Sivu: 3 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 130:sta
  1. #61
    Missä kohtaa näin paljon pyöriä kaatui? Itse meni nurin n. klo 16 ja siihe mennessä taisin olla neljäs?
  2. #62
    Lainaa (adez @ Heinä. 06 2007,21:52) kirjoitti
    Missä kohtaa näin paljon pyöriä kaatui? Itse meni nurin n. klo 16 ja siihe mennessä taisin olla neljäs?
    Pari meni hitaasta vielä sun jälkees. Peräjälkeen samalla setillä kakkoslippupisteellä ja sitten neulansilmässä.. Mitäs itse oikein urheilit ?! Tuliko pyörään paljon vauriota? Lähdin liputtaan, niin en päässyt tutkailemaan.
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  3. #63
    Lainaa (adez @ Heinä. 06 2007,21:52) kirjoitti
    Missä kohtaa näin paljon pyöriä kaatui? Itse meni nurin n. klo 16 ja siihe mennessä taisin olla neljäs?
    Sä menit nurin jo ennen kolmee kun mun lippuvuoro oli .. Nää kaks meni sitten siinä 20 vaille 4 setissä.
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  4. #64
    hidas 1; kukaan ei kaatunut, ainut ryhmä... parasta a-ryhmää...

    edit: pääsit adez kunnialla kotiin? sulla taisi olla vähän matkaa...



    -Yamaha YZF600R Thundercat-
  5. #65
    Lainaa (Fabe @ Heinä. 06 2007,21:56) kirjoitti
    hidas 1; kukaan ei kaatunut, ainut ryhmä... parasta a-ryhmää...
    Jep !
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  6. #66
    Lainaa (Athene @ Heinä. 06 2007,21:55) kirjoitti
    Mitäs itse oikein urheilit ?! Tuliko pyörään paljon vauriota?
    Siinä just ennen tunnellia. Hankala selittää. Semmonen tiukempi kurvi oikeelle, jalkatappi / jarru otti kiinni ja pyörä liukui alta. Kaverilla suht vastaavat vahingot dukessa, kustannus +4000€, eli kaskoon menee, korjataan tai lunariin. Vähän kiikun kaakun... Maanantaina se selvii. Onneksi tunnen ne SVT:n tarkastajat duunin puolesta
    Lainaa (Fabe @ Heinä. 06 2007,21:56) kirjoitti
    hidas 1; kukaan ei kaatunut, ainut ryhmä... parasta a-ryhmää...

    edit: pääsit adez kunnialla kotiin? sulla taisi olla vähän matkaa...
    Pääsin ehjänä kotiin. Jarrupoljin + kahva oli vähän lyhyitä versioita mutta toimi silti. Olihan sitä n. 200km kotimatkaa. Ketkä kaatui hidas kakkosessa?
  7. #67
    Lainaa (Athene @ Heinä. 06 2007,22:00) kirjoitti
    Lainaa (Fabe @ Heinä. 06 2007,21:56) kirjoitti
    hidas 1; kukaan ei kaatunut, ainut ryhmä... parasta a-ryhmää... *
    Jep !
    Pakko kompata Athenea mäkin olen siis parasta a-ryhmää
    Hidas ja vanha.
  8. #68
    Lainaa (adez @ Heinä. 06 2007,22:08) kirjoitti
    Ketkä kaatui hidas kakkosessa?
    scuuba oli toinen, toista en muista/tiedä...
    -Yamaha YZF600R Thundercat-
  9. #69
    Lainaa (Fabe @ Heinä. 06 2007,22:16) kirjoitti
    scuuba oli toinen, toista en muista/tiedä...
    Millaisilla pyörillä kaaduttiin? Ihmeellistä että hitaassa ajetaan ulos. Itse tuli kyllä päästeltyä aika reippaastikkin mutta en mielestäni siihen missä kaaduin niin erikoisen kovaa mennyt... No eihän siinä tarvii olla kuin pieni virhe asennossa tai ajolinjassa, tms. niin johan lähtee
  10. #70
    Lainaa (Fabe @ Heinä. 06 2007,22:16) kirjoitti
    Lainaa (adez @ Heinä. 06 2007,22:08) kirjoitti
    Ketkä kaatui hidas kakkosessa?
    scuuba oli toinen, toista en muista/tiedä...
    joku hopeisella z750llä
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  11. #71
    Lainaa (adez @ Heinä. 06 2007,22:21) kirjoitti
    Lainaa (Fabe @ Heinä. 06 2007,22:16) kirjoitti
    scuuba oli toinen, toista en muista/tiedä...
    Millaisilla pyörillä kaaduttiin? Ihmeellistä että hitaassa ajetaan ulos. Itse tuli kyllä päästeltyä aika reippaastikkin mutta en mielestäni siihen missä kaaduin niin erikoisen kovaa mennyt... No eihän siinä tarvii olla kuin pieni virhe asennossa tai ajolinjassa, tms. niin johan lähtee
    scuuballa 636 ninja... scuuballa tais lähteä etunen alta mutkassa jarrulla kun porukka oli lähes pysähdyksissä ton toisen kaatuneen johdosta... itse vahvistanee tämän... meikäläisen muistiin ei kannata luottaa... ja tuo 2:n oli se koulutusryhmä... tais Hannula miettiä jossain vaiheessa mikä meni vikaa...
    -Yamaha YZF600R Thundercat-
  12. #72
    Ai joku muukin lippas zetansa ja kuus yhteensä. Ei se rata-ajo ihan näin vaikeeta oo. Missäs niitä apupyöriä myytiinkään. Mulle pari kiitos.

    No hyvä jos kaikki selvisivät mustelmilla. Kun tehtiin lähtöä, joku lippasi varikon ylämäessä, siinä sitä vauhtiakin alkaa olemaan.

    No ainakin tiedän miltä tuntuu kun perä lähtee alta. Lähti niin nopeesti että täytyy varmaan vetää udestaan, jotta pääsis jyvälle ja oppis sit joskus vaikka varomaan.

    No rahalla saa ja hevosell... eiku kärryllä fordin perässä pääsee.
    Kiitokset vielä hinaajalle! (Pääs nicki jo unohtumaan.)
    Chuck Norris tilasi Hesessä Big Macin, ja sai sen.
  13. #73
    Kiitos Tamperelaiselle??? Hornet kuskille joka opasti paikalliseen liikkeeseen osia kysymään vaikka sieltä ei sitten apua löytynytkään. Kiitos myös muille, järjestäjille, ajajille ja kouluttajille hienosta tapahtumasta ja hyvästä koulutuksesta.
  14. #74
    Jäikö ratapäivästä muutakin kouraan kuin kaadot? Itselläni oli tosi lystiä pörrätä 2 hidasta ja yks keskisetti. Ja ekaa kertaa tänä kesänä Ahvenistolla. Voittaa mennen tullen puhkikolutut paikalliset mutkapätkät.
    Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
    ”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
  15. #75
    Lainaa (Holtsu @ Heinä. 06 2007,22:49) kirjoitti
    Jäikö ratapäivästä muutakin kouraan kuin kaadot? Itselläni oli tosi lystiä pörrätä 2 hidasta ja yks keskisetti. Ja ekaa kertaa tänä kesänä Ahvenistolla. Voittaa mennen tullen puhkikolutut paikalliset mutkapätkät.
    hianoo ja hauskaa oli, ajella juu... kyllä sieltä jotain kouraan tai johonkin muualle jäi...
    -Yamaha YZF600R Thundercat-
  16. #76
    *yhtyy kiitoksiin, pokkaa ja taputtaa pääalelle järkkäreitä sekä kanssakaahanneita*

    Bandun rinkulat aivan rakkuloilla, mutta pappa ei Kun keli kuivui alkoi tarrapintaa ilmaantua reunoille ja melkoisen metkat ajolinjatkin löytyä.

    Öö... hämmästyttävän kovaa piti päästellä, ettei olisi jalkoihin jäänyt (välillä tosin jäinkin ), mut muhkeat adrenaliinin ja edorfiinin drinkit settien päälle kyllä korvasivat vaivan monin verroin

    Hmm... on se vaan yllättävän kiva opetella "hidasajoa".

    Ja pikaiset paranemiset kuudelle pyörän raadolle... kuskien mustelmat ja pikku haavat tokenevat sitten kyllä ihan ilman korjaajatätiä - onneakin oli nyt matkassa tällä porukalla - ei ole ihan vaaraton sykerö tuo Hämylinnan ylpeys.

    -hh-
  17. #77
    Lainaa (adez @ Heinä. 06 2007,22:08) kirjoitti
    Lainaa (Athene @ Heinä. 06 2007,21:55) kirjoitti
    Mitäs itse oikein urheilit ?! Tuliko pyörään paljon vauriota?
    Siinä just ennen tunnellia. Hankala selittää. Semmonen tiukempi kurvi oikeelle, jalkatappi / jarru otti kiinni ja pyörä liukui alta. Kaverilla suht vastaavat vahingot dukessa, kustannus +4000€, eli kaskoon menee, korjataan tai lunariin. Vähän kiikun kaakun... Maanantaina se selvii. Onneksi tunnen ne SVT:n tarkastajat duunin puolesta
    Lainaa (Fabe @ Heinä. 06 2007,21:56) kirjoitti
    hidas 1; kukaan ei kaatunut, ainut ryhmä... parasta a-ryhmää...

    edit: pääsit adez kunnialla kotiin? sulla taisi olla vähän matkaa...
    Pääsin ehjänä kotiin. Jarrupoljin + kahva oli vähän lyhyitä versioita mutta toimi silti. Olihan sitä n. 200km kotimatkaa. Ketkä kaatui hidas kakkosessa?
    Hyvä kun kerroit kuulumiset, vähän aprikoiden siinä muutaman toverin kanssa seurailtiin lähtöä parin onnettoman kahden sentin jarrunnysän kanssa liikenteeseen.

    -hh-
  18. #78
    Lainaa (scuuba @ Heinä. 06 2007,23:07) kirjoitti
    Lainaa (adez @ Heinä. 06 2007,22:21) kirjoitti
    Lainaa (Fabe @ Heinä. 06 2007,22:16) kirjoitti
    scuuba oli toinen, toista en muista/tiedä...
    Millaisilla pyörillä kaaduttiin? Ihmeellistä että hitaassa ajetaan ulos. Itse tuli kyllä päästeltyä aika reippaastikkin mutta en mielestäni siihen missä kaaduin niin erikoisen kovaa mennyt... No eihän siinä tarvii olla kuin pieni virhe asennossa tai ajolinjassa, tms. niin johan lähtee
    Mä mihinkää ulos ajanu. Iha reilusti keskelle siihen mutkaan ajolinjalle maastouduin mopon kans. "Viheltää!!"
    *reps* Hyvä meininki.
    Chuck Norris tilasi Hesessä Big Macin, ja sai sen.
  19. #79
    Scuuba.Ajoitko pyörän pois vai tuliko joku hakemaan?
    Hidas ja vanha.
  20. #80
    Lainaa (harmaahukka @ Heinä. 06 2007,23:05) kirjoitti
    Hyvä kun kerroit kuulumiset, vähän aprikoiden siinä muutaman toverin kanssa seurailtiin lähtöä parin onnettoman kahden sentin jarrunnysän kanssa liikenteeseen.
    Hyvin se kotimatka meni kun rauhallisesti liikenteen mukana ajeli ja piti riittävät turvavälit edellä ajaviin ja ajoi ennakoivasti. yllättävän hyvin sai jarrutettua niillä nysillä kahvoilla ja tapeilla.
  21. #81
    Joo ISO kiitos järjestäjille , hyvä fiilis jäi hommasta ja varmasti tullaan uudestaan.
    Ikävä oli huomata kuinka huono kuski onkaan... mutta kyllä oppeja tuli tosi paljon.
    Honda VTR 1000 f

    All for one

    Tom *& Jerry team
  22. #82
    Naama kipeänä ku vieläkin virnistelee...
    Ihan saakelin mukava retki näin ensikertalaisena radalle.
    Sen verran tajus et ei tajua juuri mitään, mutta seuraavalla kerralla -joka ihan varmasti tulee- lisää tätä settiä et tajuis edes jostain jotain.... ööö...mihinmämenin...

    Kouluttajille ja uutterille järkkäreille iso käsi! Homma pelasi hienosti lukuisista osallistujista/tapahtumista huolimatta.
    Mutkatiet - pyh, v*ttu radalle!
    -w-

    edit: Ai niin. Hannulalle vielä erityiskiitos ratalinjojen näyttökiekasta. Tajusin ehkä taas jotakin uutta, joka on harvenevaa herkkua näin vanhemmiten.



    -These are my principles,
    if you don´t like them I have others-
    G.Marx

    -Älä spekuloi-AJA!-
    Koneinsinööri A

    -Canis culum in tua naso-
    17th century proverb
  23. #83
    Joo kiitos järjestäneelle taholle, lepposaa oli. *
    Alla muutama liputuksen ohessa räpsitty kuva. *
    Kuvattu vaan yheltä lipulta, joten kaikki kuvat on samoilta mestoilta ja seassa saatta olla roskaa.
    Koitettiin kuitenkin ottaa kaikista, eli toivottavasti suurin osa saanut pärstänsä kuvaan.
    Jos joku haluaa täysreson, niin privaa tulemaan.*

    Fotograaffeja Affenisto 6.7.
    ...Vespa EI ole lälläripyörä, eihän??
  24. #84
    Lainaa (Booris @ Heinä. 07 2007,00:12) kirjoitti
    Koitettiin kuitenkin ottaa kaikista, eli toivottavasti suurin osa saanut pärstänsä kuvaan.
    Saiks kukaan Super Dukesta yhtään kuvaa?
  25. #85
    Kiitos paljon kaikille järjestelyissä mukana olleille! Kivaa oli eikä kukaan onneksi loukannut itteensä kaadoista huolimatta.

    Mulla on joitakin kuvia, koitan saada ne jonnekkin näkösälle lähiaikoina.
    Tässä mallia allekirjotuksiin.
  26. #86
    Iso kiitos taas Sumpalle ja Tommille. Oli hubaa.

    Jotain kuvia:

    http://johu.kuvat.fi/kuvat/Ahvenisto+6.7.2007/
  27. #87
    Lainaa (adez @ Heinä. 06 2007,22:47) kirjoitti
    Kiitos Tamperelaiselle??? Hornet kuskille joka opasti paikalliseen liikkeeseen osia kysymään vaikka sieltä ei sitten apua löytynytkään.
    Eipä kestä, kyllä sitä aina kaveria autetaan, kun pystytään. Harmi, että ei sitten ollut kuitenkaan apua... Oon muuten Iittalasta... Oli meikäläisen eka kerta radalla, ja täytyy sanoa, että on komeeta hommaa. Kiitoksia kouluttajille, oli hienosti järjestetty tapahtuma, hyviä neuvoja ja ajolinjoja saatiin. Ainoa mikä jäi vähän harmittamaan, oli hitaampien taakse jumiutuminen, mutta kai se on vähän oma vika kun on liian nopee hitaaseen...
  28. #88
    6 pyörää nurin? No huhhuh! Viimex ku mä Ahvenistolla kävin syksyllä ni 2 pyörää meni nurin, joista toinen sen verra pahasti että öljyä levis radalle.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  29. #89
    Lainaa (adez @ Heinä. 06 2007,22:21) kirjoitti
    No eihän siinä tarvii olla kuin pieni virhe asennossa tai ajolinjassa, tms. niin johan lähtee
    Tarvitaan siihen jotain muutakin... mulla on asennossa ja ajolinjoissa pelkkiä virheitä enkä kaatunu.
    PV50, KMX125, CB350, 2xGPZ500R, ZR1100, FZR1000, FZS1000, ZX-10R -> 2x ZXR750
  30.  
  31. #90
    Lainaa (Fabe @ Heinä. 06 2007,22:37) kirjoitti
    ja tuo 2:n oli se koulutusryhmä... tais Hannula miettiä jossain vaiheessa mikä meni vikaa...
    Nii tai pikemminkin toteaa että tätä tarvitaan joka ratapäivälle.

    On se luojan lykky että selvisivät hengissä radalle saakka eivätkä törmäilleet autoihin, kun ei kerran radalla tila riitä ja pystyssä pysy puhtaalla pinnalla.

    On Hannula tehny aikaimoisen työn ton koulutus ryhmän suunnittelun eteen ja varmasti myös muutkin kouluttajat.
    Ja olis se hieno katsella miten sujuvasti homma toimii portilla ja ilmottautumisissakin.

    kaikille ratapäivien kimpussa hikoilleille.
    kiitokset lippumiehille, että niitä löytyy.

    Ja tottakai kiitokset ratapäivälle osallistuneille. Toivottavasti sieltä tosiaan jää jotain matkaan ja ehkäpä havaitsee tarpeelliseksi käydä uudestaankin.
Sivu: 3 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ViimeinenViimeinen