Tulokset 1:stä 14:een 14:sta
  1. #1
    Ei tahdo löytyä, vaikka olen muka etsinyt "joka paikasta"!
    Eli vähintään neljälle tällaiselle minisulakkeelle sulakerasia! Onko joku nähny jossain myynnissä?
    Nyt roikkuu penkin alla kaiken maailman ite asennettujen sähkövermeitten piuhat ja niissä aina sulake johdossa.
    -> Ei ole kovin viimeistellyn eikä ammattimaisen näköistä!

    Haaveilin jotain, että värkkäisi jonkin näköisen "jakotukin" tms. rasian toiselle puolelle ja siitä vähän paksumpi kaapeli akkuun. Ja rasian toiselta puolelta sitten eri vehkeille omat kaapelit.
    -99 Mustarastas
    Aina sattuu ja tapahtuu, ja kun tarpeeksi sattuu niin siihen tottuu!
  2. #2
    Motonetissä voisi olla, ei vaan ollut kuvaa saatavilla.
    Eikä sen tarkemmin kerrottu onko vain yhdelle sulakkeelle.
  3. #3
    Biltemasta löytyy tollasia lattasulakerimoja. Näyttäisi löytyvän ainakin 6:lle laitteelle. Mutta mites toi veden pitävyys noissa... Ei näyttänyt olevan tulla venepuolella vastaavia.

    Sulakeboxi

    Purkaamoilta voi löytyä noita "yksi sisään, monta ulos" rasioita sopivasti. Kun autoissa tuppaa olemaan noi ripoteltu ympäri kajuuttaa/konehuonetta nykyään.

    Edit: Jos vaikka linkki menis oikein



  4. #4
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Dirty Nasty Furriner
  5. #5
    Lainaa (Kane @ Touko. 16 2010,22:05) kirjoitti
    Biltemasta löytyy tollasia lattasulakerimoja. Näyttäisi löytyvän ainakin 6:lle laitteelle. Mutta mites toi veden pitävyys noissa... Ei näyttänyt olevan tulla venepuolella vastaavia.

    Sulakeboxi

    Purkaamoilta voi löytyä noita "yksi sisään, monta ulos" rasioita sopivasti. Kun autoissa tuppaa olemaan noi ripoteltu ympäri kajuuttaa/konehuonetta nykyään.

    Edit: Jos vaikka linkki menis oikein
    Tämähän nimenomaan on se "tavallinen"... Noitahan saa kohta R-kioskista!
    -99 Mustarastas
    Aina sattuu ja tapahtuu, ja kun tarpeeksi sattuu niin siihen tottuu!
  6. #6
    Lainaa (Staga @ Touko. 16 2010,22:19) kirjoitti
    Eipäs ollu tuollakaan. Noille isommille kyllä on joka kioskissa...
    -99 Mustarastas
    Aina sattuu ja tapahtuu, ja kun tarpeeksi sattuu niin siihen tottuu!
  7. #7
    Taisin ostaa Motonetistä tuollaisen kahdeksan sulakkeen rasian pari vuotta sitten. Ihan pätevä on ollut, roiskesuojattukin. Tosin en nyt onnistunut löytämään Motonetin sivuilta 100% varmuudella tuohon täsmäävää tuotetta, enkä kyllä ole ihan varma ostinko tuota edes Motonetistä. Jostain ihan tavallisesta autotarvikekioskista kuitenkin.
    Arttu
  8. #8
    Lainaa (Nokivasara @ Touko. 16 2010,21:02) kirjoitti
    Ei tahdo löytyä, vaikka olen muka etsinyt "joka paikasta"!
    Eli vähintään neljälle tällaiselle minisulakkeelle sulakerasia! Onko joku nähny jossain myynnissä?
    Nyt roikkuu penkin alla kaiken maailman ite asennettujen sähkövermeitten piuhat ja niissä aina sulake johdossa.
    -> Ei ole kovin viimeistellyn eikä ammattimaisen näköistä!

    Haaveilin jotain, että värkkäisi jonkin näköisen "jakotukin" tms. rasian toiselle puolelle ja siitä vähän paksumpi kaapeli akkuun. Ja rasian toiselta puolelta sitten eri vehkeille omat kaapelit.
    https://www1.elfa.se/elfa3~fi_fi/b2b...-FI#toc=20497;

    olisko tuolla
  9. #9
    Myykö elfa muka yksityisillekin? Oon ollu siinä käsityksessä, että se on tukku.
    Kawasaki ZX-6R -98
    EX Honda CBR 125R -04
  10. #10
    Lainaa (vilhov @ Touko. 18 2010,01:05) kirjoitti
    Myykö elfa muka yksityisillekin? Oon ollu siinä käsityksessä, että se on tukku.
    Soita sinne ja kysy jämyä...
    Honda Valkyrie SuperCharged
  11. #11
    Lainaa (vilhov @ Touko. 18 2010,01:05) kirjoitti
    Myykö elfa muka yksityisillekin? Oon ollu siinä käsityksessä, että se on tukku.
    Ainakin Pitäjänmäen liike myy yksityisille. Elfa .
  12. #12
    Lainaa (vilhov @ Touko. 18 2010,01:05) kirjoitti
    Myykö elfa muka yksityisillekin? Oon ollu siinä käsityksessä, että se on tukku.
    Kyllä myy!
  13. #13
    Lainaa Nokivasara kirjoitti Katso viesti
    Ei tahdo löytyä, vaikka olen muka etsinyt "joka paikasta"!
    Eli vähintään neljälle tällaiselle minisulakkeelle sulakerasia! Onko joku nähny jossain myynnissä?
    Nyt roikkuu penkin alla kaiken maailman ite asennettujen sähkövermeitten piuhat ja niissä aina sulake johdossa.
    -> Ei ole kovin viimeistellyn eikä ammattimaisen näköistä!

    Haaveilin jotain, että värkkäisi jonkin näköisen "jakotukin" tms. rasian toiselle puolelle ja siitä vähän paksumpi kaapeli akkuun. Ja rasian toiselta puolelta sitten eri vehkeille omat kaapelit.
    Miten kävi? Löysitkö jostain sulakerasian? Itselläni sama tilanne ja löytyi tämmöinen vanha keskustelu täältä...
    Kawa Z1000SX
    Exät:Yamaha R1,Kawa ZX-6RR (rata), Honda CB1000R, GSX-R750 K7, Honda VFR800, CBR600F
  14.  
  15. #14