Sivu: 5 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345
Tulokset 121:stä 138:een 138:sta
  1. #121
    Lainaa (Zeipii @ Heinä. 31 2007,12:13) kirjoitti
    300 digikuvaa (laitan niitä joskus jaksaessani nettiin (

    Ja joka hiton lihas niin kipeenä, että saanu eilen illalla ja tänään napsia huolella särkylääkettä...

    Pyöränä siis punainen äffäläinen, Honda VTR 1000 f

    Kiitos Sumppa, tommiaikapommi, lippumiehet ja kaikki osallistujat - oli kiva päivä! Ei tässä vielä mitään ratakurkoja olla, mutta kilometrejä tuli taas kivasti lisää ja pyöräkin pysy pystyssä!
    Pistä kuvia ihmeessä jakoo het ku jaksat
  2. #122
    Lainaa (Jonny @ Heinä. 31 2007,00:08) kirjoitti
    Lainaa (nuudel @ Heinä. 30 2007,22:00) kirjoitti
    Bongasin metsässä liikkuneen tytön/naisen liivit päällä kuvailemassa, onkos näitä kuvia jossain näytillä ? *
    Laittavat kuulemma linkkiä mp-foorumin puolelle. Yritetään bongailla sieltä ja linkitellä vaikka tänne.
    Linkki

    Joo, kivaa oli taas, vaikken mä edelleenkään näemmä osaa ajaa... Ja kiitokset kaikille asianosaisille.
    bandit600s --> zx6r --> zx10r --> gsxr 600 --> zx6rr --> nyttemmin tauolla

    ¤ttu, kirjoitin taas. Anteeksi. Mutku mul ei oo elämää...
  3. #123
    Mukava päivä kaikin puolin
    Alla vanha ja leppoisa R1
  4. #124
    Lainaa (jii-äm @ Heinä. 31 2007,16:31) kirjoitti
    Lainaa (Jonny @ Heinä. 31 2007,00:08) kirjoitti
    Lainaa (nuudel @ Heinä. 30 2007,22:00) kirjoitti
    Bongasin metsässä liikkuneen tytön/naisen liivit päällä kuvailemassa, onkos näitä kuvia jossain näytillä ?
    Laittavat kuulemma linkkiä mp-foorumin puolelle. Yritetään bongailla sieltä ja linkitellä vaikka tänne.
    Linkki

    Joo, kivaa oli taas, vaikken mä edelleenkään näemmä osaa ajaa... Ja kiitokset kaikille asianosaisille.
    Selvästi sorsittu hitaista hitaimpia ku ei kuvia H2 ryhmästä
  5. #125
    Lainaa (nuudel @ Heinä. 31 2007,17:37) kirjoitti
    Lainaa (jii-äm @ Heinä. 31 2007,16:31) kirjoitti
    Lainaa (Jonny @ Heinä. 31 2007,00:08) kirjoitti
    Lainaa (nuudel @ Heinä. 30 2007,22:00) kirjoitti
    Bongasin metsässä liikkuneen tytön/naisen liivit päällä kuvailemassa, onkos näitä kuvia jossain näytillä ?
    Laittavat kuulemma linkkiä mp-foorumin puolelle. Yritetään bongailla sieltä ja linkitellä vaikka tänne.
    Linkki

    Joo, kivaa oli taas, vaikken mä edelleenkään näemmä osaa ajaa... Ja kiitokset kaikille asianosaisille.
    Selvästi sorsittu hitaista hitaimpia ku ei kuvia H2 ryhmästä
    Samaa tuskailin Noh, täytyy myöntää että ei siinä mun ajossa paljoo katseltavaa olekaan... Toisaalta, olis saanu monta pyörää kerralla kuvaan kun mun perään tuntu lössiä kertyvän En tiiä sitten johtuko siitä että mä olin niin hidas, vai siitä että muut niin prkl nopeita
    KTM 1090 Adventure R
    Tempore Nihil Sanat
  6. #126
    Liittyi Apr 2003
    Lat: N 60 14' 15.67" Long:E 25 07' 20.79"
    Lainaa (TeeVee @ Heinä. 31 2007,17:39) kirjoitti
    ... kun mun perään tuntu lössiä kertyvän ...
    Sä oot selvästi kurkkinut vaikka kiellettiin ettei saa taakse kurkkia ..
    Mulla ainakin oli peilit paksussa tapessa .. enkä uskaltanut taakse
    kurkkia .. ihan varma en ole, että olinko minä just se Jono-Matti ...
    mutta saatoinpa ollakin ...
    <span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro ...........</span>
    -"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
    -"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
  7. #127
    Lainaa (MattiR @ Heinä. 31 2007,17:46) kirjoitti
    Lainaa (TeeVee @ Heinä. 31 2007,17:39) kirjoitti
    ... kun mun perään tuntu lössiä kertyvän ...
    Sä oot selvästi kurkkinut vaikka kiellettiin ettei saa taakse kurkkia ..
    Mulla ainakin oli peilit paksussa tapessa .. enkä uskaltanut taakse
    kurkkia .. ihan varma en ole, että olinko minä just se Jono-Matti ...
    mutta saatoinpa ollakin ...
    Nääh... En kurkkinu kun neulasilmän jälkeen... Ja sen jälkeen usein jonon näki myös etupuolella
    KTM 1090 Adventure R
    Tempore Nihil Sanat
  8. #128
    Tulppana olin, mutta yhtään ei hävetä. Ohittajia riitti,kunnia heidän vauhdeilleen, mutta H2:ssa saanee omaa rytmiään vetää.Maantiellä minäkin vedän mutkat omasta mielestä ihan siististi sallituilla nopeuksilla.

    Ajokuvien puute ihmetyttää, tähtäilijöitä näytti varikolla riittävän.

    Yksintein ilmoittauduin syyskuun ryhmään. Tarkoitus on edelleen ajaa hiljaa. Tappien raapijoita oli H2:ssa nytkin.Lieneekö sitten ratahitaiden ja oikeasti hitaiden (minä) ero niin suuri, että oikeasti jännitystä ja peräti pelkoa tunnen ennen seuraavaakin sessiota.
  9. #129
    Lainaa (wanna-be @ Heinä. 31 2007,22:15) kirjoitti
    Tulppana olin, mutta yhtään ei hävetä. Ohittajia riitti,kunnia heidän vauhdeilleen, mutta H2:ssa saanee omaa rytmiään vetää.Maantiellä minäkin vedän mutkat omasta mielestä ihan siististi sallituilla nopeuksilla.

    Ajokuvien puute ihmetyttää, tähtäilijöitä näytti varikolla riittävän.

    Yksintein ilmoittauduin syyskuun ryhmään. Tarkoitus on edelleen ajaa hiljaa. Tappien raapijoita oli H2:ssa nytkin.Lieneekö sitten ratahitaiden ja oikeasti hitaiden (minä) ero niin suuri, että oikeasti jännitystä ja peräti pelkoa tunnen ennen seuraavaakin sessiota.
    Vaikutelma siitä, että oma nopeus on selvästi muita nopeampi/hitaampi johtunee siitä, että omaa vauhtia ajavaa porukkaa ei radalla kohtaa. Tietenkään, sillä he ajavat samalla hetkellä jossain toisessa kohtaa rataa. Ei siellä kukaan liian hidas ole, joten mukaan vaan. Ja tarkoitus on todellakin vain nostaa omia valmiuksiaan pärjätä tieliikenteen yllättävissä tilanteissa ja liikentessä muutenkin.

    Samoin on turha pelätä oman pyöränsä soveltumattomuutta rata-ajoon. Jos sillä voi ajaa kadulla, sillä voi ajaa radalla.
  10. #130
    Liittyi Apr 2003
    Lat: N 60 14' 15.67" Long:E 25 07' 20.79"
    Lainaa (wanna-be @ Heinä. 31 2007,22:15) kirjoitti
    ... mutta H2:ssa saanee omaa rytmiään vetää...
    Pikemminkin niin, että täytyy .. siis omaa vauhtia täytyy vetää ..
    Ei saisi ajella missään tapauksessa kovempaa kuin taidot ja/tai
    uskallus riittää .. sehän siinä nimen omaan on jekku, että <u>jokainen
    opettelee ajamaan</u> .. jotkut ovat vain opinnoissaan hieman
    pidemmällä ...
    <span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro ...........</span>
    -"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
    -"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
  11. #131
    Joo kiitoksia vaan järjestäjille minunkin puolesta. Oli erittäin hyvin järjestetty tapahtuma, varsinkin näin ensikertalaisen silmin... Joku (aika monikin) on myös sanonut että rata-ajoon jää koukkuun. Niin se taitaa olla, radalle täytyy päästä uudestaan *

    PS. Täältä löytyisi liuta kuvia. Osa tarkkoja, osa vähemmän tarkkoja. Ehdotuksia miten saisin ne näytille???
    Jarru on vauhdin surma...

    ZX-10R -09
  12. #132
    Suvi hei.. Sä oot kyllä vanha ja väsyny muttet laiska ja lihava!! Mites koira voi?
  13. #133
    Lainaa (Tiesto @ Elo. 01 2007,06:02) kirjoitti
    Suvi hei.. Sä oot kyllä vanha ja väsyny muttet laiska ja lihava!! Mites koira voi?
    wanha? pyh... nainen parhaassa iässä. Väsyny tietty voi olla... Muita ei pysty allekirjottaan
    KTM 1090 Adventure R
    Tempore Nihil Sanat
  14. #134
    Lainaa (Moritz @ Elo. 01 2007,00:58) kirjoitti
    PS. Täältä löytyisi liuta kuvia. Osa tarkkoja, osa vähemmän tarkkoja. Ehdotuksia miten saisin ne näytille???
    Kokeilepas vaikka mitä löytyy tuolla yläreunassa olevan 'Albumi' -linkin takaa... se vois olla yks vaihtoehto.
    bandit600s --> zx6r --> zx10r --> gsxr 600 --> zx6rr --> nyttemmin tauolla

    ¤ttu, kirjoitin taas. Anteeksi. Mutku mul ei oo elämää...
  15. #135
    Lainaa (Tiesto @ Elo. 01 2007,06:02) kirjoitti
    Suvi hei.. Sä oot kyllä vanha ja väsyny muttet laiska ja lihava!! Mites koira voi?
    No saakeli. Taas väsyttää

    Koira voi ihan hyvin.
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
  16. #136
    Kiitos järjestäjille ja kuvaajille
    Tässä mallia allekirjotuksiin.
  17. #137
    Lainaa (Tiesto @ Elo. 01 2007,06:02) kirjoitti
    Suvi hei.. Sä oot kyllä vanha ja väsyny muttet laiska ja lihava!! Mites koira voi?
    Höh vanha akka se jo on sanoo ikäloppu
    Fun is not a straight line
  18.  
  19. #138
    Nonii niitä kuvia esille, kenellä niitä vielä on!
    CBR 600F -99
Sivu: 5 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345