Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 87:sta
  1. #31
    Lainaa (Kriisi @ Elo. 22 2010,15:23) kirjoitti
    Lainaa (kerhola @ Elo. 22 2010,14:08) kirjoitti
    Hitaaseen tai keskiryhmään paikka hakusessa 23.8. Alastaro...
    Soita *050-521 2630/Mika

    Vai mitä modet mieltä, onko keskiryhmässä tilaa jos ostaa nopean ja vaihdetaan sit tuonne totutteluporukoihin???

    ...modet saa siirtää tän tuonne oikeaan osoitteeseen koska mun kone ei sitä halua tehdä...
    Modet ei päätä rata-asioista, vaan ratavastaavat.
    Sen verran voin kuitenkin kertoa että ostat lipun siihen ryhmään johon nopeutesi puolesta kuulut. Jos vauhti ei riitä nopeaan ryhmään, niin älä sinne osta lippua vaikka se olisikin ainoa ryhmä jonne lippuja myynnissä. Parhaassa tapauksessa olet maksanut lipun ja sinut poistetaan nopeasta ryhmästä suuren vauhtieron takia, ja jos keskiryhmä on täynnä (kuten tälle päivälle taitaa olla) jää ajosi päivän osalta siihen.

    Lainaus yhdeltä ratavastaavaltamme toisesta ketjusta

    Lainaa (Ephedrine @ Elo. 14 2010,12:54) kirjoitti
    Hyvät herrat, ja rouvat. Mikäli joku ryhmä on täynnä, älkää nyt missään tapauksessa ostako sitä lippua väärään ryhmää sillä ajatuksella, että teidät automaattisesti siirretään johonkin toiseen ryhmään paikanpäällä. Näin tämä ei toimi, eikä tule jatkossakaan toimimaan. Ugh, olen puhunut.
    Kiitokset tästä selonteosta, en ostanut ja sen takia kysymys...Seuraavalla kerralla viisaammin ja aiemmin liikkeellä €
    =)
    R1 -09
  2. #32
    Lainaa (heinäpaali @ Elo. 22 2010,20:58) kirjoitti
    Kaverin kohtuu hapokkaat polttarit takana joten pakko jättää ajot väliin. Eli keskiryhmän lippu myynnissä!
    Allekirjoittanut kiinnostunut lipustasi, soita aamusta kasin jälkeen jos lippusi vielä vapaana
    050-5212630/mika
    R1 -09
  3. #33
    Ihan hauska reissu oli pienistä vastoinkäymisistä huolimatta. Kiitos kanssa ratailijoille ruuveista ja jeesusteipistä *



  4. #34
    Päivä pulkassa ja kotimatka taittuu.

    Kiitos päivästä eritoten lippumiehille - esimerkillistä toimintaa läpi päivän! Suuri kiitos ja kumarrus myös aina ystävälliselle Garselle joka ritarin lailla kuskasi loukkaantuneen kuskin 9R:n Helsinkiin. *

    Rakentavana kritiikkinä; OLKAA JATKOSSA AJOISSA! Ilmoittautuminen oli tänään 9:00-9:30 ja viimeiset tulivat klo 11 kyselemään mihin voi ilmoittautua. Ei näin.

    Kaatoja tuli muutama liikaa, mutta onneksi yhtä lukuunottamatta selvittiin ilman henkilövahinkoja. Päivän positiivisin kommentti oli Vuohen kaadon jälkeinen toteamus: "olipa hyvä etten laittanu kuitukatteita - nehän ois menny ihan rikki."

    Kiitos ja ensi kertaan!
    "Paskaks vaan jos se paskaks menee"
    CBR600RR '07 -raaseri
  5. #35
    Tossa kovan luokan äksön pätkää kaadosta

    Kamera oli kokeellisesti takaraivossa kiinni ja eihän tuosta oikeen mitään selvää saa mutta ääniä voi ainakin fiilistellä
  6. #36
    Lainaa (vuohi @ Elo. 23 2010,18:26) kirjoitti
    Tossa kovan luokan äksön pätkää kaadosta

    Kamera oli kokeellisesti takaraivossa kiinni ja eihän tuosta oikeen mitään selvää saa mutta ääniä voi ainakin fiilistellä *
    Jaa se olit sinä joka hiekkamyrskyn aiheutit. Kattelin katsomosta että jossain mentiin ympäri kun pölisi. Hyvä ettei ilmeisesti pahemmin käynyt. Vauhtia ja vaarallisia tilanteita
    Massey Ferguson 148 hupiin.
    MB Atego romunkuljetin velvollisuuksiin.
  7. #37
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (vuohi @ Elo. 23 2010,18:26) kirjoitti
    Tossa kovan luokan äksön pätkää kaadosta

