meininki tänään, pitää päästä vielä ennen talvea, tilausnappi tässä hollilla.
  27. #87
    Lainaa (GreenZ @ Elo. 28 2010,20:50) kirjoitti
    Lainaa (mattipoeka @ Elo. 28 2010,20:03) kirjoitti
    Kansa tahtoo kuvia!
    Niin tahtoo!
    No tehän hätäsiä ootte. Tässä jokunen kuva kakkoslippupisteeltä. Hetken kesti uppia noi megasella piuhalla. * Olipahan aika hankalat olosuhteet aloittelijalle kuvauspuolella kun ei meinannu valo riittää, enkä oon mikään katuhaukka. Noin 50% kuvista meni suoraan hylkyyn, kun on vielä vähän hakemista toi kuvaus järkkärilla huimalla viikon kokemuksella. Joitakin ok otoksia jotka oli vaan pimeitä yritin vähän jälkikäteen säätää valosemmaks, että olis edes jotain näytettäväksi asti. Sit koitin vähän panoroinnilla saada liikettä näkyviin kuviin, päättäkää itse onnistuko vai ei, eli ei.

    Niin ja kuvia saa vapaasti kopioda omaan käyttöön ja vaikka mihin käyttöön, kuhan ette kerro kenellekkään kuka ne on ottanut.
  28. #88
    Lainaa (Pete @ Elo. 28 2010,23:09) kirjoitti
    Olipahan aika hankalat olosuhteet aloittelijalle kuvauspuolella kun ei meinannu valo riittää, enkä oon mikään katuhaukka. Noin 50% kuvista meni suoraan hylkyyn, kun on vielä vähän hakemista toi kuvaus järkkärilla huimalla viikon kokemuksella. Joitakin ok otoksia jotka oli vaan pimeitä yritin vähän jälkikäteen säätää valosemmaks, että olis edes jotain näytettäväksi asti. Sit koitin vähän panoroinnilla saada liikettä näkyviin kuviin, päättäkää itse onnistuko vai ei, eli ei.

    Niin ja kuvia saa vapaasti kopioda omaan käyttöön ja vaikka mihin käyttöön, kuhan ette kerro kenellekkään kuka ne on ottanut. *
    Ai, jos nää on huonoja kuvia niin haluun sitten joskus nähdä millaisia ne hyvät on. Kiitti kuvista
    T7
  29. #89
    Lainaa (Pete @ Elo. 28 2010,23:09) kirjoitti
    Lainaa (GreenZ @ Elo. 28 2010,20:50) kirjoitti
    Lainaa (mattipoeka @ Elo. 28 2010,20:03) kirjoitti
    Kansa tahtoo kuvia!
    Niin tahtoo!
    No tehän hätäsiä ootte. Tässä jokunen kuva kakkoslippupisteeltä. Hetken kesti uppia noi megasella piuhalla. * Olipahan aika hankalat olosuhteet aloittelijalle kuvauspuolella kun ei meinannu valo riittää, enkä oon mikään katuhaukka. Noin 50% kuvista meni suoraan hylkyyn, kun on vielä vähän hakemista toi kuvaus järkkärilla huimalla viikon kokemuksella. Joitakin ok otoksia jotka oli vaan pimeitä yritin vähän jälkikäteen säätää valosemmaks, että olis edes jotain näytettäväksi asti. Sit koitin vähän panoroinnilla saada liikettä näkyviin kuviin, päättäkää itse onnistuko vai ei, eli ei.

    Niin ja kuvia saa vapaasti kopioda omaan käyttöön ja vaikka mihin käyttöön, kuhan ette kerro kenellekkään kuka ne on ottanut. *
    Hyviä kuvia.

    Varmaan oli haasteelliset olosuhteet kuvata kun meinas olla haasteellista sateella ajaakkin. Harmaa taivas on aina kuvaukselle myrkkyä mutta hyvin noihin kuviin oli värit tarttunut.

    Minusta ottamasi kuvat on ainakin onnistunut kun ei näy sitä jonoa perässä , kun tänään oli vähän sellanen "Karavaanari on kaikkien kaveri" fiilis
  30.  
  31. #90
    <table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="0" cellspacing="0"><tr><td>Koodi esimerkki </td></tr><tr><td id="CODE">

    kiitos kaikille&#58;&#41;
    vähän jäi päivä lyhyeeksi, ensimmäine sateinen ratapäivä tältä kesältä. &#34; elämä on&#34;
    [/QUOTE]
Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen