Sivu: 5 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567 ViimeinenViimeinen
Tulokset 121:stä 150:een 190:sta
  1. #121
    Lainaa (K100 @ Kesä. 30 2010,09:43) kirjoitti
    Olen ajanut aiemmin neljä noita IBA:n ajoja, kaksi kertaa 1000 mailia, kerran 1500 ja kerran 2000 mailia. Aikaa on ehtinyt kulua noista tapahtumista vuosia, mutta jotain muistikuvia vielä on.
    1000 mailia tosiaan on lopulta yllättävän helppo jos reitin on suunnitellut hyvin, aikatauluttanut homman ja kelikin sattunut kohdalleen. 1500 mailia oli jo melko nihkeä saati 2000 mailia, jonka ajoin Suomen ympäri.

    Ensimmäinenkin tonninen oli hankalampi ajella kun piti yrittää tiettyyn aikaan keritä Raippaluotoon. Pienen levon jälkeen matka jatkui Utsjoen Nuorgamiin, joka muuten on kaukana kun etelästä lähtee. Ja sieltähän pitää vielä tulla takaisinkin.

    Eli vaatii ne sitkeyttä nuo IBA:nkin suoritukset, tosin lähinnä henkistä. Ja matkasta toipuu melkeinpä päivässä, toisin kuin ratatonnista. Vielä nyt lihakset on jumissa ja ranteet kipeänä.

    Joten ratatonni *vastaa ainakin 2000 mailia kadulla. Tosin tässä en ole ottanut huomioon sitä, että 2000 ajoin matkasportilla (K100RS) ja ratatonnin sportilla.
    Tällä hetkellä tuntuu siltä että tuo RP-2000 (km) vastaa ainakin tuplamäärää katukilometrejä.
    Täytyy päästä taas radalle kunhan ollaan muotoiltu putkea uusiks. Ja kunhan reidet on vähän toipuneet ja tunnoton alue oikean päkiän tietämillä palautunut..ja ranteet..ja.. On tää kivaa.

    Noita IBA-ajoja en ole ajanut ainuttakaan vaikka periaatteessa sellaisen kriteerit täyttäneitä keikkoja on ollut muutamakin.
    Ne ovat olleet sellaisia hetken mielijohteesta tulleita keikkoja ja aika harvoin suorinta mahdollista reittiä kahden tankkauspisteen välillä. (Pitikö IBA-ajossa olla lyhin reitti kahden tankkauspisteen välissä?)

    Mutta oli tosi hienoa olla ajamassa tätä kolmattakin toteutusta rataperse ajosta. Seuraavalla kerralla lähden *todennäköisesti mukaan ihan samalla mentaliteetillä kuin tähänkin, eli testaamaan paljonko senhetkisellä kalustolla pystyn vuorokaudessa ajamaan. Harmi ettei kalusto, kuski tai tiimi ollut ihan parhaassa mahdollisessa kunnossa.

    Olisi ollut kiva katsoa pärjääkö vähän hitaammalla vauhdilla mutta vähemmillä tauoilla Rata-Gixxer tyylistä menoa vastaan. Luulisin että olisi pärjännyt...
    Seuraavalla kerralla 800 kierrosta menee rikki.
    Ja todennäköisesti myös 2200km haamuraja.
    2000_km/24h club,
    3 x rataperse *2004 1725km, 2005 2099km, 2010 2075km.

    Kawasaki ZR-7 * *750 *2000 (2000 - 20??),
    Kawasaki Zephyr 750 *1991 (1993 - 2000)
    Tunturi Tiger
  2. #122
    Lainaa (Piippuz @ Kesä. 30 2010,16:04) kirjoitti
    Pitikö IBA-ajossa olla lyhin reitti kahden tankkauspisteen välissä?)
    Kahden tositteen (ei siis tarvitse välttämättä olla tankkauskuitti) välinen etäisyys lyhintä reittiä pitkin. Eli reitin jokaisessa kulmassa kannattaa ottaa kuitti, jottei käy ohraisesti.

    Kiinnostaneeko muita, mutta listasin pyörät, joilla ratatonni ajettiin:
    BMW K1200S
    BMW R1200GS
    Honda Fireblade
    Honda VFR
    Kawasaki ZR-7
    KTM:n joku supermoto?
    Suzuki SV1000
    Suzuki GSX-R1000
    Triumph Daytona 955i
    Yamaha Fazer

    Vaan yhtä pyörää en pirullakaan saa päähäni.
    Triumph Speed Triple 1050 -05 raato
    BMW R45 -79
    Yamaha rd 250 lc -81
  3. #123
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    MotOrg ry jäsen
    Saiko se "sammakko" kilsat täyteen? Eli vihreä ZX-10/6R?
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
  4. #124
    Kylähullu marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Ottiko joku valokuvia siellä? Itsellä oli täysi työ ajaa, niin en ottanut kuvankuvaa, mutta olisi kiva nähdä kuvia jos jollain sattuu olemaan
    Elämä on onneksi mutkikasta
  5. #125
    Lainaa (marko.fzs @ Kesä. 30 2010,19:59) kirjoitti
    Ottiko joku valokuvia siellä? Itsellä oli täysi työ ajaa, niin en ottanut kuvankuvaa, mutta olisi kiva nähdä kuvia jos jollain sattuu olemaan
    Mulla on muutama pääsuoran vierestä otettu kuva, tulen varmaan laittamaan niitä huonoja kuvia joskus nettiin mutta mulla ei ole nyt mahdollisuutta lisäillä niitä kuvia mihinkään kun ne on vaan kameran kortilla (oma läppäri epäkunnossa ja töissä ei viitti omia juttuja käyttää). Ja jos ei niitä kuulu niin muistuttakaa mua
    Kohti ääretöntä - ja sen yli!
  6. #126
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Millamus @ Heinä. 01 2010,10:51) kirjoitti
    Lainaa (marko.fzs @ Kesä. 30 2010,19:59) kirjoitti
    Ottiko joku valokuvia siellä? Itsellä oli täysi työ ajaa, niin en ottanut kuvankuvaa, mutta olisi kiva nähdä kuvia jos jollain sattuu olemaan
    Mulla on muutama pääsuoran vierestä otettu kuva, tulen varmaan laittamaan niitä huonoja kuvia joskus nettiin mutta mulla ei ole nyt mahdollisuutta lisäillä niitä kuvia mihinkään kun ne on vaan kameran kortilla (oma läppäri epäkunnossa ja töissä ei viitti omia juttuja käyttää). Ja jos ei niitä kuulu niin muistuttakaa mua *
    Jaa sinäkö se olit kameran kanssa siinä varikonmuurilla? Huomasin kun salamavalo välähti, muttei ehtinyt tarkemmin katsella että kuka siellä kuvaa.
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
  7. #127
    Lainaa (helmut @ Kesä. 30 2010,09:33) kirjoitti
    tere.kovasti kysellään mitä meni kelläkin niin mulla(rsv4) meni 6h ja 611km ja 90l bensaa. ajoista en tiiä mut 1 tankillisen ajoin n.1.16 aikoja. takarenkaita meni 2 ku ei jaksanu vaihdella.
    ilkalla meni löpöä n. 203litraa ja kilometrejä tuli 2170 tai jotain ja renkkuja meni vissiin 6 taakse ja eteen muutama. illkka ajoi 1.20 aikoja mut sillä olikin meininki ajaa ennätykset. mulla brakas nilkka niin ei onnannut.
    http://www.hellmet.fi/?cat=16
    tuolla pari kuvaa renkaista, tuli ajettua aika tarkkaan. sen vaan vielä haluan niille sanoa mitkä arastelee vanhoja sliksejä "että ne on paistettu viime vuonna ne ei pidä" niin tuolla renkaalla ajettiin 1.16 aikoja ja lopussakin reilusti alle 1.20. olisi päässyt varmaan 1.16 jos olisi tullut koitettua mutta ajatushan oli ajaa paljon niin ei halunnut riehua. kyllähän se hiukan jypytti. niin ja nuo renkaat oli vissiin paistettu vuosiia sitten....
    t:antti Kärkkäinen
    Moro,
    Onnittelut Ilkalle uudesta RP-ennätyksestä!
    Ja awaaja nickin omaavalle BMW-kuskille kans.

    Olis ollu kiva antaa vähän tiukempi vastus mutta se roikkuminen oikeasti veti reidet hapoille.
    Lopussa oli pakko pitää ylimäärästä taukoa tankkausten yhteydessä kun jaloista jäi tunto jonnekin radan varteen.
    Oli vähän omituinen tunne kun varikolle tullessa ei ollut ihan satavarma saako ton käpälän irrotettu tapilta ja laitettua jalan maahan, ja jos saa, niin riittääkö koivessa puhtia pitää laite pystyssä...

    Vakioputkella (tai nykyisellä putkella vähän modattuna) olisi kaarreajo ollut helpompaa ja nopeampaa eikä lopun palauttelutaukoja olisi tarvinnut pitää... siinä olis kilahtanu yli 2200km mittariin... mutta nyt sen hakeminen jää neljän vuoden päähän.

    Rataperseilyn kilsaennätys:
    vuosi * * km * * * * pyörä * * * * * * * * * kuski
    2004 * *2011km * Yamaha R1 * * * * * * Båm
    2005 * *2099km * Kawasaki ZR-7 * * * *Tomi
    2010 * *2171km * Suzuki GSX-1000R **Ilkka

    Renkaista täytyy vielä mainita:
    muistelin Kemorassa vähän alakanttiin kun arvelin että Misukan Pilot Road kumeilla olis ajettu n.17000 km ennen ratapersettä. Tarkistin MP-huoltovihosta/ajopäiväkirjasta että ne laitettiin alle n. 20000km ennen ratapersettä.
    Ja sen mitä vasemmalle tuli reippaammin kantattua niin hyvin piti vaikka oli jalkatappi ja polvi maassa.
    Kovaa kiihdytystä kantilla ne tuskin olis sietäny mutta hyvä noinkin. Ei kuitenkaan mitkään varsinaiset ratakumit.
    2000_km/24h club,
    3 x rataperse *2004 1725km, 2005 2099km, 2010 2075km.

    Kawasaki ZR-7 * *750 *2000 (2000 - 20??),
    Kawasaki Zephyr 750 *1991 (1993 - 2000)
    Tunturi Tiger
  8. #128
    Lainaa (Piippuz @ Heinä. 02 2010,14:30) kirjoitti
    Renkaista täytyy vielä mainita:
    muistelin Kemorassa vähän alakanttiin kun arvelin että Misukan Pilot Road kumeilla olis ajettu n.17000 km ennen ratapersettä. Tarkistin MP-huoltovihosta/ajopäiväkirjasta että ne laitettiin alle n. 20000km ennen ratapersettä.
    Ja sen mitä vasemmalle tuli reippaammin kantattua niin hyvin piti vaikka oli jalkatappi ja polvi maassa.
    Kovaa kiihdytystä kantilla ne tuskin olis sietäny mutta hyvä noinkin. Ei kuitenkaan mitkään varsinaiset ratakumit.
    Anteeksi häiriö ja off-topic, mutta hayabusa kaverini pisti nuo roadit alle viime kesänä, kun kului liian nopsaan 2CT:t ja kovasti on pitänyt noista roadeistakin. Sanoi, että hyvin kanttaa noillakin ja ei tartte vaihtaa kolmea kertaa kesässä takasta, vaan veti koko viime kesän tuolla roadilla.

    Hää ei radalla pyöri, mutta ajaa kumminkin silleen reippaasti.

    Hyvä rengas on siis kuulemani mukaan tuo roadikin.
    I'm just asking. Olen vain persekuningas.
  9. #129
    Lainaa (KariFi @ Kesä. 29 2010,21:33) kirjoitti
    Lainaa (Moottoripyorailyn_tuki_ry @ Kesä. 29 2010,19:46) kirjoitti
    P.S. Vinkistä mistä halpa kiropraktikko löytyy, tarjoan lämpimän olusen.
    Jätä halpa väliin ja koukkaa suoraan hyvälle Hyvinkäälle: Jukka Martola, *050-5435675. Suosittelisin muillekin perseilijöille, ei varmaan menis käynti hukkaan.
    Kiitos vinkistä. Vamma ei tullut Rataperseestä vaan taisi tulla siitä valitettavasta yliajotilanteesta. Luulin itse selvinneeni vain säikähdyksellä, mutta tarkemmassa tarkastelussa pyörästä alakate hajalla ja ilmeisesti lihasvenähdykseksi luulemani kipu heijasteleekin muljahtaneesta välilevystä. Ensin näytetään lekurille maanantaina ja sen mukaan sitten kiropraktikoita ym. vaivaamaan.

    Jäi sitten hyvät kiihdytyskisatkin aitiopaikalta näkemättä moisen takia, mutta maistuuhan se Burana näillä ilmoilla limun kanssa varsin hyvältä. Rataperseeseen ei olisi oma kunto ja psyyke riittänyt, kovempien tyyppien homma. Rautapersettä vastaavan koitoksen olen muutamia kertoja vetänyt, mm. aamuksi Helsingistä Kemijärvelle vetämään koulutusta erään vakuutusyhtiön väelle (ohessa kuva retkeltä, kylmä oli kuin hitto silloin yöllä ajaa noilla leveysasteilla) http://www.mp-foorumi.com/gallery....243.jpg

    ja muutaman kerran on sitten tullut ajettua Helsingistä Rolloon, väänettyä tentti ja takaisin Helsinkiin. Kuitteja en keräilyt, mutta kaikki nuo retket tuli vedettyä alle 24h. Kokemuksena aika tylsiä, pariin kertaa kivuiliaitakin kun sormet umpi jäässä, mutta muutoin suorituksena fyysisellä tasolla kevyempiä kuin se reilun 800 km Rataperseyritelmäni. 10 x 1000 mailia voin kokeilla lentokoneella, pyörällä en, siihen ei riitä kärsivällisyyteni, tuskin kuntonikaan. Rataperse ehkä 2014 jos siihen mennessä kunto on hilattu vaaditulle tasolle.

    Fyysisesti rankin mp-kokemukseni on ollut HD:n Yöjunalla ajo Helsingistä Hämeenlinnaan. Mieluummin otan turpaan kuin kokeilen moista härveliä uudestaan moottoritiellä. Henkisesti rankimmasta päästä on ollut Ratapersevalvomisten nollailun jälkitilanteet. Niiltä keikoilta voi pidempikinpinnaisen naisen hoivista joutua kanssamatkustajat ulkoruokintaan pidemmäksikin ajaksi, joten en suosittele.

    Jukka



  10. #130
    Lainaa (K100 @ Kesä. 30 2010,17:44) kirjoitti
    Kiinnostaneeko muita, mutta listasin pyörät, joilla ratatonni ajettiin:
    BMW K1200S
    BMW R1200GS
    Honda Fireblade
    Honda VFR
    Kawasaki ZR-7
    KTM:n joku supermoto?
    Suzuki SV1000
    Suzuki GSX-R1000
    Triumph Daytona 955i
    Yamaha Fazer

    Vaan yhtä pyörää en pirullakaan saa päähäni.
    KTM taisi olla kaverini pyörä, eli Superduke. Jos oli siis sellainen kokomusta kaatumis- ja keulimisraudoilla? Ja mainittakoon vielä että kyseinen kuski oli ensimmäistä kertaa elämässään radalla. Aika äijä. *
    I hear the birds on the summer breeze, I drive fast, I am alone in the night
    Been tryin' hard not to get into trouble, but I, I've got a war in my mind

    So I just ride
  11. #131
    Kovia hemmoja !!!
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  12. #132
    Lainaa (Juutana @ Heinä. 01 2010,10:56) kirjoitti
    Lainaa (Millamus @ Heinä. 01 2010,10:51) kirjoitti
    Lainaa (marko.fzs @ Kesä. 30 2010,19:59) kirjoitti
    Ottiko joku valokuvia siellä? Itsellä oli täysi työ ajaa, niin en ottanut kuvankuvaa, mutta olisi kiva nähdä kuvia jos jollain sattuu olemaan
    Mulla on muutama pääsuoran vierestä otettu kuva, tulen varmaan laittamaan niitä huonoja kuvia joskus nettiin mutta mulla ei ole nyt mahdollisuutta lisäillä niitä kuvia mihinkään kun ne on vaan kameran kortilla (oma läppäri epäkunnossa ja töissä ei viitti omia juttuja käyttää). Ja jos ei niitä kuulu niin muistuttakaa mua *
    Jaa sinäkö se olit kameran kanssa siinä varikonmuurilla? Huomasin kun salamavalo välähti, muttei ehtinyt tarkemmin katsella että kuka siellä kuvaa.
    Voip olla että olin mä, seisoskelin just ennen ekaa mutkaa siinä varikkosuoran vieressä verkon vieressä joten kuvatki on laadukkaita verkkoräpsyjä Mutta en kyllä muista että käytinkö salamaa-pahoitteluni jos käytin ja häiritsin keskittymistä
    Kohti ääretöntä - ja sen yli!
  13. #133
    Nonii tässä niitä hitusen huonohkoja kuvia: Rataperse2010

    ps. Juutana, mä myös pyysin sulta teippiä Ahvenistolla 14.6
    Kohti ääretöntä - ja sen yli!
  14. #134
    Kylähullu marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Kuvat oli ihan hyviä, vauhtivaan oli niin kova.

    Mun kuva olikin ihan ekana

    Kiitos
    Elämä on onneksi mutkikasta
  15. #135
    Ja mä roikuin vikan kuvan vikana... Mistäs se nyt sitten kertoo

    Kiitokset kuvaajalle. Tästä on hyvä jatkaa... *
    2000_km/24h club,
    3 x rataperse *2004 1725km, 2005 2099km, 2010 2075km.

    Kawasaki ZR-7 * *750 *2000 (2000 - 20??),
    Kawasaki Zephyr 750 *1991 (1993 - 2000)
    Tunturi Tiger
  16. #136
    Lainaa kirjoitti
    Mun kuva olikin ihan ekana
    Ja minä perässä valmistautumassa ohittamaan, boxeri vasta kehittää painetta ja nostaa keulaa



  17. #137
    Turkulainen kiintiöpaha Ouzi:n avatar
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Dec 2007
    Turku
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa speedheadshot kirjoitti Katso viesti
    Pakkohan tämä oli kaivaa esiin, kun alkoi kiinnostamaan!



    Tässähän voisi olla Rataperseiden seuraava haaste eli vähintään 2000km/24h
    Ei taida vaan millään radalla saada ajaa tarpeeksi pitkään nykyään, että nuo kilsat saisi täyteen
    TL1000S 1999 Kadulle
    GSXR600 -08 Radalle
    GSX1300R -02 Tourinkiin
    Suzuki DR650 -99 EX
    RSV1000R -04 EX
  18. #138
    Lainaa ouzi kirjoitti Katso viesti
    Ei taida vaan millään radalla saada ajaa tarpeeksi pitkään nykyään, että nuo kilsat saisi täyteen
    Ehkä mahdollista voisi olla saada anottua lupa poiketa ympäristölupien ehdoista. Ei ne kiveen hakattuja ole. Johonkin Ahvenistolle tuskin on mahdollista mutta onhan noita hieman syrjäisempiäkin ratoja.
    Honda CBR1000RR Fireblade
    Yamaha YZF-R6R (ex)
    Suzuki GSX650F (ex)
    http://mopollasuohon.blogspot.com/
    https://www.youtube.com/@Qassu78
  19. #139
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Hammurab kirjoitti Katso viesti
    Ehkä mahdollista voisi olla saada anottua lupa poiketa ympäristölupien ehdoista. Ei ne kiveen hakattuja ole. Johonkin Ahvenistolle tuskin on mahdollista mutta onhan noita hieman syrjäisempiäkin ratoja.
    Kemora oli ainut paikka, jossa tuo onnistu 10-15 vuotta sitten, mutta nykysin ilmeisesti aika paljon nihkeempää lupien kanssa. Hauskahan tommosta tyhmyyttä olis kyllä käydä kokeilemassa.
    Superbike #7
  20. #140
    Näin nopealla silmäilyllä ympäristöluvasta saa melun ja tärinän osalta poiketa tilapäisesti ihan ilmoitusmenettelyllä. Toki melualueella asuvia naapureita kannattanee pehmitellä etukäteen ainakin kukkapuskin ja pullakahvein. Niin ja vähintään kuukautta aikaisemminhan tuo ilmoitus pitää tehdä. Ehkä moinen hölmöily voisikin olla mahdollista jollain Suomen radoista. Jos joku vielä onnistuu järjestämään niin lähden toki kokeilemaan kuinka paljon 24h ehtii ja jaksaa ajaa Kun kerran viime kerrasta on jo aikaa tuon pian 15 vuotta niin eikös se olisi jo korkea aika lähteä ennätyksiä rikkomaan
    Honda CBR1000RR Fireblade
    Yamaha YZF-R6R (ex)
    Suzuki GSX650F (ex)
    http://mopollasuohon.blogspot.com/
    https://www.youtube.com/@Qassu78
  21. #141
    Kylähullu marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Rataperse oli kyllä next level typeryyttä. Kun tuon ajoin niin taisi mennä 5 - 6 vuotta ennen kuin Kemoraan meni uudelleen ajamaan. Tuo oli kivaa ensimmäiset 200 kierrosta ja sitten se rupesi ottamaan jo vähän jäseniin. Karuselli tuli ajettua aina ulkopuolen jalka suorana että jalassa pysyisi tunto ja jarruttaminen sattui kun meni paluusuoran jarrussa sen sauman yli. Kun ajoin viimeisen kerran varikolle en päässyt pyörän päältä omin avuin ylös. Kiikka tuolissa tuota on varmaan siistiä muistella mutta nyt vielä vähän ahdistaa. Kadulla ajettu rautaperse oli tylsää ja siksi vaarallista. Tuo on siihen verrattuna jo ihan hitosti vaarallisempaa kun ajatuksen kasassa pitäminen on paljon haastavampaa.
    Jos tuo joskus uudestaan järjestetään niin voin tulla visiirimeekaanikoksi mutta ajamaan en kyllä enää suostu
    Menee kyllä helposti kategoriaan epic shit.
    Elämä on onneksi mutkikasta
  22. #142
    Ite tykkään ajella niin että on hyvässä henkisessä ja fyysisessä vireessä. Silloin ajamista parempaa tekemistä on vaikea keksiä.

    Olen kyllä joskus vetäissyt yli 1000km siivun, ja takavuosina Köpiksestä tornion kautta Jyväskylään, mutta kyllä se vaan niin on, että mielestäni 80% sääntö pätee tässäkin. Elikkä jos tuntuu että vielä tässä 20% ajohaluja olis jäljellä, niin kannattaa ottaa majoitus. Illallinen sitten vastaavasti 80% täyttöasteeseen.

    Seuraavana aamuna on sitten kahta kauheempi hinku paanalle.
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
  23. #143
    Jos vielä järjestetään samassa paikassa, niin ennätys tulee menemään uusiksi. Jo pelkästään kaluston osalta, kun ei tarvitse kytkintä räplätä kuin lähdössä, luistoa avauksessa ei tarvitse pelätä, ajoasento oleellisesti parempi ja tankillä stopataan harvemmin.

    Olihan koitoksen jälkeen nahkapuhun avaaminen täysi mahdottomuus.
    2.11.2012, rookie94: Ei maailmanmestaruus tarkoita että on huippukuski.
  24. #144
    Kylähullu marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa speedheadshot kirjoitti Katso viesti
    Älä nyt vielä luovuta, seuraava menee kevyemmin! Toistoja, toistoja...
    Toi on nyt koettu niin saa muut toistella ei tuu radallekaan niin kova ruuhkaa kun vanhat keskittyy kannustamaan ja välittämään.
    Elämä on onneksi mutkikasta
  25. #145
    Lainaa marko.fzs kirjoitti Katso viesti
    Toi on nyt koettu niin saa muut toistella ei tuu radallekaan niin kova ruuhkaa kun vanhat keskittyy kannustamaan ja välittämään.
    Meinasin laittaa että olet mahdollisesti kerinny mopoilemaan jo muutaman kilometrin ajourasi aikana
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  26. #146
    Lainaa speedheadshot kirjoitti Katso viesti
    Näemmä jossain on ajettu Rataperse tänäkin vuonna

    Ajetaanhan tuota EWC:tä joka vuosi, kilpailukalenterissa on kaksi 24h kisaa ja kaksi 8h kisaa.
    Honda CBR1000RR Fireblade
    Yamaha YZF-R6R (ex)
    Suzuki GSX650F (ex)
    http://mopollasuohon.blogspot.com/
    https://www.youtube.com/@Qassu78
  27. #147
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Hammurab kirjoitti Katso viesti
    Ajetaanhan tuota EWC:tä joka vuosi, kilpailukalenterissa on kaksi 24h kisaa ja kaksi 8h kisaa.
    Ja suomalaisista Eemeli Lahti ollu mukana.
    Superbike #7
  28. #148
    Toki EWC:llä ei ole mitää tekemistä Ra(u)taperseilyn kanssa koska jätkät ajaa 2h ja sen jälkee 2h taukoa. Paljon mielekkäämpää ja turvallisempaa.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  29. #149
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Le Mansissa sekä Bol d’Orissa taitaa vain kuskit ja heidän kalustonsa päästä helpommalla kuin ”tukijoukkojen”

    Pyörien endurancekisat ovat pyörineet vuosikymmeniä.

    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  30.  
  31. #150
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Hammurab kirjoitti Katso viesti
    Ajetaanhan tuota EWC:tä joka vuosi, kilpailukalenterissa on kaksi 24h kisaa ja kaksi 8h kisaa.
    Juu,


    Le Mans 24h
    Spa 8h
    Suzuka 8h
    Bol d’Or 24h
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Sivu: 5 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567 ViimeinenViimeinen