Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 89:een 89:sta
  1. #61
    Lainaa (pat @ Heinä. 11 2006,22:39) kirjoitti
    Ja kyllä se sunkin vauhti päivän aikana aika reippaasti muuttui: alussa olisin voinut mopoasi työntää samaa vauhtia, lopussa et erottunut juuri lainkaan muista ryhmäläisistäsi

    Way to go Babe
    No siinähän sitä olis ollut puhdetta, ku olisit tota möhköä lähteny tuuppimaan!

    Thanks enivei hani, kiva viittit ajella "vähän" hitaamminki välillä, ihan kiva sitä sun peräpeiliäs oli seurata ja yrittää pysyä perässä!

    Takarengas ilmeisesti vähän lämpeni, ku irtoili gummia palasina, toivottavasti nyt loppukesän kestäis, jos malttais pysyä pois radalta.

    Tähän jäi nimittäin ihan totaalikoukkuun ja isäntä saa hartiavoimin pidellä kiinni, etten ryntää vaihtamaan johonki halvatun kyykkyyn tuota rakasta lemmua!

    Ehkä sitä kuitenki tän kesän ainaki vielä malttaa mielensä eikä lähe uuden pyörän perää töhöttämää...

    Eli siis ilmeisesti oli kivaakivaakivaa, ku mieli palais jo lähteä uudestaan! Jos möhköllä olis tunteet, se olis varmaan totaalijärkyttyny, kun edellinen omistaja oli henkeen ja vereen matkamotoristi eikä varmaan pahemmin oo kallistellu!

    *lähtee kattelemaan seuraavaa sopivaa ratavuoroa... *
    Honda CBR1100XX Blackbird
  2. #62
    Olipahan mukavaa taas vähän kurmooottaa. Kiitokset taas kaikille, sekä järjestäjille että osallistujille. Erityiskiitokset Patille, tarjosit valtavan hauskaa ajoseuraa keskiryhmän melskeessä

    Päivän parasta antia oli ehkä kuitenkin 8-vuotiaan Niklas-pojan ilmeet parin kyydissäolosession jälkeen. Kyseli jo seuraavaa ratapäivää, joten taisi kärpänen vähän purasta Suurkiitos Patille ajokamojen lainasta
    Pannuttaminen syntyy yrittämisen halusta.
  3. #63
    Toiset ne sai taas kaahoottaa... kele sentään. Meikä tekee töitä kun jammusta puttuu vielä ohjausiskaria ja kaikkea muuta pientä. No motoparkissa oon seuraavaksi kyllä mukana (eli ota Tommi euroja mukaan) , vaikka jammusta puuttuisi renkaatkin. Ajetaan sitten vaikka jarrulevyillä, nyt alkaa sen verran ahdistamaan.
  4. #64
    Lainaa (MadMan @ Heinä. 11 2006,21:54) kirjoitti
    Lainaa (MadMan @ Heinä. 11 2006,21:52) kirjoitti
    Lainaa (nawitus @ Heinä. 11 2006,16:03) kirjoitti
    Dodii pääsin just kotio, ihan mukava reissu tuo oli. Ei kyllä aivan pysynyt mukana mun ajokil suoril mutta kyl se iha hyvin mutkissa meni. Millos seuraavat ajot on ? *
    Mikäs se sellanen ajokki oli, jolla ei suorilla pysy mukana Hiton hyvä keikka oli, ja ajokin kulki kivasti. Kiitokset TDM-miehelle ja betonkille parhaista vetoavuista ja "taisteluista"
    Suurkiitokset järjestäjille hyvästä työstä. Hiton hauskaa oli ja tilaakin riitti varsinkin keskiryhmässä.
    Harmi kun en jaksanut ihan loppuun saakka, kuskilta loppui puhti ja ruoskasta bensa.

    Lainaa (MadMan @ Heinä. 11 2006,21:52) kirjoitti
    Mikäs se sellanen ajokki oli, jolla ei suorilla pysy mukana Hiton hyvä keikka oli, ja ajokin kulki kivasti. Kiitokset TDM-miehelle ja betonkille parhaista vetoavuista ja "taisteluista"
    Olitkos sinä se darra-setä? Kiitos vaan itsellesi, yritys lisääntyi aina kummasti sitä papatinta seuratessa.
  5. #65
    Lainaa (Yrmeä Kakka @ Heinä. 12 2006,14:57) kirjoitti
    Suurkiitokset järjestäjille hyvästä työstä. Hiton hauskaa oli ja tilaakin riitti varsinkin keskiryhmässä.
    Harmi kun en jaksanut ihan loppuun saakka, kuskilta loppui puhti ja ruoskasta bensa.

    Lainaa (MadMan @ Heinä. 11 2006,21:52) kirjoitti
    Mikäs se sellanen ajokki oli, jolla ei suorilla pysy mukana Hiton hyvä keikka oli, ja ajokin kulki kivasti. Kiitokset TDM-miehelle ja betonkille parhaista vetoavuista ja "taisteluista"
    Olitkos sinä se darra-setä? Kiitos vaan itsellesi, yritys lisääntyi aina kummasti sitä papatinta seuratessa.
    Juu, minähän sillä poksuttimella ajelin. Oli kyllä hyvä nähdä, että joku muukin antaa vähän massasta poikkeavalle mopolle kyytiä
  6. #66
    Juu, kiitokset vaan että otettiin vielä neljän aikaan illalla mukaan ajamaan. Sainpahan vähän tuntumaa uuteen gixxeriini. Goret vähän haittasi ajoa, kun ei voinut roikkua kunnolla ja tunnustella radan pintaa. Mut ihan kivalta mopo tuntui kaikesta huolimatta.

    Ja kiitokset siitä ettette pakottaneet ajamaan loppuja ajovuoroja hitaassa ryhmässä ...
    --
    Juho Vuotila
  7. #67
    Oli kyl huippupäivä ja uusia naamoja nikkien taaksekin tuli.. Ja kyl se mopokin rupes taipuun ihan erimalliin kun ennen! Motoparkkiinkin ehkä tulossa.
  8. #68
    Lainaa (Rider82 @ Heinä. 12 2006,13:12) kirjoitti
    Tähän jäi nimittäin ihan totaalikoukkuun ja isäntä saa hartiavoimin pidellä kiinni, etten ryntää vaihtamaan johonki halvatun kyykkyyn tuota rakasta lemmua!
    Mähän samoin!!! Samat on ajatukset täälläkin noitten mopojen suhteen. Mieli tekis vaihtaa toinen mopo johonkin radalle paremmin sopivaan, mutta mies pistää vastaan. Radalle pitäis päästä, mutta kun joutuu olemaan aina töissä viikolla..
  9. #69
    Apparan kuvia tarjolla täällä.
    Pannuttaminen syntyy yrittämisen halusta.
  10. #70
    Kuvia lisää TÄÄLLÄ! vassokuu!
    Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
    ”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
  11. #71
    Lainaa (Holtsu @ Heinä. 12 2006,20:31) kirjoitti
    Kuvia lisää TÄÄLLÄ! vassokuu!
    Mä olen vähän osallistunut noiden kuvaamiseen .
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  12. #72
    Lainaa (Athene @ Heinä. 12 2006,22:14) kirjoitti
    Lainaa (Holtsu @ Heinä. 12 2006,20:31) kirjoitti
    Kuvia lisää TÄÄLLÄ! vassokuu!
    Mä olen vähän osallistunut noiden kuvaamiseen .
    Jeah, kiitos siitä!
    Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
    ”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
  13. #73
    Lainaa (Athene @ Heinä. 12 2006,22:14) kirjoitti
    Lainaa (Holtsu @ Heinä. 12 2006,20:31) kirjoitti
    Kuvia lisää TÄÄLLÄ! vassokuu!
    Mä olen vähän osallistunut noiden kuvaamiseen .
    Hä? Oletko säki ollu tuolla? En nähny ketään uskomattoman nopeaa naista paikalla, sori nyt vaan Ainakaan mopon selässä
    Tai no, ilmeisesti en vaan kattonu tarpeeks tarkkaan... tosi nopeitahan siellä oli paljon, muttei _uskomattoman_



  14. #74
    Lainaa (Make80 @ Heinä. 12 2006,14:30) kirjoitti
    Olipahan mukavaa taas vähän kurmooottaa. Kiitokset taas kaikille, sekä järjestäjille että osallistujille. Erityiskiitokset Patille, tarjosit valtavan hauskaa ajoseuraa keskiryhmän melskeessä *

    Päivän parasta antia oli ehkä kuitenkin 8-vuotiaan Niklas-pojan ilmeet parin kyydissäolosession jälkeen. Kyseli jo seuraavaa ratapäivää, joten taisi kärpänen vähän purasta * Suurkiitos Patille ajokamojen lainasta *
    hjuuuuh... Kiitos samoin *

    Hauskaa oli ja nää "käsi kädessä 180 km/h tornin mutkassa"-setit kanssasi oli aika hemmetin siistejä, eikä se sun Kawa niin kamalan ruma olekaan kun sitä vähän aikaa lähietäisyydestä tarkkailee *

    Mut oikeesti oli opettavaista peesata sua: sillanjälkeinen ylämäkivasuri avautui mulle taas hitusen paremmin kun sua yritin matkia . Kiitos siitä!

    Ja oli se Niklas aika cool kun kyselin fiilareita setin jälkeen.. "ihan kiva" semmoisella puol välinpitämättömällä äänellä.. silmät kuitenkin paljasti * Mut kaikkihan sen tiedämme: kun ratakärpänen puree niin vastalääkettä ei löydy. Välitän kiitokset ajokamojen omistajalle, eli Joelille.

    Jatketaan harjoituksia Motoparkissa.. ehkä ÄrjyTommi kerrankin tulee ajamaan jolloin saataisiin trio aikaiSEKSI



    pahimmat mokat ovat ne jotka jättää tekemättä...
    www.goexperience.fi
  15. #75
    Lainaa (MadMan @ Heinä. 12 2006,22:36) kirjoitti
    Lainaa (Athene @ Heinä. 12 2006,22:14) kirjoitti
    Lainaa (Holtsu @ Heinä. 12 2006,20:31) kirjoitti
    Kuvia lisää TÄÄLLÄ! vassokuu!
    Mä olen vähän osallistunut noiden kuvaamiseen .
    Hä? Oletko säki ollu tuolla? En nähny ketään uskomattoman nopeaa naista paikalla, sori nyt vaan Ainakaan mopon selässä
    Tai no, ilmeisesti en vaan kattonu tarpeeks tarkkaan... tosi nopeitahan siellä oli paljon, muttei _uskomattoman_
    Olin paikalla. Mutta en radalla ajamassa. Siinähän se . Mopolla kuitenkin liikenteessä. Muutaman setin seurasin paikanpäällä ja kuvailin Holtsun kameralla keskiryhmän ajoa.



    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  16. #76
    Lainaa (MadMan @ Heinä. 12 2006,22:36) kirjoitti
    Lainaa (Athene @ Heinä. 12 2006,22:14) kirjoitti
    Lainaa (Holtsu @ Heinä. 12 2006,20:31) kirjoitti
    Kuvia lisää TÄÄLLÄ! vassokuu!
    Mä olen vähän osallistunut noiden kuvaamiseen .
    Hä? Oletko säki ollu tuolla? En nähny ketään uskomattoman nopeaa naista paikalla, sori nyt vaan Ainakaan mopon selässä
    Tai no, ilmeisesti en vaan kattonu tarpeeks tarkkaan... tosi nopeitahan siellä oli paljon, muttei _uskomattoman_
    Tää on näitä suuria suita..
    "Paskaks vaan jos se paskaks menee"
    CBR600RR '07 -raaseri
  17. #77
    Lainaa (tumeetti @ Heinä. 12 2006,23:35) kirjoitti
    Lainaa (MadMan @ Heinä. 12 2006,22:36) kirjoitti
    Lainaa (Athene @ Heinä. 12 2006,22:14) kirjoitti
    Lainaa (Holtsu @ Heinä. 12 2006,20:31) kirjoitti
    Kuvia lisää TÄÄLLÄ! vassokuu!
    Mä olen vähän osallistunut noiden kuvaamiseen .
    Hä? Oletko säki ollu tuolla? En nähny ketään uskomattoman nopeaa naista paikalla, sori nyt vaan Ainakaan mopon selässä
    Tai no, ilmeisesti en vaan kattonu tarpeeks tarkkaan... tosi nopeitahan siellä oli paljon, muttei _uskomattoman_
    Tää on näitä suuria suita..
    Kyllä maailmaan puhetta mahtuu ....
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  18. #78
    Kyselläänpähän nyt julkisestiki, että kuka tunnustais räpsineensä fotoja siellä viimesessä lippukopissa, siis siellä suon takana missä rata kaartuu oikealle ylös mäkeen?

    Hurja vauhti meinas sokaista kulkijan, mutta mielestäni siellä joku sihtaili linssin läpi menoa ja olis kiva nähdä, että menikö siinä oikeesti niin kallellaan, ku miltä se tuntu...

    Jos ei julkiseen jakeluun halua kuveja laittaa, niin paiskatkoon ko. henkilö mua yksärillä, jos niitä vois mahdollisesti saada omaksi.

    Kiits...
    Honda CBR1100XX Blackbird
  19. #79
    Kouluttaja
    Rata & Koulutus
    Liittyi Apr 2003
    Tanpere
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Holtsu @ Heinä. 12 2006,20:31) kirjoitti
    Kuvia lisää TÄÄLLÄ! vassokuu!
    Kiitos Holtsu, hianoja kuveja
  20. #80
    Lainaa (Sumppa @ Heinä. 11 2006,23:54) kirjoitti
    Minulla ainakin henkilökohtaisesti erittäin onnistunut päivä.
    Uskotaan, ainaki tän kuvan perusteella...

    http://kuvapalvelu.wiseweb.fi/kuvapal....11.html
    Honda CBR1100XX Blackbird
  21. #81
    Oli varmaan siisteintä mitä on tullu vuoden sisällä tehtyä !
    ( eka kerta ) ->

    -Kiitos Gixxerimiehelle ajolinjojen näyttämisestä
    -Kiitos "yhden miehen" myöhästyneestä ajajakokouksesta

    Nyt ei muuta kun ratavuorojen bongailuja ja työaikojen sovittelua niihin, sellaisen kipinän tuosta kyllä sai...

    T: se harmaa/hopea zx-6r
    RS125->GPZ500S->ZX-6R 636a->ZX-6R 636c->RSV1000R->ZX10R"c"->950SM->ZX10R"c" 9"extended->SV1000S->XR650R/SM->ZX-6R 636a->KTM350FR->CBR1000RR(SC57) + KLX450R->Magna(RC43)->RC390->HM796->Multistrada1000DS->VMX1200
  22. #82
    Lainaa (Rider82 @ Heinä. 13 2006,11:51) kirjoitti
    Lainaa (Sumppa @ Heinä. 11 2006,23:54) kirjoitti
    Minulla ainakin henkilökohtaisesti erittäin onnistunut päivä.
    Uskotaan, ainaki tän kuvan perusteella... *

    http://kuvapalvelu.wiseweb.fi/kuvapal....11.html
    juuh.. toi tais olla Sumppelilla päivän kohokohta
    Harvoin noin eufoorista ilmettä näkee missään..

    "love is in the air..."
    pahimmat mokat ovat ne jotka jättää tekemättä...
    www.goexperience.fi
  23. #83
    Lainaa (pat @ Heinä. 13 2006,21:38) kirjoitti
    Lainaa (Rider82 @ Heinä. 13 2006,11:51) kirjoitti
    Lainaa (Sumppa @ Heinä. 11 2006,23:54) kirjoitti
    Minulla ainakin henkilökohtaisesti erittäin onnistunut päivä.
    Uskotaan, ainaki tän kuvan perusteella...

    http://kuvapalvelu.wiseweb.fi/kuvapal....11.html
    juuh.. toi tais olla Sumppelilla päivän kohokohta
    Harvoin noin eufoorista ilmettä näkee missään..

    "love is in the air..."
    En kommentoi.
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
  24. #84
    Lainaa (Sumppa @ Heinä. 13 2006,22:35) kirjoitti
    Lainaa (pat @ Heinä. 13 2006,21:38) kirjoitti
    Lainaa (Rider82 @ Heinä. 13 2006,11:51) kirjoitti
    Lainaa (Sumppa @ Heinä. 11 2006,23:54) kirjoitti
    Minulla ainakin henkilökohtaisesti erittäin onnistunut päivä.
    Uskotaan, ainaki tän kuvan perusteella... *

    http://kuvapalvelu.wiseweb.fi/kuvapal....11.html
    juuh.. toi tais olla Sumppelilla päivän kohokohta *
    Harvoin noin eufoorista ilmettä näkee missään..

    "love is in the air..."
    En kommentoi.
    ootkin niiiiin söpö aina ku suutut
    pahimmat mokat ovat ne jotka jättää tekemättä...
    www.goexperience.fi
  25. #85
  26. #86
    Kiitokset Gammalle ja Holtsulle, mukavan näkösiä kuvia
    Pannuttaminen syntyy yrittämisen halusta.
  27. #87
    Minä myös kiitän Holtsua, Gammaa ja Makea, jotka onnistuvat aina tallentamaan parhaat hetjet.
    If you know exactly what you are going to do, what is the point of doing it?
  28. #88
    Kiitos kuvistakin. Palauttavat taas sopivasti maan pinnalle, kun näkee kuinka paljon enemmän sitä vekotinta voisi vielä kallistaa.
    juhvelström
  29.  
  30. #89
    Lisäilin muutamia kuvia, tänne.
Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123