Sivu: 3 / 11:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 329:sta
  1. #61
    Lainaa (Staga @ Touko. 14 2010,23:16) kirjoitti
    Turengista ei olisi kuin 25km Hattulaan MP-museolle jossa siis olisi lettuja, makkaraa ja elävää musiikkia, siinähän tulisi pari rastia yhdellä ajelulla?
    Tapo vetää kuun viimeisenä sunnuntaina Kimppakivan Hyvinkään seudulla, ja silloin on tarkoituksena käydä MP museossa. Taidan itse jättää vierailun siihen kertaan.
  2. #62
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Mites muilla aikataulu? Piipu?

    Itsellekkin olisi iltapäivä ehkä parempi, jos sais päivällä savet pestyä moposta.
    Dirty Nasty Furriner
  3. #63
    Itellä pitää lauantai skipata kun olen niin suaterin naamat atm.
    I'm Rick James, Bitch.

    Kawasaki Gpz750 vm. 1984
  4. #64
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    No mites tollainen vaihtoehtoinen päämäärä kuin Vehoniemi/Mobilia Kangasalla, Suvirannan kautta ajaen?
    Matkaa stadista 150km suorinta reittiä, mutkia mausteeksi maun mukaan.
    Dirty Nasty Furriner
  5. #65
    Lainaa (Staga @ Touko. 15 2010,06:51) kirjoitti
    No mites tollainen vaihtoehtoinen päämäärä kuin Vehoniemi/Mobilia Kangasalla, Suvirannan kautta ajaen?
    Matkaa stadista 150km suorinta reittiä, mutkia mausteeksi maun mukaan.
    Haluaisin ajaa tänään juuri tuon laittamani mutkareitin.
    Navigaattorini ei kertaakaan viime kesänä näyttänyt puhdasta suoritusta Suvirantaan. Olen päättänyt ottaa siitä nyt erävoiton. Ongelmansa kullakin.
    Voin hyvin ajaa yksin takaisin jos muut haluatte ajaa pitemmän lenkin.
  6. #66
    Eli klo 11:00 Neste - joutashan tästä ajeleen jos seura kelpaa...
    T
    Jussi
    ---
    "Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
  7. #67
    Olisko iltapäivälle lähtijöitä? Siinä kolmen aikaan? Lupasin tätiäni käyttää kaupoilla aamupäivällä, joten aikaisempi lähtö ei onnaa.
  8. #68
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Toi iltapäivä klo kolme sopii hienosti, katsotaan sitten mikä on suuntana?
    Dirty Nasty Furriner
  9. #69
    Lainaa (Staga @ Touko. 14 2010,23:41) kirjoitti
    Mites muilla aikataulu? Piipu?

    Itsellekkin olisi iltapäivä ehkä parempi, jos sais päivällä savet pestyä moposta.
    systeri päättiki ett tulee tänne päin haminasta eli sitä pitäis mennä vastaan ku on saanu aamupalan syötyä...joku toinen kert sit ..ellette tuu mun kaa haminan suntaan
  10. #70
    Homma rooger! Eli päivän toinen lähtö klo 15 Kehäkes... Nesteeltä.

    Todennäköisesti en ehdi täältä tarkistamaan päivityksiä ennen sitä, mutta ilmaannun kolmeksi paikalle. Ja yritän keksiä myös suuntavaihtoehtoja siihen mennessä.
  11. #71
    Lainaa (Bren @ Touko. 15 2010,10:11) kirjoitti
    Homma rooger! Eli päivän toinen lähtö klo 15 Kehäkes... Nesteeltä.

    Todennäköisesti en ehdi täältä tarkistamaan päivityksiä ennen sitä, mutta ilmaannun kolmeksi paikalle. Ja yritän keksiä myös suuntavaihtoehtoja siihen mennessä.
    Jos vaan mitenkään ehdin tästä päivän palsusta ajoissa pois niin olen kolmelta siellä. Hyvinkin suurella todennäkösyydellä tosin ei kyllä ehdi...
    Abusus non tollit usum
  12. #72
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Hitto jää multakin ajelut tältä viikonlopulta, ei pääse naatiskelemaan... :[



    Dirty Nasty Furriner
  13. #73
    Komeat oli -pätkät suvirantaan ja takas peräpäätä pitelin jälleen ja jolanda johdossa. piippola vai mikä lie olikaan. jokunen 260km tuli mittariin ja komeat kelit. Huhhuh! Nahkapuku ei kyllä ole mikään viileä tais vaan ostin vääränlaisen xD no mutta nyt terassille lepäämään kiitokset Jolandalle reitistä! Ja Jussi M taisi olla letkassa mukana jonkun kilometrin...
    10 -> * * *Honda VFR800 VTec ABS ´05
    08 -> 09*Kawasaki Z750 ´08
    98 -> 00 Honda NSR125 ´91
    97 -> 98 Suzuki PV50 ´86
  14. #74
    Lainaa (Vnium @ Touko. 15 2010,18:11) kirjoitti
    Komeat oli * -pätkät suvirantaan ja takas peräpäätä pitelin jälleen ja jolanda johdossa. piippola vai mikä lie olikaan. jokunen 260km tuli mittariin ja komeat kelit. Huhhuh! Nahkapuku ei kyllä ole mikään viileä tais vaan ostin vääränlaisen xD no mutta nyt terassille lepäämään * kiitokset Jolandalle reitistä! Ja Jussi M taisi olla letkassa mukana jonkun kilometrin...
    Olipa mukava, mutta rankka ajo tänään. Piti ihan käydä Vartsikassa siskon luona pihalla nukkumassa tovi että jaksoin ajaa kotiin asti.
    Avokypärässä saa helposti raitisilmamyrkytyksen.

