Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 56:sta
  1. #1
    Klaukkalassa 23-24.4.2010. Pe 10-19 ja la 10-16. Koeajettavissa kaikki uudet Ducatit kuten esim. MTS1200T ja HYM796.
  2. #2
    Pikkulinnut laulaa että lauantaina Klaukkalan suunilla saattaa bongata MotoGP-kuskin..
    Triumph Street Triple R 2013

    ex
    -Suzuki TS125
    -Ducati Monster 600
    -Ducati Monster 1100
    -Suzuki SV1000N
  3. #3
    Ja jos koeajelee sinne maallepäin, niin setä sinisen ja varsinkin silloin.
    MZ 125,Y RD125, Honda TA, C Elefant e750, Yamaha FZ6, D MS DS1000, BMW F800R, Ducati M696, Ducati GT1000, MG Griso 8 v, Honda XX, Suzuki DL650, Y XVS1300, H-D VRSCDX, Honda VFR800X, VN 1700,MG Vintage,MG Bellagio,MG Breva,BMW R1200R,VicV, Vic BW, F800GT
  4. #4
    Lainaa (aj@ @ Huhti. 22 2010,21:05) kirjoitti
    Ja jos koeajelee sinne maallepäin, niin setä sinisen ja varsinkin silloin.
    Ymmärtääkseni poliiseilla on perinteenä ollut valvoa dukatikaupan lähimaastoa varsin tehokkaasti. Kannattaa malttaa motarille saakka, sinne on on vain muutama kilometri.
  5. #5
    Onneks uusissa on luistonesto, ku luvattu vesisadetta
    Monster 1100S in red
    Vespa Primavera -68
    Helkama Major -69

    ex
    -Kawasaki KX 125
    -MS2R1000
    -MS4
  6. #6
    Jollekkin koeajalle tuli kalliit METRIT . 1098/1198 nurin n. 10m päähän Hailacin pihasta...
    Mitäköhän tapahtui, itse olin liikkessä sisällä lippojen sattuessa, mutta pihalla oli monta kymmentä ihmistä.
    Ai niin, testasin myös 1100 Monsterin, siinä oli muuten 3000€ omavastuu.
    Rock hard, ride free
  7. #7
    Olis kiva tietää mitä moinen testailu/kaatuilu maksaa(tässä tapauksessa)



  8. #8
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Finnpaso @ Huhti. 24 2010,16:32) kirjoitti
    Olis kiva tietää mitä moinen testailu/kaatuilu maksaa(tässä tapauksessa)
    3000€ oli ainakin aiemmin viikolla 1198:n omavastuu.
    Superbike #7
  9. #9
    No voi helvata.... Tyyristä on, pakko myöntää!... Parempi ajella omalla ja vaikka kaatuilla sillä niin viel tulee halvemmaks.... Johan tolla ostais Euroopasta yhden 90-luvun Ducatin sairasta, sanoisin....
  10. #10
    Tota luokkaa ne taitaa muillakin olla omavastuut noilla koeajopäivillä eli tyyristä.

    Mutta menetettyjen eurojen lisäksi voi kuvitella kuskin tunnetilat kun vetää tollaisessa tilanteessa/tapahtumassa turvalleen ja yleisöä paikalla riittävästi... Rivin keulilla mahdollisesti ne jotka olisivat olleet ajovuorossa seuraavana...

    Klaukkalassa ei tullut käytyä, Espoossa Heinolla tuli. Märkätie ja matkalla tulleet rakeet eivät houkutelleet bemun koeajoon.
    XX -06 (2012 - 2014)
    Yamaha R1 -08 kilvetön (2010 - 2012)
    GSX-R 1000 k8 (2010)
    XX -08 (2008-2010)
    XX -05 (2005-2008)
    CBR 600 F4 -00 (2001-2005)
  11. #11
    Lainaa (PärinäMikko @ Huhti. 24 2010,14:02) kirjoitti
    Jollekkin koeajalle tuli kalliit METRIT *. 1098/1198 nurin n. 10m päähän Hailacin pihasta...
    Mitäköhän tapahtui, itse olin liikkessä sisällä lippojen sattuessa, mutta pihalla oli monta kymmentä ihmistä.
    Ai niin, testasin myös 1100 Monsterin, siinä oli muuten 3000€ omavastuu.
    Vieressä melkein seisoin. Näytti, että kaveri vaan painoi etujarrua lähes kävelyvauhdissa ja etunen alta. Liekö hiekkaa alla, tai sitten niin paljon tehokkaampi jarru, kuin omassa. Mene ja tiedä. Omituinen tilanne ja ihan suoralla tiellä. Enpä viitsinyt kysellä, varmaan v-käyrä oli ihan nousujohteinen ilman sivullisten haastatteluakin. Kuskia ei nähtävästi pahemmin sattunut.
    Life is too short to leave behind.

    Kawasaki 300J 2014 - lällis

    Exät:Yamaha FZ6-S 2008, Honda CBF 1000 S 2010, Kawasaki Versys 650, 2011, GSF 1250 SA ABS 12(10), Varadero 1000-04, GSF 1250 SA-07, GSX 750F-05, DL V-strom 650-06, SV 650 S-03
  12. #12
    Eiköhän se kolme tontua ole se maksimi minkä joutuu maksamaan. Kysehän on vakuutuksen omavastuusta.
    Tosin jo saivan uuden vehkeen pistää kupeelleen korjauslasku on helposti sen omavastuun verran. Uutta katetta, peilejä, vilkkuja,... Kaikki missä on jälkiä.
    S 620 FF, 999S
    Tilastollisesti moottoripyöräily vastaa riskitasoltaan esimerkiksi harrasteilmailua.
  13. #13
    Kalliimmissa Ducumalleissa on 3000 omavastuu. Olen sellaisella omavastuulla ajanut aikanaan Streetfighterin ja 1198S:n. Monstereissa taisi olla 1500 omavastuu. Varovasti tulee vedettyä lainapyörillä. Ei oikein tee mieli maksaa "kuollutta hevosta". Onhan noita koeajolippoja nähty. Mm. uusi busa nurin ja uusi BMW:n matkapyörä nurin. Muiden merkkien koeajoilla taitaa omavastuut kuitenkin olla 1000-1500 luokkaa pääsääntöisesti?
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  14. #14
    Sehän noissa omavastuissa on ikävä puoli, että harvapa niitä edes lukee, vaikka isolla ovat kirjoitetut. On niin hemmetin polttava halu päästä ajamaan, olipa kyseessä mopo taikka auto. Ajoon lähtöä ei
    useimmilla lainkaan helpota se, että muutama kymmenen silmäparia katselee tai odottelee omaa vuoroaan. Yleensä ajamisesta vielä kuuluu enemmän tai vähemmän kovaäänistä keskustelua.
    MZ 125,Y RD125, Honda TA, C Elefant e750, Yamaha FZ6, D MS DS1000, BMW F800R, Ducati M696, Ducati GT1000, MG Griso 8 v, Honda XX, Suzuki DL650, Y XVS1300, H-D VRSCDX, Honda VFR800X, VN 1700,MG Vintage,MG Bellagio,MG Breva,BMW R1200R,VicV, Vic BW, F800GT
  15. #15
    Youtubessa on vastaavan kaverin ajama pätkä:
    hakusanalla: Honda NR750 dropped

