Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    Tein tuolle vehkeelle keväthuollon, vaihdoin tulpat, öljyt, suodattimet jne. Samalla asentelin automaattisen ketjurasvarin, hälyn ja virranulosoton + navitelineen.
    Ahtaammat oli paikat kuin Triumphissa tuli todettua.

    Eka ylläri tuli havaittua eilen aamulla kun starttasin, nappasin liian nopeasti rikastimen pois ja peli sammui. Tämän jälkeen kastuikin tulpat ja akku tyhjeni kun aikani yritin käyntiin.
    No lähtihän sen apuvirroilla, samalla kypsyin tuohon akkuun johon on hankala päästä käsiksi.
    Niinpä tein tänään pikalukot satulalle.
    Toutes sort affaires

    Honda CBX 1047 6 pipes & Honda CX 650E
  2. #2
    minkälaiset pikalukot askartelit? Löytyiskö kuvaa? Sen verran hyvä idea että kiinnostaa...
  3. #3
    AF racing noita myykin...
    Ovat varsin näppärät.

    aprillissaa pitää olla aina akku tikissä muuten menee hjermot...
    T
    Jussi
    ---
    "Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
  4. #4
    tänks, mutta hauskempi tehdä itse

    ja akku ja virtahommat onkin jo selvillä, ctek:n laturin ostin heti, tarvettakin on jo ollut... vaikka lähdöt on toistaiseksi olleet aina lämpöisestä tallista.
  5. #5
    Mulla on vissiin käynyt flaksi kun en ole Ctekissä joutunut seisottaan... Virrat on ainakin toistaseksi pysynyt hyvin ja käynnistytty on.

    Talvella latasin pariin kertaan ja keväällä kerran ja on virtaa riittänyt.
    T
    Jussi
    ---
    "Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
  6. #6
    Lainaa (Jussi M @ Touko. 19 2010,21:14) kirjoitti
    Mulla on vissiin käynyt flaksi kun en ole Ctekissä joutunut seisottaan... *Virrat on ainakin toistaseksi pysynyt hyvin ja käynnistytty on.

    Talvella latasin pariin kertaan ja keväällä kerran ja on virtaa riittänyt.
    No siä ootkin vartamiehiä
    T U O N O 2 0 0 5 R
    Aprilia Club Finland
  7.  
  8. #7
    ;)
    T
    Jussi
    ---
    "Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"