Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
  1. #1
    Talvi on harkittu ja nyt pitäis tarttua tositoimeen - hankinnassa 01-03 Mille; onko jotain erikoista, mitä pitäisi ko. pyörätyypistä syynätä koeajolla?
    106 cubic inches.
  2. #2
    No mä nyt vastaan kun ei tunnu kukaan expertti viitsivän. Mulla ei siis ole Millestä hirveesti kokemusta koska olen vasta itsekin harkitsemassa sellaisen hankkimista. Tietenkin kaikkien yleisten tarkistuskohteiden kuten, paperit, naarmut, yleinen kunto jne, lisäksi ilmeisesti mittaristot ovat alttiita huurtumiselle ja sähköthän ovat aina olleet vähän Aprilian akhilleen kantapää. Seisontatuen kytkin kuulemma reistaa monesti ja aika moni on vissiin ottanut sen pois toiminnasta kokonaan juuri siksi.
    ...
  3. #3
    Jep perustsekkausten lisäksi kannattaa tosiaan tarkistaa, että kaikki sähköt pelaa... no hyvä italomopo vaikka sähköt välillä reistaakin. Kuivasumppuvoitelun öljysäiliön kunto kannattaa myös tarkistaa. Ainakin joissain mopoissa säiliö on vuotanut.
    Starttireleitä ja latureita on joistakin pyöristä kärvähdellyt, mutta niitä on haastavampi tarkistaa ennakkoon
    ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  4.  
  5. #4
    Kai sen vastausten määrästä näkee ettei noissa mitään vikoja ole

    Kolmas kausi '03:lla alkanut, kohta pyörässä 40tkm mittarissa ja ainoastaan starttaamisen kanssa ollut probleemia huonon akun kanssa.



    Kawasaki Gpz900R '86, ZL1000 Eliminator '87, ZZR1100C '90, Ltd454 '88, KZ440D '75
    H#nda CR 250R '96 (viimein valmis)
    Aprilia RSV Tuono '03, RS250 '97
    ex: Kawasaki Z750 LTD Twin '83, ZZR1400 '09, Aprilia RSV Mille '03, Tuareg 125 '88