Sivu: 5 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345
Tulokset 121:stä 130:een 130:sta
  1. #121
    Lainaa (Maiza @ Heinä. 13 2007,12:52) kirjoitti
    Olin eilen kokeilemassa veljen ratamopoo ja tulin siihen tulokseen, et busa menee myyntiin Mut oli se niin kivaa puolet keposemmalla laitteella
    No me siinä jo hitaanryhmän pojaat ihmeteltiinkin et kukas typy se ajelee kilvettömällä...
  2. #122
    Mistäköhän päin voisi kuvia kysellä kyseisestä ratakeikasta??
    "That which does not kill you makes you stronger."

    -Friedrich Wilhelm Nietzsche
  3. #123
    Ens vuonna olis tarkotus tulla kattomaa mikä meno siellä Ahvenistolla on. Muutama kysymys Ahvenistoon liittyen.

    1) Ahvenistolla on aina jonkilainen meluraja? Miten se mitataan? (Se ei haittaa vaikka vettä sataisi, mutta jos ajan pyörän turusta hämeenlinnaan vaan toteamaan et mökä on liian kova ja maksan siitä viel 75 euroo niin se vähä vituttais). Eli toisin sanoen pystynkö ite mittaamaan kotona edes suurinpiirtein melun niin tiedän kannattaako sinne asti ees lähteä? Pyörä on R1 vm 2015, putkisto muuten vakio paitsi akran slipari (killeriä ei ole, olemassakaan)...

    2) Ahvenistolla ajetaan 3 ryhmässä? Mihin ryhmään kannattaa mennä jos a) ei oo kyseisellä radalla ikinä ajanut ja b) jos suuntaa yhtää antaa niin alastarolla mun ajat pyörii siellä 1:40 molemmin puolin

    3) Kun siellä kerran ajetaan 3 ryhmässä niin onko silti ajo-aika 20min per ryhmä? Ja onko päivän pituus silti 10-19:20 (kuten alastarolla)?

    4) Unohtuiko joku oleellinen?

    Kiitos!
  4. #124
    Lainaa CBR 600RR kirjoitti Katso viesti
    Ens vuonna olis tarkotus tulla kattomaa mikä meno siellä Ahvenistolla on. Muutama kysymys Ahvenistoon liittyen

    4) Unohtuiko joku oleellinen?

    Kiitos!
    Et sitten yhtään vanhempaa viestiketjua aiheesta löytäny?
    Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
    ”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
  5. #125
    Lainaa Holtsu kirjoitti Katso viesti
    Et sitten yhtään vanhempaa viestiketjua aiheesta löytäny?
    Haha no en viittiny alottaa uutta ku näitä tuntuu oleva jo valmiiks vaiks millä mitalla ;D
  6. #126
    MotOrg ry:n hallituksen varapj, koulutusvastaava, sihteeri Tumppi:n avatar
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2004
    Vesilahti
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa CBR 600RR kirjoitti Katso viesti
    Ens vuonna olis tarkotus tulla kattomaa mikä meno siellä Ahvenistolla on. Muutama kysymys Ahvenistoon liittyen.
    Tuolta oleellisin info:

    http://www.moottoripyora.org/keskust...A4iv%C3%A4info

    Melumittaus tehdään Apparan omalla laitteistolla periaatteessa Moottoriliiton sääntöjen mukaisesti, mutta se ei ole tarkasti vertailukelpoinen millään muulla laitteella tai menetelmällä tehtyyn mittaukseen.

    Käsittääkseni siellä voi käydä mittaamassa melut etukäteen ja toivoa ettei mittaushajonta vie ajovuoroa sitten oikealla ratapäivällä. Tämä siis jos tulos on yli 93dB (raja siis normaalisti 95dB). Toki noita 110dB:n päiviä oli viimevuonnakin yksi orgilla ja ilmeisesti ensi vuonnakin olisi tavoitteena saada noita isomman melurajan päiviä.

    Nyrkkisääntönä voisi sanoa että 95dB:n rajan alittaminen vaatii vakioputkiston tai kokoputkessa pitää olla pitkä äänenvaimennin, hyvät villat ja killeri. 110dB:n päivillä pääsee ajamaan jokainen pyörä jossa on kunnollinen äänenvaimennin.


    - T -
    The Lakkivaari


    Yamaha R6



  7. #127
    Kouluttaja Bolt:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2011
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Orgilla on melumittari. Mun rääräästä mitattiin melut Alastarossa tänä kesänä. Laita ensi kesänä kysely pari päivää ennen alastaron viikonloppua, niin joku kenellä se mittari hallussa voi ilmoittautua ja ottaa sen mukaan. Tänä vuonna orgilla oli kaksi päivää Ahvenistolla ja toinen niistä oli meluvapaa päivä. Silloinkin on joku meluraja, mutta siitä ainakin sun pyörä menee heittämällä läpi. Ensi vuoden melurajoista ja onko edes Ahvenistolla orgin päivää ei ole tietoa. 1.40 Alastarossa riittää mun mielestä näytöksi, että Ahvenistolla voi ostaa lipun keskiryhmään.
    MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
    Valtiovarainministeri
  8. #128
    Lainaa Bolt kirjoitti Katso viesti
    Orgilla on melumittari. Mun rääräästä mitattiin melut Alastarossa tänä kesänä. Laita ensi kesänä kysely pari päivää ennen alastaron viikonloppua, niin joku kenellä se mittari hallussa voi ilmoittautua ja ottaa sen mukaan. Tänä vuonna orgilla oli kaksi päivää Ahvenistolla ja toinen niistä oli meluvapaa päivä. Silloinkin on joku meluraja, mutta siitä ainakin sun pyörä menee heittämällä läpi. Ensi vuoden melurajoista ja onko edes Ahvenistolla orgin päivää ei ole tietoa. 1.40 Alastarossa riittää mun mielestä näytöksi, että Ahvenistolla voi ostaa lipun keskiryhmään.
    Okei kiitos paljon infosta!
  9. #129
    Lainaa Bolt kirjoitti Katso viesti
    Orgilla on melumittari. Mun rääräästä mitattiin melut Alastarossa tänä kesänä. Laita ensi kesänä kysely pari päivää ennen alastaron viikonloppua, niin joku kenellä se mittari hallussa...
    Mittari (laadukas Testo) on mulla mutta se on yhteistä omaisuuttamme joten muistuttakaa.
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  10.  
  11. #130
    Lainaa Goofy S kirjoitti Katso viesti
    Mittari (laadukas Testo) on mulla mutta se on yhteistä omaisuuttamme joten muistuttakaa.
    Kiitos tiedosta! Palataan asiaa ens vuoden puolella kun alkaa tulemaan taas ratailut ajankohtaiseksi!
Sivu: 5 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345