Sivu: 3 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 138:sta
  1. #61
    Lainaa (tr3 @ Heinä. 30 2007,18:40) kirjoitti
    kuvia päivästä http://kuvablogi.com/nayta/539383/
    ja linkkinä...
    -Yamaha YZF600R Thundercat-
  2. #62
    joo oi linkki ..jus siis tollai.. Analyysi päivästä , ensikertalaisen silmin. Järjestely ja aikataulu ..LOISTAVA . Ohjatun ryhmän ohjaajat LOISTAVIA. Järjestäjä sumppa , kaunis ja olihan siel kai jotain kolleja kiitos niillekin Mutta itse asiaan , mielestäni kaikkien tulisi käydä radalla kokeilemassa, kuitenkin hieman varauksella (seuraava on vain oma mielipiteeni) sellaisella moottoripyörällä joka soveltuu em tarkoitukseen . esim custom ei todellakaan ole mikään ajonautinto tuolla radalla. mutta perus pyörät , faitterit, kyykyt loistavia pelejä kyseiseen harrasteeseen. Omalta kohdaltani rocketista loppui kallistusvarat muutamassa peräkkäisessä mutkassa (siel sillan kupeessa) ja kun tapit lyö kipinää ja kantapäät hankaa maahan niin se kyl vie fiilistä rankasti. Ja en miellä tuota peliä customiksi, toki muutoin rata oli tuollakin lehmällä ajettava ja NÖYRYYS kyllä lisääntyi noin 3000 kiloa kaikki saadut opit varmasti tulee käyttöön omalta kohdalta. ennakkoluulot roskiin ja porukka radalle.. Ja etenkin sellaiset joiden päässä kytee ajatus..kyllä mä olen kulmakunnan nopein. siistii
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  3. #63
    Hyvät kinkerit.
  4. #64
    Juu oli kyllä mukava päivä, tuli opittua taas yhtä sun toista. Kiitoksia vaan kaikille tasapuolisesti.
    ex: SuperDuke
    ex: CBR1000RR
    ex: GSX-R600
  5. #65
    Hienoa oli taas päästä radalle kurvailemaan Hemmetin hyvin järjestetty setti! Isot kiitokset
    gsxr600
    ---------
  6. #66
    Kotona ollaan... Kiitokset hienoista järjestelyistä ja anteeksi etten uskaltanut ajaa Zetorilla sen lujempaaa

    Mutta kuten on jo moneen kertaan todettu, järjestelyt oli huippuluokkaa ja veikkaisinpa että jotain jäi hihaan tästäkin keikasta loistavat kouluttajat asiantuntevine neuvoineen...

    Liputtaminenkin lähti pyörimään omalta kohaltani pienten alkukankeuksien jälkeen... Antaa erilaisen kuvan radasta sekin ja saa kytätä toinen toistaan parempia ajolinjoja (joita en sitten kuitenkaan onnistu ajamaan )

    No, oppia ikä kaikki...

    KIITOS!
    KTM 1090 Adventure R
    Tempore Nihil Sanat
  7. #67
    on se vaan komiaa!
    KÄRPÄT KIITTÄÄ....
  8. #68
    Kivaa oli taas koko rahan edestä.


    Paluu matkalla meinas motarille loppuu bensa ja sit mentiinkin kengurunloikkaa 2km, mut huoltsikalle päästiin kuitenkin. Omaa tyhmyyttä ku en mennyt ajoissa tankkaamaan.
    R6R räärääpyörä
  9. #69
    Lainaa (dreamer @ Heinä. 30 2007,19:57) kirjoitti
    Kivaa oli taas koko rahan edestä.


    Paluu matkalla meinas motarille loppuu bensa ja sit mentiinkin kengurunloikkaa 2km, mut huoltsikalle päästiin kuitenkin. Omaa tyhmyyttä ku en mennyt ajoissa tankkaamaan. *
    Juu se pyörä haukkaa aika paljon bensaa rata ajossa hyvä että säästyit kävelyltä.Kiitos taas järjestäjille kaikki sujui
    hyvin ja hyvä puoli oli että kaatoja tuli vähän.
    Hidas ja vanha.
  10. #70
    Tuliks lippoja?
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  11. #71
    Lainaa (Athene @ Heinä. 30 2007,20:10) kirjoitti
    Tuliks lippoja?
    Kyllä siellä heti... oliko peräti toisessa ajosetissä Hidas1 ryhmässä yks kaveri heitti CBR:n kylelleen... Ja kaverikin taisi saada mopon asfaltti-ihottuman lisäksi ainoastaan henkisiä kolhuja
    KTM 1090 Adventure R
    Tempore Nihil Sanat
  12. #72
    kiitos järjestäjille....hauskaa oli....ps. pienistä mutinoista huolimatta.. ..
    vfr 750..yamaha yzf 1000r..aprilia 1000 rsv mille..honda 1000rr..
  13. #73
    Lainaa (Athene @ Heinä. 30 2007,20:10) kirjoitti
    Tuliks lippoja?
    Todella vähällä päästiin. Saldo vain yksi siinä vaiheessa kun itse lähdin kuuden jälkeen kotia kohti. Toivottavasti ajamaan jääneet teräsmiehet eivät saldoa enää pahentaneet

    Ja kiitokset täältäkin
    YZF600R Thundercat 1998 -> CBR600RR 2006

    "Value your freedom, or you will lose it, teaches history. 'Don't bother us with politics', respond those who don't want to learn." -Richard Stallman
  14. #74
    Huh,

    Kemoran lakeuksien jälkeen Ahveniston mäet oli ihan hauskaa vaihtelua kun pääsi niihin vähän käsiksi. Kelit ok ja ajohommakin tuntui taas pienen palan paremmalta. Ja kiitokset järjestäjille.

    Viimesen setin jälkeen ajo tuntu liian hyvältä, joten saipa riittää tältä kerralta. Jäi kivasti nälkää taas tulevaisuuteen.

    Muutamia kuvaajia oli taasen. Pistelkääpä linkkejä tänne.
    GSX-R 750 K7
  15. #75
    Yhtyy kiitoksiin ja pokkaa

    -hh-
  16. #76
    Lainaa (TeeVee @ Heinä. 30 2007,20:12) kirjoitti
    Lainaa (Athene @ Heinä. 30 2007,20:10) kirjoitti
    Tuliks lippoja?
    Kyllä siellä heti... oliko peräti toisessa ajosetissä Hidas1 ryhmässä yks kaveri heitti CBR:n kylelleen... Ja kaverikin taisi saada mopon asfaltti-ihottuman lisäksi ainoastaan henkisiä kolhuja *
    3 ajosetissä,ja mun eessä.
    Suk dik!
  17. #77
    Nyt kiitokset ajoissa ja tällä kertaa vielä oikeaan topicciin! Oli kaikenkaikkiaan hieno homma, ja Tommin ohjeiden mukaan lisättyäni roikkumisen äärimmilleen, loppui FJR:n jalkatappien ja vähän kiinnityksestään löystyneen pöntön raapiminen joka mutkassa. Tai ainakin väheni merkittävästi. Samalla kyllä ajamisen fyysinen rasituskin nousi uusiin ulottuvuuksiin, lopussa oli jo dödö pettää. Kiitokset koko ORGesterille.

    Edelleen hienoa oli se että kaatojen määrä putosi hmm about 17%iin edelliskerrasta, vaikka parilta lisäkaadolta vältyttiinkin vain hulluntuurilla. Kun minä kaahaan matkasohvallani minkä ehdin tappi kipinää iskien suolenkin jälkeisessä vasemmassa, niin eikö jollakin ole niin helvetin kiire että pitää lykätä siinä 10 metrin suoralla vasemmalta rinnalle. Miten sain pyörän nostettua pystyyn siinä tilassa ja vältettyä törmäämisen nyt sillan alle johtavaan kurviin jarruttavaan valentiinoon, oli enemmän tuuria kuin taitoa.

    Asennetta kuvaa se että kun kävin kertomassa että tuplakaato oli milleistä kinni, niin vastauksena oli että sehän on mun murhe kun hän oli jo siinä vaiheessa ohi. Näinkö se on? Noita vastuita ei tainnut tulla käytyä läpi ajajakokouksessa, vaikka ne säännöistä tietty löytyy. Toisaalta, mitäpä se läpikäynti auttaiskaan jos asenne on minä ensin, muista viis.

    Kaikille muille ohittajille ja ohitettaville suuret kiitokset toiset huomioivasta, vastuullisesta ajotyylistä, sekä mukavista turinoista ajojen väleissä.
    R1 + FJR
    + lelut monttuun ja mönkimiseen sekä tonkimiseen
  18. #78
    "Nyt kiitokset ajoissa ja tällä kertaa vielä oikeaan topicciin! Oli kaikenkaikkiaan hieno homma, ja Tommin ohjeiden mukaan lisättyäni roikkumisen äärimmilleen, loppui FJR:n jalkatappien ja vähän kiinnityksestään löystyneen pöntön raapiminen "

    Äijä vie sitä vekotinta kuin viimestä päivää syvä
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  19. #79
    Kiitos vaan kaikille onnistuneesta päivästä. Pitkä päivä alkoi näkymään keskittymisessä, jonka tarkimmat huomasivat hieman virheellisestä liputuksesta, ja kaikki muut paitsi sokeat yhdestä ylimääräisestä pakettiautosta radalla

    Nämä seikat huomioon ottaen oli järjestelyt, omalta osaltani, kohtuulliset. Petrattavaa löytyy aina, alastarolla jatketaan.
  20. #80
    Tuli muuten läskille hiki kun GSX1400ssa alkoi roikkumaan ensimmäistä kertaa ikinä. (varmaan aika kornin näköinen paketti?)
    Kiitos lukuisista vinkeistä kanssa-ajajille ja järkkäreille (Tommipommi, Sumppa, Hannula etc joiden nimiä en valitettavasti nyt kaikkia muista) luonnollisesti kans.

