Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 76:een 76:sta
  1. #61
    Taka- ja sivulaukut aina pidemmillä reissuilla. Ei niitä ole pakko täyttää lähtiessä mutta jossain Italian helteessä on kiva, että ajoasun voi pakata turvallisesti vaikka toiseen sivulaukkuun ja heittää shortsit/T-paidan niskaan kun lähtee muutamaksi tunniksi palloilemaan jossain kylässä.
    Reissukuviani: http://picasaweb.google.com/halti.traveller
    -- DL650 -04 --
  2. #62
    Kaikki mikä ei mahdu tankkilaukun ekakerrokseen. Nimimerkillä : Ei sitä vaan opi...
  3. #63
    Lainaa (maRk1 @ Elo. 05 2011,14:58) kirjoitti
    teltta ja navigaattori
    Lisätään tuohon vielä kypäräpuhelin niin eiköhän ne turhimmat siinä.
  4. #64
    Lainaa (Jatuurila @ Syys. 14 2011,18:58) kirjoitti
    Lainaa (maRk1 @ Elo. 05 2011,14:58) kirjoitti
    teltta ja navigaattori
    Lisätään tuohon vielä kypäräpuhelin niin eiköhän ne turhimmat siinä.
    Kyllä navi on ollut meitin reissussa mukana jo neljättä kesää. Sitä en jättäis pois. Toki paperikartoilla perille pääsee, kun pitää suunnilleen joka risteyksessä taukoja. Teltat ja kypäräpuhelimet ei kuulu enää minunkaan varustuksiin. Ei paljoa muutakaan. Joka vuosi tavaran määrä vaan vähenee. Pyykkipulveri on hyvä
    FZS1000 -03, Hayabusa -06
  5. #65
    Hehheh...toi pulveri oli.. sanotaanko "metka"...( ei pahalla ) ;) ellei ole tarkotus pestä mötiäisiä pois pyörästä...Mutta jos pyykille meinaa, niin lähtiessä vaan kaikki vanhat ja risat kalsarit plus teepaidat ynnä sukat ja roskiin sitte ku kainalniemi käryää tai ralliraita pöxyssä..ja tietysti se iki-ihana sukkamehu...! Ei tarvi pyykkilöihä eikä kanniskella aineita ja pakaasi kevenee matkan myötä tehden tilaa matkamuistoille tms tarvikkeille...tai kaljalle.Tietysti riippuuhan se matkan pituudesta yms. tai jos ei raaski heittää lempihilfinkereitä roskiin. Tietty pitää ottaa huomioon vihreysaste kierrätyksen suhteen...Huomasin tämän toimivaksi kuitenkin kun joskus joku vihjasi moisesta.
  6. #66
    Täytynee kyllä jälkeenpäinajatelleena sanoa, ( kuten yleensä aina...hidas kun olen. ;) että en kuulu vielä eteläeuroopan matkailijoihin joten se pyykkipulveri......sori !
  7. #67
    Turhin mitä mulla on ollut mukana on kontaktimuovi...
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  8. #68
    Lainaa (Suzu-ukko @ Syys. 18 2011,20:58) kirjoitti
    Turhin mitä mulla on ollut mukana on kontaktimuovi...
    Ooookooo......
    Rahalla saa ja mopolla pääsee.
    Intohimoinen motoristi est.1995
    Ei tällä hetkellä omaa pyörää, vuokraan käytännössä joka kesä aktiivisesti erilaisia.
  9. #69
    Lainaa (faster1000 @ Marras. 24 2011,01:53) kirjoitti
    Lainaa (Suzu-ukko @ Syys. 18 2011,20:58) kirjoitti
    Turhin mitä mulla on ollut mukana on kontaktimuovi...
    *Ooookooo......
    Oli kauppa reissulta unohtunu laukkuun *



    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  10. #70
    Lainaa (pupu @ Touko. 03 2010,17:06) kirjoitti
    Vaimo!
    Vaimopa on ensimmäinen jonka minä mukaan pakkaisin - mutta turhaa tavaraa ei mitenkään voi tulla paljon mukaan, sillä tilasin juuri laukut ja pienintä kokoa eli 30-litraiset...
    Reitti- ja kohdevinkkejä sekä tapahtumia kuvina:

    http://www.vanhamoto.net

    CX500 & K75 & CB500
  11. #71
    Lainaa (Oma Aika @ Marras. 24 2011,06:46) kirjoitti
    Lainaa (pupu @ Touko. 03 2010,17:06) kirjoitti
    Vaimo!
    Vaimopa on ensimmäinen jonka minä mukaan pakkaisin - mutta turhaa tavaraa ei mitenkään voi tulla paljon mukaan, sillä tilasin juuri laukut ja pienintä kokoa eli 30-litraiset...
    Et meinannut sitten itse ottaa mitään mukaan?
    1300cc Suzuki
  12. #72
    Lainaa (Roadkill @ Marras. 24 2011,08:40) kirjoitti
    Lainaa (Oma Aika @ Marras. 24 2011,06:46) kirjoitti
    Lainaa (pupu @ Touko. 03 2010,17:06) kirjoitti
    Vaimo!
    Vaimopa on ensimmäinen jonka minä mukaan pakkaisin - mutta turhaa tavaraa ei mitenkään voi tulla paljon mukaan, sillä tilasin juuri laukut ja pienintä kokoa eli 30-litraiset...
    Et meinannut sitten itse ottaa mitään mukaan?
    Luottokortti ja vaihtokalsarit mahtuvat kyllä...

    Niin ja otinhan minä sen vaimon mukaan - jos jotain sitten kovasti uupuu, niin voi sanoa, että "mikset pakannut mukaan"...
    Reitti- ja kohdevinkkejä sekä tapahtumia kuvina:

    http://www.vanhamoto.net

    CX500 & K75 & CB500
  13. #73
    Lainaa (Oma Aika @ Marras. 24 2011,08:54) kirjoitti
    Lainaa (Roadkill @ Marras. 24 2011,08:40) kirjoitti
    Lainaa (Oma Aika @ Marras. 24 2011,06:46) kirjoitti
    Lainaa (pupu @ Touko. 03 2010,17:06) kirjoitti
    Vaimo!
    Vaimopa on ensimmäinen jonka minä mukaan pakkaisin - mutta turhaa tavaraa ei mitenkään voi tulla paljon mukaan, sillä tilasin juuri laukut ja pienintä kokoa eli 30-litraiset...
    Et meinannut sitten itse ottaa mitään mukaan?
    Luottokortti ja vaihtokalsarit mahtuvat kyllä... *

    Niin ja otinhan minä sen vaimon mukaan - jos jotain sitten kovasti uupuu, niin voi sanoa, että "mikset pakannut mukaan"...
    Hah no sitten!

    Sulla on samanlainen henk.koht matkavarustus kun mullakin.

    Luottokortilla pääsee pitkälle
    1300cc Suzuki
  14. #74
    Olin lukevina että "Tuhmmimat" matkatavarat.. ... Tiekartta mukaan reissuun vaikka navi olisikin pyörässä.Oma TomTom hajosi viime reissulla.
    <br />
  15. #75
    Viimekesänä käväisin 5 päivän lapin reissulla ja turhin kampe tais olla sähköjohto jossa oli naulat laitettu piuhan päähän. Vähä niinku että saa makkarat lämpöseksi vaikka jostain lämpötolpasta...

    Sen verran tuli kokemusta että reppua en enää ota ajoon mukaan. Laukkuja pitää olla pyörässä tarpeeksi ettei reppua tarvi. Pitihän sitä läppäriä rehata mukana että pääseen iltaisin facebookkiin ..

    ens kesänä lähtee mukaan jo heti kotoa : ilmastointiteippi, narua, uus takarengas( kaiketi eturinkulakin), minigrippipusseja, toinen puhelin, ja taskulamppu.
    ZZR 1100 -92
    Yamaha xtz super tenere 750 - 90

  16.  
  17. #76
    Ehdottomasti turhin mukanani kuljettama tavara oli nitoja.Sellanen pitkänmallinen punainen.Tämä survival-kampe oli mukana ensimmäisellä (-99) reissulla Nordkapiin. Eihän se tosin paljoa painanut,mutta aina telttaa pystyttäessäni ihmettelin sen käyttötarkoitusta matkalla.Eikä siinä ollut edes niittejä sisällä...

    at,d,dk,est,fin,kh,lao,lt,lv,no,pl,ru,se,th,vn
    ----------------------------------------
    -Byrokratia kasvaa vastatakseen kasvavan byrokratian tarpeisiin-

    -If you can do it yourself, do it-
Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123