Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
  1. #1
    Vaihtelin tuossa ketjuja ja rattaita niin jäi pohdituttamaan muuan seikkka:
    Noi Reginat oli varustettu sellaisella lukkopaketilla mihin kuului kaiken tarpeellisen lisäksi sellaiset no melkein S:n muotoiset teräslanka härpäkkeet. No neuvojien mukaan ne laitetaan sinne lukkokappaleen väliin molemmille puolille vähän niinkuin rakotulkeiksi jottei (tässä tapauksessa z-rengas) painu liikaa lättään tossa niittausvaiheessa .
    Kysymys kuuluukin notta? Pitäskö ne pirulaiset saada vielä poiskin asennuksen jälkeen?
    Aja millä ajat...Mutta Hondalla loput...
  2. #2
    Hyvä olisi, poistaa. Muuten O / X/ Z/ W renkaille käy kalpaten.
    <p>Tallissa odottelee ajovuoroa: WLA45-1942 _FLH74-1957 _FLSTC-1994 _T120R -969 _K100RS-1991 _CR500Hm-2005 _CR 500-1988&nbsp; _RD125-1970 _HVA125-1974_KTM EXC300-2005_R 1200 GSA -2011_ Kawasaki G5 100_CR 250 -1996</p>
  3. #3
    Lähtee pihdeillä nyppäämällä. Itse juuri emännän pyörään asensin pari viikkoa sitten Reginan kettingit.
    "Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
  4. #4
    Laittaako vielä joku mopediinsa Reginan ketjut? Ex Bladeen laittoi liike, mistä pyörän ostin ja ketjut venyivät kuin purukumi. Joka hemmetin ajoreissun jälkeen sai olla kiristelemässä.
    * Joka kaasua säästää, se moottoriaan vihaa
  5. #5
    Lainaa (Mopottelija @ Touko. 29 2010,10:31) kirjoitti
    Laittaako vielä joku mopediinsa Reginan ketjut? Ex Bladeen laittoi liike, mistä pyörän ostin ja ketjut venyivät kuin purukumi. Joka hemmetin ajoreissun jälkeen sai olla kiristelemässä.
    Ai ne olikin ihan paskat koko ketjut. Tarttee nypätä samalla ketjut veke kun niitä rautalankoja pois kaivelee. Kuka sitä nyt kuminauhoilla rupeaa ajeleen...?
    Aja millä ajat...Mutta Hondalla loput...
  6. #6
    Lainaa (Mopottelija @ Touko. 29 2010,10:31) kirjoitti
    Laittaako vielä joku mopediinsa Reginan ketjut?
    Ei kai kukaan..
    "Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
  7. #7
    No DID:eihin kun vertaa, niin paskat olivat. 20tkm ja kiristysvara loppui. Muuten olivat ok kunnossa, mutta purukumia...
    * Joka kaasua säästää, se moottoriaan vihaa
  8. #8
    Kannattaa noissa ketjuasioissa ottaa huomioon merkin lisäksi malli mihin vertaa, DIDillä kun on noita VM ja ZVM ketjumalleja. Sama se on muillakin merkeillä.
  9. #9
    Lainaa (Mopottelija @ Touko. 30 2010,14:06) kirjoitti
    No DID:eihin kun vertaa, niin paskat olivat. 20tkm ja kiristysvara loppui. Muuten olivat ok kunnossa, mutta purukumia...
    Ihan mielenkiinnosta mitkä reginat ne oli ? Mallejahan useampia ja tietty eri vahvuisia.
    Aprilia Mille R -03

    Ex. Speedmaster 2003
  10.  
  11. #10
    Ainakin MV Agusta näyttää käyttävän Reginan ketjuja ensiasennuksena. Olisko Ducatissakin ollut noita? En muista varmaksi.
    Tunturi Senator > Tunturi Tiger > Piaggio NRG PureJet > Honda CBR1000RR RR8