Sivu: 3 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 165:sta
  1. #61
    ...jouduin jättämään ajot ja kemut väliin...

    Joten voi poistaa mut tuolta mökkivarauslistalta...

    Suzuki GSXR 600 L1
  2. #62
    Lainaa (Earthend @ Touko. 21 2006,16:45) kirjoitti
    Mitäs ihmettä.. meikäläisen ilmoittautuminen oli kadonnut tuolta ilmoittautuneiden listasta.. Bugittaako systeemi vai säätikö joku..?
    Kyllä mulla ainakin näkyy sun nimi tuolla nopeessa ryhmässä.
  3. #63
    Lainaa (tommipommi @ Touko. 22 2006,13:50) kirjoitti
    Lainaa (Earthend @ Touko. 21 2006,16:45) kirjoitti
    Mitäs ihmettä.. meikäläisen ilmoittautuminen oli kadonnut tuolta ilmoittautuneiden listasta.. Bugittaako systeemi vai säätikö joku..?
    Kyllä mulla ainakin näkyy sun nimi tuolla nopeessa ryhmässä.
    Toki, kun sen sinne uudestaan lisäsin Nyt on jopa maksettukin setti..

    Enemmänkin muuten mahtuis porukkaa ajamaan.. Mitäs kaikki vielä panttaa ilmoittautumistaan



    Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
  4. #64
    Lainaa (Earthend @ Touko. 22 2006,13:55) kirjoitti
    Lainaa (tommipommi @ Touko. 22 2006,13:50) kirjoitti
    Lainaa (Earthend @ Touko. 21 2006,16:45) kirjoitti
    Mitäs ihmettä.. meikäläisen ilmoittautuminen oli kadonnut tuolta ilmoittautuneiden listasta.. Bugittaako systeemi vai säätikö joku..?
    Kyllä mulla ainakin näkyy sun nimi tuolla nopeessa ryhmässä.
    Toki, kun sen sinne uudestaan lisäsin Nyt on jopa maksettukin setti..

    Enemmänkin muuten mahtuis porukkaa ajamaan.. Mitäs kaikki vielä panttaa ilmoittautumistaan
    siis se oli hävinny sieltä? Alan piinaamaan Johua aiheesta, kiitos että huomautit.
  5. #65
    Lainaa (tommipommi @ Touko. 22 2006,14:00) kirjoitti
    siis se oli hävinny sieltä? Alan piinaamaan Johua aiheesta, kiitos että huomautit.
    Nimenomaan.. Tuli vaan mieleen, että onkohan tuossa jokin systeemi että nimi poistuu listalta ellei ole tietyn ajan sisällä maksanut ja vahvistanut ilmoittautumistaan..
    Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
  6. #66
    Lainaa (Earthend @ Touko. 22 2006,14:04) kirjoitti
    Lainaa (tommipommi @ Touko. 22 2006,14:00) kirjoitti
    siis se oli hävinny sieltä? Alan piinaamaan Johua aiheesta, kiitos että huomautit.
    Nimenomaan.. Tuli vaan mieleen, että onkohan tuossa jokin systeemi että nimi poistuu listalta ellei ole tietyn ajan sisällä maksanut ja vahvistanut ilmoittautumistaan..
    On.
    "Kyl siinä vielä pitoa on, kankaat ei näy vielä."
  7. #67
    Lainaa (Jippe @ Touko. 22 2006,14:10) kirjoitti
    Lainaa (Earthend @ Touko. 22 2006,14:04) kirjoitti
    Lainaa (tommipommi @ Touko. 22 2006,14:00) kirjoitti
    siis se oli hävinny sieltä? Alan piinaamaan Johua aiheesta, kiitos että huomautit.
    Nimenomaan.. Tuli vaan mieleen, että onkohan tuossa jokin systeemi että nimi poistuu listalta ellei ole tietyn ajan sisällä maksanut ja vahvistanut ilmoittautumistaan..
    On.
    Oliskohan parempi että nimi poistuisi vasta viikkoa ennen tapahtumaa ellei ole vahvistanut ilmoaan.. Joku logiikka tuossakin varmaan lienee.
    Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
  8. #68
    Ratapäivä(t) maksettu. Eri pankista, joten voi mennä pari päivää, ennen kuin näkyy...

    Excellence is the result of caring more than others think is wise,
    risking more than others think is safe,
    dreaming more than others think is practical and
    expecting more than others think is possible.
  9. #69
    Hei! Mäkin haluun mukaan

    (siis just maksettu)
    <span style='color:cornflowerblue'>"Staedert, I have a doubt."</span>
  10. #70
    mä myös mukaan
    ... jonkinnäköistä majoitusta vailla olisi meitä kaksi rumaa teroa. Olisiko Sumppa siinä kimppatalossa vielä tilaa kahdelle?
    Mä voin tosin nukkua sitten Suzukain sylissä ellei muuten ...
    ryhmänä kilonen kyykky=nopea ryhmä maksan heti aamulla.



    Suzuki GsxR600 K6/7 laputon malli
    PowerBike Finland
  11. #71
    Lainaa (Cterror @ Touko. 28 2006,22:49) kirjoitti
    mä myös mukaan
    ... jonkinnäköistä majoitusta vailla olisi meitä kaksi rumaa teroa. Olisiko Sumppa siinä kimppatalossa vielä tilaa kahdelle?
    Mä voin tosin nukkua sitten Suzukain sylissä ellei muuten ...
    ryhmänä kilonen kyykky=nopea ryhmä maksan heti aamulla.
    Lisätty.
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
  12. #72
    Heips järjestäjät!

    Nyt oli oma nikki hävinnyt ilmoittautuneiden listalta. Olen maksanut osuuteni tapahtumasta viikko sitten. Voitteko ystävällisesti tarkistaa näkyykö merkintä maksusta?

    Terveisin ULoop
  13. #73
    Valitettavasti joudun skippaamaan - mut voi napata mökkilistalta veks.
    "Paskaks vaan jos se paskaks menee"
    CBR600RR '07 -raaseri
  14. #74
    Lainaa (tumeetti @ Touko. 29 2006,08:14) kirjoitti
    Valitettavasti joudun skippaamaan - mut voi napata mökkilistalta veks.
    Ditto!!
    Pain is just weakness leaving the body
  15. #75
    Lainaa (ULoop @ Touko. 29 2006,07:53) kirjoitti
    Heips järjestäjät!

    Nyt oli oma nikki hävinnyt ilmoittautuneiden listalta. Olen maksanut osuuteni tapahtumasta viikko sitten. Voitteko ystävällisesti tarkistaa näkyykö merkintä maksusta?

    Terveisin ULoop
    no nythän sä voit kätevästi siirtää itsesi sinne nopeaan ryhmään
    Suzuki GsxR600 K6/7 laputon malli
    PowerBike Finland
  16. #76
    Lainaa (ULoop @ Touko. 29 2006,07:53) kirjoitti
    Heips järjestäjät!

    Nyt oli oma nikki hävinnyt ilmoittautuneiden listalta. Olen maksanut osuuteni tapahtumasta viikko sitten. Voitteko ystävällisesti tarkistaa näkyykö merkintä maksusta?

    Terveisin ULoop
    Laitoin sulle jo privaa asiasta ja ohjeistuksen
    "Maailmalle sinä olet vain joku, mutta jollekin sinä olet koko maailma. Älä unelmoi elämääsi vaan elä unelmaasi."
  17. #77
    Lainaa (mekanik @ Touko. 29 2006,09:23) kirjoitti
    Lainaa (tumeetti @ Touko. 29 2006,08:14) kirjoitti
    Valitettavasti joudun skippaamaan - mut voi napata mökkilistalta veks.
    Ditto!!
    Ketkäs nää sun kaks salaista "VARATTU":a on? aattelin, että tiivistänkö sut jonnekin muuhun möksään...
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
  18. #78
    Lainaa (Sumppa @ Touko. 29 2006,12:25) kirjoitti
    Lainaa (mekanik @ Touko. 29 2006,09:23) kirjoitti
    Lainaa (tumeetti @ Touko. 29 2006,08:14) kirjoitti
    Valitettavasti joudun skippaamaan - mut voi napata mökkilistalta veks.
    Ditto!! *
    Ketkäs nää sun kaks salaista "VARATTU":a on? aattelin, että tiivistänkö sut jonnekin muuhun möksään...
    Mekanik varmaankin tuolla "Ditto"lla tarkottaa että skippaa myöskin. Nyt on myötähäpeän tunne suuri.. *
    Noh, toivottavasti mökit täyttyy eniveis - ehkä mekanikkikaan ei ens kerralla lupaile muita mukaan kysymättä..
    "Paskaks vaan jos se paskaks menee"
    CBR600RR '07 -raaseri
  19. #79
    Lainaa (tumeetti @ Touko. 29 2006,13:45) kirjoitti
    Lainaa (Sumppa @ Touko. 29 2006,12:25) kirjoitti
    Lainaa (mekanik @ Touko. 29 2006,09:23) kirjoitti
    Lainaa (tumeetti @ Touko. 29 2006,08:14) kirjoitti
    Valitettavasti joudun skippaamaan - mut voi napata mökkilistalta veks.
    Ditto!!
    Ketkäs nää sun kaks salaista "VARATTU":a on? aattelin, että tiivistänkö sut jonnekin muuhun möksään...
    Mekanik varmaankin tuolla "Ditto"lla tarkottaa että skippaa myöskin. Nyt on myötähäpeän tunne suuri..
    Noh, toivottavasti mökit täyttyy eniveis - ehkä mekanikkikaan ei ens kerralla lupaile muita mukaan kysymättä..
    Haluan kuulla kyllä ihan mekatsulta itseltään peruutuksen. ja selvityksen noista salaisista seuralaisista...
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
  20. #80
    Nyt on toinenkin ruma Tero ilmoittautunut ja maksanut. Vauhdista huolimatta ilmoittauduin nopeaan ryhmään vastaantulijaksi.
    Mä en suostu Kaitsun sylissä nukkumaan, se ei voi päättyä hyvin Koittakaa saada mut vielä johonkin mökkiin mahtumaan. En pidä kamalasti meteliä nukkuessani, ja vien vain vähän tilaa..
    Toivottavasti ilmat suosii
    <p>Terppa</p>
  21. #81
    Lainaa (Sumppa @ Touko. 29 2006,13:56) kirjoitti
    Haluan kuulla kyllä ihan mekatsulta itseltään peruutuksen. ja selvityksen noista salaisista seuralaisista...
    Salaseuralaisetkin lusmuavat... Eli perutaan koko möksä
    Pain is just weakness leaving the body
  22. #82
    Voe perse.
    Näyttää siltä ettei sitä pääsekään osallistumaan tuohon ens viikonlopun ajotapahtumaan, itsestä riippumattomista syistä, mutta varaus on tehty ja maksettu. Saiskos tuon vielä peruttua ja rahatkin takas?

    Sen varatun koisaamonkin saa siis antaa jollekin toiselle. Täytyy näköjään siirtää nuo rata-ajelut johonkin myöhempään tapahtumaan.
  23. #83
    Onko PK-seudulta joku vetämässä traileria sinne tai pakua johon mahtuis yks pyörä lisää?
  24. #84
    Oisko Tampereelta Mitään kimppa lähtöä lauantaina???.

    T. Kelju.K.Kesäpirkanmaalainen
    <p>Suzuki GSXR 600 -07 Raaseri</p>
  25. #85
    Kyllä me (YAMMUTAR) tullaan ainakin Tampereen kautta,aikaa en vielä osaa sanoa.Mahdollisesti täytyis poiketa
    RXTX tuotteessa.Miten itse olet ajatellut aikataulua ym.
  26. #86
    Lainaa (RIMMON @ Touko. 31 2006,09:01) kirjoitti
    Kyllä me (YAMMUTAR) tullaan ainakin Tampereen kautta,aikaa en vielä osaa sanoa.Mahdollisesti täytyis poiketa
    RXTX tuotteessa.Miten itse olet ajatellut aikataulua ym.
    No mä huristelen mökiltä Tamperetta kohti jos te ajatte motaria niin himmaisitteko Toijalan Abc:een kohdalla? Esim. klo 11.30 vois olla hyvä aika... Voitas sitten siitä ajaa samaa matkaa.
    <p>Suzuki GSXR 600 -07 Raaseri</p>
  27. #87
    Joo sopiihan se 11.30 Toijalan ABC::llä.
  28. #88
    Lainaa (RIMMON @ Touko. 31 2006,11:39) kirjoitti
    Joo sopiihan se 11.30 Toijalan ABC::llä.
    Ok venttailen sitten siellä.
    <p>Suzuki GSXR 600 -07 Raaseri</p>
  29. #89
    LIPPUMIEHET HUOM! Pidetään "liputtajakokous" ennen tapahtuman alkua, ja ois toivottavaa että kaikki lippumiehiksi ilmottautuneet olis paikalla klo 16.00
  30.  
  31. #90
    Jäsen
    Moderaattori
    Liittyi Oct 2002
    Lieto
    Valitettavasti joudun perumaan tän reissun..
    Tosikot rakentavat itse oman helvettinsä!

    Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa.
Sivu: 3 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen