Sivu: 1 / 32:sta 12311 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 960:sta
  1. #1
    Omistan moisen fillarin ja en hoksannu että vanhuksesta ois puhettta sen kummemmin mutta jos kellää samoi mopoi nii kiva ois puhella samasta kapineesta.
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  2. #2
    No onhan täällä F-kuskeja vaikka kuinka monta. Vanha mopo, mutta eräänlainen oman aikansa Banditti, eli niitä on vieläkin paljon. Ja olihan se tuotannossakin aika pitkään, 1988-1997.

    Ko. moposta löytyy aika monta aihetta, mutta ne on koskeneet lähinnä huoltoja/vikoja. Yleistä lätinää ei taida niinkään olla. Ehkä siitä ei ole paljoa puhuttavaa, kun ei ole mikään kovin sexy peli. Ihan hyvä kylläkin, eikä niitä vikojakaan niissä taida paljoa olla



    "Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"

    - Ismo Alanko

    K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
  3. #3
    Tuusulassa pyörii kanssa F:ä

    Viime kesänä ostin ja ei mitään pahaa sanottavaa, suht perushuolloilla olen päässyt ja vakuutuksenkin sain tohon todella edullisesti
    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

  4. #4
    Nyt pitäs pikkasen äffää huoltaa ja tarttis tietoa että kuinka hankala homma on vaihtaa etutolppiin stefat ja pölysuojat. Aattelin itte vaihtaa jos vaan sais sellaset ohjeet että tyhmepikin tajuaa. Öljyt menee samalla tietysti tolppiin kanssa uusiksi ja jostai luin että se ois 491 per tolppa.



    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  5. #5
    Iso läjä olisi muutakin kysyttävää kuten esimerkiksi takajousen jäykkyyden säätö. Penkin alla on pyöree mutikka ja siinä säätörengas ja sitä veikkaan säädöksi vaan tämmösiä pikku asioita ois kiva kysellä kun mopedeista ei aijempaa kokemusta ja näppi tuntumalla mennään. Ja joo ei oo mitään kirjaa tullu vanhuksen mukana.
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  6. #6
    Etpä vähää kysykään. Ohessa linkki huoltomanuaaliin, jossa on vastaukset kaikkiin kysymyksiisi+moneen muuhun, jos vaan englanti taipuu. Ei se keularemppakaan mikään vaikea ole, mutta aikaa menee useampi tunti ja helevetin sotkuista touhua. Ohjeet on kirjassa.

    Manuska
    "Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"

    - Ismo Alanko

    K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
  7. #7
    Lainaa (Geeäsäxähvä @ Huhti. 14 2010,23:23) kirjoitti
    Etpä vähää kysykään. Ohessa linkki huoltomanuaaliin, jossa on vastaukset kaikkiin kysymyksiisi+moneen muuhun, jos vaan englanti taipuu. Ei se keularemppakaan mikään vaikea ole, mutta aikaa menee useampi tunti ja helevetin sotkuista touhua. Ohjeet on kirjassa.

    Manuska
    Huomenta!

    Manuskaa selailtu (tattista linkistä) vaan vielä jäi epäselväksi tolpan stefan vaihto. Pikkusen lirittää toinen öljyä pihalle eli stefahan se silloin kakkana ja sitä lähinnä kyselen että tartteeko toi putki atomeiksi laitella sen vaihdon takia vai saako sen vaihdettua tolppa kokonaisena tietysti irrotettuna mutta niiin ettei tartte joka nippeliä hallin lattialle hukata.

    Taidan olla hieman vaativa asiakas
    No kysymällä ja tunaroimallahan sitä oppii
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  8. #8
    Terve,

    Voi onnistua siten, että otat ensin etupampun irti, valutat öljyt ulos tyhjennyspropusta, sen jälkeen otat pölysuojan ja stefan lukkorenkaan pois ja sitten tyhjennyspropusta paineilmaa sisään.

    Hyvällä tuurilla ja riittävän vahvalla paineella kuuluu POKS! ja stefa on irti. Liian kovaa painetta ei varmaan kannata tarjota, se varmaan rikkoo stefan lopullisesti niin, että paineilma suhisee siitä vaan ohi. Liian pienellä paineella ei taas tapahdu mitään.

    Mitään sillä ei pitäisi ainakaan mennä rikki, paitsi se vanha stefa voi kärsiä. Keula on sisältä silkkaa metallia, lukuun ottamatta vaimentimen tiivisterengasta, joka on jotain kovaa muovia. Sitä ei saa varaosana, mutta ei sen tuosta pitäisi hajota.

    Tuosta ei kyllä ole paljoa enää matkaa siihen, että levittelet koko keulan palasiksi, peset sen kunnolla sisältä ja kasaat uudestaan, mutta jos pelkkä stefan vaihto on mielessä niin noin se käy. Minä ainakin olen noita poksautellut irti ihan paineilmalla. Sitten vaan vanhaa stefaa tai jotain muuta sopivaa (stefanasennus) työkalua käyttäen uusi paikalleen. Action in reverse, öljyt sisään ja *



    "Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"

    - Ismo Alanko

    K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
  9. #9
    Lainaa (Geeäsäxähvä @ Huhti. 15 2010,10:54) kirjoitti
    Terve,

    Voi onnistua siten, että otat ensin etupampun irti, valutat öljyt ulos tyhjennyspropusta, sen jälkeen otat pölysuojan ja stefan lukkorenkaan pois ja sitten tyhjennyspropusta paineilmaa sisään.

    Hyvällä tuurilla ja riittävän vahvalla paineella kuuluu POKS! ja stefa on irti. Liian kovaa painetta ei varmaan kannata tarjota, se varmaan rikkoo stefan lopullisesti niin, että paineilma suhisee siitä vaan ohi. Liian pienellä paineella ei taas tapahdu mitään.

    Mitään sillä ei pitäisi ainakaan mennä rikki, paitsi se vanha stefa voi kärsiä. Keula on sisältä silkkaa metallia, lukuun ottamatta vaimentimen tiivisterengasta, joka on jotain kovaa muovia. Sitä ei saa varaosana, mutta ei sen tuosta pitäisi hajota.

    Tuosta ei kyllä ole paljoa enää matkaa siihen, että levittelet koko keulan palasiksi, peset sen kunnolla sisältä ja kasaat uudestaan, mutta jos pelkkä stefan vaihto on mielessä niin noin se käy. Minä ainakin olen noita poksautellut irti ihan paineilmalla. Sitten vaan vanhaa stefaa tai jotain muuta sopivaa (stefanasennus) työkalua käyttäen uusi paikalleen. Action in reverse, öljyt sisään ja *
    No jo vain tuli mukavasti tietoa ja tattista siintä. Pitää varmaan lähteä viikonloppuna kiskomaan tolppia irti ja kattella onnistusko homma tuolla tavalla.
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  10. #10
    Saitkin jo kattavia neuvoja. Kannattaa samalla tarkistella ohjauslaakerien kunto. Itse piti vaihtaa laakerit talvella, mut unohtui.. Kyllä tää vuosi menee vielä

    http://www.storm-motor.fi/shop....-SSH901
    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

  11. #11
    Takarenkaan puotin paikoiltaan nii saapi huomenna uuden gummin vanteelle. Samalla innostuin ja vaihdoin taakse led vilkut ja eteen melkein. Perkleelliset reijjät siinä katteessa ja äkkinäinen luulis että ne kaks piuhaa ois mahtunu pienemmästäkin reijjästä vaa ei vissii jaappanilaisen mielestä. Nyt sitten vissii Eurobikerssille ajettava ja peitelevyt hommattava vai onko tohon muuta kotikonstia ettei nyt kele parin läpyskän takia tartte pitskuun lähtee..
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  12. #12
    Lainaa (tkard @ Huhti. 15 2010,21:35) kirjoitti
    Saitkin jo kattavia neuvoja. Kannattaa samalla tarkistella ohjauslaakerien kunto. Itse piti vaihtaa laakerit talvella, mut unohtui.. Kyllä tää vuosi menee vielä

    http://www.storm-motor.fi/shop....-SSH901
    Joo voishan sitä uudet rasvat laakereille roiskaista.
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  13. #13


    Itse miettinyt myös että eikö pienempää reikää olisi ollut yhtä helppo tehdä

    Omassa mopossa vakio vilkut kiinni, lyhyemmällä varrella, joten parempaa ehdotusta en keksi tähän hätään? Mut eiköhän peiteprikka tai vastaava toimi ihan loistavasti.



    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

  14. #14
    Lainaa (tkard @ Huhti. 15 2010,21:58) kirjoitti


    Itse miettinyt myös että eikö pienempää reikää olisi ollut yhtä helppo tehdä

    Omassa mopossa vakio vilkut kiinni, lyhyemmällä varrella, joten parempaa ehdotusta en keksi tähän hätään? Mut eiköhän peiteprikka tai vastaava toimi ihan loistavasti.
    Hitto se reikähä o normi juomalasin pohjan kokonen että taitaa joutuu keksii jotai muuta ku prikan. Tuossa ne varrettomat tyhmän näköset mollukka vilkut olleet ja en kyllä ymmärrä miten joku on niitä jaksanu kattella näin pitkään.. Lyhkäsellä varrella olevat ledit siihen tulee ja jos en huomenna mitää keksi peitoksi niin sitten se eurobiker taas kutsuu. Alkaa tuntuu että vois kohta muuttaa tonne bikerssiin ku ei viikkoa mene ettei siellä tarttis käydä *

    Nii ne vilkut mitkä vielä part tuntia sitten paikoillaan olivat on vissi ns katevilkut.



    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  15. #15
    Kävin katsomassa omaa mopoa ja siinä on edessä isohkot kumirinkulat jotka peittävät hyvin katteessa olevaa reikää. Vastaavanlaisia rinkuloita saa varmaan tarvikkeena. Eri asia sit tietenkin miltä lopputulos näyttää
    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

  16. #16
    Lainaa (Suzu-ukko @ Huhti. 14 2010,20:01) kirjoitti
    Iso läjä olisi muutakin kysyttävää kuten esimerkiksi takajousen jäykkyyden säätö. Penkin alla on pyöree mutikka ja siinä säätörengas ja sitä veikkaan säädöksi vaan tämmösiä pikku asioita ois kiva kysellä kun mopedeista ei aijempaa kokemusta ja näppi tuntumalla mennään. Ja joo ei oo mitään kirjaa tullu vanhuksen mukana.
    Tämä jousen säätö on itselleni vielä hepreaa ja typpeä sinne pitäisi kaiketi laittaa? Määrästä ei mitään tietoa.. Monesti on pitänyt ottaa selville mitä tehdä jousen kanssa, ehkäpä tämäkin ensi talven aikana

    Itse huolto liikkeessä käsittääkseni maksaa vain 50e??

    Ilmassa on kummiskin typpeä riittävästi joten pihinä tulen varmaankin laittamaan ilmaa (78% typpeä), typen sijasta.

    http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....kajousi
    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

  17. #17
    Vaikuttaa muuten sitten mopon ajettavuuteen "jonkun verran" tuo keulan täysi läpikäynti. Antiikkivehkeenkin ajettavuus päivittyy ihan tälle vuosituhannelle kun kaikki jousituksessa ja ohjauksessa on kunnossa. Sitä ei vaan tajua, miten huono se on ollut, ennen kuin kokeilee miten hyvän siitä saa.

    Keulaöljyt ovat tärkeät, mutta vielä tärkeämpi on huoltaa tai vaihtaa se kiinnijumittunut ohjauslaakeri



    "Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"

    - Ismo Alanko

    K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
  18. #18
    Lainaa (tkard @ Huhti. 15 2010,23:04) kirjoitti
    Lainaa (Suzu-ukko @ Huhti. 14 2010,20:01) kirjoitti
    Iso läjä olisi muutakin kysyttävää kuten esimerkiksi takajousen jäykkyyden säätö. Penkin alla on pyöree mutikka ja siinä säätörengas ja sitä veikkaan säädöksi vaan tämmösiä pikku asioita ois kiva kysellä kun mopedeista ei aijempaa kokemusta ja näppi tuntumalla mennään. Ja joo ei oo mitään kirjaa tullu vanhuksen mukana.
    Tämä jousen säätö on itselleni vielä hepreaa ja typpeä sinne pitäisi kaiketi laittaa? Määrästä ei mitään tietoa.. Monesti on pitänyt ottaa selville mitä tehdä jousen kanssa, ehkäpä tämäkin ensi talven aikana

    Itse huolto liikkeessä käsittääkseni maksaa vain 50e??

    Ilmassa on kummiskin typpeä riittävästi joten pihinä tulen varmaankin laittamaan ilmaa (78% typpeä), typen sijasta.

    http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....kajousi
    onkohan sun vekottimeen vaihdettu esim. ärrän takaiskari? vai onko -90 mallissa samanlainen iskari kuin ärrissä?

    ainakaan 89:ssä ei mitään ilman lisäys mähdollisuuksia ole.
    on vain esijännityksen säätö iskarin alapäässä se iso mutikka ja penkin alla on sitten se nuppi millä säädetään vaimennusta pehmeästä kovempaan, kaikki kolme vaihtoehtoa.

    e: kaivelin Haynesin manuskan ja sieltä ilmenee, että on kahta eri tyyppiä noissa äffän takaiskareissa US ja UK mallit



    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  19. #19
    Juu, samaa ihmettelin kuin Salmon tuossa yläpuolella. Ei minullakaan mitään ilmanlisäysjutskia ole tuossa (vm. 1992, pyörä alunperin Saksasta kotoisin), vain esijännityksen säätö ja vaimennuksen kolmiportainen säätö. Liekö sitten R:n iskari?



    "Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"

    - Ismo Alanko

    K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
  20. #20
    toi UK Type II on samanlainen kuin esim. mun 1100 ärrässä eli on säädöt esijännityksellä, paluuvaimennukselle ja compression damping force ( ei pää toimi jotta tuon suomentaisi )
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  21. #21
    Olisiko sisäänjouston vaimennus? Jos sen vastakohta on paluuvaimennus?

    "Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"

    - Ismo Alanko

    K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
  22. #22
    jep, niin se on. ei nuppi toimi 10h työpäivän ja kahden oluen jälkeen *

    e: noi säädöt on siis lontooksi spring reload, rebound damping force ja compression damping force



    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  23. #23
    Cheers
    "Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"

    - Ismo Alanko

    K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
  24. #24
    Lainaa (Suzu-ukko @ Huhti. 15 2010,13:29) kirjoitti
    Lainaa (Geeäsäxähvä @ Huhti. 15 2010,10:54) kirjoitti
    Terve,

    Voi onnistua siten, että otat ensin etupampun irti, valutat öljyt ulos tyhjennyspropusta, sen jälkeen otat pölysuojan ja stefan lukkorenkaan pois ja sitten tyhjennyspropusta paineilmaa sisään.

    Hyvällä tuurilla ja riittävän vahvalla paineella kuuluu POKS! ja stefa on irti. Liian kovaa painetta ei varmaan kannata tarjota, se varmaan rikkoo stefan lopullisesti niin, että paineilma suhisee siitä vaan ohi. Liian pienellä paineella ei taas tapahdu mitään.

    Mitään sillä ei pitäisi ainakaan mennä rikki, paitsi se vanha stefa voi kärsiä. Keula on sisältä silkkaa metallia, lukuun ottamatta vaimentimen tiivisterengasta, joka on jotain kovaa muovia. Sitä ei saa varaosana, mutta ei sen tuosta pitäisi hajota.

    Tuosta ei kyllä ole paljoa enää matkaa siihen, että levittelet koko keulan palasiksi, peset sen kunnolla sisältä ja kasaat uudestaan, mutta jos pelkkä stefan vaihto on mielessä niin noin se käy. Minä ainakin olen noita poksautellut irti ihan paineilmalla. Sitten vaan vanhaa stefaa tai jotain muuta sopivaa (stefanasennus) työkalua käyttäen uusi paikalleen. Action in reverse, öljyt sisään ja
    No jo vain tuli mukavasti tietoa ja tattista siintä. Pitää varmaan lähteä viikonloppuna kiskomaan tolppia irti ja kattella onnistusko homma tuolla tavalla.
    Muistathan, että ainakin Suzuki GSX 750 F:ssä keularempan tekeminen alkaa takapyörän irroituksella.
    "Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"

    - Ismo Alanko

    K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
  25. #25
    Lainaa (Geeäsäxähvä @ Huhti. 16 2010,01:02) kirjoitti
    Lainaa (Suzu-ukko @ Huhti. 15 2010,13:29) kirjoitti
    Lainaa (Geeäsäxähvä @ Huhti. 15 2010,10:54) kirjoitti
    Terve,

    Voi onnistua siten, että otat ensin etupampun irti, valutat öljyt ulos tyhjennyspropusta, sen jälkeen otat pölysuojan ja stefan lukkorenkaan pois ja sitten tyhjennyspropusta paineilmaa sisään.

    Hyvällä tuurilla ja riittävän vahvalla paineella kuuluu POKS! ja stefa on irti. Liian kovaa painetta ei varmaan kannata tarjota, se varmaan rikkoo stefan lopullisesti niin, että paineilma suhisee siitä vaan ohi. Liian pienellä paineella ei taas tapahdu mitään.

    Mitään sillä ei pitäisi ainakaan mennä rikki, paitsi se vanha stefa voi kärsiä. Keula on sisältä silkkaa metallia, lukuun ottamatta vaimentimen tiivisterengasta, joka on jotain kovaa muovia. Sitä ei saa varaosana, mutta ei sen tuosta pitäisi hajota.

    Tuosta ei kyllä ole paljoa enää matkaa siihen, että levittelet koko keulan palasiksi, peset sen kunnolla sisältä ja kasaat uudestaan, mutta jos pelkkä stefan vaihto on mielessä niin noin se käy. Minä ainakin olen noita poksautellut irti ihan paineilmalla. Sitten vaan vanhaa stefaa tai jotain muuta sopivaa (stefanasennus) työkalua käyttäen uusi paikalleen. Action in reverse, öljyt sisään ja *
    No jo vain tuli mukavasti tietoa ja tattista siintä. Pitää varmaan lähteä viikonloppuna kiskomaan tolppia irti ja kattella onnistusko homma tuolla tavalla.
    Muistathan, että ainakin Suzuki GSX 750 F:ssä keularempan tekeminen alkaa takapyörän irroituksella.
    Että mitä? Takarengas irti? Mikähän logiikka tätä tukee?
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  26. #26
    Pyörä keskituelle, takapyörä irti, painat perän alas ja hep, keula on pystyssä. Tuet sitä vähän ensin jollain niin että se pysyy siinä ja kun olet ottanut etupyörän pois niin keula pysyy ilmassa ihan itekseen.

    Tämä tietysti vain jos et omista jotain hienoa huoltopukkia.
    "Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"

    - Ismo Alanko

    K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
  27. #27
    Lainaa (Geeäsäxähvä @ Huhti. 16 2010,10:59) kirjoitti
    Pyörä keskituelle, takapyörä irti, painat perän alas ja hep, keula on pystyssä. Tuet sitä vähän ensin jollain niin että se pysyy siinä ja kun olet ottanut etupyörän pois niin keula pysyy ilmassa ihan itekseen.

    Tämä tietysti vain jos et omista jotain hienoa huoltopukkia.
    Löytyy pukit molempiin päihin
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  28. #28
    Lainaa (Geeäsäxähvä @ Huhti. 16 2010,10:59) kirjoitti
    Pyörä keskituelle, takapyörä irti, painat perän alas ja hep, keula on pystyssä. Tuet sitä vähän ensin jollain niin että se pysyy siinä ja kun olet ottanut etupyörän pois niin keula pysyy ilmassa ihan itekseen.

    Tämä tietysti vain jos et omista jotain hienoa huoltopukkia.
    Miksi ihmeessä tuota varten pitäisi takapyörä irrottaa? Itse ainakin tuon GSX1100F:n etupäätä huolsin keskituella, pullotunkki tukemassa pyörää pakosarjojen alta. Etupyörän irrotuksen jälkeen pyörä on takapyörä paikallaan kiikun kaakun tasapainossa (tiiliskivi satulan alla riittää pitämään sen paikallaan renkaanvaihdon ajan). Jos takapäätä kevennetään takapyörän verran, tarvitaan vastaavasti enempi painoa pitämään etupää ilmassa.
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

    How far can you travel when you're six feet underground?
  29. #29
    ^Saa korkeammalle tuon keulan, helpompi touhuta sen parissa. Samalla tulee tsekattua takapyörän laakerit, ketjujen tiukkuus ja linjaus yms. juttuja.

    750 F pysyy keskituella keula ilmassa ilman lisäpainoja, vaikka takapyörä olisikin poissa, jos etupyöräkin on irti. 1100 F taitaa olla keulapainoisempi, onhan siinä isompi ja painavampi konekin.

    Suzu-ukolla on pukit, joten hän käyttänee niitä.



    "Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"

    - Ismo Alanko

    K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
  30.  
  31. #30
    Jahas lähtis värkkäämään takarenkaan paikoilleen ja kattos jos samalla löytysi jotain uutta ihmeteltävää Huomenna olis sitten tarkoitus tolpat irrotella ja sunnuntaina viimestään paikoilleen laitella. Saas nähä kuinka tuosta ekakertalainen selviää!
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
Sivu: 1 / 32:sta 12311 ... ViimeinenViimeinen