Tulokset 1:stä 18:een 18:sta
  1. #1
    Millainen vilkkurele kannattaa ostaa cbr 600f4 pyörään? Käykö Motonetin tai Bilteman? Mielellään sellainen, joka käy suoraan edellisen tilalle. Pyörään on vaihdettu just minivilkut (ei kuitenkaan ledit)

    Ja niin, missä se rele sijaitsee ks. pyörässä?

    Helppiä, kiitos



  2. #2
    Lainaa (Piper83 @ Huhti. 19 2010,11:01) kirjoitti
    Millainen vilkkurele kannattaa ostaa cbr 600f4 pyörään? Käykö Motonetin tai Bilteman? Mielellään sellainen, joka käy suoraan edellisen tilalle..
    Ja niin, missä se rele sijaitsee ks. pyörässä?

    Helppiä, kiitos
    Mistä ostaa, en*ota kantaa. Rele on oikean puol. kannikan alla kun istut penkillä *



  3. #3
    Kiitti vastauksesta. Vielä jos joku vois sanoa mikä/millanen rele siihen laitetaan niin olisin tosi kiitollinen

    (pyörä on vielä talvisäilössä, joten en pääse katsomaan/irroittamaan sitä nykyistä)
  4. #4
    Jos alkuperäisen haluat, varmaan kannattaa ottaa yhteyttä Bike World:iin ja jos oot vaihtamassa ledivilkkuihin niin sitten suosittelen elektronista relettä... Kysy Stormilta...



    Hullu se on...

    Harley-Davidson XL1200X Forty-Eight
    Triumph Speed Triple 1050 -09 (white) (ex)
    Honda CB600 Hornet -07 (ex)
    Honda CRF 250 R 2006
  5. #5
    Lainaa (Piper83 @ Huhti. 19 2010,11:01) kirjoitti
    Millainen vilkkurele kannattaa ostaa cbr 600f4 pyörään? Käykö Motonetin tai Bilteman? Mielellään sellainen, joka käy suoraan edellisen tilalle. Pyörään on vaihdettu just minivilkut (ei kuitenkaan ledit)

    Ja niin, missä se rele sijaitsee ks. pyörässä?

    Helppiä, kiitos
    itse tilasin tuolta.kallis on mutta eipä tarvi miettiä mitkä vilkut laittaa
    varmista sopivuus pyörääsi
    http://www.blackbird.fi/htm/Varaosat...ot/FLASHER.htm
    tallissa nyt
    yamaha rd125 -80
    Pitbro 125 -07 4t crossi
    hondacbr 1100xx -05
    yamaha fz1 -10
    ex
    cbr600 -99
  6. #6
    Minulla sama pyörä ja ei-led minivilkut, toimii alkup. releellä.
  7. #7
    Alkup. polttimot tais olla 21w. Näissä uusissa ovat 10w..joten nyt vilkkuu liian nopeesti. Mut hain pyöräkaupasta releen (22e) pitäisi kuulema käydä ks. pyörään. Pitäisi sana on hauska, koska kyseessä merkkiliike. Ai niin, ja mekaanikot ei tienny missä vilkkurele sijaitsee ks. pyörässä



  8. #8
    Vielä sellanen kysymys, että mitä kaikkea pyörästä tarvii purkaa päästäkseen vaihtamaan ks. releen vai riittääkö satulan pois ottaminen?
  9. #9
    Lainaa (Piper83 @ Huhti. 22 2010,13:05) kirjoitti
    Vielä sellanen kysymys, että mitä kaikkea pyörästä tarvii purkaa päästäkseen vaihtamaan ks. releen vai riittääkö satulan pois ottaminen?
    Satula ja takakate pois että pääsee releeseen käsiksi, taitaa näkyä pelkän satulan irrotuksella mutta ei saa irrotettua. Takakatetta tarvii vääntää/kääntää vähän että lähtee irti. *Vinkkari päälle ja kokeilet mikä mötikkä niistä monesta naksuu.



  10. #10
    Nyt toimii.
    Eli releenä on Team 10 elektroninen rele. Kävi suoraan alkuperäisen tilalle(kolmas johto piti laittaa liittimeen vielä kiinni). Vaati pyörän käynnistämisen, että alkoi pelittää. Sen jälkeen toimii myös silloin kun on virrat päällä eikä pyörä käynnissä.

    Kiitti vinkeistä.
  11. #11
    Oisko joku vaihtanu Led-vilkkurelettä cebariinsa? Tuntuu todella vaikealta tehtävältä, mistään ei löydä sijaintia tai ohjetta. Penkin alla on pari relettä mutta ei mitään hajua onko oikeita
  12. #12
    Lainaa Pikku_Kikkailija kirjoitti Katso viesti
    Oisko joku vaihtanu Led-vilkkurelettä cebariinsa? Tuntuu todella vaikealta tehtävältä, mistään ei löydä sijaintia tai ohjetta. Penkin alla on pari relettä mutta ei mitään hajua onko oikeita
    01-07 vuosimallista löytyy ainakin etuvalon luota rele.
    Honda cbr 600f 02
  13. #13
    Lainaa JLä kirjoitti Katso viesti
    01-07 vuosimallista löytyy ainakin etuvalon luota rele.


    Ourait, kiitos tsekkaampa sieltä!
  14. #14
    Lainaa Pikku_Kikkailija kirjoitti Katso viesti
    Ourait, kiitos tsekkaampa sieltä!
    https://youtu.be/KkLYBH5hqmM tuossa vielä video aiheesta.
    Honda cbr 600f 02
  15. #15
    Kiitos vastanneille. Sen verran vielä, että joka paikassa myydään Hondalle neljä tai kaksinapaisia, mutta minulla vastakappale tälläinen? Mikä rele tähän menisi?
    Vilkkurele Honda.jpg

    Kiitos amatöörin auttamisesta jo etukäteen.
  16. #16
    Lainaa Pikku_Kikkailija kirjoitti Katso viesti
    Sen verran vielä, että joka paikassa myydään Hondalle neljä tai kaksinapaisia, mutta minulla vastakappale tälläinen? Mikä rele tähän menisi?
    Vilkkurele Honda.jpg.
    Voi olla, ettei tuohon vielä(kään) kukaan tee valmista kampetta. Monta vuotta takaperin tein -05? CBF500:n tällaisen, lie varmaan Hondan insinöörillä aika tavalla sama kytkentäperiaate taustalla. Minulla ei tuota CBF600:n Service Manualia ole tähän hätään, niin ei hajua, miten siellä on vilkku kytketty. Huomiona se, että ainakin tuolla vilkkureleellä oli alussa sekunnin, parin viive, mikä oli aika huono ominaisuus.


    [IMG WIDTH="312" HEIGHT="416"]http://www.pexu.org/hosted/honda-3pin-flasher-adapter.jpeg[/IMG]
  17. #17
    Lainaa Pikku_Kikkailija kirjoitti Katso viesti
    Kiitos vastanneille. Sen verran vielä, että joka paikassa myydään Hondalle neljä tai kaksinapaisia, mutta minulla vastakappale tälläinen? Mikä rele tähän menisi?
    Vilkkurele Honda.jpg

    Kiitos amatöörin auttamisesta jo etukäteen.
    Se 2 napainen pitäs käydä tuohon. Itse ainakin ostin releen motonetista.
    Honda cbr 600f 02
  18.  
  19. #18
    Just eilen vaihdoin omaan -05 600F: ään motonetin kaksinapaisen led-vilkkureleen, hintaa 15,90e. Mulla on samanlainen kolminapainen liitin, uuden releen kaksinapainen liitin on plug&play eli yksi nastan kolo kolmesta on jätetty tyhjäksi. Nyt ledivilkut toimii hienosti.