    Kiitos Villelle tosi mukavasta seurasta.
    Kiitos myös sinulle joka kävit aina välillä näyttäytymässä.

    Huomenna sitten uudelleen, isommalla porukalla, rauhallisemmalla vauhdilla, lyhyemmällä matkalla ja pitemmillä tauoilla.
    Huomenna ei keskituntinopeus huimaa
  15. #75
    Mikä on huomisen suunnitelma? Yrittäisin ensikertalaisena mukaan jos koordinaatit ja aikataulu sopii.
    Pärre
    <p>VFR 750F</p>
  16. #76
    Lainaa (Pärre @ Touko. 15 2010,22:41) kirjoitti
    Mikä on huomisen suunnitelma?
    Katso toinen foorumi huomisen Kimppakiva-ajosta. Siinä heti alussa on kerrottu mistä on kysymys.
    Tervetuloa mukaan.
  17. #77
    Jovvain, tais se keskituntinopeus olla ajetun matkan ja käytetyn ajan suhteen siellä 30-40km/h luokkaa, joten melko rentoa lötköttelyähän tuo vailla kiirettä
    10 -> * * *Honda VFR800 VTec ABS ´05
    08 -> 09*Kawasaki Z750 ´08
    98 -> 00 Honda NSR125 ´91
    97 -> 98 Suzuki PV50 ´86
  18. #78
    Tänään kessalta johoninkin aikaan joitain johonkin ja takaisin?
    er-6n -06, Z750 -09
  19. #79
    Lainaa (jahalon @ Touko. 18 2010,14:17) kirjoitti
    Tänään kessalta johoninkin aikaan joitain johonkin ja takaisin?
    Mä voisin Varaderon kanssa lähtee vaikka klo 18.30..?
    Ihan mihin vaan ja mitä kautta vaan....
    T7
  20. #80
    Lainaa (W-P @ Touko. 18 2010,16:30) kirjoitti
    Mä voisin Varaderon kanssa lähtee vaikka klo 18.30..?
    Ihan mihin vaan ja mitä kautta vaan....
    Aika sopii mulle oikein hyvin, ei tuu mitään kiirettä ja vielä ehtii moni muukin mukaan.
    er-6n -06, Z750 -09
  21. #81
    Lainaa (jahalon @ Touko. 18 2010,16:36) kirjoitti
    Lainaa (W-P @ Touko. 18 2010,16:30) kirjoitti
    Mä voisin Varaderon kanssa lähtee vaikka klo 18.30..?
    Ihan mihin vaan ja mitä kautta vaan....
    Aika sopii mulle oikein hyvin, ei tuu mitään kiirettä ja vielä ehtii moni muukin mukaan.
    Ok, ilmestyn sinne 18.30 ja jos joku haluaa myöhempään niin sekin käy mulle....
    T7
  22. #82
    Jolanda et sitten ole tännepäin saanut porukkaa kokoontumaan? Oli vaan kerran juttua
    partanen. net

    aina ei elämä onnistu eka kerralla.

    Mersedes ja Volvo tekniikka hallussa

    Moottori pyörien katteiden maalaukset ja korjaukset ammatti taidolla.
  23. #83
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Muut ottaa jo huikkaa firman saunassa, meikäläinen päivystää ja odottaa että pääsisi ajelemaan... eli illalla joskus kuuden aikoihin voisi pöristellä johonkin suuntaan, vaikka Emäsaloon, Pellinkiin tai vaikka Hämeeseen?
    Dirty Nasty Furriner
  24. #84
    Olen lähdössä aamupöristelylle Hertsikasta viim klo 10, jotta ehdin Veikkolaan renkaanvaihtoon klo 14.

    Joku länsipuolelta lähtevä reitti voisi olla vaihteeksi hyvä, muutkin käy.

    http://maps.google.fi/maps?f=....95&z=10
    ?



    T7
  25. #85
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Tuli ajeltua mökille Hauholle, jos jollakulla on kiinnostusta poiketa noissa kangasalan auto- ja liikennemuseoissa niin tänne vaan, täältä on hyvä jatkaa matkaa... iltapäivällä suuntaan johonkin päin, nyt kuitenkin katsomaan sitä kuuluisaa kirkkoa ja etsimään aamiaista.
    Dirty Nasty Furriner
  26. #86
    Onkos tänään porukkaa ajotuulella vaikka klo 18 aikaan?
    T7
  27. #87
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    No jos ei vettä tuu niin mikäs ettei?

    Eli Kehä Kessal.. siis Nesteellä kuudelta.
    Dirty Nasty Furriner
  28. #88
    Mäkin taidan ilmestyy kessalle ennen kuutta.
    er-6n -06, Z750 -09
  29. #89
    Lainaa (Staga @ Touko. 25 2010,16:08) kirjoitti
    No jos ei vettä tuu niin mikäs ettei?

    Eli Kehä Kessal.. siis Nesteellä kuudelta.
    Ok, sinne siis
    T7
  30.  
  31. #90
    Miekii tuun.
    Honda CBR 1000, Magna 1100 Kawa ZR7s, BT1100, XJR1300,Triumph Speedmaster 900
Sivu: 3 / 11:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen