Sivu: 5 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345
Tulokset 121:stä 138:een 138:sta
  1. #121
    http://kuvablogi.com/nayta/565876/

    viime torstaista ja nyt radalta. opellakin on oikein hieno mopo
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  2. #122
  3. #123
    Kiitokset taas tommipommille sekä kaikille liputtajille!
    Tosi nasta päivä, tuli opittua taas pari uutta juttua ja kyllähän tää kuntoilustakin meni! No ainakin kerran pomppasi sykkeet kun ahnehdin avauksessa hieman liikaa... Pitäähän sitä nyt kanssamotoristeille jotain viihdykettä antaa!
    Olen muuten tähän asti huijannut itseäni - perustelemalla ratapäivillä käyntiä mm. sillä, että se tyydyttäis mun vauhdinnälkääni. Puppua!! Mun nälkä on sellanen että se kasvaa syödessä ja kohta tarttis saada jo uusia lelujakin..
    ZRX 1100 + KLR 650
  4. #124
    Kiitokset. En ole hikoillut noin paljoo.... en muista millon. Auton lämpömittari näytti jossain vaiheessa 34 astetta.
    Fun is not a straight line
  5. #125
    Kiitokset minunkin puolestani järjestelyistä. Opettavainen elämäni toinen ratapäivä.

    Sadetta lähdettiin sitten karkuun. Vettä tuli pois ajellessa jossain Loimaalla päin niin **tusti, että ei eteensä nähnyt, autotkin vetelivät tien sivuun. Siinä sitten vaan ajelin ja kiroilin munat märkänä, että aamulla oli jo gorehousut kädessä mutta vaihdoin sittenkin kokonahkat. Sitten muistin että pakkasin sadepuvun satulan alle jo loman alussa ja että se on kulkenut siellä jo kuukauden päivät! Sitten ei harmittanut enää sade vaan laho pää

    edit: ei osaa oikein ees kirjottaa



    Suo, kuokka ja Suzuki
  6. #126
    Kiitos järkkäreille, kivaa oli taas kerran. Jenssille kiitoksia renkaista ja kaikesta värkkäyksestä!
    Tässä mallia allekirjotuksiin.
  7. #127
    Lainaa (demonos @ Elo. 12 2007,19:05) kirjoitti
    Jenssille kiitoksia renkaista ja kaikesta värkkäyksestä!
    Juu, eipä mittään... pientä hikee pukkas kyllä rengasjumppa
    niissä lämpötiloissa
    ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  8. #128
    Juu kiitokset vaan munkin puolesta järjestäjille ja seuralle kun nyt pääsin taas koneelle.
    Hyvä setti oli, vaikkakin kuuma ja jarrutkin hiukan oikutteli. Sadekin loppui etelään mennessä melko nopeasti.



    TL1000R
  9. #129
    Danket järjestelyistä. Eipä tullu liian pitkää liputusvuoroa tällä kertaa Ei tarvinu tosiaan montaa kilsaa ajaa Auraanpäin ni oli jo tie kuivana ja semmosena se siinä sitte kotiin asti pysyki. Kyllä toi Alastaro tosiaan on kumma paikka noitten säitten suhteen ollu aina.
    Who is this clown? Unfortunately no one can be told, you have to see him for your self...
    kotisivuräpellys
  10. #130
    Kiitokset järjestäjille! Ei kukaan sattunu räpsiin kuvia?
    Pain is just weakness leaving the body
  11. #131
    Lainaa (heippa @ Elo. 10 2007,19:00) kirjoitti
    En onneks ollu ihan se liikkuva shikaani *
    No niin, se olinkin minä *

    Kivaa kyllä oli ja nyt ainakin tietää ettei todellakaan osaa tätä hommaa.

    Paljonkos nopeimmat keräsi vauhtia siihen pääsuoran loppuun?



    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset ja muutokset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  12. #132
    Enpä tiedä lasketaanko minua moiseksi mutta GPS:n mukaan parhaimmillaan noin 200km/h.
    "Kyl siinä vielä pitoa on, kankaat ei näy vielä."
  13. #133
    Lainaa (klonkku6 @ Elo. 13 2007,16:04) kirjoitti
    Lainaa (heippa @ Elo. 10 2007,19:00) kirjoitti
    En onneks ollu ihan se liikkuva shikaani
    No niin, se olinkin minä

    Kivaa kyllä oli ja nyt ainakin tietää ettei todellakaan osaa tätä hommaa.

    Paljonkos nopeimmat keräsi vauhtia siihen pääsuoran loppuun?
    Kawan mittarin mukaan oli parhaimmassa vedossa 170km/h, olisko sitten joku 150-155km/h, enkä TODELLAKAAN ollut nopeimmasta päästä. Joku puhalsi aina heittämällä ohi vaikka kuinka prkl :sti koitin kinnata vauhtia
    KTM 1090 Adventure R
    Tempore Nihil Sanat
  14. #134
    Mites noi kierrosajat, mittasiko joku niitä?
    Aion elää ikuisesti, toistaiseksi päätökseni on pitänyt.
  15. #135
    Lainaa (räme @ Elo. 14 2007,17:55) kirjoitti
    Mites noi kierrosajat, mittasiko joku niitä?
    Omia aikoja tuli katottua, eipä muiden ryhmien kierroksia niinkään kello kädessä.
    Who is this clown? Unfortunately no one can be told, you have to see him for your self...
    kotisivuräpellys
  16. #136
    Jep, kiitos järjestäjille!
    Sade tuli liian aikaisin. Tosin oma moka, että nurin meni.
    Pakun kyydissä takaisin eikä kastunut ollenkaan.

    Kiitos pakettiautokyydistä vielä kerran!

    Näkikö hopean hondan lippaa kukaan, jos sattuu vakuutusyhtiö asiasta kyselemään?
    Mopo tykkää kun sillä ajetaan.

    VTR SP-1
  17. #137
    Lainaa (JPA @ Elo. 15 2007,02:05) kirjoitti
    Näkikö hopean hondan lippaa kukaan, jos sattuu vakuutusyhtiö asiasta kyselemään?
    Olin siinä toisella lippupisteellä. Jos olit siinä viimisessä setissä kaatanut (lemminkäisen jälkeinen oikea) niin osittain meikäläinen näki tapahtuman, en kokonaan itse kaatoa, mutta liun jne. Jos tulee jotain kummempaa vakuutusyhtiön suunnasta niin pistä privaa.
    Who is this clown? Unfortunately no one can be told, you have to see him for your self...
    kotisivuräpellys
  18.  
  19. #138
    Okei, thänks, ilmoittelen mikäli yhtiössä rupeevat kitiseen.
    Mopo tykkää kun sillä ajetaan.

    VTR SP-1
Sivu: 5 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345