Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234
Tulokset 91:stä 101:een 101:sta
  1. #91
    Lainaa (Streethawk @ Kesä. 28 2010,22:53) kirjoitti
    Olipa hieno päivä, kiitos kaikille! Ainoa miinus oli tietysti nuo kaadot. Toivottavasti ei kuskeille sattunut pahemmin fyysistä kolhua.

    Kuvat ---> Kliks

    Pyydettäessä saa alkuperäisen kuvan (15Mpix jpeg) ja laittakaa pyyntöön kuvannumerot. Osa kuvista taas peilikuvia, jotka saa lähes millä vaan kuvankäsittelyohjelmalla käännettyä takaisin.
    Oikein mallikkaita kuvia. Oma mopoiluinto rajotti kameran kanssa juoksun yhteen setin skippaamiseen.

    Ainakin yksi kuva ittestäkin menee säilytettävät kansioon...Kiitos.

    Toisekseen tuo GoPro videokin oli melko asiallinen, ihan yllätyin laadusta. Kun oma vauhti vaikutti melkein "ei tartte hävetä" niin jonkun moisen voisi itekki hankkia.

    Lisäsin omaan kansioon parikymmentä lisää, joidenka raw/nef -versiot valuvat sinne tätä kirjoittaessa. Kuten jo sain kuulla niin ovat ihan mitä sattuu korjaukseltaan ja croppaukseltaan, niin todellakin kopioikaa tuo originaali talteen jos kuva miellyttää.
    Testi
  2. #92
    Elämäni ensimmäinen ratapäivä (katupyörällä) takana ja valtava halu päästä radalle mahdollisimman pian uudestaan jatkamaan opettelua.

    Ensikertalaisen silmin erittäin hyvin järjestetty tapahtuma, mukavaa porukkaa ja hyvä tunnelma!

    Kiitos kaikille asianosaisille ja erityisesti kouluttajille!!!
    Better living through racing

    KTM 990 Adv S
    w. Akrapovic, Emig Racing, Excel rims, Renazco seat, Baehr Capo II, Garmin GPSmap 276C
  3. #93
    Lainaa (S^Hansu @ Kesä. 29 2010,21:10) kirjoitti
    Lisäsin omaan kansioon parikymmentä lisää, joidenka raw/nef -versiot valuvat sinne tätä kirjoittaessa.
    Kiitokset sinullekin kuvista! Sain itsestäni pari loistavaa kuvaa talteen. On ne vaan upeita noi sun kuvat. Itselläni ei ole sitä taiteellista silmää, niin menee pelkästään tekniseksi tuo oma kuvaaminen. Tämä kuva on jotekin minun silmään aivan loistava -> kliks
    xxx
  4. #94
    Lainaa (Streethawk @ Kesä. 29 2010,23:57) kirjoitti
    Lainaa (S^Hansu @ Kesä. 29 2010,21:10) kirjoitti
    Lisäsin omaan kansioon parikymmentä lisää, joidenka raw/nef -versiot valuvat sinne tätä kirjoittaessa.
    Kiitokset sinullekin kuvista! Sain itsestäni pari loistavaa kuvaa talteen. On ne vaan upeita noi sun kuvat. Itselläni ei ole sitä taiteellista silmää, niin menee pelkästään tekniseksi tuo oma kuvaaminen. Tämä kuva on jotekin minun silmään aivan loistava -> kliks
    Joo, munki mielestä toi on upee kuva. Sekä oikeesti, että leikisti. Leikisti sen takia, että siinä on hieno mopo ja oikeesti siks, että se vaan on jostain syystä hieno. Siis kuva.

    Mopo on muuten menossa myyntiin Gotlannin reissun jälkeen, saan varmaankin käyttää tuota kuvaa myymistarkoituksiin? Ja kyllä, ihan tosissani olen
  5. #95
    Lainaa (MadMan @ Kesä. 30 2010,00:19) kirjoitti
    Mopo on muuten menossa myyntiin Gotlannin reissun jälkeen, saan varmaankin käyttää tuota kuvaa myymistarkoituksiin? Ja kyllä, ihan tosissani olen *
    Lopeta nyt nuo höpöhöpöjutut.
  6. #96
    Aina kartalla. Makeka:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Oct 2007
    Espoo - Esbo!
    Lainaa (kattinen @ Kesä. 30 2010,09:15) kirjoitti
    Lainaa (MadMan @ Kesä. 30 2010,00:19) kirjoitti
    Mopo on muuten menossa myyntiin Gotlannin reissun jälkeen, saan varmaankin käyttää tuota kuvaa myymistarkoituksiin? Ja kyllä, ihan tosissani olen *
    Lopeta nyt nuo höpöhöpöjutut.
    Täytyy myydä vanhoja lelua että voi ostaa uusia tilalle....
    Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
    Se valkoinen kikseri.
  7. #97
    Tottakai saa.
    Testi
  8. #98
    Lainaa (kattinen @ Kesä. 30 2010,09:15) kirjoitti
    Lopeta nyt nuo höpöhöpöjutut.
    Lainaa (Makeka @ Kesä. 30 2010,10:26) kirjoitti
    Täytyy myydä vanhoja lelua että voi ostaa uusia tilalle....

    Sain siirrettyä teidät koulutuksesta hitaaseen, joten mun tehtävä tässä maailmankaikkeudessa on nyt suoritettu

    On tässä uuden lelun hommaaminenkin vielä harkinnassa, mutta tolla vehkeellä harrastamisestä on joka tapauksessa mennyt itu. Pakko joko päästä kovempaa tai lopettaa. Mut myydä tuo pitää joka tapauksessa. Ellei sitten jostain satu löytymään täydellistä modernia keulaa, jonka tohon vois sovitella...lähes ilmaiseksi.

    Kiitokset hansu kuvasta, katotaan saako tota ruoskaa myytyä koskaan vai pitääkö viiskymppisenä kaivaa se naftaaliinista ja mennä ajamaan classicia



  9. #99
    Lainaa (Twini @ Kesä. 29 2010,11:55) kirjoitti
    Jep kiitos katuhaukalle taas kuvista. Niistä selvis, että pitää näköjään rasvata seisontajalka aina ennen radalle lähtöö *

    Robertille tiedoks jos tätä lukee että kamera valitettavasti zippas ennenkun pääs varikolta pois. Ens kerralla laturi mukana *

    Tossa vähän miltä se olis näyttäny:
    http://www.youtube.com/watch?v=RebupXkLtFM&fmt=22
    Eipä mitään.. Hyvä laatuista kuvaa näytti tulevan ja menokin oli sulavaa Nappaa 12.7 kamera Ahvenistolle mukaan mikäli olet tulossa niin otetaan uusi yritys.
  10. #100
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (AnDy @ Kesä. 06 2010,21:21) kirjoitti
    Lippuvuorot: Portti * * * * * * *Lippu1 * * * * * Lippu2
    9-11 * * * * * * Räsänen * * * * *Jaasson * * * *Jaasson
    11-13 * * * * * Vahtera * * * * * Ylönen * * * * *Lintumäki
    13-15 * * * * * Holma * * * * * * Murto * * * * * Bergström
    15-17 * * * * * Kolehmainen * *Kalaniemi * * Ketonen-Kaivanto
    17-18 * * * * * Hakala * * * * * *Huuskonen * Vornanen
    Nyt vasta huomasin että omakin nimeni kummitteli tuolla. Ainakin itse olin siinä ymmärryksessä, että liputuspaikkani oli laitettu uudelleen jakoon. Mikäli oma muistikultani ei kovin pahasti petä, niin ilmoittelin kyllä etten lipulle olisi tulossa juhannuksen ajojen oletettavasti riittäessä...

    Toivottavasti en nyt joutunut Lippu/ratapäiväpannaan...
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
  11.  
  12. #101
    minkänlaisia aikoja ahvenistolla ajetaan hitaassa ja keskinopeassa
    onko suuriakin eroja?
    bandit 1200N
Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234