Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 73:een 73:sta
  1. #61
    Lainaa (jarru @ Heinä. 26 2006,07:56) kirjoitti
    Muutama kuva tuli otettua itekkin ajosessioiden välissä tosin vain nopeasta ryhmästä.

    Kuvat
    Kauhian pehmeex jotkut on tuon jousituksen säätänyt, kun monella melkein polvet viistää maata.
    Dixi et animam levavi
  2. #62
    Lainaa (Spede1 @ Heinä. 26 2006,16:40) kirjoitti
    Tuleekos tuosta levystä maksullinen vai laitatko koko jutun johonkin ladattavaksi ilmaiseksi?
    DVD:n maksullisuutta en ole vielä päättänyt.

    Yksi vaihtoehto voi olla DVD-imagen laitto nettiin, ja jokainen polttaa sen levylle itse sekä halutessaan tulostaa kansipaperin. Imagen koko on 3-4 GB. Vertaisverkkojen Bittorrent, eMule etc. jakelu voisi toimia, ehkäpä myös ORG:n sivujen kautta.

    Jutellaan jakelusta ja hintapolitiikasta lisää vaikkapa Tasarissa.
  3. #63
    Hauskaa oli ajella ja sääkin oli mitä mahtavin.
    Red Meat
  4. #64
    Lainaa (jarru @ Heinä. 26 2006,07:56) kirjoitti
    Muutama kuva tuli otettua itekkin ajosessioiden välissä tosin vain nopeasta ryhmästä.

    Kuvat

    ps. sille mustan kilvettömän pyörän omistajalle sellaiset terveiset että voisit ajaa vähän hitaammin niin kerkeis jopa ottamaan kuvankin
    Toimiiko muilla Jarrun kuvat?

    Itse en näe niitä...
    Suzuki GSXR 600 L1
  5. #65
    AdventureAuntie heippa:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Dec 2005
    Vihti
    MotOrg ry jäsen
    Ei toimi kuvat ei...

    Kivaa oli ja vielä kivempi oli löytää niin paljon lisää vauhtia itsestään. Upgradesin itteni keskiryhmään. Jopa se kauan odottanut polvipalakin löysi asvalttia
    Rapa-akka
    Suzuki V-Strom 800 DE -23
    BMW S1000R -17
    Gas Gas 300 EC -22
    Stark Varg
    #AdventureAuntie
  6. #66
    Kyllä mulla toimii noi kuvat...
    Pain is just weakness leaving the body
  7. #67
    Ahveniston keikan viimeinen lippaaja ilmoittautuu ...
    Neljäs kerta radalla toden sanoi, ja rengasvalli kutsui.
    Vielä kerran kiitokset järjestäjille. Suurimmat kiitokset menee *Sumpalle ja Make80 * , että sain kyydin itselleni ja vähän kärsineelle Ässälle tänne "landelle".

    Nyt on nukuttu yö mamman vieressä ja Ässä viety pajalle arviointiin. Eilinen rataseikkalukin vaihdettiin tytön kanssa Brion junaleikkeihin. *

    Kirjoittelen mietteitä kaadosta ratafoorumin puolelle.

    Jake
  8. #68
    Lainaa kirjoitti
    Muutama kuva tuli otettua itekkin ajosessioiden välissä tosin vain nopeasta ryhmästä.

    Kuvat
    Näkyy tuo mun nahkapuku keräävän ilmaa sisään kuin paraskin tuulipussi. Se tuntuikin kivalta aina takasuoralla kun tuli ilmaa selkään, mutta näköjään samalla mä alan näyttään bodarilta. Toisilla on ilmaa ohjaava kyttyrä, mulla ilmaa keräävä..



  9. #69
    TÄÄLLÄ LISÄÄ KUVIA!
    Tulipa taas viimeisen tunnin lippuhukilla räpsittyä pikku setti. Madman näyttäis olevan aika runsaasti edustettuna noissa -parillakin mopolla!
    Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
    ”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
  10. #70
    Lainaa (heippa @ Heinä. 26 2006,21:34) kirjoitti
    Ei toimi kuvat ei...

    Kivaa oli ja vielä kivempi oli löytää niin paljon lisää vauhtia itsestään. Upgradesin itteni keskiryhmään. Jopa se kauan odottanut polvipalakin löysi asvalttia
    Kertokaa nyt mullekin miten se pala osuu siihen tonttiin!
  11. #71
    varsinainen vesihiihtäjä pekko5:n avatar
    Liittyi Sep 2004
    Suur-Hollola
    MotOrg ry jäsen
    ai mitenkö se polvipala raappii rataa ? noh, valitaan omaa vauhtia likimain lasketteleva kuski vetoavuksi... ja todetaan että sehän menee kovempaa kun luulin.... opiskellaan sen ajolinjat ja aletaan roikkua vielä vähän enemmän (toivottavasti hyvän mallin mukaan) ja raaps!

    itse käytin vetoapuna svheeboa ja TAce kuskeja ja tuloksen näki kuvista. että ne kiitokset omalta osaltani taas kuuluu paremmin heille (tänx, mr. HJS).

    täytyy sanoa että valkoinen kypärä näyttää aika hassulta kuvissa....

    kiitoksia järjestävälle seuralle, liputellaan taas



    2016 > Triumph 675 team member
    2004 > YZF600R (tallin perällä - pitkä huolto menossa..)
    (.. DKW-RT175VS im holz schublade)
    .. historiaa.. [2013 - 2022] S1000RR (2010) < [2006 - 2012] R1-2004 (RN12)
  12. #72
    Lainaa (pekko5 @ Heinä. 27 2006,08:51) kirjoitti
    ai mitenkö se polvipala raappii rataa ? noh, valitaan omaa vauhtia likimain lasketteleva kuski vetoavuksi... ja todetaan että sehän menee kovempaa kun luulin.... opiskellaan sen ajolinjat ja aletaan roikkua vielä vähän enemmän (toivottavasti hyvän mallin mukaan) ja raaps!
    Kyllä mä oon koittanu kaikkia noita ohjeita noudattaa, mut ei se vaan raavi ei. Kumma juttu
  13.  
  14. #73
    Lainaa (MadMan @ Heinä. 27 2006,10:35) kirjoitti
    Lainaa (pekko5 @ Heinä. 27 2006,08:51) kirjoitti
    ai mitenkö se polvipala raappii rataa ? noh, valitaan omaa vauhtia likimain lasketteleva kuski vetoavuksi... ja todetaan että sehän menee kovempaa kun luulin.... opiskellaan sen ajolinjat ja aletaan roikkua vielä vähän enemmän (toivottavasti hyvän mallin mukaan) ja raaps!
    Kyllä mä oon koittanu kaikkia noita ohjeita noudattaa, mut ei se vaan raavi ei. Kumma juttu
    Busassa on näköjään vasen tuppi joteskin varmaan "liukas",kun melkein joka kuvassa räpylä irti.
    Tartee varmaan tehdä jotain ....
Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123