Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 60:sta
  1. #1
    Seuraavanlaista ohjelmaa rata-ajelun merkeissä kesälle 2006:

    Kauden avajaiset 3.-4.6. Botniaringillä. Rata avoin Lauantaina 17.00-22.00 ja sunnuntaina 9.00-21.00.

    Seuraavat vuorot varattuna ahvenistolta:

    Pe 16.6. klo 9.00-18.00
    Pe 30.6. klo 9.00-18.00
    Ti 11.7. klo 9.00-20.00
    Ti 25.7. klo 9.00-20.00
    Pe 18.8. klo 9.00-18.00

    Ja motoparkista nämä:

    Keskiviikko 21.6. klo 11.00-18.00
    Tiistai 18.7. 11.00-18.00
    Keskiviikko 9.8. 11.00-18.00

    Kauden päättäjäiset Lauantaina 2.9. avajaisten tapaan Botniaringillä. Rata avoin 9.00-21.00. Majoituksista ja illanvietosta lisää infoa, myöhemmin.

    Lue myös SÄÄNNÖT

    OIKEUDET MUUTOKSIIN PIDETÄÄN

    ILMOITTAUTUMISET TÄÄLLÄ!



  2. #2
    Nyt on Tommi tehnyt hyvää työtä, varsinkin Apparan vuorojen osalta. Tosi hyvä, että niitä on noin paljon ja vielä kokonaisia päiviä. Hienoa!

    + *polvimaassahymiö*
    Pannuttaminen syntyy yrittämisen halusta.
  3. #3
    Hyviä aikoja on, mutta eikö Toukokuussa ole ollenkaan vuoroa?

    ...joutuu odottamaan vielä kauan ;)
    Suzuki GSXR 600 L1
  4. #4
    Helevetin hieno homma!

    Ilmoittautumiset kehiin jo, että saa varata lomapäivät ajoissa!



  5. #5
    Mikä tulee olemaan päivän hinta esim. ahvenistolla MotOrg Ry:n jäsenelle? Onko hitaassa ryhmässä mahdollisesti joku kouluttaja joka mahdollistaisi vakuutusten voimassaolon siellä?
    Epävirallinen .ORG irckanava:
    #moottoripyora @ IRCNet
    Current:
    Honda CBR1000RR -05
    Ex:
    Suzuki GSX1300R -05
    Honda CBR600F -00
    Suzuki GSR600 -06
    Suzuki GSX-R1000 -02
    Honda CBR600F -94
  6. #6
    No katos perhana, sähän olet ollut aktiivinen.
    Mäkin heräsin talviunilta... Hyvä Tommi !

    Kyllähän noihin sessioihin pitää taas yrittää päästä mukaan.

    Mites se toinen gsxr mies, onko pyörä & mies jo kunnossa ja ajolupa taskussa kesää varten ?

    Alastaron voi unohtaa jos vaan tonne matopurkkiin saadaan hyviä vuoroja.
  7. #7
    Onko tuolla kauden aloituksessa 3-4.6 Botnialla paikalla lanssi kokoajan.. myöskin tuolloin lauantai iltana, mites lippuhenkilökunta tuohon 22.00 asti??

    Mitäs mahtaa kyseinen keikka kustantaa ja minne porukka meinaa majoittua?
  8. #8
    Mulla olis tuo 2 kesäkuuta kemorassa varaus joten sieltä aloitus ja sitten Botnialle... Itse ajattelin jotta noin vois tehdä... Ekaksi Kemora sitten Botnia ja sitten sunnuntaiksi takas Kemoraan (Ivanhoen varaus)...
  9. #9
    Lainaa (bujahasa @ Maalis. 09 2006,15:26) kirjoitti
    Mites se toinen gsxr mies, onko pyörä & mies jo kunnossa ja ajolupa taskussa kesää varten ?
    Toinen gsxr-mies on vielä hengissä. Mopo on kunnossa ja ajolupa taskussa, mutta kaveri itse talven jäljiltä pahassa ruosteessa.
    If you know exactly what you are going to do, what is the point of doing it?
  10. #10
    En tiedä oliko jossain jo infoa asiasta, mutta en löytänyt sitä mistään eli pääseekö myös kilvettömällä mukaan?
  11. #11
    Lainaa (pakemppa @ Touko. 25 2006,12:45) kirjoitti
    En tiedä oliko jossain jo infoa asiasta, mutta en löytänyt sitä mistään eli pääseekö myös kilvettömällä mukaan?
    Pääsee. Nopeaan ryhmään.
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
  12. #12
    16.6. pari kaveria hitaisiin, tuleeko tungosta, miten maksu?

    Näkökyky palasi ja asia selvisi : )



    Back in business.
  13. #13
    Paljonko ratapäivä ahvenistolla maksaa?
  14. #14
    Hinnat ovat seuraavat:
    -Motorg ryn jäsenet, ennakkomaksu 35 euroa
    -Ei ryn jäsenet, ennakkomaksu 40 euroa
    -Paikan päällä maksavat, ei ilmottautuneet 50 euroa
    Suzuki SV650 -01 --> Suzuki SV1000S -04 -- > KTM 640 LC4 SM -06(Varastettiin) --> BMW F800GS -09
  15. #15
    Onko tiedossa paljonko on ilmoittautunut pe 16.6 ahvenistolle ja vieläkö sinne mahtuisi yksi harjoittelija mukaan?
  16. #16
    Tästä
    linkistä näkyy ilmoittautuneet. Tuon mukaan ainakin tilaa on vielä reilusti.. Eikun mukaan vaan. Itsekin menossa ensimmäistä kertaa radalle.
    Suzuki SV650 -01 --> Suzuki SV1000S -04 -- > KTM 640 LC4 SM -06(Varastettiin) --> BMW F800GS -09
  17. #17
    Soitin vakuutusyhtiöön ja kysyin että mites tollanen Ahveniston moottorirataharjoittelu onnistuu jos on ajo opettaja paikalla, niin Pohjolan kanta oli että vakuutus ei korvaa ellei se harjoittelu ollut jotain helkkarin pimeeajoreeniä, liukkaanradanreeniä, ennakoivan ajon treeniä tai jotain muuta ihan uskomatonta.

    Samalla tuli sitten ilmi tällänenkin seikka, että vakuutus ei korvaa vahinkoja muualla kuin yleisellä tieliikennealueella. Eli yksityisella parkkipaikalla vakuutus ei ilmeisesti päde!! uskomaton juttu mut näin se sen lakitekstin mukaan on - ainakin mulla

    Voi olla että monille toi on tuttujuttu mut mulle ei.. Eli pitää olla tarkkana prisman parkkiksella.

    Onks jollain tietoo onko olemassa mitään vakuutuksia tollasta varten???
  18. #18
    Lainaa (1000Rfactory @ Kesä. 13 2006,15:20) kirjoitti
    Eli yksityisella parkkipaikalla vakuutus ei ilmeisesti päde!! uskomaton juttu mut näin se sen lakitekstin mukaan on - ainakin mulla *
    Kyllä se kasko on voimassa Prisman ja jopa K-Marketinkin parkkipaikalla. Ole huoleti.
  19. #19
    Mites kun teidän tapahtumaan (ahveniosto 16.6) ilmoittauduin ja tänä aamuna maksoin, jotta kympin säästäisin, niin en kuitenkaan näy tuolla maksaneiden listalla ja iltapäivä alkaa olla jo käsillä. Voiko tässä käydä niin, että kun huomenaamulla tulen niin kukaan ei tiedä että olen maksanut?

    Ja mites siitä sitten jatketaan?

    nimim. Huolestunut



  20. #20
    Lainaa (SuzukiV2 @ Kesä. 15 2006,13:17) kirjoitti
    Mites kun teidän tapahtumaan (ahveniosto 16.6) ilmoittauduin ja tänä aamuna maksoin, jotta kympin säästäisin, niin en kuitenkaan näy tuolla maksaneiden listalla ja iltapäivä alkaa olla jo käsillä. Voiko tässä käydä niin, että kun huomenaamulla tulen niin kukaan ei tiedä että olen maksanut?

    Ja mites siitä sitten jatketaan?

    nimim. Huolestunut *
    Saman homman tein. Printtasin kuitin maksusta ja otan sen varmuuden vuoksi mukaan...
    Nimim. ei niin huolestunut
    Now riding:
    * KTM 690 Enduro R


    Past ones:
    * KTM EXC 300
    * KTM 250 EXC Racing
    * CBR 600 F4
    * CBR 954 RR
  21. #21
    Lainaa kirjoitti
    Printtasin kuitin maksusta ja otan sen varmuuden vuoksi mukaan...
    noinhan se pitäisi, mutta kun ei ole printteriä! ja nyt olen jo toisella paikkakunnalla ilman verkkotunnuksia..

    Käyköhän järjestävä taho vielä kerran läpi ne maksut tänään? tai jos muuten antaisi ohjeita miten toimia kun näin olen sössinyt...
  22. #22
    Lainaa (SuzukiV2 @ Kesä. 15 2006,15:06) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Printtasin kuitin maksusta ja otan sen varmuuden vuoksi mukaan...
    noinhan se pitäisi, mutta kun ei ole printteriä! ja nyt olen jo toisella paikkakunnalla ilman verkkotunnuksia..

    Käyköhän järjestävä taho vielä kerran läpi ne maksut tänään? tai jos muuten antaisi ohjeita miten toimia kun näin olen sössinyt...
    Jos näin on päässyt käymään, ettet sitä kuittia edes paikallispankista saa, tulet keskustelemaan minun kanssa sitten radalla. Jos pystyt vannomaan ja vakuuttamaan ja lahjomaan minut uskomaan, että maksun olet suorittanut, pääset ajamaan
    (ei helppo homma)
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
  23. #23
    Mikäs tuossa ilmotautumisessa on ajatuksena rekkarin ilmottamisella? Tätä kyselen ihan akateemisesta mielenkiinnosta ja vähän sen takia kun kohta vaihtuu kilpi.
    Who is this clown? Unfortunately no one can be told, you have to see him for your self...
    kotisivuräpellys
  24. #24
    Lainaa (flamedragon @ Kesä. 16 2006,16:53) kirjoitti
    Mikäs tuossa ilmotautumisessa on ajatuksena rekkarin ilmottamisella? Tätä kyselen ihan akateemisesta mielenkiinnosta ja vähän sen takia kun kohta vaihtuu kilpi.
    Lähinnä maksun yksilöimistä tietylle kuskille ja pyörälle. Ei kai sen suurempaa seksuaalista merkitystä. Viisaammat tarkentakoot.
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
  25. #25
    mikä idea on poistaa ilmoittautuneita listalta ??

    vai onko 18.7 motopark liian pitkän ajan päässä, ettei oteta ilmottautumisia huomioon...

    erikoista hämmentämistä
    GPZ 750->FZS 600->VTR f -> RSV factory ->KTM950SM
  26. #26
    Lainaa (tuka @ Kesä. 18 2006,14:38) kirjoitti
    mikä idea on poistaa ilmoittautuneita listalta ??

    vai onko 18.7 motopark liian pitkän ajan päässä, ettei oteta ilmottautumisia huomioon...

    erikoista hämmentämistä
    Ketään sieltä ei ole poistettu. Ei varmasti. Suoritappa ilmoittautuminen uudelleen. Jos jostain ihmeellisestä syystä juuri sinut sieltä tahallaan olisi poistettu, tietäisit asiasta varmasti.
    Olisikohan joku bugi tms.. Mun ilmoittautuminen näkyy siellä kyllä...
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
  27. #27
    Jos ilmottautumisesta on kulunut kaksi viikkoa, ja sitä ei ole vahvistettu, (maksettu) se poistuu automaattisesti.
  28. #28
    Mitenkäs tuo 21. päivän motopark ajot, eli vieläkö voi ilmoittautua? Katsoin vain niitä maksuaikoja ja viikkoa ennen on näköjään eräpäivä.
    Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
  29. #29
    Lainaa (Desmosedici @ Kesä. 19 2006,02:18) kirjoitti
    Mitenkäs tuo 21. päivän motopark ajot, eli vieläkö voi ilmoittautua? Katsoin vain niitä maksuaikoja ja viikkoa ennen on näköjään eräpäivä.
    Jos maksusuoritus näkyy orgin tilillä edellisenä päivänä, niin se hyväksytään. Eli pari päivää ennen suoritetut maksut yleensä näkyvät. Orgin tilihän on Sampo.
    Kannattaa silti ottaa maksusuorituksesta kopio mukaan.



    ©
  30.  
  31. #30
    Ilmoittauduin ja maksoin nordealla. Otan kuitin mukaan.

    Ps. Onko mahdollista vaihtaa ryhmää, jos tuntuu, että hidas ryhmä ei riitä? Tämä on vasta toinen kerta radalla, joten aloitetaan sieltä pohjalta.
    Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen