Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    Onko fjr:ään helppo vaihtaa vahvemmat kahvat? Alkuperäiset on todella ohuet,kuin jostain Derbi moposta.Vai pitääkö vain lisätä päälle jonkinlaiset gripit?
    rengas
  2. #2
    Ei ne vanhojen kahvojen poisto mikään ongelma ole, itse poistin ne vanhat ja laitoin Reliateciltä ostetut kahvalämpparit tilalle. Kuitenkin vähän ihmettelen kun omat kourani ovat sitä ojalapiokokoa, eli hanskat kokoa 13-14 ja ei ne alkuperäisetkään kahvat sen vuoksi vaihtoon menneet, eikä edes tullut mieleen paksumpia kahvoja hommata/tarvetta. Yksi konsti helpottaa on ostaa esim Biltemasta se kaasu"clips"apuri, jos se puristaminen on työlästä, se "clips" ei montaa euroa maksa.
    Huonoa säätä ei olekaan, vaan epäjohdonmukainen varustautuminen

    -FJR1300-
    (-XJ900 Diversion-)
  3. #3
    Viime talvena asennettiin Oxford lämpökahvat -tuli kahvoihin paksumpi ote. (-06 malli, ei ollut lämpökahvoja vakiona vielä)
  4. #4
    Lainaa (MOP @ Touko. 28 2010,08:19) kirjoitti
    Viime talvena asennettiin Oxford lämpökahvat -tuli kahvoihin paksumpi ote. *(-06 malli, ei ollut lämpökahvoja vakiona vielä)
    Mulla ollu myös nuo Oxfordin lämpökahvat jo viidettä kesää 2006 mallin FJR:ssä. Hyvin ovat toimineet ja lämpöä piisaa, kahvatkin ovat huomattavasti orkkiskahvoja paksummat.
    -Jos olet päättänyt, niin pidä päätöksesi-
  5.  
  6. #5
    Olen kanssa noita Oxfordin lämpökahvoja miettinyt omaan mopoon, nyt pyörässä on Yamahan omat kahvalämppärit, joiden teho ei kyllä ole oikein vakuuttava. Entisessä Hondassa oli tuppien alle liimattavat elementit, joissa lämpöä tuli ihan eri malliin kuin näissä Yammun omissa kahvoissa.
    Moto Guzzi Breva V850
    Vespa GTS 250ie