Sivu: 4 / 32:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2345614 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 91:stä 120:een 960:sta
  1. #91
    Lainaa (Geeäsäxähvä @ Huhti. 23 2010,16:44) kirjoitti
    Joo, ainakin MRA:n pleksit istuu ihan niin kuin ne olis tuohon mopoon tehty. Ja niinhän ne onkin

    Puhutaanko me samasta pleksistä eri nimillä, minä puhun touring-pleksistä ja Salmon spoileripleksistä? Ainakin ne näyttää aika samanlaisilta, tuollainen eteenpäin kallistettu "spoileri" on siinä minunkin savunvärisessä lipareessa, joka touring-pleksinä myytiin.

    Älä muuten vedä sitten niitä pleksin ruuveja kovin tiukalle, se halkeaa aika helposti.
    Eipä tosiaan kannata tiukalle vetää joku onnekas entinen omistaja on sen virheen tehny. Kyllä sen touringin ja spoilerin pitäs olla eri pleksi. Näin ainakin stormi antaa olettaa.

    Nyt vois sitten paneutua viikonlopun aloitukseen ja ottaa olutta liikaa ja keksiä sitten järkeviä kysymyksiä



    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  2. #92
    touring-pleksi on käsittääkseni vielä korkeampi kuin tuo spoileri
    tai toisin sanoen pitempi ;)



    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  3. #93
    Lainaa (Salmon @ Huhti. 23 2010,17:44) kirjoitti
    touring-pleksi on käsittääkseni vielä korkeampi kuin tuo spoileri
    tai toisin sanoen pitempi ;)
    Tossa uskossa minäkin olen.
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  4. #94
    No, viime keväänä kun ostin mopolle tuon lahjaksi niin muunlaisia ei ainakaan Helsingin Stormilla ollut saatavilla. Eli ainoa mitä heiltä löytyi, oli tuo savunvärinen tourinkipleksi.
    "Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"

    - Ismo Alanko

    K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
  5. #95
    Noh humalaa nyt harrastan ja tuo pelksi taas niin etäiseltä asialta tunuu..eipä enää aamulla tunnu..Eli jos koitaasin kysymsen oikein tehä nii 178 pitkä pätkä oon mikäs ois se pleksi sitte ok
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  6. #96
    No mä oon saman pituinen ja ihan hyvä se tourinki on ollut
    "Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"

    - Ismo Alanko

    K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
  7. #97
    priimusta kuuntelen ja humalaa suoritan kaippa taas huomenna se pleksi pääsee kiinnostukseen mukaan
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  8. #98
    Nyt sitten silmät väsähti kattelemaan noita orggis peilejä ja kuka väittäs että eivät ois karmeen näköset... Nyt kaivattas ideoita millaset vois passata tilalle!
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  9. #99
    No eipä tullu peili idoita eli kattellaas mitä aikaseksi saadaa

    Sitten se tosi tyhmä kysymys...koittakaa kestää...Mulla tossa fillarissa Kapan teline takaboksille eli sattuuko tohon nyt sitte muun merkkisetkin boksit vai pittääkö modata ?
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  10. #100
    mulla on sellainen käsitys, että Givi:n laukut kävis myös. no kokeilemallahan se selviää

    ja noista peileistä. me kans mietittiin vaihtaa jotain muuta niiden Mikki Hiiren korvien tilalle, mutta ei löytynyt sopivia.
    sehän on sellainen muotoiltu se katteen kolo mihin ne peilit tulee kiinni.
    kai siihenkin sopivia löytyy jos jaksaa etsiä



    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  11. #101
    No en ala sitte tekeen ihmeitä noiteen peilien kanssa eli saakoon silmä tottua. Mutta tuo laukko homma onkin sitten tärkämpi. Givi on sika kallis ei voi mitään. Elikkäs onko muita ajatuksia vai pitääkö vanhaan mopediin satsaa kalliit laukut ja tuntea menetys vaikka toki ne sitten sattus myös seuravaan.
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  12. #102
    h*levettiin koko härpäke sieltä perästä
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  13. #103
    Lainaa (Samzon @ Huhti. 22 2010,09:28) kirjoitti
    Jostain lueskelin aikoinani, kun itse harkitsin korkeampaa pleksiä, että aiheuttaa pyöräteitä pään seudulle, jolloin ajamisesta tulee erittäin epämukavaa. Onko ollut sellaista havaittavissa kummallakaan noista plekseistä?
    Jeps, mulla ainakin kaikein mukavin & hiljaisiin ja eniten käytössä oli aikanaan ihan lyhyt tumppipleksi jonka tein sahalla Givin spoilerpleksistä. Se Givi oli kutakuinkin OK ykspäällä mutta ainakaan me, kuski 182, kyytiläinen 165, ei voitu sillä ajaa kun kakspäällä tuli älyttömiä pyörteitä kummankin kypärään.
    Sen lyhyen tumpinpleksin etuna oli myös parempi kortin pysyvyys kun ei viitsinyt pitkiä matkoja ajella 180 lasissa... *:-)
    Hessu; Suzuki DL1000 + Sherco SE250 Factory + Husqvarna TE250
  14. #104
    Givin tai Kapan laukun löydät takuuvarmasti käytettynä, eikä maksa kun muutamia kymppejä. Uutena kaikki on kallista.
    "Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"

    - Ismo Alanko

    K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
  15. #105
    Mulla on Giwin laukku Kapan telineessä. Peileihin sais jatkopalaa laitella. R.M Heinolla olis palikat, mutta hintaa 51€ kpl... jää ostamatta. *
    GSX-R1100 -96
    GSX 750 F -93
    Yamaha XJ-900 -84
    Honda CB-500 K3 -79
    Suzuki Pv 50 -82

    Vain Suomessa kateus voi voittaa kiiman.
  16. #106
    Onpa hintavat jatkopalat

    Olen miettinyt uusien peilien ostoa, mutta en ole löytänyt mitään järkevää, ja sellaista mikä istuisi mukavasti katteen syvennykseen

    Peilien ulkonäkö ei niinkään haittaa ,mut vähän harmittaa kun näkyvyys peileistä surkea Pitää varmaan alkaa syömään salaattia, jos vika onkin itsessäni
    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

  17. #107
    Lainaa (Salmon @ Huhti. 29 2010,20:16) kirjoitti
    h*levettiin koko härpäke sieltä perästä *
    Ei pysty. Pitäs kuitenki vähä reissuakin heittää ja ei oikeen innosta ajatus stongassa roikkuvista muovipusseista
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  18. #108
    mä olen ratkaissut tuon ongelman tankkilaukulla ja sitten takapenkille viellä joku säkki kuormaverkolla kiinni
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  19. #109
    Lainaa (Salmon @ Huhti. 30 2010,11:13) kirjoitti
    mä olen ratkaissut tuon ongelman tankkilaukulla ja sitten takapenkille viellä joku säkki kuormaverkolla kiinni
    Toimis muuten hyvin mutta tuo takapenkki on varattu vaimolle.
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  20. #110
    Huhtikuun ajelin emännän Hondalla (CBF600SA). Mukava pyörä, helppo ja kiva ajaa. Jarrut ovat täyden kympin arvoiset

    Tänään vanha kunnon F liikenteessä ekaa päivää ja olihan kivaa ajaa

    Ainoa missä häviää tuolle paljon modernimmalle Hondalle on jarrut. Ne eivät ole kovin tehokkaat ja vaatii aika paljon rutistusta. Silti hyvä mopo
    "Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"

    - Ismo Alanko

    K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
  21. #111
    Lainaa (Geeäsäxähvä @ Touko. 02 2010,01:40) kirjoitti
    Ainoa missä häviää tuolle paljon modernimmalle Hondalle on jarrut. Ne eivät ole kovin tehokkaat ja vaatii aika paljon rutistusta. Silti hyvä mopo
    Onkos sulla tuossa mopedissa metallipunosletkut?
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  22. #112
    On. Niillä jarru muuttui tunnokkaammaksi, ts. kahva ei painu niin syvään kun letkut ei anna periksi. Jarrutehoon ei ole tietenkään vaikutusta. Jos haluat punosletkut niin kannattaa katella esim. ebaystä, paljon halvempia kuin Suomessa. Minä ostin ebay.co.uk:sta Goodridgen setin, maksoi 40 puntaa+postit 5 puntaa.
    "Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"

    - Ismo Alanko

    K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
  23. #113
    Jep jep. Ihan muistutuksena myös pelkkä jarrunesteiden päivitys vaikuttaa yllättävän paljon jarrutuntumaan. Tämä lähinnä meille uudestaan aloitteleville motoristeille *
    Kommentoin aiemmin tuota ajettavuutta yksin tai kaksin, renkaisiin oli lipsautettu painetta reilusti yli kolmen Kpa vai mitä ne nyt oli... pudotin kahteen ja puoleen. *
    GSX-R1100 -96
    GSX 750 F -93
    Yamaha XJ-900 -84
    Honda CB-500 K3 -79
    Suzuki Pv 50 -82

    Vain Suomessa kateus voi voittaa kiiman.
  24. #114
    Lainaa (Geeäsäxähvä @ Touko. 02 2010,09:44) kirjoitti
    On. Niillä jarru muuttui tunnokkaammaksi, ts. kahva ei painu niin syvään kun letkut ei anna periksi. Jarrutehoon ei ole tietenkään vaikutusta. Jos haluat punosletkut niin kannattaa katella esim. ebaystä, paljon halvempia kuin Suomessa. Minä ostin ebay.co.uk:sta Goodridgen setin, maksoi 40 puntaa+postit 5 puntaa.
    On mulla tuossa omassa punokset niin ei se vähänen teho mene just tohon letkujen pullisteluun.
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  25. #115
    Lainaa (Malmis @ Touko. 02 2010,10:54) kirjoitti
    Jep jep. Ihan muistutuksena myös pelkkä jarrunesteiden päivitys vaikuttaa yllättävän paljon jarrutuntumaan. Tämä lähinnä meille uudestaan aloitteleville motoristeille *
    Kommentoin aiemmin tuota ajettavuutta yksin tai kaksin, renkaisiin oli lipsautettu painetta reilusti yli kolmen Kpa vai mitä ne nyt oli... pudotin kahteen ja puoleen. *
    Lienee baareja ollu..

    Vois kyllä piruuttaan vaihtaa nuo nesteet



    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  26. #116
    Notta sillai.. Tulpat tuli osteltua ja vaihtaahan ne tietty sitten pitäsi. Riittääkö tankin pois otto vai joutuuko purkamaan enemmänkin?
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  27. #117
    Lainaa (Suzu-ukko @ Touko. 02 2010,11:31) kirjoitti
    Notta sillai.. Tulpat tuli osteltua ja vaihtaahan ne tietty sitten pitäsi. Riittääkö tankin pois otto vai joutuuko purkamaan enemmänkin?
    Ehkä yhden tukiraudan koneen päältä ja sit irrotat sen öljynlauhduttimen yläpultit, kallistat jäähyn eteen ja vedät sen kumisuojuksen pois koneen päältä.
    Jotenkin noin, melko ahtaat tilat tankin alla, siel on viisi irrotettavaa letkua ja pa-mittarin johto. Samalla voitki katsoa, ettei ne kaasarin "ylivuotoletkut" purista bensaletkuja, mulla oli liian kireelle vedetty ilmanputsarin yli. Ne menee siinä kaasaripaketissa peräkkäin, huomaat kyllä. Vedin ite nippusiteillä öljyputkiin päin niitä.
    GSX-R1100 -96
    GSX 750 F -93
    Yamaha XJ-900 -84
    Honda CB-500 K3 -79
    Suzuki Pv 50 -82

    Vain Suomessa kateus voi voittaa kiiman.
  28. #118
    Lainaa (Malmis @ Touko. 02 2010,11:56) kirjoitti
    Lainaa (Suzu-ukko @ Touko. 02 2010,11:31) kirjoitti
    Notta sillai.. Tulpat tuli osteltua ja vaihtaahan ne tietty sitten pitäsi. Riittääkö tankin pois otto vai joutuuko purkamaan enemmänkin?
    Ehkä yhden tukiraudan koneen päältä ja sit irrotat sen öljynlauhduttimen yläpultit, kallistat jäähyn eteen ja vedät sen kumisuojuksen pois koneen päältä.
    Jotenkin noin, melko ahtaat tilat tankin alla, siel on viisi irrotettavaa letkua ja pa-mittarin johto. Samalla voitki katsoa, ettei ne kaasarin "ylivuotoletkut" purista bensaletkuja, mulla oli liian kireelle vedetty ilmanputsarin yli. Ne menee siinä kaasaripaketissa peräkkäin, huomaat kyllä. Vedin ite nippusiteillä öljyputkiin päin niitä.
    Taitaa siirtyä tulppien vaihto talvelle.. Joutuu purkaan näköjään sen verran että samalla tehä sitten vähän isompaa huoltoa.

    Pleksiä maalailin huvikseni ja toistaiseksi saa jäädä tollaiseksi
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  29. #119
    Ei mun tarvi kyl tulppien vaihtoon muuta kuin hieman löysätä katteita yläosasta ja ottaa tankki pois (ja irrottaa tietty tankin bensaletkut). Sitten vaan tulpanjohdot irti ja pujottaa pitkän tulppa-avaimen monttuun. Ei paha, onnistuu heittämällä parkkiksella.

    Ja kun Suzu-ukko olet kyselly maalauksesta, spoileripleksistä ja vilkuista, niin tässä mun pyörä. Maalattu joitain vuosia sitten uudelleen, Gixxerin eri vuosimalleista löytyvää sinistä raitaa valkoiseen pyörään, varustettu sinisellä MRA:n spoileripleksillä ja vilkkupeileillä.
  30.  
  31. #120
    Lainaa (nocturnal @ Touko. 03 2010,09:40) kirjoitti
    Ei mun tarvi kyl tulppien vaihtoon muuta kuin hieman löysätä katteita yläosasta ja ottaa tankki pois (ja irrottaa tietty tankin bensaletkut). Sitten vaan tulpanjohdot irti ja pujottaa pitkän tulppa-avaimen monttuun. Ei paha, onnistuu heittämällä parkkiksella.

    Ja kun Suzu-ukko olet kyselly maalauksesta, spoileripleksistä ja vilkuista, niin tässä mun pyörä. Maalattu joitain vuosia sitten uudelleen, Gixxerin eri vuosimalleista löytyvää sinistä raitaa valkoiseen pyörään, varustettu sinisellä MRA:n spoileripleksillä ja vilkkupeileillä.
    Tollasen spoileripleksin vois oikeestaan hommata kun ei tuo ainakaan pahannäkönen ole.

    Oiskohan olemassa ketään joka viittis photoshopata gsx:n oranssiksi ? Netistä koittelin ettiä kuvaa vaan eipä silmään osunu...
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
Sivu: 4 / 32:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2345614 ... ViimeinenViimeinen