    Kamera oli kokeellisesti takaraivossa kiinni ja eihän tuosta oikeen mitään selvää saa mutta ääniä voi ainakin fiilistellä *
    Kolmosmutkan avauksesta takapää alta?
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
  8. #38
    Kiitos myös täältä ratavastaaville

    Iltapäivä meni hienosti aamun sateista huolimatta, viimeisellä lippujaksolla vaan tuuli niin, ettei mitään tahtonut kuulla ja osittain väärinkin
    Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
  9. #39
    Olipas päivä. Ihan jees meno vaikka esteri hieman häiritsikin. Kivaa touhua on vaikka laite ei mikään kovin vauhdikas ole. Alkaa olemaan jo aika paha polte päästä taas laahaamaan polvea oikeen kunnolla .
    Lähtöharjoituskin oli ihan hauska kokeilla pitkästä aikaa...
    Garse ja ceebee
    Elämä on välillä melko karseeta
  10. #40
    Mullei oo pistää jakoon mitää psykedeelistä videokuvaa, mut tämmöne ihku käppyrä ois. Kokeilin las palmasissa hieman erilaista ajolinjaa, eli avauksesta ulos hiekalle. No pikkuninjahan tuumas ett hän ei ole enduropyörä, joten ravisteli kuskin "irti", eli siirsi kuskin täysin matkustajan rooliin, ja antoi viel kunnon "potkun" persauksille. Lensin ensin yläkautta kypärä edeltä etupleksiin. Ja sen jälkeen "ne" tankin päälle. Kädet hamuili takas stongaan, ja pikkuninja veteli edelleen tankslapperin poikasia hiekalla joten tuli väännettyy vahingossa pari kertaa huolella kaasua. Melkosta rodeoo.
    Lopuks nurtsilta takas radalle ja kiltisti lapanen pystyyn nutsit säkenöiden, ja keräilemään happea alavarikko-reitin kautta.

    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  11. #41
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Juutana @ Elo. 23 2010,19:01) kirjoitti
    Lainaa (vuohi @ Elo. 23 2010,18:26) kirjoitti
    Tossa kovan luokan äksön pätkää kaadosta

    Kamera oli kokeellisesti takaraivossa kiinni ja eihän tuosta oikeen mitään selvää saa mutta ääniä voi ainakin fiilistellä *
    Kolmosmutkan avauksesta takapää alta?
    Tais lähtee keskellä mutkaa etunen alta. Mut pitää sanoo, että sanansa mittanen mies, kuvas just sitä mitä suunnittelikin varikolla.

    Kiitokset taas kaikille täältäkin suunnasta.

    Esteristä ja parista ikävästä kaadosta huolimatta ihan mukava päivä. Scuuban hiekkarodeokin tuli nähtyä aitiopaikalta, hienosti meni mies X-asennossa pyörän päällä.
    Superbike #7
  12. #42
    Lainaa (tumeetti @ Elo. 23 2010,17:52) kirjoitti
    Rakentavana kritiikkinä; OLKAA JATKOSSA AJOISSA! Ilmoittautuminen oli tänään 9:00-9:30 ja viimeiset tulivat klo 11 kyselemään mihin voi ilmoittautua. Ei näin.
    /seliseli alkaa/
    Enpä tiedä oliko tumeetin kritiikki minulle.
    Viikonlopuksi luvattu pyörä oli liikkeessä lukkojen takana (renkaanvaihto + ketjut+rattaat); maanantai-aamu kymmeneen asti.
    Sen enempää tuota kämmiä viitsi kommentoida, kaikenlaista tapahtuu...enkä kuollut v**tukseen vieläkään.

    Hivenen hatutti kärkkyä putiikin oven takana melkein kaksi tuntia...

    Pyysin Alastarolla olevia tuttuja ilmoittamaan että olen tulossa.
    /seliseli loppuu/


    Kiitos täältäkin.
    Omaan suoritukseen en ollut tyytyväinen, rentous jäi puuttumaan vauhdin lisäksi. Mutta kyllä se siitä varmaan ajamalla tulee; kumpikin.
    Mukava ku pukama...eiku mukana

    Mei tö iiköls SKRIIM!

    The Mocamaster

    Koska kortti ja leipä
  13. #43
    Kiitos taas järjestäjille erinomaisesta päivästä. Napsin muutaman kuvan varikkotunnelmista.

    http://mulleteer.kuvat.fi/kuvat/Alastaro++23.8.2010/
    CBR600RR
    H-D XL883R
    ex. Kawa ER-5, CB600F, CB1300F, BMW R65
  14. #44
    Kiitos järjestäjille.
    Hyvin hoidettu päivä, kiitos!

    Ja kiitos kaikille hyvästä seurasta.

    Laitan huomenna kuvia radan varrelta ja varikolta.
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  15. #45
    Lainaa (Mulleteer @ Elo. 23 2010,20:59) kirjoitti
    Kiitos taas järjestäjille erinomaisesta päivästä. Napsin muutaman kuvan varikkotunnelmista.

    http://mulleteer.kuvat.fi/kuvat/Alastaro++23.8.2010/
    Nyt on ainakin niitä kauan ja paljon toivottuja varikkokuvia.
    BMW F800S 2010 ja CBR600F 2005 (molemmat hitaita)
    ER-6f 2006
  16. #46
    Lainaa kirjoitti
    Pyysin Alastarolla olevia tuttuja ilmoittamaan että olen tulossa.
    Ainakin mä ilmotin ja syynkin, johon pojat kommentoi; "nyt menee rataennätys uusiks..."
    Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
  17. #47
    Lainaa (mico @ Elo. 23 2010,21:29) kirjoitti
    Ainakin mä ilmotin ja syynkin, johon pojat kommentoi; "nyt menee rataennätys uusiks..." *
    Menihän se...onko kukaan vetäny hitaammin?
    Mukava ku pukama...eiku mukana

    Mei tö iiköls SKRIIM!

    The Mocamaster

    Koska kortti ja leipä
  18. #48
    MotOrg ry:n hallituksen varapj, koulutusvastaava, sihteeri Tumppi:n avatar
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2004
    Vesilahti
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Mulleteer @ Elo. 23 2010,20:59) kirjoitti
    Kiitos taas järjestäjille erinomaisesta päivästä. Napsin muutaman kuvan varikkotunnelmista.

    http://mulleteer.kuvat.fi/kuvat/Alastaro++23.8.2010/
    Toi on ihan hauska näkökulma asiasta.. Ei niiden kaikkien kuvien tarvi olla radalla-enitentäysii-vetämistä.

    Joku oli räpsinyt kesällä kuvia palmasin avauksesta, oli meinaan vähän erilaisia kuvia kuin normaalisti.

    Joo, mutta muutkin kuvat esille.. Veikkaan että siitä kahvilan mutkasta osui muutama hyvä räpsy!


    - T -
    The Lakkivaari


    Yamaha R6



  19. #49
    Aina kartalla. Makeka:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Oct 2007
    Espoo - Esbo!
    Kiittää ja kumartaa...ja olin myöhässä ilmosta ainakin 4minuuttia...satoi matkalla+gyyt+aikataulut+seliseli..

    Mutta, hieno päivä, järjestelyt taas parasta A-ryhmää, ootte te velhoja, aivan ..thänks!
    Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
    Se valkoinen kikseri.
  20. #50
    Mitäs pahaa ootte tehny kun kuvissa vilahtelee kovasti poliiseja?
  21. #51
    Lainaa (nuudel @ Elo. 23 2010,21:55) kirjoitti
    Mitäs pahaa ootte tehny kun kuvissa vilahtelee kovasti poliiseja? *
    Meitä oli päivän mittaan valvomassa ihan kaikki, puolustusvoimista lähtien.

    Ja kiitoksia järjestelyistä, ja kouluttajalle (nitrous?) kun jaksoi pari kierrosta ajella perässäni keskiryhmässä.
    Kaikki ajoharjoittelutapahtumia koskevat kysymykset sähköpostilla osoitteeseen ratavastaavat ät moottoripyora.org
  22. #52
    Kiitos järjestäjille ja Orgin laadukkaalle rata- ja varikkoseuralle hienosta päivästä!
    Harmillisesti pari settiä jäi sateen takia ajamatta. Nyt ei tule kuvia, kun en sitten lähtenyt kuvailemaan, koska ajot jäi muutekin vajaaksi.

    Kotimatkakin oli hauska "Karhunpolkua" pitkin. Kiitos Allu ja Kattinen.

    Lauantaille aurinkoista keliä, niin pistetään Rosbergin rataennätys Ahvenistolla uusiksi.

    Radalla kontanneille, pikaista toipumista!
    xxx
  23. #53
    Lainaa (Naakka @ Elo. 23 2010,21:40) kirjoitti
    Lainaa (mico @ Elo. 23 2010,21:29) kirjoitti
    Ainakin mä ilmotin ja syynkin, johon pojat kommentoi; "nyt menee rataennätys uusiks..." *
    Menihän se...onko kukaan vetäny hitaammin? *
    Minä olen. Ja kovalla innolla ja mielenkiinnolla.
    BMW F800S 2010 ja CBR600F 2005 (molemmat hitaita)
    ER-6f 2006
  24. #54
    Lainaa (Nasu @ Elo. 23 2010,22:18) kirjoitti
    Lainaa (Naakka @ Elo. 23 2010,21:40) kirjoitti
    Lainaa (mico @ Elo. 23 2010,21:29) kirjoitti
    Ainakin mä ilmotin ja syynkin, johon pojat kommentoi; "nyt menee rataennätys uusiks..." *
    Menihän se...onko kukaan vetäny hitaammin? *
    Minä olen. * *Ja kovalla innolla ja mielenkiinnolla.
    sitäpä juuri

    Ihan liian lyhyitä nuo setit...
    Mukava ku pukama...eiku mukana

    Mei tö iiköls SKRIIM!

    The Mocamaster

    Koska kortti ja leipä
  25. #55
    Tumelle sydän hymiö kiitos!
    Kolme settii pääsin ajaa ja eihän siitä mittään tullu, mutta mahottoman hauskaa oli, ajamisen suhteen kotimatka oli ehkä päivän parasta antia, kiitti veturi ja perämies

    mulleteer on näköjään oikein paparatsi
  26. #56
    Mukava päivä, vaikka ajot radalla jäi vähiin sateesta ja kaadoista johtuen. Onneksi oli pyörällä liikenteessä niin pystyi jatkamaan päivää tourinkii ala Kattinen&Streethawk merkeissä. Yhtä päämäärätietoista suunnistusta kuin pohjanmaankierroksellakin. Hyvin te vedätte!

    Lainaa (Streethawk @ Elo. 23 2010,22:05) kirjoitti
    Kotimatkakin oli hauska "Karhunpolkua" pitkin. Kiitos Allu ja Kattinen.
    Mä naureskelin parin kilometrin jälkeen, että nyt tais Kattisen Karhut jäädä kauppaan.
  27. #57
    Lainaa (AlluR @ Elo. 23 2010,22:29) kirjoitti
    Mukava päivä, vaikka ajot radalla jäi vähiin sateesta ja kaadoista johtuen. Onneksi oli pyörällä liikenteessä niin pystyi jatkamaan päivää tourinkii ala Kattinen&Streethawk merkeissä. Yhtä päämäärätietoista suunnistusta kuin pohjanmaankierroksellakin. Hyvin te vedätte!
    Mä suunnistan tähtien mukaan ja aurinkoisella säällä se on hieman haastavaa *

    Lainaa (AlluR @ Elo. 23 2010,22:29) kirjoitti
    Mä naureskelin parin kilometrin jälkeen, että nyt tais Kattisen Karhut jäädä kauppaan.
    Yksi mihin pystyy aina luottamaan on se, että kun kello lähestyy 21:tä, niin Kattinen löytää Karhukaupan *
    xxx
  28. #58
    Onks joku naisten karhupäivä kun siellä eräs toinenkin lähti kiireellä viinakauppaan???
    Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
  29. #59
    Lainaa (Streethawk @ Elo. 23 2010,22:38) kirjoitti
    Lainaa (AlluR @ Elo. 23 2010,22:29) kirjoitti
    Mukava päivä, vaikka ajot radalla jäi vähiin sateesta ja kaadoista johtuen. Onneksi oli pyörällä liikenteessä niin pystyi jatkamaan päivää tourinkii ala Kattinen&Streethawk merkeissä. Yhtä päämäärätietoista suunnistusta kuin pohjanmaankierroksellakin. Hyvin te vedätte!
    Mä suunnistan tähtien mukaan ja aurinkoisella säällä se on hieman haastavaa *

    Lainaa (AlluR @ Elo. 23 2010,22:29) kirjoitti
    Mä naureskelin parin kilometrin jälkeen, että nyt tais Kattisen Karhut jäädä kauppaan.
    Yksi mihin pystyy aina luottamaan on se, että kun kello lähestyy 21:tä, niin Kattinen löytää Karhukaupan *
    Byääähh, talvi tulee, tulee vallan vierotusoireita kun ei kuule vid****a... * *

    (tsori off topic..)
  30.  
  31. #60
    Täältä löytyy lisää kuvia.
    Siis täältä.

    Kahvilan mutkan nojailua ja hetkiä varikolta.
    Siellä meni monta rossia, heideniä, kalliota, ketä lie...

    PS. hyviä kuvia Mulleterilla. Nasun ratailutarrat on kuvan arvoisia...



    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen