Tulokset 1:stä 20:een 20:sta
  1. #1
    Suzuki TL 1000s. Kertokaapa pyörästä minkä henkinen peli se on? Mitä vikoja? Miten matka-ajo ominaisuudet (vai onko niitä)? * Ym. kaikkee tosta pyörästä!
  2. #2
    Kaikkeen ajoon oli mulla käytössä, tehoa mukavasti 2 päälläkin ajoon. Hyvä mutkateillä, ja suoralla otti 275 mittariin, 1 vaihteella nosti etupäätä kaasulla. Suht kovia pyyntihintoja kuitenkin vielä pitävät niissä. Suosittelen jos etsit yleispyörää ,ja onhan se V-2 ,joka takaa hyvät soundit viriputkilla. Hyvä pyörä mielestäni, pelkkää + :aa minulta, makuasia .....
    The true man wants two things: Danger and play >Nietzsche
  3. #3
    Lainaa (bombertore @ Touko. 08 2010,19:00) kirjoitti
    1 vaihteella nosti etupäätä kaasulla.
    Oliko kuristettu? Kyllä mulla tarjoaa kakkosella etupyörää taivasta kohti pelkällä kaasulla melkein millä kierroksilla vaan...

    Pyörä on kyllä aika kiva yleispyörä, olen käynyt radalla ja pidemilläkin reissuilla ja joskus on kyydissäkin joku viihtynyt.

    Vähän vikuriksihan tellua on väitetty, muutama motoristi pääsi hengestään alkupään pyörien (-97) rajun ecun ja tankslappereiden johdosta. Ohjausiskari lisättiin myöhemmin kaikkiin tehtaan takaisinkutsulla ja -98 eteenpäin ecu on vähän kesymmin ohjelmoitu (kuristettu pienillä vaihteilla).

    Haulla löytyy paljon lisää. Tellu on pyörä jossa on luonnetta!
    Kawasaki AR125 -> Suzuki GSX750 -> Honda CBR1000 -> Suzuki TL1000S -> Aprilia RSV1000R -> Aprilia Tuono V4R
  4. #4
    Ihan kiva pyörähän se on. Makeet soundit koneessa, riippuu tosin varmaan putkista. Miun mielestä käyttäytyy hyvin pikkuteillä ja maantielläkin, kiihtyy kuin pieni orava ja kulkee sen verran nopsaan että heikompaa hirvittää. Mun kokoselle eli 191 cm ajoasento on melko miellyttävä ja pitkää siivua ajaa ihan mielellään. Ohjausiskari mua vähän häiritsee mutta kai se sitten vaan on "tarpeellinen". En tiedä johtuuko siitä mutta tosi hitaat käännökset mulla menee leveäksi aika usein. Ainoa mikä siinä on, on se että se kuluttaa aika paljon. Kaupunkiajossa mulla menee 8-9 litraa ja maantiellä sitten menee 7 litraa. Vakuutusmaksut aika kalliit mutta olkoon.

    Tosta keulimisesta. Mun vekotin ei lähde keulii vaikka kaasua antaa ykkösellä aivan täpöö. Johtuneeko kuskin painosta 85 mutta kuitenkin. Senkin puoleen ihan mui bien tai sitten se vaan on rikki eikä siksi keuli.



  5. #5
    Lainaa (opmdevil @ Touko. 11 2010,15:46) kirjoitti
    Ihan kiva pyörähän se on. Makeet soundit koneessa, riippuu tosin varmaan putkista. Miun mielestä käyttäytyy hyvin pikkuteillä ja maantielläkin, kiihtyy kuin pieni orava ja kulkee sen verran nopsaan että heikompaa hirvittää. Mun kokoselle eli 191 cm ajoasento on melko miellyttävä ja pitkää siivua ajaa ihan mielellään. Ohjausiskari mua vähän häiritsee mutta kai se sitten vaan on "tarpeellinen". En tiedä johtuuko siitä mutta tosi hitaat käännökset mulla menee leveäksi aika usein. Ainoa mikä siinä on, on se että se kuluttaa aika paljon. Kaupunkiajossa mulla menee 8-9 litraa ja maantiellä sitten menee 7 litraa. Vakuutusmaksut aika kalliit mutta olkoon.

    Tosta keulimisesta. Mun vekotin ei lähde keulii vaikka kaasua antaa ykkösellä aivan täpöö. Johtuneeko kuskin painosta 85 mutta kuitenkin. Senkin puoleen ihan mui bien tai sitten se vaan on rikki eikä siksi keuli.
    Jos on sata varmaan rajoittamaton niin tod.näk. on pakoseetit pilalla! Tarkista ohivuotomittarilla molemmat sylinterit, ei varmaan maksa testi korjaamollakaan paljoa.

    Nimim. juuri tein remontin itselle...
    Suzuki TL1000S 1999 Kadulle
    RSV1000R Factory-04 Radalle
    Suzuki DR650 -99 Kaikkialle
  6. #6
    100+ kg R Tellun selässä ja keulii helposti ykkösellä.

    Periaatteessa virittämätön (ainakin toistaiseksi) ja Suomipyörä joten pitäisi olla täystehoinen kai...
    Suzuki GSX-R750 -88 -> Suzuki GSX750F -92 -> Suzuki GSX-R1100 -93 -> Suzuki TL1000R -99 -> Aprilia RSV1000R -04 -> Triumph 1050 Speed Triple -06 + Suzuki GSX-R1000 -03 (kilvetön ratalelu)-> Suzuki GSX 1300R Hayabusa -06 -> Suzuki GSX1100F -93
  7. #7
    Mun vanhassa pyörässä oli dynolapulla 124,x hp. Pyörään laitettu ainakin putket, kn:n ilmanputsari, sitä en tiiä oliko edellinen omistaja tehnyt jotain mikä ei näkynyt ulos päin. Tosin tiedossa on että tuo penkki missä pyörä on käytetty ei oli millään lailla ankara.

    Nuo rekkarin tehot voin joku päivä vanhasta vakuutuslausta tarkistaa.
  8. #8
    Kertonee paljon, että tuon pyörän äänien vuoksi ostin ajamatta ensipyöräksi SV1000:n. Enkä pettynyt.
    Husqvarna Vitpilen 401 -22
    ex-GSX-R 750 K6
    ex-SV1000S K5
  9. #9
    Hahhaa.. Sama muuten täällä, ostin ajamatta SV:n ja isoksi osaksi äänien takia mitä on kuullu telluista.
  10. #10
    Onko kellään kokemusta Gipro W/Atre vaihdenäytöstä, säätää kuulemma ecua ja pitää paikkaansa. Itse ihmettelin miten kaasu on äärettömän herkkä ja nokittaa myös kolmosellakin,ihan pelotti ajaa ku edellelinen kokemus oli 600 shadowista. Vaihdenäyttö olikin asetettu gigserille ja kun muutin DL niin johan rauhoittui mut vääntökäyrä muuttui totaalisesti (eli ei kiihdy mut lopussa tulee vääntöä) Boze jos vielä vaikutat Lahden seudulla kiinostaisiko kokeilla mitä tälle pitäisi tehdä. Itsellä ei tosiaan ole paljon kokemusta. Motista en tiedä onko mitään tehty mut pientä modausta eli sliparit mallia ART Tuplaulostuloilla koson mittaristo teräspunosletkut,stongat,agonin iskari,brakingin pipari levyt eteen ja tietysti takapenkki pois ja jalkatappisarjat. Eli täysverinen Fighteri
    Uusi vanha pommittaja
  11. #11
    Jos jollakin on tarvetta tellun huoltomanuskalle niin mulla on yksi ylinmääräinen.

    http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....1;&#top
  12. #12
    Lainaa (opmdevil @ Huhti. 01 2011,10:47) kirjoitti
    Jos jollakin on tarvetta tellun huoltomanuskalle niin mulla on yksi ylinmääräinen.

    http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....1;&#top
    Laitoin Yv:tä
    The true man wants two things: Danger and play >Nietzsche
  13. #13
    Tere!

    Nostelempas täältä vähän vanhempaa ketjua.

    Olisi mahdollisesti ensi kesänä mahdollista hypätä tellun puikkoihin. Jos vielä vannoutuneita käyttäjiä löytyy, niin kyselisin, millaiset tässä pelissä ovat huoltovälit isompien operaatioiden kuten välysten kurkkaamisen osalta.

    V-2 luonnetta pääsin vähän viime kesänä haistelemaan pienemmällä pyörällä ja tekis kyllä kovasti mieli tämmöstä ajokkia
  14. #14
    Siitä vaan, olisko venttiilivälykset ollu 12tkm välein, huollot on helppoja suorittaa itsekin.

    Pyörässä on omat luonteenpiirteensä mutta suosittelen!
    On karismaa, ääntä ja menoa.

    Onko tullut hommattua muuten?
    Suzuki TL1000S 1999 Kadulle
    RSV1000R Factory-04 Radalle
    Suzuki DR650 -99 Kaikkialle
  15. #15
    Hyvä paikka tutustua pyörään muuten on http://www.tlzone.net
    Suzuki TL1000S 1999 Kadulle
    RSV1000R Factory-04 Radalle
    Suzuki DR650 -99 Kaikkialle
  16. #16
    Vielä ei ole peliä alla.

    Hitosti kyllä syyhyttelis jo, mutta ehkä tässä vielä hetki pitää odotella, että saavat nuo isommat hiekat pois.

    Pitääkin tiirailla tota saittia, tänks vaan
  17. #17
    Se venttiilivälysten tarkistus ja säätö on lasten leikkiä kun ei tarvi edes ketjua irrottaa.
    Jos ei tankkia poista ni takasylinterin kanssa on vähän ahtaampaa, mut ihan tehtävissä. tein ite vuos sit ja oon täys tumpelo.

    Jos keuliminen kiinnostaa, varsinkin pitkään ja korkeella niin sitten kannattaa passata kaikki tellukoneet TL SV DL mitä niitä ny o. Pääsee vaihtaan alapään laakereita aika nopeesti.
  18. #18
    Lainaa ouzi kirjoitti Katso viesti
    Siitä vaan, olisko venttiilivälykset ollu 12tkm välein, huollot on helppoja suorittaa itsekin.

    Pyörässä on omat luonteenpiirteensä mutta suosittelen!
    On karismaa, ääntä ja menoa.

    Onko tullut hommattua muuten?



    Taitaapi Tellussakin olla venttiiliien tarkastus 24tkm välein, kuten SV:ssä.
    sv1000s k6-->DL650 V-Strom 2005
  19. #19
    Onkos oulun alueella tellun tietäjiä. Hommasin itselle tl1000s vm. 1997 viimekesänä. Pientä hienosäätöä pyörä vaatis eikä uskalla ihan kylmiltään alkaa väänteleen.
    Suzuki TL 1000s vm. 1997 NAKU
  20.  
  21. #20
    miten paljon mittari virhettä?
    Arto Mulari