    Vielä ku oppis ajamaan.


    -w-



    -These are my principles,
    if you don´t like them I have others-
    G.Marx

    -Älä spekuloi-AJA!-
    Koneinsinööri A

    -Canis culum in tua naso-
    17th century proverb
  21. #81
    Lainaa (tr3 @ Heinä. 30 2007,21:14) kirjoitti
    "Nyt kiitokset ajoissa ja tällä kertaa vielä oikeaan topicciin! Oli kaikenkaikkiaan hieno homma, ja Tommin ohjeiden mukaan lisättyäni roikkumisen äärimmilleen, loppui FJR:n jalkatappien ja vähän kiinnityksestään löystyneen pöntön raapiminen "

    Äijä vie sitä vekotinta kuin viimestä päivää syvä
    Kiitti, mutta karu tosiasia on se että -hanski- menis samanlaisella härvelillä vihellellen ohi.. joten kumarrukset sinne suuntaan *
    R1 + FJR
    + lelut monttuun ja mönkimiseen sekä tonkimiseen
  22. #82
    Lainaa (KariFi @ Heinä. 30 2007,20:58) kirjoitti
    , vaikka parilta lisäkaadolta vältyttiinkin vain hulluntuurilla. Kun minä kaahaan matkasohvallani minkä ehdin tappi kipinää iskien suolenkin jälkeisessä vasemmassa, niin eikö jollakin ole niin helvetin kiire että pitää lykätä siinä 10 metrin suoralla vasemmalta rinnalle. Miten sain pyörän nostettua pystyyn siinä tilassa ja vältettyä törmäämisen nyt sillan alle johtavaan kurviin jarruttavaan valentiinoon, oli enemmän tuuria kuin taitoa.

    Asennetta kuvaa se että kun kävin kertomassa että tuplakaato oli milleistä kinni, niin vastauksena oli että sehän on mun murhe kun hän oli jo siinä vaiheessa ohi. Näinkö se on? Noita vastuita ei tainnut tulla käytyä läpi ajajakokouksessa, vaikka ne säännöistä tietty löytyy. Toisaalta, mitäpä se läpikäynti auttaiskaan jos asenne on minä ensin, muista viis.
    Voisiko ongelma olla siinä että jotkut individuellit tehokkailla matkapyörillä päästää suorilla menemään niin paljon kuin pystyy tehden suorilla ohittamisen lähes mahdottomaksi? Suoralla voi myös hieman löysätä ja päästää muita ohi turvallisesti niin näiltä tilanteilta vältyttäisiin. Esim. FJR:ssä on jo sen verran potkua että tonnisella ohittaminen on aika vaikeaa jos "kaahataan" vaijerit kireänä joka aina kun suora aukeaa. Tästäkin asiasta mainittiin tänään ajajakokouksessta ja mainitaan aina mutta silti se ei meinaa mennä perille. Kuvailtuun tilanteeseen on vaikea kommentoida kun ei tiedä kokonaisuutta. Mutta tässä ajattelemisen aihetta...
    <p>Suzuki SV650S &gt; Honda VTR 996F &gt; Honda VTR1000 SP-2 2002 &gt; Yamaha FZ1-n &gt; Honda VTR1000 SP-2 2004</p>
  23. #83
    Lainaa (tommipommi @ Heinä. 30 2007,21:25) kirjoitti
    Kiitos vaan kaikille onnistuneesta päivästä. Pitkä päivä alkoi näkymään keskittymisessä, jonka tarkimmat huomasivat hieman virheellisestä liputuksesta, ja kaikki muut paitsi sokeat yhdestä ylimääräisestä pakettiautosta radalla

    Nämä seikat huomioon ottaen oli järjestelyt, omalta osaltani, kohtuulliset. Petrattavaa löytyy aina, alastarolla jatketaan.
    Mä siinä jossain vaihessa ihmettelinkin kun keltaiset liehuu ja mitään ei näy missään.No tekevälle sattuu.Tähän karifi:in juttuun hän antoi hyvin tietä kun joku oli tarpeeksi lähellä neulan silmän jälkeen(pääruoraa ennen oleva) itse voin todistaa aitiopaikalla olleena ja perässä roikkuneena.
    Hidas ja vanha.
  24. #84
    Hauskaa ei ollut oikeastaan hetkeäkään. H 2:ssa vedin ihan tosissani koko ajan. Jo ekassa ajolinjanäytössä putosin silti kyydistä täydellisesti, tosin homma tuli aika nopeasti. Kotipihasta lähtiessä ehtii vähän miettiä mitä onkaan kohta tekemässä . Silti, aivan upeeta - puolessa päivässä opin enemmän kuin neljässä omatoimisessa kesässä yhteensä.
    Sinänsä ihmetyttää,että millaista porukkaa teillä pahimmillaan liikkuu. Minä, päivän hitaista hitain, olen kumminkin horjuvia mopoja mutkaipaleilla ohittanut moniakin.
  25. #85
    Kiitokset myös puolestani kaikille ajamassa olleille ja erityisesti taas lippumiehille

    Erittäin hienosti oli molemmat hitaat ryhmät täynnä, sekä myös keskinopea yhtä paikkaa vajaa täynnä.

    Pahoitteluni väsyneestä olemuksestani. Shit happends.
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
  26. #86
    Kun näitä juttuja lukee alkaa oma ratakuumekin nousta. Alastarolla sitten. Toivottavasti uudet kumit ehtii saada alle ennen sitä.
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset ja muutokset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  27. #87
    Lainaa (Vito78 @ Heinä. 30 2007,21:27) kirjoitti
    Lainaa (KariFi @ Heinä. 30 2007,20:58) kirjoitti
    , vaikka parilta lisäkaadolta vältyttiinkin vain hulluntuurilla. Kun minä kaahaan matkasohvallani minkä ehdin tappi kipinää iskien suolenkin jälkeisessä vasemmassa, niin eikö jollakin ole niin helvetin kiire että pitää lykätä siinä 10 metrin suoralla vasemmalta rinnalle. Miten sain pyörän nostettua pystyyn siinä tilassa ja vältettyä törmäämisen nyt sillan alle johtavaan kurviin jarruttavaan valentiinoon, oli enemmän tuuria kuin taitoa.

    Asennetta kuvaa se että kun kävin kertomassa että tuplakaato oli milleistä kinni, niin vastauksena oli että sehän on mun murhe kun hän oli jo siinä vaiheessa ohi. Näinkö se on? Noita vastuita ei tainnut tulla käytyä läpi ajajakokouksessa, vaikka ne säännöistä tietty löytyy. Toisaalta, mitäpä se läpikäynti auttaiskaan jos asenne on minä ensin, muista viis.
    Voisiko ongelma olla siinä että jotkut individuellit tehokkailla matkapyörillä päästää suorilla menemään niin paljon kuin pystyy tehden suorilla ohittamisen lähes mahdottomaksi? Suoralla voi myös hieman löysätä ja päästää muita ohi turvallisesti niin näiltä tilanteilta vältyttäisiin. Esim. FJR:ssä on jo sen verran potkua että tonnisella ohittaminen on aika vaikeaa jos "kaahataan" vaijerit kireänä joka aina kun suora aukeaa. Tästäkin asiasta mainittiin tänään ajajakokouksessta ja mainitaan aina mutta silti se ei meinaa mennä perille. Kuvailtuun tilanteeseen on vaikea kommentoida kun ei tiedä kokonaisuutta. Mutta tässä ajattelemisen aihetta...
    Näytin merkin ja löysäsin ennen hevosenkenkää, jos joku oli tappituntumassa ennen suoraa olevassa neulansilmässä. Joka kerta.

    Sen lisäksi mut ohitettiin / itse ohitin ainakin 5 eri paikassa ympäri rataa ihan riittävillä marginaaleilla. Mun mielestäni tuo "suora", jossa kuvaamani tapaus sattui, ei ole ohituspaikka ainakaan näillä nopeuseroilla.
    R1 + FJR
    + lelut monttuun ja mönkimiseen sekä tonkimiseen
  28. #88
    Hieno päivä oli ja tarttu H2:ssa yhtä sun toista. Bongasin metsässä liikkuneen tytön/naisen liivit päällä kuvailemassa, onkos näitä kuvia jossain näytillä ?

    Vois kyllä omaan Rkutoseen hommaa tapit jalkatappeihin niin ois joku varoitin ennen kun kontataan
  29. #89
    Kiitoksia myös täältä järjestelijöille.

    Oli kyllä mieltä avartava kokemus käydä tuolleen ohjatusti radalla, eipä sitä oo oikein tuolla liikenteessä uskaltanu kokeilla saako tuon enduron jalkatappia raapiin asfalttiin tai no jalkahan siellä olis ennen raapinu ilman vinkkejä.

    Täytyy kyllä osallistua toistekkin.
    KTM 990 Adventure
  30.  
  31. #90
    Hieno päivä! Iso kiitos järkkäreille!
    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
Sivu: 3 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ViimeinenViimeinen