Tulokset 1:stä 16:een 16:sta
  1. #1
    Terve,
    Isälläni on ollut nurkissa jo vuosia tilaa viemässä '73-74 Honda CB350 2-sylinterisenä ja nyt sen myynti on tullut ajankohtaiseksi.
    Kunnoltaan kohtuullinen, pientä laitettavaa olisi kierroslukumittari ei toimi, renkaat aika huonot. Seisomaan jäädessä oli kuitenkin käyntikuntoinen ja lämpimässä tallissa seisonut. Mittarissa 32 000km, en tiedä voiko lukemaan luottaa.
    Pakoputki vaihdettu alkuperäisestä yksiputkiseksi, edessä jonkinlainen kate ja tavaralaatikko taakse lisättty alkuaikoina. Mukaan tulevia osia vaihtamalla saisi todennäköisesti alkuperäisasuun.

    Kysymys kuuluu, mitähän tuosta voisi/kannattaisi pyytää? Nettimotossa hinnat näytti olevan 9 kpl myynnissä 1000-4000e.
    Ja onko noilla arvostusta/harrastajia minkä verran?
  2. #2
  3. #3
    Itse olen yrittänyt myydä 450:stä ja ostajaa ei löydy, paria tonnia olen hakenut ja pyörä on todella hyvä. Kyllä näillä vanhoilla cb hondilla on ostajan markkinat ja sitten siellä varaosapuolella kun ei kaikkia osia löydy niin jäävät pienestä viasta seisomaan.
    poku banuhäiskä:Suzuki,Moto-Guzzi,Velocette ja NSU-601
  4. #4
    Lainaa (poku @ Touko. 09 2010,19:39) kirjoitti
    Itse olen yrittänyt myydä 450:stä ja ostajaa ei löydy, paria tonnia olen hakenut ja pyörä on todella hyvä. Kyllä näillä vanhoilla cb hondilla on ostajan markkinat ja sitten siellä varaosapuolella kun ei kaikkia osia löydy niin jäävät pienestä viasta seisomaan.
    Totta puhut, ostajan markkinat noissa on ja tästäkin pyörästä kun puuttuu alkuperäiset änkkärit niin laske vielä hintaa roimasti jos haluaa tehdä museovehettä. Englannista on saanut noita putkia, mutta pahimmillaan samaan hintan kuin tuollainen museo aihio. Ei näille mitään tarkkaa hintaa voi antaa, se kun sellainen ostaja/myyjä tapus aina kerrallaan ja miten kemiat syntyy kaupanteossa. Sen verta kuitenkin että liikaa ei kannata alkaa pyytämään että saa edes jonkun kiinnostumaan. Näkemättä pyörää niin sanoisin että laita hinnaksi esimerkiksi joku 1600-1700 euroa /tarjous ja myy se sitten millä myyt.
  5. #5
    Kokeillaan jotain 1500-1700e haarukassa. Meinasin kokeilla käyttää viikonloppuna, mutta tietysti akku oli aivan kuollut. Uusi hankintaan.
    Pitää pestä pölyt ja ottaa kuvia myyntiä varten aurinkoisena päivänä.
    Alkuperäiset putket pitäis olla vintillä tallessa, kunto tietysti kysymysmerkki. Myös jotain muita mukaan mm. ylimääräiset vilkut, etuteleskooppiputket, uusi jakoketju, toinen uusi kierroslukumittarin ratas. Tarvitsee vielä sen toisen, että mittarin saisi kuntoon.
  6. #6
    Ennen käynnistystä myös öljyjen vaihto olisi poikaa, jos on seissyt kauan..
    Kawasaki Zx-10R kilvetön, Honda Vtr 1000 F, Aprilia Pegaso 650, Honda Crf 250 R, Husqvarna Te 310
  7. #7
    Sehän on jo klassikko... itse en myisi alle 3500e.
  8. #8
    tonnin voisin maksaa.
  9. #9
    Hintahaarukka vanhojen pyörien osalta on kirjava mutta katso mitä pyynnit ja kunnot nettimotossa.
    http://www.nettimoto.com/honda....eto=350
    nappe
  10. #10
    Kysy VMPK:n Japsit-osastolta.Veikkaan että hämmästyt kuinka halvalla ne vaihtavat omistajaa.Kyse ei ole harvinaisuudesta eikä huippukuntoisesta originaalista pyörästä.Mä veikkaan alle tonnia mutta kysy ensin tuolta em. paikasta.
  11. #11
    Romuraudan hinta on aika sama kilolta kun se sun kerettiläisesi pyörä! Tää ei ole niin paska puhetta kuin luulisit!
  12. #12
    Tossahan on nettimotossa myynnissä todella siistikuntoinen -73 :nen kaikinpuolin näyttää hienolta ja hinta 2200 e, ja kun otsikon pyörä kuulostaa aika projektilta sileine renkaineen ,niin tonni tosiaan olis sopiva hinta,jos sitäkään.
    The true man wants two things: Danger and play >Nietzsche
  13. #13
    Ostinpa sitten tämän. Tietämättä tästä ketjusta.
    Hyvin on pyörä pelannut. Tulpat, hatut ja öljyt vaihdoin heti, takagummi on tilauksessa.
    Katteet ja takaboksi lensivät mäkeen heti samana iltana, olivat kyllä niin järkyttävän näköisiä...
    Hauska projekti kaikenkaikkiaan.
    kypäpärä
    Suzuki Bandit 1200 N
  14. #14
    Kiva pyörä tuo pikku Honda. Kevyt ja silti kulkee hyvin. 36 heppaa ja hyvä vääntö.Moottoritiellä ei kannata huudattaa kun ei kestä. Paras ajella noin 80kmh. Yksinkertainen korjata vaikka itte. Esim venttiilien säätö on erinomaisen helppo. Kahdet kärjet ja sytön säätö ei vaikea.
    Huono puoli että öljyn suodattimet puutteelliset. Pelkästään metallinen sihti ja ei paperisuodatinta ollenkaan.i. Kannattaa suosiolla parin tuhannen kilsan jälkeen kytkin avata kun sinne öljypumpun sihtiin kaikkea koinaa kerääntyy.
    Kyllähän ne näillä ennen Norjaa ja eurooppaa myöten kävivät ja emäntä ja matkatavarat päällä.
    Jensen.
  15. #15
    Lainaa (jensen @ Joulu. 29 2010,19:50) kirjoitti
    Kiva pyörä tuo pikku Honda. Kevyt ja silti kulkee hyvin. 36 heppaa ja hyvä vääntö.Moottoritiellä ei kannata huudattaa kun ei kestä. Paras ajella noin 80kmh. Yksinkertainen korjata vaikka itte. Esim venttiilien säätö on erinomaisen helppo. Kahdet kärjet ja sytön säätö ei vaikea.
    * * *Huono puoli että öljyn suodattimet puutteelliset. Pelkästään metallinen sihti ja ei paperisuodatinta ollenkaan.i. Kannattaa suosiolla parin tuhannen kilsan jälkeen kytkin avata kun sinne öljypumpun sihtiin kaikkea koinaa kerääntyy.
    * * * * *Kyllähän ne näillä ennen Norjaa ja eurooppaa myöten kävivät ja emäntä ja matkatavarat päällä.
    * * * *
    Eikös siinä ole keskipakosuodatin tms. Muistan kun velipojan Hondasta aikanaan kaavittiin paksu kerros suodattimen seinästä paskaa pois.
    Stelvio NTX ´12
    V 650 NTX
    Tuareg 600 Wind
    CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
    RD 250 LC
    Pegaso 650 Trail
    K 75
    R 45
  16.  
  17. #16
    Omistin tuollaisen joskus. (Ainoa ongelma oli pätkivä virtalukko, jonka vaihdoin.) Näppärä pyörä.
    Siinä on tosiaan keskipakosuodin - kyllä se toimii. Kuten kaikissa tuon ikäisissä Hondissa kannattaa öljy vaihtaa usein, toisin sanoen: vähän halvempikin öljylaatu kelpaa. Alkuperäisiä vaimentimia ei löydä kirveelläkään...