    Kannattais kaverin hoidella varmaan sitä professorin virkaa siellä san Diegossa, eikä tuhota kalliita mopoja.
    kato, sen *kylkiluiden välistä kasvaa horsmaa...
  16. #16
    Turussa SGN:llä on aina ollut omavastuu 500€ mitä oon buluja ja harrikoita koeajnut. Samoin pyörässä jonka antoivat viime syksynä lainaan kun oma joutui takuuremppaan, joka oli kyllä hienosti tehty.
  17. #17
    Enpä ole törmännyt millään laitteella 600:aa pienempään, enkä 1500:aa suurempaan, tai sitten on jäänyt lappu lukematta ?
    MZ 125,Y RD125, Honda TA, C Elefant e750, Yamaha FZ6, D MS DS1000, BMW F800R, Ducati M696, Ducati GT1000, MG Griso 8 v, Honda XX, Suzuki DL650, Y XVS1300, H-D VRSCDX, Honda VFR800X, VN 1700,MG Vintage,MG Bellagio,MG Breva,BMW R1200R,VicV, Vic BW, F800GT
  18. #18
    Nii saattaa olla että Harrikassa (ei katteita) ja Bulussa (ei siinäkään katteita) korjauskustannukset ei karkaa mahdottomiksi jos ne lipataan. Korkeintaan joutuu vaihtamaan ne mahdottomat kromiputket ja/tai laittamaan uudet nahkahapsut tangon päähän

    Ja voisi veikata, että Milwaukeen terästä tai jotain 300 kiloista Bemun matkasporttia kuitenkin koeajetaan hiukan eri tavalla kuin tätä harvojen herkkua joka ei keskity matkalaukkuihin tai selkänojiin pyörien tuotekehittelyssä

    Ja sitten on se hintapolitiikkakin: tammikuussa kun kävin kirjoittelemassa papereita pyörästä Hailacilla käväisin hallin puolella. Siellä oli 1098 Tricolore levällään. Pyörä oli vedetty kunnolla päreiksi risteyskolarissa, mutta vakuutusyhtiö käski korjaamaan. Korjauksen hinta-arvio kuulemma hiukan reilut 20 000 euroa, oliko 25 000. Uutena pyörä toki maksaa hiukan enemmän
    * If it ain't broken, fix it until it is!

    Ducati Club Finland ry:n kouluttaja
    Liikenneopettaja, mp-kouluttaja

    Ducatisti aina ja...
  19. #19
    Noi mällit on paskoja juttuja jos sattuu kohdalleen.... Toivottavasti ei tänä kesä mene henkiä niin montaa, kun viime kesänä...ettei tartte sytytellä
  20. #20
    Lainaa (GT78 @ Huhti. 25 2010,20:11) kirjoitti
    Nii saattaa olla että Harrikassa (ei katteita) ja Bulussa (ei siinäkään katteita) korjauskustannukset ei karkaa mahdottomiksi jos ne lipataan. Korkeintaan joutuu vaihtamaan ne mahdottomat kromiputket ja/tai laittamaan uudet nahkahapsut tangon päähän

    Ja voisi veikata, että Milwaukeen terästä tai jotain 300 kiloista Bemun matkasporttia kuitenkin koeajetaan hiukan eri tavalla kuin tätä harvojen herkkua joka ei keskity matkalaukkuihin tai selkänojiin pyörien tuotekehittelyssä

    Ja sitten on se hintapolitiikkakin: tammikuussa kun kävin kirjoittelemassa papereita pyörästä Hailacilla käväisin hallin puolella. Siellä oli 1098 Tricolore levällään. Pyörä oli vedetty kunnolla päreiksi risteyskolarissa, mutta vakuutusyhtiö käski korjaamaan. Korjauksen hinta-arvio kuulemma hiukan reilut 20 000 euroa, oliko 25 000. Uutena pyörä toki maksaa hiukan enemmän
    Toisaalta kalliit katteet suojaavat vielä kalliimpaa moottoripyörän runkoa pienissä kaatumisissa. Rungon vauriot johtavat usein Juvanmalmille .
    FXDF -08
  21. #21
  22. #22
    Lainaa (GT78 @ Huhti. 25 2010,20:11) kirjoitti
    Ja sitten on se hintapolitiikkakin: tammikuussa kun kävin kirjoittelemassa papereita pyörästä Hailacilla käväisin hallin puolella. Siellä oli 1098 Tricolore levällään. Pyörä oli vedetty kunnolla päreiksi risteyskolarissa, mutta vakuutusyhtiö käski korjaamaan. Korjauksen hinta-arvio kuulemma hiukan reilut 20 000 euroa, oliko 25 000. Uutena pyörä toki maksaa hiukan enemmän
    Jeps se 1098s tricolore on meikäläisen peli ja sen pitäis olla ens viikolla valmis.

