Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234
Tulokset 91:stä 105:een 105:sta
  1. #91
    Tottakai sopii kysyä. Putki oli (ja on edelleen) Cobran Barracuda GP-mallinen......aika pitkälle samannäköinen kuin *Lazerin Xtreme. Kahdella huilulla töpöputki.

    Sanktiota taisi tulla kaikenkaikkiaan n.400 E. *Mutta edelleen tähdentäen ettei tuo putki ollut kaikkien sakkojen syy....

    Eikä pakollista konttorikäyntiä määrätty. Sain rauhoiteltua puhumalla tilanteen ja hyvässä hengessä otin kumarrellen sakon vastaan. Hyvät päivänjatkot ja putken vaihto sitten kun saan alkuperäisen etsittyä. *Kai se päivä joskus tulee.....

    edittiä: siis TÄLLANEN


    ja vielä edittiä: Haluan tähdentää, että sanktioita ei ole tullut missään muualla kun tuolloin. Ja reissattua tullut n.15000km / kesä. eli ei varsinaisesti mikään Magneetti ole ollut tuo putki.



    Täysiä sisään.....Paareilla ulos.

    Kawasaki Ninja ZX-10R
  2. #92
    Aika hiljaisesti tuntuivat ja kuuluivat mopot käyvän männäviikkojen Euroopanreissulla. Tottakai joukkoon mahtui vajaakypäräistä amerikkafaniakin.
    MZ 125,Y RD125, Honda TA, C Elefant e750, Yamaha FZ6, D MS DS1000, BMW F800R, Ducati M696, Ducati GT1000, MG Griso 8 v, Honda XX, Suzuki DL650, Y XVS1300, H-D VRSCDX, Honda VFR800X, VN 1700,MG Vintage,MG Bellagio,MG Breva,BMW R1200R,VicV, Vic BW, F800GT
  3. #93
    Lainaa (SABER @ Heinä. 13 2010,22:22) kirjoitti
    Sanktiota taisi tulla kaikenkaikkiaan n.400 E. *Mutta edelleen tähdentäen ettei tuo putki ollut kaikkien sakkojen syy....
    Mikäs oli pääsyynä sakkoihin?
    Poissaolevat ovat aina väärässä.
  4. #94
    Lainaa (SABER @ Heinä. 13 2010,22:22) kirjoitti
    Tottakai sopii kysyä. Putki oli (ja on edelleen) Cobran Barracuda GP-mallinen......aika pitkälle samannäköinen kuin *Lazerin Xtreme. Kahdella huilulla töpöputki.

    Sanktiota taisi tulla kaikenkaikkiaan n.400 E. *Mutta edelleen tähdentäen ettei tuo putki ollut kaikkien sakkojen syy....

    Eikä pakollista konttorikäyntiä määrätty. Sain rauhoiteltua puhumalla tilanteen ja hyvässä hengessä otin kumarrellen sakon vastaan. Hyvät päivänjatkot ja putken vaihto sitten kun saan alkuperäisen etsittyä. *Kai se päivä joskus tulee.....

    edittiä: siis TÄLLANEN


    ja vielä edittiä: Haluan tähdentää, että sanktioita ei ole tullut missään muualla kun tuolloin. Ja reissattua tullut n.15000km / kesä. eli ei varsinaisesti mikään Magneetti ole ollut tuo putki.
    Tuoko on siis e-hyväksytty ja desibelitaso lain mukainen? Kuulostaa ja näyttää ihan muulle..

    edit: ääh, nyt tarttee aamukahvia, jäi yksi "ei" sana lukematta välistä

    en usko että tarvitsee olla edes e-merkintää, kunhan meteli ei ole sellainen että se herättää virkavallan huomion. Sitä saa mitä tilaa jne



    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
  5. #95
    Lainaa (jyk4 @ Heinä. 14 2010,08:27) kirjoitti
    Lainaa (SABER @ Heinä. 13 2010,22:22) kirjoitti
    Tottakai sopii kysyä. Putki oli (ja on edelleen) Cobran Barracuda GP-mallinen......aika pitkälle samannäköinen kuin *Lazerin Xtreme. Kahdella huilulla töpöputki.

    Sanktiota taisi tulla kaikenkaikkiaan n.400 E. *Mutta edelleen tähdentäen ettei tuo putki ollut kaikkien sakkojen syy....

    Eikä pakollista konttorikäyntiä määrätty. Sain rauhoiteltua puhumalla tilanteen ja hyvässä hengessä otin kumarrellen sakon vastaan. Hyvät päivänjatkot ja putken vaihto sitten kun saan alkuperäisen etsittyä. *Kai se päivä joskus tulee.....

    edittiä: siis TÄLLANEN


    ja vielä edittiä: Haluan tähdentää, että sanktioita ei ole tullut missään muualla kun tuolloin. Ja reissattua tullut n.15000km / kesä. eli ei varsinaisesti mikään Magneetti ole ollut tuo putki.
    Tuoko on siis e-hyväksytty ja desibelitaso lain mukainen? Kuulostaa ja näyttää ihan muulle..
    Ei kai siitä sakkoja saisi, jos se olisi hyväksytty.
    jamaha 02 --> riumppi 11

    Blue's brother
  6. #96
    Lainaa (_paffa @ Heinä. 05 2010,00:26) kirjoitti
    Lainaa (mustapera @ Heinä. 04 2010,19:57) kirjoitti
    Lainaa (_paffa @ Touko. 09 2010,10:31) kirjoitti
    Kuopion suunnallakin ollut aika hiljaista. En ole kuullut että kenelläkään olisi tullut vastaan mitään ongelmia poliisin ja äänekkäiden putkien kanssa.

    Nim. E(i)-hyväksytyt (killerittömät) Yoshimurat...

    - Pasi
    Kuopiossa rekisteröintikatsastus tehty K8 kilogikseriin ei E hyväksytyllä yoshimuran kokoputkella, puututaan sitten, jos on jotain oikeata asiaa! hyvä hyvä
    Millä perusteilla antovan hyväksynnän ei-E-hyväksytyille josimurille? Tehty ko. pyörään ja äänet alle vaaditun desibelirajan? Niin ja lisäksi millä asemalla näin loistavaa toimintaa?

    - Pasi
    Särkiniemen K1

    CB 1300 -07
  7. #97
    Lainaa (redbaron @ Heinä. 14 2010,08:14) kirjoitti
    Lainaa (SABER @ Heinä. 13 2010,22:22) kirjoitti
    Sanktiota taisi tulla kaikenkaikkiaan n.400 E. *Mutta edelleen tähdentäen ettei tuo putki ollut kaikkien sakkojen syy....
    Mikäs oli pääsyynä sakkoihin?
    ...kukkahattujen puuttumisen välttämiseksi, ei puhuta siitä.....


    Ja jep, sitä saa mitä tilaa.
    Täysiä sisään.....Paareilla ulos.

    Kawasaki Ninja ZX-10R
  8. #98
    Liittyi Jun 2007
    Tukholma (entisii kouvola-korialaisii)
    Lainaa (SABER @ Heinä. 13 2010,22:22) kirjoitti
    edittiä: siis TÄLLANEN
    Aika lapsellisen näkönen pyydys,,,,
    Saishan tohon hitsattua pari lisää jossain hiekkalaatikon kulmalla, ni olis oikee pan-huilu. *

    Siinä kukkahattuilua,,, tai no joo,, oikeestaan jopa kukkav*****lua.



    Yamaha XV1600 WildStar
    Moto Guzzi 1000 SP III
    BMW K100 RS
    Moto Guzzi V65 Lario
    Yamaha FJ1100
    Moto Guzzi V35III
    Suzuki GR650
    Honda CB400N
    Solifer Speed


    "Bara döda fiskar följer strömmen"
    "Your crash, is my cash"
  9. #99
    Lainaa (Moto guzzi @ Heinä. 14 2010,18:38) kirjoitti
    Lainaa (SABER @ Heinä. 13 2010,22:22) kirjoitti
    edittiä: siis TÄLLANEN
    Aika lapsellisen näkönen pyydys,,,,
    Saishan tohon hitsattua pari lisää jossain hiekkalaatikon kulmalla, ni olis oikee pan-huilu. *

    Siinä kukkahattuilua,,, tai no joo,, oikeestaan jopa kukkav*****lua. *
    ...niinpä niin, eikö olekkin.....
    Täysiä sisään.....Paareilla ulos.

    Kawasaki Ninja ZX-10R
  10. #100
    PK-seudulla olen "kuullut" että poliiseil on sanottavaa äänestä, eteenkin jos on kyykky tai fighteri. Mokkamiehet saa sitten ajaa rauhassa.

    Turussakin "olen kuullut" että poliisit puuttuu menopelejen puutteelisuudesta, minivilkut, kilpiteline ym ym
    Suzuki GSR -06 -> Kawasaki Zx6-RR -05.
  11. #101
    Lainaa (DerClown @ Heinä. 15 2010,09:47) kirjoitti
    PK-seudulla olen "kuullut" että poliiseil on sanottavaa äänestä, eteenkin jos on kyykky tai fighteri. Mokkamiehet saa sitten ajaa rauhassa.

    Turussakin "olen kuullut" että poliisit puuttuu menopelejen puutteelisuudesta, minivilkut, kilpiteline ym ym
    Sen ymmärtäis, että kilpi on lähes vaakatasossa, mutta että kilpitelineestäkin itketään. Ei hän ne gyyt puutu, jos autossa on kilpi kiinnitetty puskuriin ilman tehtaan "kilpitelinettä" tai jos joku tuningseppo on laittanut kilven alle oman muovisen kerhon merkillä varustetun "kilpitelineen". Voi kyynel mihin tämä valvontayhteiskunta ja kieltäminen on menossa...missä on maalaisjärki? Kai se jäänyt sinne maaseudulle, kun ihmiset muuttavat kaupunkiin.
    ?
  12. #102
    Lainaa (DerClown @ Heinä. 15 2010,09:47) kirjoitti
    PK-seudulla olen "kuullut" että poliiseil on sanottavaa äänestä, eteenkin jos on kyykky tai fighteri. Mokkamiehet saa sitten ajaa rauhassa.
    Skoudet ajoi pari viikkoa sitten mun perässä suurinpiirtein Hakaniemen torilta alkaen ja pysyi perässäni lahden motarin Kehä-1:sen liittymään asti (6-7km). Hayabusassa kiinni Yoshimuran sliparit, E-hyväksytyt mutta ilman db-killereitä silti varsin äänekkäät. Ei olisi heitä pyörän äänet vähemmän voinut kiinnostaa, vaikken minä eniten kiltisti ajanutkaan. Ei ole mp-kyttiäkään kiinnostanut, vaikka olen aika varma että äänet ylittävät ns. sallitut rajat (ainakin mun halvan Biltema db-mittarin mukaan). Ehkä vaan on ollut hyvä säkä.

    /MarcusB
    nyt: Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08
    ennen: Tunturi Supersport -84, Hondat VF750F -83, VFR750F -93, XR400R -98, VTR1000F -02, CBR1100XX -00
    "I hope for nothing, I fear nothing, I am free"
  13. #103
    Lainaa (MarcusB @ Heinä. 15 2010,11:32) kirjoitti
    Lainaa (DerClown @ Heinä. 15 2010,09:47) kirjoitti
    PK-seudulla olen "kuullut" että poliiseil on sanottavaa äänestä, eteenkin jos on kyykky tai fighteri. Mokkamiehet saa sitten ajaa rauhassa.
    Skoudet ajoi pari viikkoa sitten mun perässä suurinpiirtein Hakaniemen torilta alkaen ja pysyi perässäni lahden motarin Kehä-1:sen liittymään asti (6-7km). Hayabusassa kiinni Yoshimuran sliparit, E-hyväksytyt mutta ilman db-killereitä silti varsin äänekkäät. Ei olisi heitä pyörän äänet vähemmän voinut kiinnostaa, vaikken minä eniten kiltisti ajanutkaan. Ei ole mp-kyttiäkään kiinnostanut, vaikka olen aika varma että äänet ylittävät ns. sallitut rajat (ainakin mun halvan Biltema db-mittarin mukaan). Ehkä vaan on ollut hyvä säkä.

    /MarcusB
    Näinhän se menee.

    Ehkä 1/20 poliisista kiinostaa, ja jos joku saa sanomista niin sitten ne kaikki ovat kusipäitä...
    Suzuki GSR -06 -> Kawasaki Zx6-RR -05.
  14. #104
    Viime maanantaina oltiin vaimon kanssa Kemoralle menossa ja 750 tiellä vähän ennen Veteliä oli ratsia. Neljä mp poliisia partiossa. Pysäyttivät, puhalluttivat ja tarkistivat rekisteriotteet ja ajokortit. Pyöriä tutkailivat porukalla, mutta putkista eivät sanoneet sanaakaan, vaikkei kummassakaan ollut killerietä kiinni, radalle kun oltiin menossa. Varsinkin tuon gixuttimen gp putket pitää melkoista mekkalaa. Mutta ei kiinnostanut poliiseja vähääkään. Hyvä niin
    Family toys:
    Ducati 1299 Panigale S 2016
    BMW S1000RR 2011


  15.  
  16. #105
    Päivitetääs hieman tätä ketjua.

    Millaisia kokemuksia on kertynyt ihmisille kun ymmärtääkseni äänihomma on vähän kiristynyt? Onko porukka joutunut käymään katsastamassa putkia?
Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234