Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 89:sta
  1. #1
    MotOrg ry:n järjestämä ajoharjoittelupäivä Alastaron moottoriradalla ma 18.6.2007!

    Ajoaika: klo 10.00 - 17.00
    Ajajakokous: klo 9.30
    Lippumieskokous: heti ajajakokouksen jälkeen

    Hinta:
    -Motorg ryn jäsenet, ennakkomaksu 35 euroa
    -Ei ry:n jäsenet, ennakkomaksu 40 euroa
    -Paikan päällä maksavat, ei ilmottautuneet 50 euroa

    AJAJAKOKOUS ON KAIKILLE AJAMAAN TULEVILLE PAKOLLINEN!

    Paikkoja jäljellä rajoitetusti! Hidas ryhmä jo täynnä!

    Paikkoja lippumieheksi vielä vapaana. Yhteys allekirjoittaneeseen


    Ennakkomaksu on myös näyttävä tilillä viimeistään ti 12.6.2007 klo 14.00. Jos ennakkomaksua ei näy maksettuna, kustannus 50€/ päivä poikkeuksetta.

    EAK-kouluttaja paikalla! Ensikertalaisille ja vähän radalla ajaneille annetaan opastusta rataharjoittelun perusteisiin liittyen.

    Ilmoittautua voit *TÄÄLLÄ*
    Rata-ajon säännöt luettavissa *TÄÄLLÄ*



    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
  2. #2
    Ilmoittauduttu ja maksettukin on. Kyytiä vielä yritän kehitellä, ja ellei muuta löydy niin pitää vuokrata paku..

    Ja tiedoksi, että vaikka olen kilvettömällä nopeassa ryhmässä, niin vauhti vastaa toistaiseksi enemmän hidasta ryhmää.. eli älkää ihmetelkö, kun yritän epätoivoisesti saada tota koipea toimimaan ja päänuppia uskomaan että miten sitä on joskus ennen ajettu..

    edit: paku vuokrattu ja vauhtikin jo vähän parantunut



    Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
  3. #3
    Ilmoittauduttu ja maksettukkin on hitaaseen ryhmään
    Maksu vain ei ole löytänyt perille kun kämmäilin vähän päivämäärien kanssa

    Toivottavasti maksu löytyy

    Laitoin Sumppa sulle yksityisviestin mun mokailusta tuossa maksussa.
    "Joukkomme on väsyneet ja voitto kaukana"
  4. #4
    Mukana ollaan ja lipun varrestakin voi bongata.



    Who is this clown? Unfortunately no one can be told, you have to see him for your self...
    kotisivuräpellys
  5. #5
    onkos ketä lähdössä tuonne pk seudulta ajamaan?
    vois roikkua mukana samaa matkaa kun tuo suunnistus ei ole parhaita osa-alueita..=)
  6. #6
    Mukana, hitaaseen kokeilemaan
    Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
  7. #7
    Joutuu olemaan arkipäivät töissä...
  8. #8
    Lainaa (center69 @ Kesä. 06 2007,16:27) kirjoitti
    onkos ketä lähdössä tuonne pk seudulta ajamaan?
    vois roikkua mukana samaa matkaa kun tuo suunnistus ei ole parhaita osa-alueita..=)
    Ite olen Porvoosta tulossa. Mielummin sitä porukassa köröttelisi kuin yksin. Missä ja monelta kokontuminen tsadissa?
    T U O N O 2 0 0 5 R
    Aprilia Club Finland
  9. #9
    Mahtuuko hitaaseen ryhmään vielä jos tulee paikan päälle ja ilmottautuu siellä??
  10. #10
    Lainaa (Patu-78 @ Kesä. 11 2007,00:02) kirjoitti
    Mahtuuko hitaaseen ryhmään vielä jos tulee paikan päälle ja ilmottautuu siellä??
    Riippuu siitä onko kaikki paikat myyty ennakkoon loppuun ja saapuuko kaikki ennakkoon maksaneet paikalle.
    Eli ei satavarmasti voi sanoa ennen ko. aamua.
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
  11. #11
    Mistäs tietää että mihin ryhmään uskaltaa mennä..?
  12. #12
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Hitaasta kannattaa aloittaa.
    1000
  13. #13
    PRRRRRRRR... täynnä tietenki jo! Perkele ku ei ole netti käytössä jokapäivä..
    Tässä mallia allekirjotuksiin.
  14. #14
    On kyllä hienoa mennä korkkaamaan tämäkin rata. Viime kesänä jo kävin tyrkyttämässä, mutta ei ollut tilaa. Nyt onneksi maksettu ja kyytikin hommattu
    Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08


    m 72 projekti
  15. #15
    Tulossa mukaan hitaan ryhmän hitaimmaksi, mutta väliäkö sillä, pääasia että oppii ehkä taas vähän jotain lisää ajamisesta.
    Jos joku muukin on pk-seudulta sinne ajamassa, niin seuraan mieluusti liityisin. Yhteislähtö jostain? Ja vapaaehtoisia kartan lukutaitoisia sinne johdattamaan?
  16. #16
    No voi fak. Hitaaseen ilmoittauduin ja täynnähän tuo mokoma näytti sitten olevan. Mahtaisikohan sitä uskaltautua keskinopeaan kolkuttelemaan, eilen oli toinen ratakeikka mun tähänastisessa mopoilijanurassa. Olihan siellä hitaassa jo ohitettavia, mutta rehellisyyden nimissä täytyy sanoa etten minä mikään nopea kuski ole
  17. #17
    Lainaa (Holy-Maria @ Kesä. 12 2007,00:32) kirjoitti
    Tulossa mukaan hitaan ryhmän hitaimmaksi, mutta väliäkö sillä, pääasia että oppii ehkä taas vähän jotain lisää ajamisesta.
    Jos joku muukin on pk-seudulta sinne ajamassa, niin seuraan mieluusti liityisin. Yhteislähtö jostain? Ja vapaaehtoisia kartan lukutaitoisia sinne johdattamaan?
    Sori, mutta tuo hitaimman titteli on jo varattu...
    PV50, KMX125, CB350, 2xGPZ500R, ZR1100, FZR1000, FZS1000, ZX-10R -> 2x ZXR750
  18. #18
    Lainaa (mikkokoo @ Kesä. 07 2007,08:45) kirjoitti
    Lainaa (center69 @ Kesä. 06 2007,16:27) kirjoitti
    onkos ketä lähdössä tuonne pk seudulta ajamaan?
    vois roikkua mukana samaa matkaa kun tuo suunnistus ei ole parhaita osa-alueita..=)
    Ite olen Porvoosta tulossa. Mielummin sitä porukassa köröttelisi kuin yksin. Missä ja monelta kokontuminen tsadissa?
    Tuletteko Forssan kautta? Jos joo niin voisin hypätä remmiin...
    PV50, KMX125, CB350, 2xGPZ500R, ZR1100, FZR1000, FZS1000, ZX-10R -> 2x ZXR750
  19. #19
    Ilmottauduttu ja maksettu keskiryhmään... Toivottavasti näkyy kello 14 tilillä. Ja toivottavasti ei sada maanantaina!
    Nähärään Alastarolla

    JK
    Yamaha FZR 600 -89 -->
    Yamaha YZF 750 R -95
  20. #20
    Ilmoittaudutte hitaaseen, maksettu. Saas kattoa mihin päädytään. Nyt sitten olis alustaanpaneutumisen aika. Eilisellä ratakeikalla huomas/tajus ettei siellä kaikki ihan kondiksessa ole kun mun vauhdeissa lähtee luistelemaan etupää alta Diabloilla.
  21. #21
    lippumiehiä tarvitaan vielä muutamia!
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
  22. #22
    Lainaa (Mormegil @ Kesä. 06 2007,13:24) kirjoitti
    Ilmoittauduttu ja maksettukkin on hitaaseen ryhmään *
    Maksu vain ei ole löytänyt perille kun kämmäilin vähän päivämäärien kanssa *

    Toivottavasti maksu löytyy *

    Laitoin Sumppa sulle yksityisviestin mun mokailusta tuossa maksussa.
    Löysitkö Sumppa sen minun ja Punainen nro. 6:n ratamaksun Alastarolle 18.6.?
    Maksun viitteessä kun oli päivämäärä 16.8.
    Taitaa siis lukihäiriö vaivata meikäläistä.

    Toivottavasti ajaminen sujuu paremmin kuin ilmoittautuminen
    "Joukkomme on väsyneet ja voitto kaukana"
  23. #23
    Lainaa (Sumppa @ Kesä. 06 2007,00:14) kirjoitti
    Ajajakokous: klo 9.30

    AJAJAKOKOUS ON KAIKILLE AJAMAAN TULEVILLE PAKOLLINEN!
    ]
    Mites sitten tällainen aamu-uninen jos saapuu myöhässä? Voi varmaan tulla portilta kysylemään . Ja onkohan tuo ennakkoon maksettu paikka menetetty jos myöhästyy?
    Tuli vaan mieleen kun matkalla pari mutkaa ennen alastaroa ja edellisenä iltana paluu motoparkista
    Elämä on välillä melko karseeta
  24. #24
    Lainaa (garse @ Kesä. 14 2007,14:38) kirjoitti
    Lainaa (Sumppa @ Kesä. 06 2007,00:14) kirjoitti
    Ajajakokous: klo 9.30

    AJAJAKOKOUS ON KAIKILLE AJAMAAN TULEVILLE PAKOLLINEN!
    ]
    Mites sitten tällainen aamu-uninen jos saapuu myöhässä? Voi varmaan tulla portilta kysylemään . Ja onkohan tuo ennakkoon maksettu paikka menetetty jos myöhästyy?
    Tuli vaan mieleen kun matkalla pari mutkaa ennen alastaroa ja edellisenä iltana paluu motoparkista
    On pakollinen
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
  25. #25
    Onko keskiryhmässä paikkoja paikanpäälle tulevalle?? En ole siis ilmoittautunut ennakkoon...
    <p>Suzuki SV650S &gt; Honda VTR 996F &gt; Honda VTR1000 SP-2 2002 &gt; Yamaha FZ1-n &gt; Honda VTR1000 SP-2 2004</p>
  26. #26
    Lainaa (Vito78 @ Kesä. 15 2007,10:37) kirjoitti
    Onko keskiryhmässä paikkoja paikanpäälle tulevalle?? En ole siis ilmoittautunut ennakkoon...
    Jos on ilmoitettu paikkoja 25kpl, tarkoittaa se ennakot+paikanpäällä yhteensä. Eli jos ennakkoon on myyty 25 paikkaa loppuun, niin paikanpäällä myytäväksi ei jää paikkoja. Paitsi jos tulee peruutuksia Ja sitähän ei kai välttämättä voi tietää ennakkoon...
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
  27. #27
    Toisaalta, tarkistan nyt vielä 5min päästä nuo maksaneet, ja ne ketkä eivät ole ennakkoon maksaneet, poistan listalta. Sitten pitäisi vapautua ainakin osa paikoista.

    Sitten ei kun nopeasti ilmoittautumaan ja maksu paikanpäällä kehiin
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
  28. #28
    Toivottavasti löydät sen mun ja Punainen nro. 6:n maksun. Pitäisi näkyä maksettuna 24. tai 25.5.
    Ja molemmat siis kerralla eli 80EUR.
    "Joukkomme on väsyneet ja voitto kaukana"
  29. #29
    Lainaa (Mormegil @ Kesä. 15 2007,10:46) kirjoitti
    Toivottavasti löydät sen mun ja Punainen nro. 6:n maksun. Pitäisi näkyä maksettuna 24. tai 25.5.
    Ja molemmat siis kerralla eli 80EUR.
    Löytyi ja kuitattu.
    Hyvä kun muistutit
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
  30.  
  31. #30
    Lainaa (Sumppa @ Kesä. 15 2007,11:02) kirjoitti
    Lainaa (Mormegil @ Kesä. 15 2007,10:46) kirjoitti
    Toivottavasti löydät sen mun ja Punainen nro. 6:n maksun. Pitäisi näkyä maksettuna 24. tai 25.5.
    Ja molemmat siis kerralla eli 80EUR. *
    Löytyi ja kuitattu.
    Hyvä kun muistutit
    Hyvä hyvä hyvä
    Lupaan ja vannon kautta kiven ja kannon, että ensikerralla olen tarkempi maksun päivämäärien kanssa

    Siis jos ajo sujuu siihen malliin että seuraavia kertoja vielä tulee
    "Joukkomme on väsyneet ja voitto kaukana"
Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen