Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 89:een 89:sta
  1. #61
    Alkaa paikat kolottamaan, pitäisköhän alkaa kuntoilemaan ...not

    Hyvinhän ne meni koko kinkerit. Earthendille vielä danket "tallipaikasta" ja hyvistä vinkeistä, joista oli oikeesti apua.

    Lipputtajien sapuska oli kiva ylläri, kiitos siitä ja koko setistä järjestelytoimikunnalle.
    Who is this clown? Unfortunately no one can be told, you have to see him for your self...
    kotisivuräpellys
  2. #62
    misäs kuvia on...
    vfr 750..yamaha yzf 1000r..aprilia 1000 rsv mille..honda 1000rr..
  3. #63
    Lainaa (Jadexia @ Kesä. 18 2007,20:03) kirjoitti
    Kiitos järjestäjille hauskaa oli. Pahoitteluni keskiryhmän 3 setin keskeytyksestä , ja kiitos ratahenkilökunnalle sedän ja pelin siirrosta sekä työkalujen lainaajalle sain ajettua loputkin setit * . R1-02 osat siis kiinnostaa lähinnä katteet, koska omat ei oo enää parhaassa iskussa...
    Tuskinpa tarvii pahoitella. Pääasia, että ukko kunnossa ja pyöräkin pääsi vähällä. Kyllä näköjään kannattaa noihin kaatumatappeihin satsata. Hommaatko uudet putket vai popot?

    Ja toki kiitokset myös järjestävälle taholle. Mulle riitti jo siinä kolmen pintaan ratailu mutta kyllä se sellainen 600+ kilsaa päivässä, josta 150 radalla tuntui riittävän. Lähdin kun vielä tuntui hyvältä. Kauhia päänsärky oli mullakin. Nestehukkaa???



    T U O N O 2 0 0 5 R
    Aprilia Club Finland
  4. #64
    Lainaa (Jadexia @ Kesä. 18 2007,20:03) kirjoitti
    Kiitos järjestäjille hauskaa oli. Pahoitteluni keskiryhmän 3 setin keskeytyksestä , ja kiitos ratahenkilökunnalle sedän ja pelin siirrosta sekä työkalujen lainaajalle sain ajettua loputkin setit . R1-02 osat siis kiinnostaa lähinnä katteet, koska omat ei oo enää parhaassa iskussa...
    Saat anteeksi ku kaaduit niin loppuvaiheessa settiä ettei jäänyt kuin yksi tai kaksi kierrosta ajamatta
    Putket vaan vaihtoon niin on mukavampi kanttailla tulevaisuudessa...
    Sii juu radalla

    JK
    Yamaha FZR 600 -89 -->
    Yamaha YZF 750 R -95
  5. #65
    Minultakin iso kiitos Earthendille hyvistä vinkeistä!
    - Ducati 916 -
  6. #66
    Isot kiitokset tältäkin suunnalta, asiantunteva ajo-opetus kevensi kyllä omaa ajoa ihan älyttömän paljon. Ilmeisesti tähän mennessä ajanut jonkinasteisessa kokovartalolukkojännityksessä, niin paljon tuntui helpottuvan kurvailu kun tietoisesti koitti keskittyä siihen ettei pingota liikaa niitä arnoldmaisia lihaksia jatkuvalla syötöllä. Ja katseen kääntäminen "oikein".. näitähän on loppuun asti, mutta mikäs sen hienompaa että opittavaa riittää
  7. #67
    Yksi miinus. Ristus, mitä liimanauhaa nuo ryhmätarrat ovat! Tarttee jollain liuottimella alkaa jynssäämään irti wink, wink
    YZF600R Thundercat 1998 -> CBR600RR 2006

    "Value your freedom, or you will lose it, teaches history. 'Don't bother us with politics', respond those who don't want to learn." -Richard Stallman
  8. #68
    Kiitosta vaan kaikille osallistujille täältäkin päin mukavasta päivästä.
  9. #69
    Lainaa (Jonny @ Kesä. 19 2007,10:19) kirjoitti
    Yksi miinus. Ristus, mitä liimanauhaa nuo ryhmätarrat ovat! Tarttee jollain liuottimella alkaa jynssäämään irti wink, wink
    Tätä kompataan! Pirun sitkeessä oli tarra.
    Ei kuitenkaan kannata käyttää liuotinta vaan perus ruokaöljyllä pitäis lähteä ilman että putsattava pinta vaurioituu.

    JK
    Yamaha FZR 600 -89 -->
    Yamaha YZF 750 R -95
  10. #70
    Lainaa (Jonny @ Kesä. 19 2007,10:19) kirjoitti
    Yksi miinus. Ristus, mitä liimanauhaa nuo ryhmätarrat ovat! Tarttee jollain liuottimella alkaa jynssäämään irti wink, wink
    Komppaan myös!
    Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08


    m 72 projekti
  11. #71
    Lainaa (Jonny @ Kesä. 19 2007,10:19) kirjoitti
    Yksi miinus. Ristus, mitä liimanauhaa nuo ryhmätarrat ovat! Tarttee jollain liuottimella alkaa jynssäämään irti * *wink, wink
    Siksi mulla ainakin on etulokasuojassa pätkä teippiä johon sen tarran liimaan. Samaa nähny monella muullakin. Suosittelen kaikkien järjestäjien tapahtumissa lainaamaan joltain teippiä ja liimaa sen tarran siihen teippiin. Toki joistain teipeistäkin jää liimat *

    Mutta tulipa tuokin rata kokeiltua eipä kovin korkeelle mun mielessä noussu pisteet. Siksi siis perjantaina takas
    Elämä on välillä melko karseeta
  12. #72
    Lainaa (garse @ Kesä. 19 2007,12:06) kirjoitti
    Lainaa (Jonny @ Kesä. 19 2007,10:19) kirjoitti
    Yksi miinus. Ristus, mitä liimanauhaa nuo ryhmätarrat ovat! Tarttee jollain liuottimella alkaa jynssäämään irti wink, wink
    Siksi mulla ainakin on etulokasuojassa pätkä teippiä johon sen tarran liimaan. Samaa nähny monella muullakin. Suosittelen kaikkien järjestäjien tapahtumissa lainaamaan joltain teippiä ja liimaa sen tarran siihen teippiin. Toki joistain teipeistäkin jää liimat
    Täytyypä muistaa seuraavalla kerralla Ei tullut nyt mieleen, kun aikaisemmin lähteneet nuo tarrat ihan kivuttomasti.
    YZF600R Thundercat 1998 -> CBR600RR 2006

    "Value your freedom, or you will lose it, teaches history. 'Don't bother us with politics', respond those who don't want to learn." -Richard Stallman
  13. #73
    Tarra tosiaan oli kovin kiinni, joskin pienin ongelma Kaipa sitä täytyy hommata sekä putki että popot, jos se seuraavalla kerralla oikeallekin pystyisi kanttaamaan vähän paremmin
    Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
  14. #74
    Kiitos minunkin puolestani kaikille ajamassa olleille, sekä suuri ja kiitos lippumiehille.

    Päivästä tuli kuin tulikin nätti, eikä kaatojakaan muutamaa pientä muksahdusta lukuunottamatta tullut.

    EAK-kouluttajat ansaitsevat kyllä keikasta myös erityiskiitokset myös minulta. Hienosti vedetty pojat
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
  15. #75
    Laitetaan nyt tähän kun en muuallekaan keksinyt. Onko mahdollista saada tietää ketkä oli EAK-kouluttajat sekä joku yhteystieto, jos vaikka saisi kaadon vakuutuksiin... Pohjolan käsittelijä oli sitä mieltä että voisi onnistua...
    Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
  16. #76
    Hieman organisoidumpaa touhua kuin mihin on tottunut mutta hyvinhän tuo sujui siten, noinkin isolla pyörämäärällä. Kiitokset tosiaan järjestäjille & osallistujille, hauska oli ajaa kun vielä sääkin huonoista lähtökohdista huolimatta suosi. Vielä kun osaisi...

    Esa (D675)
  17. #77
    Lainaa (hjs @ Kesä. 18 2007,22:47) kirjoitti
    Kukahan sillä supermotolla veivas?
    No minä! Oon miettiny että tuleeko sana "kyykky" siitä, kun niitä voi kyykyttää...
  18. #78
    Lainaa (beemer @ Kesä. 20 2007,09:46) kirjoitti
    Lainaa (hjs @ Kesä. 18 2007,22:47) kirjoitti
    Kukahan sillä supermotolla veivas?
    No minä! Oon miettiny että tuleeko sana "kyykky" siitä, kun niitä voi kyykyttää... *
    Ukko veti kyl komeesti ja ehdottomasti päivän miehekkäimmät soundit mopossa...
    PV50, KMX125, CB350, 2xGPZ500R, ZR1100, FZR1000, FZS1000, ZX-10R -> 2x ZXR750
  19. #79
    Lainaa (Jalase @ Kesä. 20 2007,19:01) kirjoitti
    Lainaa (beemer @ Kesä. 20 2007,09:46) kirjoitti
    Lainaa (hjs @ Kesä. 18 2007,22:47) kirjoitti
    Kukahan sillä supermotolla veivas?
    No minä! Oon miettiny että tuleeko sana "kyykky" siitä, kun niitä voi kyykyttää...
    Ukko veti kyl komeesti ja ehdottomasti päivän miehekkäimmät soundit mopossa...
    Joo, "kivasti" sattu korviin siinä portilla...
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
  20. #80
    Lainaa (beemer @ Kesä. 20 2007,09:46) kirjoitti
    Lainaa (hjs @ Kesä. 18 2007,22:47) kirjoitti
    Kukahan sillä supermotolla veivas?
    No minä! Oon miettiny että tuleeko sana "kyykky" siitä, kun niitä voi kyykyttää... *
    Oli hyvänäköstä menoa
    Ja saihan ihan pikkasen kisata...siis harjoitella ajamista
    Alla vanha ja leppoisa R1
  21. #81
    Lainaa (Sumppa @ Kesä. 20 2007,19:27) kirjoitti
    Lainaa (Jalase @ Kesä. 20 2007,19:01) kirjoitti
    Lainaa (beemer @ Kesä. 20 2007,09:46) kirjoitti
    Lainaa (hjs @ Kesä. 18 2007,22:47) kirjoitti
    Kukahan sillä supermotolla veivas?
    No minä! Oon miettiny että tuleeko sana "kyykky" siitä, kun niitä voi kyykyttää...
    Ukko veti kyl komeesti ja ehdottomasti päivän miehekkäimmät soundit mopossa...
    Joo, "kivasti" sattu korviin siinä portilla...
    Heh, "sori"

    Hjs: Oli hyvää vääntöä joo. Ajattelin vielä, että vedänpä rauhassa ton vikan setin, mutta ei luonto anna periksi. Tuliko siihen meiän väliin joku rauhoittamaan sitä menoa?
  22. #82
    Oliko siellä joku kuvaamassa?

    Tuskin kukaan kello kädessä siellä hirveesti keskiryhmässä oli, mutta olisko jotain suuntaa antavaa keskiryhmän ajoista. EsaL tais olla sen 675:n kanssa, joutuko ohittelemaan paljon, aattelin kun oli siinä juttua kun katottiin niitä trumpan kellon kierrosaikoja, että mihin omat ajat suunnilleen mahtais osua.
    Who is this clown? Unfortunately no one can be told, you have to see him for your self...
    kotisivuräpellys
  23. #83
    Lainaa (flamedragon @ Kesä. 21 2007,15:24) kirjoitti
    Oliko siellä joku kuvaamassa?
    Mm. mä kävin muutaman kuvan räpsimässä. Enimmäkseen tosin nopeesta ryhmästä. Saan niitä ehkä ens viikolla näkyviin, jos niissä jotain katsottavaa on. Ja oli siellä joku toinenkin kaveri räiskimässä...

    Lainaa kirjoitti
    Tuskin kukaan kello kädessä siellä hirveesti keskiryhmässä oli, mutta olisko jotain suuntaa antavaa keskiryhmän ajoista. EsaL tais olla sen 675:n kanssa, joutuko ohittelemaan paljon, aattelin kun oli siinä juttua kun katottiin niitä trumpan kellon kierrosaikoja, että mihin omat ajat suunnilleen mahtais osua.
    Supermoto veteli sellasta 1.40 kiekkaa tai hiukka alle. Useimmille muille sitten parista moneen sekkaa lisää per kierros...
    bandit600s --> zx6r --> zx10r --> gsxr 600 --> zx6rr --> nyttemmin tauolla

    ¤ttu, kirjoitin taas. Anteeksi. Mutku mul ei oo elämää...
  24. #84
    1.37-1.40 aikoja näytti vihreen kawan kello silloin kun aikaa naputti. Noin näppituntumalla sanoisin ettei keskiryhmässä ainakaan kovempaa menty.



    Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08


    m 72 projekti
  25. #85
    Minä kellottelin ihan omaksi huviksi muutaman kierroksen paria pyörää nopeassa ja keskiryhmässä.
    Todella pienellä otannalla sanoisin että nopeet meni noin 1.30 aikoja ja keskiryhmä jotain 1.40-1.45.
    Varmaan moni meni nopeampaa ja toiset hitaampaa.
    Joten poistakaa viestini turhana *

    Olisi kanssa periaatteessa ihan kiva tietää omia aikoja hitaassa. Ei siksi että pitäisi kelloa vastaan ajaa tällasena noviisina. Eihän hitaassa ajella tasaista nopeutta sen minkä pääsee, eihän * vaan harjoitellaan kaikenlaista *
    Mutta ihan muuten vaan olisi kiva tietää missä mennään nopeampiin nähden. Niin tietäisi esimerkiksi montako valovuotta on siihen että uskaltaa kokeilla keskinopeaa ryhmää.

    Kuinka hitaalla pyörällä muuten kehtaa tulla keskinopeaan, sitten jos taidot riittää joskus mutka-ajossa?
    Meinaan vaan että haittaako jos suorilla jää auttamattomasti muiden vauhdista?
    Ei niin että kysymys olisi mulle kovin ajankohtainen.

    Nimimerkki: Italialainen pastakone *



    "Joukkomme on väsyneet ja voitto kaukana"
  26. #86
    Lainaa (Mormegil @ Kesä. 21 2007,16:49) kirjoitti
    Kuinka hitaalla pyörällä muuten kehtaa tulla keskinopeaan, sitten jos taidot riittää joskus mutka-ajossa?
    Meinaan vaan että haittaako jos suorilla jää auttamattomasti muiden vauhdista?
    Ei niin että kysymys olisi mulle kovin ajankohtainen.

    Nimimerkki: Italialainen pastakone
    Siinäpä se, kun ei sillä pyörällä näemmä ole niin suuri merkitys siellä. Tai siis sen huippunopeudella. Keskikastin nopeimpia oli 650 Husabergin supermoto, ei sillä ollu mitään jakoa suorilla mutta mutkissa se veti kaikista ohi. Se vituttaa "vetomiehiä" vielä enempi kuin suorilla jäänti.
  27. #87
    Lainaa (Mormegil @ Kesä. 21 2007,16:49) kirjoitti
    Minä kellottelin ihan omaksi huviksi muutaman kierroksen paria pyörää nopeassa ja keskiryhmässä.
    Todella pienellä otannalla sanoisin että nopeet meni noin 1.30 aikoja ja keskiryhmä jotain 1.40-1.45.
    Varmaan moni meni nopeampaa ja toiset hitaampaa.
    Joten poistakaa viestini turhana

    Olisi kanssa periaatteessa ihan kiva tietää omia aikoja hitaassa. Ei siksi että pitäisi kelloa vastaan ajaa tällasena noviisina. Eihän hitaassa ajella tasaista nopeutta sen minkä pääsee, eihän vaan harjoitellaan kaikenlaista
    Mutta ihan muuten vaan olisi kiva tietää missä mennään nopeampiin nähden. Niin tietäisi esimerkiksi montako valovuotta on siihen että uskaltaa kokeilla keskinopeaa ryhmää.

    Kuinka hitaalla pyörällä muuten kehtaa tulla keskinopeaan, sitten jos taidot riittää joskus mutka-ajossa?
    Meinaan vaan että haittaako jos suorilla jää auttamattomasti muiden vauhdista?
    Ei niin että kysymys olisi mulle kovin ajankohtainen.

    Nimimerkki: Italialainen pastakone
    Mielestäni keskiryhmään on hyvä tulla kun alkaa oleen rata-ajo suht tuttua ja muutenkin toiminta radalla hallussa. Suoranopeuksista tuskin kannattaa murehtia koska siinähän on iisi mennä ohi. Aattelisin niin että jos lähtee ryhmän hännillä liikkeelle niin aika paljon kovempaa saa tulla ekat että tulee kierroksella ohitteluja. Itselläni on tapana yleensä näin tehdä koska en viitsi ajella radalla suoria aivan piuhat kireenä ja näin ollen ajat ei oo kummosia. Mutta luulisin että kyseisellä keikalla tuskin olin pahasti jarruna monille (valk. SP-2).
    <p>Suzuki SV650S &gt; Honda VTR 996F &gt; Honda VTR1000 SP-2 2002 &gt; Yamaha FZ1-n &gt; Honda VTR1000 SP-2 2004</p>
  28. #88
    Samaa aihetta mietin tässä itsekin, kun huomasin et vauhti hitaassa ehkä vähän lepposampaa mitä joillain muiden tahojen järjestämillä keikoilla missä joskus käynyt ajelemassa. Mietityttää silti vähän toi pykälä keskiryhmään, mut siitä ei kai selviä kuin kokeilemalla seuraavalla kerralla ja jos ei tunnu hyvältä niin alaspäin päässee..

    T: se kaikista vanhin Jamaha

    Ja pistetään vielä tähän se kiitos hyvin toimineista järjestelyistä perään
    V60
  29.  
  30. #89
    Lainaa (flamedragon @ Kesä. 21 2007,15:24) kirjoitti
    Tuskin kukaan kello kädessä siellä hirveesti keskiryhmässä oli, mutta olisko jotain suuntaa antavaa keskiryhmän ajoista. EsaL tais olla sen 675:n kanssa, joutuko ohittelemaan paljon, aattelin kun oli siinä juttua kun katottiin niitä trumpan kellon kierrosaikoja, että mihin omat ajat suunnilleen mahtais osua.
    Tuli ajettua sen verta vaihtelevia aikoja päivän mittaan, että näppituntumaksi jäi, että >1:50 ajoilla porukkaa lappasi ohi oikealta ja vasemmalta, ~1:46-1:47 ohittajia huomattavasti vähemmän ja ~1:43 ajoilla jo sitten todella vähän/piti itsekin ohittaa.

    Joten eiköhän noi arviot siitä että alhaisia 1:40-aikoja tai korkeita 1:30-aikoja keskiryhmän nopeimmat veti, pidä ihan paikkansa.
Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123