Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
  1. #1
    Kyntökone Oiva:n avatar
    Liittyi Jul 2009
    Kehä I eteläpuoli
    MotOrg ry jäsen
    Etsiskelystä huolimatta en ole löytänyt minkään mallista selkänojasysteemiä FZ1:seen. Onko kenelläkään mitään tietoa, jos semmoisia valmiina edes löytyy? Vai onko etsintä ajan haaskaamista. Takalaukkua en huoli mopoon vaikka se asian ajaisikin. Muutama 9- ja 12-v nassikka olisi silloin tällöin kyyditettävänä ja tuntevat olonsa takapenkillä turvallisemmaksi, jos olisi selkänoja. Kustomeihin arvatenkin löytyy moisia. Quick release sissybar olisi oivallinen tähän tarkoitukseen.

    Urea jacta est
  2. #2
    tuntisivat turvallisemmaksi, mutta olisivat suuremmassa vaarassa. rauta ja selkä ei tule toimeen yhdessä.

    esim jos joku ajaa perään 5km/h:ssa, niin mitä tapahtuu? ilman sissyä tippuu auton nokkapellille. sissyn kanssa lähtee selkä vaihtoon.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  3. #3
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Niih, sitä varten lastenistuimissa ei ole selkänojia... eiku...
    Dirty Nasty Furriner
  4. #4
    Kyntökone Oiva:n avatar
    Liittyi Jul 2009
    Kehä I eteläpuoli
    MotOrg ry jäsen
    Hei, mä unohdin sanoa, että jos ette ole jo aikaisemmin niin viimeistään nyt kannattaa huomata, ettei minulta ei kannata odottaa mitään viisaita kysymyksiä tai syy-seuraamus-ajatuspohtimisia...

    Peräkolarit tai selkärangan ohitusleikkaukset ovat asia erikseen. Eli ei tietoo ko värkistä?
    Urea jacta est
  5. #5
    Lainaa (Kivireki @ Huhti. 21 2010,21:15) kirjoitti
    Peräkolarit tai selkärangan ohitusleikkaukset ovat asia erikseen. Eli ei tietoo ko värkistä?
    Ei ole tietoa, HD ja custom-maailmassa ovat kyllä yleisiä.

    Ne kaverit joiden tiedän lapsia kuljetelleen käyttävät takalaukkua selkänojana ja yhdellä on Triboseat istuimen kitkapäällinen.

    Onhan sitten noita kuljettajan pitämiä vöitä joissa on kahvat johon lapsi tai säikympi varttuneempi kyytiläinen voi tarttua. Samoja myydään sekä moottorikelkka että moottoripyöräkäyttöön.
    CBR600RR
    H-D XL883R
    ex. Kawa ER-5, CB600F, CB1300F, BMW R65
  6. #6
    Kyntökone Oiva:n avatar
    Liittyi Jul 2009
    Kehä I eteläpuoli
    MotOrg ry jäsen
    Joo, näin mä pelkäsinkin, kai se on sitten tuo perälaukku hankittava, saahan sinnne sitten mirrinkin kyytiin tarvittaessa.
    Urea jacta est
  7. #7
    Corbinilta saattais löytyäkin, ne tekee semmosiakin tavaroita mitä muut kukaan ei kehtaa tehdä...
  8. #8
    Lainaa (Köpi @ Huhti. 21 2010,21:33) kirjoitti
    Corbinilta saattais löytyäkin, ne tekee semmosiakin tavaroita mitä muut kukaan ei kehtaa tehdä...
    *Corbin*
  9. #9
    Kyntökone Oiva:n avatar
    Liittyi Jul 2009
    Kehä I eteläpuoli
    MotOrg ry jäsen
    Loisto juttu, kiitos. Mä en vaan osaa. Aika nätti seat cover tuolla myös.
    Urea jacta est
  10.  
  11. #10


    HD:n lisävaruste selkänoja.
    Saiskohan tollasen kiinnitettyä siihen takapenkin runkoon?
    Ei mulla mihinkään kiire ole, joka kerta on moottoritielle 120 kiihtynyt...

    Suzuki GSF1250SA - Kohti harmaampaa arkea


    ex. K2 GSX-R750, M1800R, GSX1400, B-King