Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 73:sta
  1. #1
    MotOrg ry:n järjestämä ajoharjoittelupäivä Ahvenistolla ti 25.7.2006.

    Ajoaika: klo 9.00-20.00
    Ajajakokous: klo 8.30
    Lippumieskokous: heti ajajakokouksen jälkeen
    Hinta:
    -Motorg ryn jäsenet, ennakkomaksu 35 euroa
    -Ei ry:n jäsenet, ennakkomaksu 40 euroa
    -Paikan päällä maksavat, ei ilmottautuneet 50 euroa

    AJAJAKOKOUS ON KAIKILLE AJAMAAN TULEVILLE PAKOLLINEN!
    Tarvittaessa ylimääräinen ajajakokous 12.00 ja klo 14.00

    Ennakkomaksu on myös näyttävä tilillä viimeistään ma 24.7.2006 klo 14.00. Jos ennakkomaksua ei näy maksettuna, kustannus on tuo 50€ poikkeuksetta.

    EAK-Kouluttaja paikalla!
    Ilmoittautua voit *TÄÄLLÄ*
    Motorg ry:n rata-ajosäännöt luettavissa
    *TÄÄLLÄ*
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
  2. #2
    varsinainen vesihiihtäjä pekko5:n avatar
    Liittyi Sep 2004
    Suur-Hollola
    MotOrg ry jäsen
    lipunkantajana... ja kenties tankkikameramiehenä kans
    2016 > Triumph 675 team member
    2004 > YZF600R (tallin perällä - pitkä huolto menossa..)
    (.. DKW-RT175VS im holz schublade)
    .. historiaa.. [2013 - 2022] S1000RR (2010) < [2006 - 2012] R1-2004 (RN12)
  3. #3
    Mä oon maksanut ja ilmoittautunut, mutta edes minun
    ilmoittautuminen ei näy tuolla listalla...

    Onko "ohjelma" kunnossa vai mulla vaan bugaa...
    Suzuki GSXR 600 L1
  4. #4
    Lainaa (tomppa82 @ Heinä. 24 2006,12:34) kirjoitti
    Mä oon maksanut ja ilmoittautunut, mutta edes minun
    ilmoittautuminen ei näy tuolla listalla...

    Onko "ohjelma" kunnossa vai mulla vaan bugaa...
    Pistäppä ilmoittautuminen uusiks. Mä katon noi kaikki maksut tuossa 14.00
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
  5. #5
    Lippumiehiä tarvitaan!
    "Palkkioksi" saat ajaa veloituksetta ko. päivällä. Ilmoittautuminen minulle.
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
  6. #6
    Yritän päästä liukenemaan duunista viimeistään ip, joten ip/illalla voin vaikka liputella jos tarvista on.
  7. #7
    tulossa ajelemaan,jos ei ihan kaatamalla sada.duunista vapaa kuitenkin järkätty
  8. #8
    Lainaa (svheebo @ Heinä. 24 2006,13:37) kirjoitti
    tulossa ajelemaan,jos ei ihan kaatamalla sada.duunista vapaa kuitenkin järkätty
    Huomenna ei pitäisi säätietojen ja tutkakuvien mukaan sataa ollenkaan, joten siellä nähtäneen
  9. #9
    Mitenkä ilmottautumisen laita huomiseen tapahtumaan? Onko tilaa (hidas ryhmä, ekaa kertaa radalle)? Myös liputushommin voisin osallistua, jos vielä tarvetta on? (hommaan varmaan pääsee sisälle aika nopeasti?).
  10. #10
    Lainaa (Guisep @ Heinä. 24 2006,14:53) kirjoitti
    Mitenkä ilmottautumisen laita huomiseen tapahtumaan? Onko tilaa (hidas ryhmä, ekaa kertaa radalle)? Myös liputushommin voisin osallistua, jos vielä tarvetta on? (hommaan varmaan pääsee sisälle aika nopeasti?).
    Ilmoittautua kerkeää kyllä edelleen, mutta ennakkomaksun mahdollisuus on mennyt ohi jo. Eli ilmoittautuminen paikanpäällä allekirjoittaneelle ja maksu 50€ käteisellä.
    Ajajakokoukseen ON OSALLISTUTTAVA KAIKKIEN, joten sellaiseen täytyy keretä. Ajajakokouksia järjestetään klo 08:30, 12:00 ja 14:00.

    Tervetuloa! Ja kaikkiin ryhmiin mahtuu kyllä.

    Terveisin;
    Sumppa (Tummat silmät, ruskea tukka)
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
  11. #11
    Maksaneet päivitetty.
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
  12. #12
    Tulen videokameran ja PMR-radion kanssa. Kellonajasta en ole varma, siinä aamupäivän puolella. Mikä on radiokanava?
  13. #13
    Lainaa (vepa @ Heinä. 24 2006,15:08) kirjoitti
    Tulen videokameran ja PMR-radion kanssa. Kellonajasta en ole varma, siinä aamupäivän puolella. Mikä on radiokanava?
    Ööö, ei se meidän järjestäjien radiokanava yleiseen kuunteluun todellakaan ole tarkoitettu. Takavarikoin jokaisen radiopuhelimen mitä siellä nään kuunneltavan. Meidän omien puhelimien lisäksi siis. Videokamera on tervetullut.
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
  14. #14
    Mä tuun ajamaan jo heti aamusta


    Lainaa kirjoitti
    Takavarikoin jokaisen radiopuhelimen mitä siellä nään kuunneltavan.
    Mut PMRrän taidan jättää kotio

    Sumppeli, et viittis niuhoo...
    Yammutar
  15. #15
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (YAMMUTAR @ Heinä. 24 2006,15:20) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Takavarikoin jokaisen radiopuhelimen mitä siellä nään kuunneltavan.
    Mut PMRrän taidan jättää kotio
    Etköhän sä sitä pmr:ää voi matkalla käyttää ukon kanssa jutustellessa, järjestäjäporukka ei varmaan vaan häviläisyyssyistä halua että heidän kanavallaan pompitaan ruolla radalla.

    Toisekseen lienee turvatekijäkin että pidetään häiriöt poissa järjestäjien kanavalta, tuolla kuitenkin noita käytetään todella tärkeässäkin yhteydenpidossa (huonojen tarinoiden lisäksi).
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  16. #16
    Lainaa (Sumppa @ Heinä. 24 2006,14:56) kirjoitti
    Ja kaikkiin ryhmiin mahtuu kyllä.
    No taidanpa sitten mäkin tulla. Kun on täällä duunissakin niin ankeeta hässäkkää ettei oikein maita
    bandit600s --> zx6r --> zx10r --> gsxr 600 --> zx6rr --> nyttemmin tauolla

    ¤ttu, kirjoitin taas. Anteeksi. Mutku mul ei oo elämää...
  17. #17
    Lainaa kirjoitti
    Etköhän sä sitä pmr:ää voi matkalla käyttää ukon kanssa jutustellessa,
    Matkalla? Olenko mä menossa jonnekkin sen kans? Nyt en kyllä muista

    Mutta asiaan, olette harvinaisen oikeassa, mä suljen sen PMRrän, okei okei
    Yammutar
  18. #18
    Lainaa (Sumppa @ Heinä. 24 2006,14:56) kirjoitti
    Ilmoittautua kerkeää kyllä edelleen, mutta ennakkomaksun mahdollisuus on mennyt ohi jo. Eli ilmoittautuminen paikanpäällä allekirjoittaneelle ja maksu 50€ käteisellä.
    Ajajakokoukseen ON OSALLISTUTTAVA KAIKKIEN, joten sellaiseen täytyy keretä. Ajajakokouksia järjestetään klo 08:30, 12:00 ja 14:00.

    Tervetuloa! Ja kaikkiin ryhmiin mahtuu kyllä.

    Terveisin;
    Sumppa (Tummat silmät, ruskea tukka)
    Mitenkäs liputtajien tilanne, onko tarvetta? (Kesäloma päässyt tekemään aika loven tilille ja palkka napasahtaa vasta kuun viimeisenä päivänä )
  19. #19
    Maksoin ja ilmoittauduin 17.7 eikä vieläkään näy listassa...
    Tulostin kuitin maksaessani ja otin Otto-automaatilta tilitapahtumat ja kyllä raha ainakin on lähtenyt tililtä ja ihan oikeaan osoitteeseen on raha mennyt.

    Joo ja toinen asia on se että pääsen töistä klo14.00 ja olen siellä n.klo 16.00 joten ikävä kyllä tulen nykimään ( taas ) hihasta jotain pitämään ajajakokousta ;)

    Ilmoittaudun nyt vaikka sitten uudelleen jos se auttaisi asiaan -> nimi kyllä näkyy ilmoittautuneissa muttei maksaneissa

    EDIT: no eihän se auta mitään se uud.ilm.



    RS125->GPZ500S->ZX-6R 636a->ZX-6R 636c->RSV1000R->ZX10R"c"->950SM->ZX10R"c" 9"extended->SV1000S->XR650R/SM->ZX-6R 636a->KTM350FR->CBR1000RR(SC57) + KLX450R->Magna(RC43)->RC390->HM796->Multistrada1000DS->VMX1200
  20. #20
    Lainaa (Timbacharly @ Heinä. 24 2006,16:08) kirjoitti
    Maksoin ja ilmoittauduin 17.7 eikä vieläkään näy listassa...
    Tulostin kuitin maksaessani ja otin Otto-automaatilta tilitapahtumat ja kyllä raha ainakin on lähtenyt tililtä ja ihan oikeaan osoitteeseen on raha mennyt.

    Joo ja toinen asia on se että pääsen töistä klo14.00 ja olen siellä n.klo 16.00 joten ikävä kyllä tulen nykimään ( taas ) hihasta jotain pitämään ajajakokousta ;)

    Ilmoittaudun nyt vaikka sitten uudelleen jos se auttaisi asiaan -> nimi kyllä näkyy ilmoittautuneissa muttei maksaneissa

    EDIT: no eihän se auta mitään se uud.ilm.
    Auttoi se. Nyt näkyi ilmoittautuminen ja maksusi on kuitattu. Tervetuloa!
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
  21. #21
    Sateetonta säätä näyttäisi lupaavan huomiseksi joten kai sitä täytyy sinne lähtiä. Mitenkäs kun en kerinnyt ennakkoon maksaa niin kellekkäs tuo 50 € maksetaan siellä?



    Red Meat
  22. #22
    Lainaa (Nalkis @ Heinä. 24 2006,16:39) kirjoitti
    Sateetonta säätä näyttäisi lupaavan huomiseksi joten kai sitä täytyy sinne lähtiä. Mitenkäs kun en kerinnyt ennakkoon maksaa niin kellekkäs tuo 50 € maksetaan siellä?
    Minulle. Informoimme asiasta sitten paikan päällä.
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
  23. #23
    Mä oon tulossa heti aamusta, mutta aloitan ainakin hitaasta ryhmästä vastoin ilmoittautumistani
    * * GSX 1200 INAZUMA -99
  24. #24
    Lainaa (Sumppa @ Heinä. 24 2006,15:15) kirjoitti
    Lainaa (vepa @ Heinä. 24 2006,15:08) kirjoitti
    Tulen videokameran ja PMR-radion kanssa. Kellonajasta en ole varma, siinä aamupäivän puolella. Mikä on radiokanava?
    Ööö, ei se meidän järjestäjien radiokanava yleiseen kuunteluun todellakaan ole tarkoitettu. Takavarikoin jokaisen radiopuhelimen mitä siellä nään kuunneltavan. Meidän omien puhelimien lisäksi siis. Videokamera on tervetullut.
    Kolme vuotta sitten ORG!:n ajotapahtumaa kuvatessani minulla oli oma PMR-radio mukana. Radioliikennettä seuraamalla sain tietoa milloin tulee pyörät radalle ja milloin ne sieltä poistuvat. Näin minun oli helppo löytää sopiva väli ajosesioiden välissä siirtyä seuraavaan kuvauspisteeseen. Mikäli tämä järjestely ei nyt sovi, niin jään kokonaan pois?

    PS. Oletan osaavani liikennöidä radiolla, ovathan radiot toinen harrastukseni. Olen radioamatööri, kutsu OH3NFC.

    Edit: Tässä esimerkki kameran käytöstäni tältä keväältä erään toisen mp-harrastuksen parista.



  25. #25
    Lainaa (vepa @ Heinä. 24 2006,17:06) kirjoitti
    Lainaa (Sumppa @ Heinä. 24 2006,15:15) kirjoitti
    Lainaa (vepa @ Heinä. 24 2006,15:08) kirjoitti
    Tulen videokameran ja PMR-radion kanssa. Kellonajasta en ole varma, siinä aamupäivän puolella. Mikä on radiokanava?
    Ööö, ei se meidän järjestäjien radiokanava yleiseen kuunteluun todellakaan ole tarkoitettu. Takavarikoin jokaisen radiopuhelimen mitä siellä nään kuunneltavan. Meidän omien puhelimien lisäksi siis. Videokamera on tervetullut.
    Kolme vuotta sitten ORG!:n ajotapahtumaa kuvatessani minulla oli oma PMR-radio mukana. Radioliikennettä seuraamalla sain tietoa milloin tulee pyörät radalle ja milloin ne sieltä poistuvat. Näin minun oli helppo löytää sopiva väli ajosesioiden välissä siirtyä seuraavaan kuvauspisteeseen. Mikäli tämä järjestely ei nyt sovi, niin jään kokonaan pois?

    PS. Oletan osaavani liikennöidä radiolla, ovathan radiot toinen harrastukseni. Olen radioamatööri, kutsu OH3NFC.

    Edit: Tässä esimerkki kameran käytöstäni tältä keväältä erään toisen mp-harrastuksen parista.
    Kolme vuotta sitten oli meininki muutenkin vähän erilaista kuin nyt tällä kaudella. Olemme panostaneet ajajien turvallisuuteen, ja tähän kuulu myös tuo radiopuoli. Hallituksessa olemme kyllä sitä mieltä, että tuo meidän radiokeskustelu on vain ja ainoastaan meidän järjestäjien kuunneltavissa. Emme halua sellaista vahinkoa kontollemme, että esimerkiksi vahingossa jäisi vaikka joku puhelin talk-asentoon (taskussa tms) , ja pitäisi linjaa varattuna. Jos samaan aikaan joku vetää kaidetta päin ja viesti lipoista ei kulje jonkun ulkopuolisen puhelimen takia, on soppa totaalisen valmis. Tämä siis kärjistetty kauhuskenaario.

    Jos annamme luvan sinulle radiotamme kuunnella, on se lupa annettava myös muille. Pahoittelen, jos tämä vaikuttaa päätökseesi tulla paikan päälle.
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
  26. #26
    No niin kotona jälleen. Ajoin Valintatalon kautta ja ostin kuusi tölkkiä olutta, kylläpä se ensimmäinen olut maistui taas ihanalle. Päivä oli osaltani erittäin onnistunut. Sain nauhoitettua 1½ tuntia materiaalia, josta teen DVD-levyn. Levyä ei kannata vielä kysellä minulta suoraan, vaan siitä tiedotetaan kerhomme, siis ORG:n, sivujen kautta. Jos olen oikein ahkera, niin levyjä on jaossa jo Tasarissa.

    Sumppakin näyttää livenä kauniimmalta, kuin kirjoitettuna Minäkin olin lopuksi kauniimmalla tuulella, ja paistoihan se aurinkokin koko päivän. Nyt on naama punainen. Aloitan nyt siirtämään DV-nauhalta otoksia tietokoneelle. Toivottavasti ne ovat onnistuneet, uuden kameran kanssa näet voi tulla kommelluksia.

    Nähdään Parkanossa, halataan ja opetetaan toisiamme...

    Saludos de Veijo *

    Edit: Semmoinenkin ihme tapahtui, että minulle soitti radan varressa kakkospisteellä olessani Iltalehden toimittaja. Olisi halunnut saada tietoja Paula Björqvistin aviomiehestä. On kuulemma opiskellut samassa opinahjossa Kotkassa. En kuitenkaan hiffannut vedättää toimittajaa, vaan kerroin etten tunne hemmoa.



  27. #27
    On sulla Sumppa kova kunto kun kipitit pääsuoran jälkeiseen kaarteeseen tosta vaan. Kerrankin sain naisen juokseen kohti. * Ei vaan hieman oli tuuria matkassa. *
    Kaikki ok ja korjaussarja käytössä. *
    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
  28. #28
    Kotona ollaan onnellisesti. Kylläpä osas vetää olon veteläksi tuollainen kevyt 10 tunnin setti helteessä , ei tartte enää lenkille lähtee. Viimeisellä rundilla meinas karata mopedi vielä rengasvalleihin mutta onneksi vahingoilta vältyttiin täpärästi (varikkosuoran jälkeinen ensimmäinen oikea).
  29. #29
    Joopa - tässäpä olisi minun ottamia "kuvia". Meni ihan harjottelun piikkiin kun ekaa kertaa kuvasin mopoja radalla. Kuvat on nyt sitten vähän mitä on, mutta laitan silti näytille. Enkä alkanut rajaamaan!

    kuvia

    --
    Juho Vuotila
  30.  
  31. #30
    Lainaa (jvuotila @ Heinä. 25 2006,21:43) kirjoitti
    Joopa - tässäpä olisi minun ottamia "kuvia". Meni ihan harjottelun piikkiin kun ekaa kertaa kuvasin mopoja radalla. Kuvat on nyt sitten vähän mitä on, mutta laitan silti näytille. Enkä alkanut rajaamaan!

    kuvia

    "Anteeks Niemiselle" tiedoksi, että ottamasi kuvat ovat hyviaä. Toki parantamisen varaa on, mutta harjoitus tekee tässäkin lajissa mestarin. Hyvin olit onnistunut kaappaamaan palan tunnelmaa digikamerasi bitteihin. Minulle päivästä jäi mieleen Sumppa, leppäkertut ja MadManin DR, pam pam pam...
Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen