Sivu: 33 / 33:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23313233
Tulokset 961:stä 964:een 964:sta
    Nonni.

Deauville vaihtui tuollaiseen, vielä kun sen saisi kotiin asti.

2002-vuotinen Äffä, ajettu 76 000 km. Mitäs tuosta nyt pitäisi käydä ekana läpi, kun huoltohistoriassa on aika aukko - lähinnä öljyjä vaihdeltu edellisen 5 vuotta, noin 5tkm ajettu sinä aikana. Mitä tuossa lueskellut, niin venttiilit olisi hyvä tarkistaa, samoin kaasareiden synkka? Näytti käyvän ja kukkuvan ihan hyvin kun koeajolla kävin, niin ei varmaan tarvi aukoa kaasareita sen kummemmin? Onko näissä jotain spesiaalia mikä tulee tarkistaa ja laittaa kuntoon samantien, vrt. Deauvillen bensapumppu? Nyt vielä talvella kerkeis laitella....
    2002 Suzuki GSX750F
    ex: Honda XL125V Varadero, Honda CBR125R, Honda NT650V Deauville ja sekalainen kasa mopoja
    Eipä noissa oo mitään kummallista eli kokolailla normihuolloilla.
    Vanhassa pyörässä varmaan kannattaa myös jarrut huoltaa ja nesteet vaihtaa varsinkin jos ei oo tietoa milloin tehty.

Ainoa pieni erikoisuus tai Suzukimaisuus mikä nopeesti tuli mieleen on kytkimen irroitusmekanismi siellä eturattaan kopan sisällä. Se kannattaa säätää ja voidella (sen kumitulpan kautta).

Säätö on simppeli; ensin vaijeri ihan löysälle ja sitten sieltä tulpan alta m6 (10mm avainväli) lukkomutteri löysälle ja ruuvarilla säätöruuvia ensin vähän (kierros tms) auki ja sitten kiinnipäin kunnes tulee vastusta. Sitten varttikierros takaisin ja lukitusmutteri kiinni, kannataa pitää ruuvarilla säätöruuvia paikoillaan ettei pyöri mukana. Sitten vaijeriin oikea välys takaisin.
    Hessu; Suzuki DL1000 + Sherco SE250 Factory + Husqvarna TE250
    Mun pyörässä on ilmeisesti näiden tyyppivika = matkamittari pysähtynyt lukemaan 99999. Millähän tämä on korjattavissa? Muuten ei minua häiritse, mutta olisi ihan mukava saada trippimittari toimimaan..
    <p> GSX-F 750 -98 </p>
  4.  
    Lainaa Henksu kirjoitti Katso viesti
    Mun pyörässä on ilmeisesti näiden tyyppivika = matkamittari pysähtynyt lukemaan 99999. Millähän tämä on korjattavissa? Muuten ei minua häiritse, mutta olisi ihan mukava saada trippimittari toimimaan..
    Tämä ei ole tyyppivika vaan ominaisuus.
    Korjataan vaihtamalla se mittariston EPROM uuteen, josta kilometrit nollattu. Muistaakseni ohjeita (ja toimiva EPROMin koodi) löytyy täältäkin, ainakin internetin ihmeellisestä maailmasta.
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

How far can you travel when you're six feet underground?
Sivu: 33 / 33:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23313233