Sivu: 3 / 32:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234513 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 960:sta
  1. #61
    Noh kun kerran asiaan päästiin niin mitäs renkaita teillä on takana? 150/70-17 on ittelläni vaan leväämpää tekis mieli jä näyttäs että mahtuskin vaan mitä se tekee ajolle ja kuin levee tonne mahtuu ja vielä että passais samalle vanteelle? Toki pitää ensin kuluttaa toi uus veks vaan seuraavaa sitten jos uusiksi miettis.
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  2. #62
    ei siihen vanteelle taida mennä ku 160 levee.
    meidän mopossa on sekä edessä että takana Bridgestonen BT 45.
    takana 150/70 ja edessä olikin tuo 110/80, eikä 110/70 niinkuin aikaisemmin sanoin



    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  3. #63
    Mun mielestä vanhaksi rassiksi tuo GSXF ei oo rumilus mutta parannuksia olen hillitysti tehnyt ja se perä putkineen niin möhkö että huhhu ja luikku rengas välissä että se ois kiva ollu muutta leveemmäksi mutta jos ei voi niin voi voi... my bad ja onneksi kattelen eteenpäin ajaessani
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  4. #64
    Jopa osas etupää muuttua mukavammaksi kun 40cl lisää öljyä lurautin
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  5. #65
    Lainaa (Suzu-ukko @ Huhti. 20 2010,19:23) kirjoitti
    150/70-17 on ittelläni vaan leväämpää tekis mieli jä näyttäs että mahtuskin vaan mitä se tekee ajolle ja kuin levee tonne mahtuu ja vielä että passais samalle vanteelle?
    Vaihtamatta vannetta sinne ei taida saada niin merkittävästi leveämpää, että sillä nakkikioskipisteitä tulisi lisää.

    Profiilit yms vaikuttaa asiaan tietysti myös, mutta periaatteessa läskimpi takarengas tekee pyörästä kankeamman kääntää.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  6. #66
    Lainaa (pecha @ Huhti. 21 2010,09:43) kirjoitti
    Lainaa (Suzu-ukko @ Huhti. 20 2010,19:23) kirjoitti
    150/70-17 on ittelläni vaan leväämpää tekis mieli jä näyttäs että mahtuskin vaan mitä se tekee ajolle ja kuin levee tonne mahtuu ja vielä että passais samalle vanteelle?
    Vaihtamatta vannetta sinne ei taida saada niin merkittävästi leveämpää, että sillä nakkikioskipisteitä tulisi lisää.

    Profiilit yms vaikuttaa asiaan tietysti myös, mutta periaatteessa läskimpi takarengas tekee pyörästä kankeamman kääntää.
    Jees pysyn orggis koossa.
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  7. #67
    Minulla on 160-60-17 takana kun halavalla sain. Yhtään leveämpi ei mahdu, vaikka vaihtaisi vanteenkin. Siinä tulee se takajarrusatulan paikallaan pitävä tanko yms. roinaa tielle, eikä se swingikään mikään kamalan leveä ole.

    Ei se siitä ainakaan parantunut, sitä paitsi renkaan pinnan muoto kärsii kun se laitetaan liian kapealle vanteelle. Se on keskeltä litteämpi kuin normaalikokoinen 150-70-17. Ei se normaalia katu/mutkapätkä/moottoritieajamista ole haitannut, mutta mitään parannustakaan ei ole havaittu. Veikkaan, että radalla kunnon kallistuksissa se olisi huonompi kuin vakiokokoinen. Vakiokumi siis vaan taakse.

    Joo ja liian vähän laitoit öljyä keulaan, mutta jos edelleen tuntuu lötköltä niin uudet jouset voi auttaa, maksaa muistaakseni noin 30 €/kpl.



    "Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"

    - Ismo Alanko

    K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
  8. #68
    Lainaa (Geeäsäxähvä @ Huhti. 21 2010,11:55) kirjoitti
    Minulla on 160-60-17 takana kun halavalla sain. Yhtään leveämpi ei mahdu, vaikka vaihtaisi vanteenkin. Siinä tulee se takajarrusatulan paikallaan pitävä tanko yms. roinaa tielle, eikä se swingikään mikään kamalan leveä ole.

    Ei se siitä ainakaan parantunut, sitä paitsi renkaan pinnan muoto kärsii kun se laitetaan liian kapealle vanteelle. Se on keskeltä litteämpi kuin normaalikokoinen 150-70-17. Ei se normaalia katu/mutkapätkä/moottoritieajamista ole haitannut, mutta mitään parannustakaan ei ole havaittu. Veikkaan, että radalla kunnon kallistuksissa se olisi huonompi kuin vakiokokoinen. Vakiokumi siis vaan taakse.

    Joo ja liian vähän laitoit öljyä keulaan, mutta jos edelleen tuntuu lötköltä niin uudet jouset voi auttaa, maksaa muistaakseni noin 30 €/kpl.
    Kyllä tuo öljyn lisäys pelkästään riitti korjaustoimeksi ainakin tältä erää.
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  9. #69
    Tuli ihan jees kun maskiverkkoa kiinnittelin niitten vilkunreikien kohdalle katteen takapuolelle ja siihen verkkoon led vilkut kiinni.

    Nyt olis sitten vilkut vaihdettu eteen ja taakse



    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  10. #70
    Lainaa (Salmon @ Huhti. 20 2010,19:05) kirjoitti
    kyllä se on se 491cc ja tyyppiä SAE 10

    ja tuon otsikon saa muutettua ku pyytää nätisti moderaattorilta
    Koittelin nätisti pyytää katotaan vaihtuuko
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  11. #71
    No hupsis keikkaa otsikko vaihtui

    Nyt sitten paljon juttua kyseisestä vempeleestä tän osikon alle kiitos.
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  12. #72
    malli historiikkia voi lueskella täältä
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  13. #73
    Jees mukava linkki hetken jo siihen uppouiduin. Sitten ois uus visanen asia! Pleksi pitäs vaihtaa MRA varmaan tulee mutta touring vai spoiler ? mikäs ois paras normi ajoon ?
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  14. #74
    kokemusta on vaan vakio vs. spoileri.
    spoileri ehdottomasti parempi, ohjaa imavirtaa enemmän kypärän yli. riippuu tietysti kuskin pituudesta.

    tuolta se näyttää etuoikealta

    ja tältä sivusta katsottuna

    e: tuosta kun klikkailee seuraaviin kuviin, niin näkee mikä muutos oli vekottimen tehoissa pienen säätötyön jälkeen
    lähtötilanteessa 93.2 hp takapyörältä. sitten pientä säätöä ja hups 104hp

    nykyisinhän tuo on rouvan käytössä, mutta tulee sillä itsekki välillä ajeltua.



    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  15. #75
    MUlla on MRA Touring, ostin sen kun ajattelin, että ajomelu vähenisi. Melu ei ainakaan vähentynyt, mutta ajoviima noin muuten väheni kyllä todella paljon. Paljoahan tuossa mopossa ei tuule muutenkaan, mutta MRA:n tourinki vähensi sitä entisestään.
    "Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"

    - Ismo Alanko

    K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
  16. #76
    Jostain lueskelin aikoinani, kun itse harkitsin korkeampaa pleksiä, että aiheuttaa pyöräteitä pään seudulle, jolloin ajamisesta tulee erittäin epämukavaa. Onko ollut sellaista havaittavissa kummallakaan noista plekseistä?
    Neljässä pyörässä ja neljässä tahdissa on molemmissa kaksi liikaa!

    Sussu 750F -89
  17. #77
    Minä en ole huomannut mitään pyöräteitä, muuten kuin tien sivussa Ei vaan, kyllä tuulenpaine väheni touring-pleksillä, eikä mitään pyörteitäkään tullut. Kypärämelu pysyi ihan entisellään. Kaikki tuo riippuu toki myös kuskin pituudesta.

    Muoks:onpas saatu paljon aikaa keskustelua vanhasta ratsusta, pitäisikö perustaa oma foorumi tälle



    "Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"

    - Ismo Alanko

    K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
  18. #78
    Lainaa (Geeäsäxähvä @ Huhti. 22 2010,10:38) kirjoitti
    Minä en ole huomannut mitään pyöräteitä, muuten kuin tien sivussa Ei vaan, kyllä tuulenpaine väheni touring-pleksillä, eikä mitään pyörteitäkään tullut. Kypärämelu pysyi ihan entisellään. Kaikki tuo riippuu toki myös kuskin pituudesta.

    Muoks:onpas saatu paljon aikaa keskustelua vanhasta ratsusta, pitäisikö perustaa oma foorumi tälle
    Hehhe joo oma foorumi. Sen kun teet nii tässä ilmottautuu jo eka jäsenkin
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  19. #79
    Lainaa (Geeäsäxähvä @ Huhti. 22 2010,10:38) kirjoitti
    Minä en ole huomannut mitään pyöräteitä, muuten kuin tien sivussa Ei vaan, kyllä tuulenpaine väheni touring-pleksillä, eikä mitään pyörteitäkään tullut. Kypärämelu pysyi ihan entisellään. Kaikki tuo riippuu toki myös kuskin pituudesta.

    Muoks:onpas saatu paljon aikaa keskustelua vanhasta ratsusta, pitäisikö perustaa oma foorumi tälle
    Jep. Silloin jäi se pleksi ostamatta ja nyttemmin asensin öljylämpömittarin pyörään, jonka kiinnitin pleksiin. Että jos ostain uudet pleksin, niin pitäisi heti reijät porata uuteen pleksiin ja jäisi läpinäkyvän pleksin takaa näkyviin mittarin sisuskalut. Omasta kun on tuo pleksi joskus mustaksi maalattu.
    Neljässä pyörässä ja neljässä tahdissa on molemmissa kaksi liikaa!

    Sussu 750F -89
  20. #80
    Lainaa (Samzon @ Huhti. 22 2010,09:28) kirjoitti
    Jostain lueskelin aikoinani, kun itse harkitsin korkeampaa pleksiä, että aiheuttaa pyöräteitä pään seudulle, jolloin ajamisesta tulee erittäin epämukavaa.
    M&P:stä tilattu powerbronzen flip-up ainakin saa kypärän tuntumaan sopivassa asennossa lähinnä villiintyneeltä betonivibralta * Yleismelukin kasvoi vakiokokoiseen verrattuna. Huomattavasti vähemmän itikanraatoja tosin löytyy ajotakin yläosista.

    Jos en olisi niin saakelin laiskalla ja saamattomalla päällä (jo ties kuin monetta vuotta...), tekisin siihen pleksinpalasta teeseitse-laminarlipin.
    Autotallimotoristi
  21. #81
    Joskus voi pidemmän pleksin kanssa käydä niin, että kuskilla on kivaa ja kyytiläisellä ei. Pyörteily saattaa siirtyä sinne kuskin taakse.
    Itse muuten tykkään ajella kaksipäällä enemmän kuin yksin. Jotenkin tuo pyörä taittuu paremmin mutkiin ja tukevampi ajaa. Voisikohan jousituksen säädöissä olla jotain hieromista? *
    GSX-R1100 -96
    GSX 750 F -93
    Yamaha XJ-900 -84
    Honda CB-500 K3 -79
    Suzuki Pv 50 -82

    Vain Suomessa kateus voi voittaa kiiman.
  22. #82
    Täytyy tosiaan pohtia tuota pleksi asiaa. Värikin vielä hakusessa kun olis vähän ajatuksissa laitaa uusiin maaleihin kökö höskä ensi talvena.
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  23. #83
    Otettas vastaan mielipiteitä siintä että mikä väritys sopis kun tarkotuksena olis maalata katteet ja tankki. Toi on nyt se valkonen pääväriltään oleva missä niitä punasia ja harmaita tehosteita vaan yks väriseksi mieli tekisi se laitella.
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  24. #84
    Juu siis tosta pitäs saada väriä vähän muutettua.
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  25. #85
    noi väri hommat on ihan makuasioita. laita sellainen joka itseäsi miellyttää
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  26. #86
    Lainaa (Salmon @ Huhti. 23 2010,08:14) kirjoitti
    noi väri hommat on ihan makuasioita. laita sellainen joka itseäsi miellyttää
    Niinhän ne on mutta välttämättä kaikki värit ei vaan kertakaikkiaan toimi vaikka kuin itte väristä tykkäisi jossain tosessa fillarissa. Veikkaan että toi kawan oranssi ei sopisi vaikka väri onkin tosi pop. Musta kait tuosta tulee vaan sepä saattaa sitten olla turhan tylsä...
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  27. #87
    Lainaa (Malmis @ Huhti. 22 2010,17:24) kirjoitti
    Joskus voi pidemmän pleksin kanssa käydä niin, että kuskilla on kivaa ja kyytiläisellä ei. Pyörteily saattaa siirtyä sinne kuskin taakse.
    Itse muuten tykkään ajella kaksipäällä enemmän kuin yksin. Jotenkin tuo pyörä taittuu paremmin mutkiin ja tukevampi ajaa. Voisikohan jousituksen säädöissä olla jotain hieromista? *
    Voi olla. Takavieteri liian kireällä tjsp. Tai sitten sulla on ohjauslaakeri jumissa. Kakspäällä keula kevenee sen verran, että mopo ohjautuu paremmin. Mulla oli ihan sama juttu, mopo oli parempi ajaa kaksin kuin yksin, kun vaihdoin ohjauslaakerin niin tilanne parani myös yksin ajettaessa.
    "Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"

    - Ismo Alanko

    K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
  28. #88
    Noista MRA plekseistä sen verran että istuuhan ne ok?
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  29. #89
    Lainaa (Suzu-ukko @ Huhti. 23 2010,09:42) kirjoitti
    Noista MRA plekseistä sen verran että istuuhan ne ok?
    ainakin spoileri sopi oikein hyvin
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  30.  
  31. #90
    Joo, ainakin MRA:n pleksit istuu ihan niin kuin ne olis tuohon mopoon tehty. Ja niinhän ne onkin

    Puhutaanko me samasta pleksistä eri nimillä, minä puhun touring-pleksistä ja Salmon spoileripleksistä? Ainakin ne näyttää aika samanlaisilta, tuollainen eteenpäin kallistettu "spoileri" on siinä minunkin savunvärisessä lipareessa, joka touring-pleksinä myytiin.

    Älä muuten vedä sitten niitä pleksin ruuveja kovin tiukalle, se halkeaa aika helposti.
    "Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"

    - Ismo Alanko

    K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
Sivu: 3 / 32:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234513 ... ViimeinenViimeinen