    Ehdin ajaa sillä suomessa kokonaist 500 metriä kunnes joku eläkeläinen päätti kiihdyttää mun oikeaan kylkeen kolmion takaa, koska sillä oli kiire painaa nopeesti yhteen väliin. Pappa oli sokeritautinen mies jolla oli insuliini piikki ja pillerit autossa, mutta ei viittiny ottaa niitä vaikka sitä heikotti.

    Kerkesin käydä bensiksellä tankkaamassa ja oli 100 metriä matkaa takas toimistolle, jonne huolinta yritys oli juuri sen tuonut. Asiaa ei helpottanut yhtään, että oli t-paita ja shotsit päällä. Asfaltti ihottumaa oli sitten vähän enemmänkin sen mällin jälkeen ja hoidoissa meni sitten aika pitkään.
    Ducati 1098s Tricolore *-07
    Kawasaki zx-10r -04
  23. #23
    ^ ... Auts.
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  24. #24
    Lainaa (GT78 @ Huhti. 25 2010,20:11) kirjoitti
    Nii saattaa olla että Harrikassa (ei katteita) ja Bulussa (ei siinäkään katteita) korjauskustannukset ei karkaa mahdottomiksi jos ne lipataan. Korkeintaan joutuu vaihtamaan ne mahdottomat kromiputket ja/tai laittamaan uudet nahkahapsut tangon päähän
    Sama 3000 € omavastuu on Ducati Hypermotardissakin. Eikä niissä ole katteita sen enempää kuin Bulussa. Jos Ducatin korjauskustannukset nousevat taivaisiin, niin asiaan voi ehkä liittyä maahantuojan korjaamon hinnoittelu?
    Kannatti herätä.
    Hypermotard 950
  25. #25
    Lainaa (fat_2cm @ Huhti. 26 2010,07:25) kirjoitti
    Lainaa (GT78 @ Huhti. 25 2010,20:11) kirjoitti
    Ja sitten on se hintapolitiikkakin: tammikuussa kun kävin kirjoittelemassa papereita pyörästä Hailacilla käväisin hallin puolella. Siellä oli 1098 Tricolore levällään. Pyörä oli vedetty kunnolla päreiksi risteyskolarissa, mutta vakuutusyhtiö käski korjaamaan. Korjauksen hinta-arvio kuulemma hiukan reilut 20 000 euroa, oliko 25 000. Uutena pyörä toki maksaa hiukan enemmän
    Jeps se 1098s tricolore on meikäläisen peli ja sen pitäis olla ens viikolla valmis.

    Ehdin ajaa sillä suomessa kokonaist 500 metriä kunnes joku eläkeläinen päätti kiihdyttää mun oikeaan kylkeen kolmion takaa, koska sillä oli kiire painaa nopeesti yhteen väliin. Pappa oli sokeritautinen mies jolla oli insuliini piikki ja pillerit autossa, mutta ei viittiny ottaa niitä vaikka sitä heikotti. *

    Kerkesin käydä bensiksellä tankkaamassa ja oli 100 metriä matkaa takas toimistolle, jonne huolinta yritys oli juuri sen tuonut. Asiaa ei helpottanut yhtään, että oli t-paita ja shotsit päällä. Asfaltti ihottumaa oli sitten vähän enemmänkin sen mällin jälkeen ja hoidoissa meni sitten aika pitkään.
    Huh, aikamoista tuuria! Onneksi henki säilyi, jos jotain hyvää *tosta pitää löytää.
    Lääkitsemätön harmaa pantteri on vaarallinen kun se viettinsä mukaisesti hyökkää yllättäen puskasta... *

    Anyway *
    <br />
  26. #26
    Lainaa (NOx @ Huhti. 26 2010,10:52) kirjoitti
    Lainaa (GT78 @ Huhti. 25 2010,20:11) kirjoitti
    Nii saattaa olla että Harrikassa (ei katteita) ja Bulussa (ei siinäkään katteita) korjauskustannukset ei karkaa mahdottomiksi jos ne lipataan. Korkeintaan joutuu vaihtamaan ne mahdottomat kromiputket ja/tai laittamaan uudet nahkahapsut tangon päähän
    Sama 3000 € omavastuu on Ducati Hypermotardissakin. Eikä niissä ole katteita sen enempää kuin Bulussa. Jos Ducatin korjauskustannukset nousevat taivaisiin, niin asiaan voi ehkä liittyä maahantuojan korjaamon hinnoittelu?
    siitä on pari vuotta kun viimeks kävin koeajelemassa erilaisia pelejä. hailacilla oli selkeesti korkeempi omavastuu kuin muilla, voi että muisti heittää että 1500 e kun muualla tyypillisesti 500 e.
    Att tänka innan man talar är som att torka sej i röven innan man skiter... - Arne Anka
  27. #27
    Lainaa (NOx @ Huhti. 26 2010,10:52) kirjoitti
    Lainaa (GT78 @ Huhti. 25 2010,20:11) kirjoitti
    Nii saattaa olla että Harrikassa (ei katteita) ja Bulussa (ei siinäkään katteita) korjauskustannukset ei karkaa mahdottomiksi jos ne lipataan. Korkeintaan joutuu vaihtamaan ne mahdottomat kromiputket ja/tai laittamaan uudet nahkahapsut tangon päähän
    Sama 3000 € omavastuu on Ducati Hypermotardissakin. Eikä niissä ole katteita sen enempää kuin Bulussa. Jos Ducatin korjauskustannukset nousevat taivaisiin, niin asiaan voi ehkä liittyä maahantuojan korjaamon hinnoittelu?
    Maahantuojan hinnoittelu on vielä "kohtuullista" (kallista) monen muun Ducun merkkihuollon hinnoitteluun verrattuna (ryöstöä) .
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  28. #28
    Varmaan 3000,-€ omavastuulla pyritään hieman hillitsemään turhia riskinottoja. Ei koeajolla tapahtuneet lipat kauppiaille ilmaisia ole, eikä kovin hyvää mainostakaan.
  29. #29
    Eikös koeajot ole potentiaalisia ostajia varten? Mikäli se (kieltämättä tolkuton) omavastuu pelottaa, niin kannattanee pyytää omasta pyörästä jo ennen koeajoa vaihtotarjous. Mikäli ne lipat tulee niin voi ruveta räknäilemään että mitä se uus D tulikaan maksamaan kun tilailee niitä katteita eBaysta
    <br />
  30.  
  31. #30
    Mä olin paikalla kans Hailacilla kun toi lippa sattu. Myyjä tuli sen jälkeen sitten jutteleen mukavii ja kysäsi että no meetkö koeajaan. Sanoin että en noitten lippojen jälkeen, johon se totes ai että oisit just ton halunnu koeajaa? Sanoin että ei kun 3000 euron omavastuulla en aja metriäkään

    Paska tuuri kävi, onneks miehelle ei käyny vissiin mitenkään. Siellä ne jäi laittaan paprui kuntoon kun lähdin keittolautasen jälkeen varovasti kotia päin....
    Mopovapaa vuosi

    Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen