Sivu: 5 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345
Tulokset 121:stä 130:een 130:sta
  1. #121
    Tarvitaanko Kemoraan vielä lippumiehiä? Asun siinä ihan pikkumatkan päässä.. Voisin olla aamusta iltaan paikalla molempina päivinä, jos sitä liputtelua vastaan pääsee vähän ajelemaankin. Hitaassa ryhmässä mieluusti vielä (tilaa kaiketi on aika niukasti tässä?), kun en ole turboa koskaan radalla ulkoiluttanut..

    nimim. En sitten kerennyt ilmottautua



    Nothing beats cubic inches. Except turbo.
  2. #122
    Lainaa (gold @ Heinä. 12 2007,20:40) kirjoitti
    Tarvitaanko Kemoraan vielä lippumiehiä? Asun siinä ihan pikkumatkan päässä.. Voisin olla aamusta iltaan paikalla molempina päivinä, jos sitä liputtelua vastaan pääsee vähän ajelemaankin. Hitaassa ryhmässä mieluusti vielä (tilaa kaiketi on aika niukasti tässä?), kun en ole turboa koskaan radalla ulkoiluttanut..

    nimim. En sitten kerennyt ilmottautua
    HUHUU!
    Nothing beats cubic inches. Except turbo.
  3. #123
    Lainaa (gold @ Heinä. 13 2007,23:30) kirjoitti
    Lainaa (gold @ Heinä. 12 2007,20:40) kirjoitti
    Tarvitaanko Kemoraan vielä lippumiehiä? Asun siinä ihan pikkumatkan päässä.. Voisin olla aamusta iltaan paikalla molempina päivinä, jos sitä liputtelua vastaan pääsee vähän ajelemaankin. Hitaassa ryhmässä mieluusti vielä (tilaa kaiketi on aika niukasti tässä?), kun en ole turboa koskaan radalla ulkoiluttanut..

    nimim. En sitten kerennyt ilmottautua
    HUHUU!
    Paa Sumpalle privaviesti...
  4. #124
    Iiks! Olin 10.8 Alastarossa ajelemassa radalla ensimmäistä kertaa, EAK koulutusryhmässä. Kipinä radalle syttyi ja katselin jo tuolloin viimeistä rata-ajopäivää Ahvenistolla 15.9 mielellä 'pakko päästä, upeaa hommaa!'. Nyt kuitenkin työvuorolistojen saavuttua huomasin ilmottautuessani hitaaseen ryhmän sen olevan jo täynnä. Onko keskinopea ryhmä mahdoton ratkaisu tilanteeseen?

    Ajo Alastarossa sujui mielestäni hyvin ja uskalsin jo kasvattaa vauhtia keskivertoa hidasryhmäläistä nopeammaksi. Tulihan sieltä saatua kouluttajilta kommenttiakin . Tiedän kuitenki että taidoissani on vielä uskomaton määrä kehittämistä, enkä elättele luuloja sisäisestä Mika Kalliosta. Toisaalta taas en haluaisi missata viimeisiä rata-ajopäiviä tänä kesänä mistään hinnasta. Onko saumoja lähteä keskinopeaan, ellei sekin ole jo täynnä? Olisin varmasti hitaimmasta päästä, mutta en kai tientukoksi asti?
  5. #125
    Yleensä käy niin että ryhmät muuttuu kun ekat setit on vedetty. Varmaan mahtuu kun paikalle tulee... uskon ainakin...
  6. #126
    Nojoo, keskinopeakin näyttäisi olevan täynnä * Täytyypi katsella peruutuspaikkoja tjsp.



  7. #127
    Ei kannata masentua vaikka ne ryhmät nyt täynnä ovatkin. Osa "varatuista" paikoista todennäköisesti vapautuu vielä, kun varaajat eivät maksa varaustaan ajoissa. Ja osa maksaneistakin saattaa joutua perumaan syystä tai toisesta.

    Lisäksi ratatapahtumia järjestäviä tahoja on paljon muitakin. Osan tapahtumissa on vieläpä aina takuuvarmasti aamulla paikkoja jäljellä jos on riittävän ajoissa.
    bandit600s --> zx6r --> zx10r --> gsxr 600 --> zx6rr --> nyttemmin tauolla

    ¤ttu, kirjoitin taas. Anteeksi. Mutku mul ei oo elämää...
  8. #128
    Mikä lie Motoparkin 29.8. tilanne? Maksaneita peräti kolme.
    Ainakin minä olen tulossa jos sää vain suosii. Ilmeisesti moni muukin odottelee säätietoja.
    Triumph Speed Triple 1050 -05 raato
    BMW R45 -79
    Yamaha rd 250 lc -81
  9. #129
    Lainaa (K100 @ Elo. 22 2007,22:21) kirjoitti
    Mikä lie Motoparkin 29.8. tilanne? Maksaneita peräti kolme.
    Ainakin minä olen tulossa jos sää vain suosii. Ilmeisesti moni muukin odottelee säätietoja.
    Olen tulossa paikalle menettämään rataneitsyyteni jos nyt ei ihan mummoja sada. Ei ole varmaan päivitetty tuota maksaneiden listaa ihan äsken kun itsekin maksoin maksun jo aikapäiviä sitten.
    Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

    '94 VFR -> '98 VTR -> [url="
  10.  
  11. #130
    Lainaa (K100 @ Elo. 22 2007,22:21) kirjoitti
    Mikä lie Motoparkin 29.8. tilanne? Maksaneita peräti kolme.
    Ainakin minä olen tulossa jos sää vain suosii. Ilmeisesti moni muukin odottelee säätietoja.
    Tulossa ollaan
Sivu: 5 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345