Sivu: 2 / 30:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123412 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 887:sta
  1. #31
    Hojo. Onko 90-luvun Äffissä putkirunko vai alurunko. On niin hyvin katetta ettei kuvista oikein erota...Siis esim. tuollaisessa 98-> "facelift"-mallissa.



    Team Täystuho
  2. #32
    Lainaa (Juhana N @ Huhti. 16 2010,18:04) kirjoitti
    Hojo. Onko 90-luvun Äffissä putkirunko vai alurunko. On niin hyvin katetta ettei kuvista oikein erota...Siis esim. tuollaisessa 98-> "facelift"-mallissa.
    Pari vuotta vanhemmissa on ainakin teräsrunko. Ns. putkirunkomallia, vaikkakin se runkorautojen profiili on suorakaiteen muotoinen ja värikin on vähän hämäävä.
    Itselläni on pieniä ruostepilkkuja joissakin hitsisaumoissa, eli ei ole alumiinia.
    Murjaanien kuningas!
  3. #33
    Terästä oli koko tämä ekan mallisarjan ajan, eli 89-97 malleissa, en tiedä miten uudemmassa, siis 1998-> malleissa. Eiköhän sekin ole terästä, alumiinirunko on yleensä vähän enemmän haitekkivehkeissä
    "Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"

    - Ismo Alanko

    K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
  4. #34
    No niin nyt ollaan siinä tilanteessa että suzu on pukeillaan ja etutoltpat irti ja tyhjennetty öljyistä. Sitten alkaakin se ongelma. Paineilmalla stefat vaan nauraa että yritä poika yritä. Nippasin sitten ylhäältä toisesta korkin veks jousen jne ja kattelin että loput hilut tulis sitten ulos jos avais alta sen kuusiokolon. Ok tuossa ollaan jumissa. Jos tuon kuusiokolon meen ja avaan ja nyppäsen kaikki kamat sisältä ulos niin mites on tuleeko sieltä joku nätti paketti minkä saa tosta noin vaan takasin vai jumalaton pussillinen irtokamaa mikä on sitten ammattilaisen tai kokeneemman homma kasata takas?

    Niin lisätääs vielä se että lähteekö se ees aukikaan tosta noin vaan vai tarvitaanko siihenkin joku erikoistyökalu millä pidetään sisukaluja paikoillaan?



    This is my KTM. There are many like it, but this one is mine.
    Enduro rescue team
  5. #35
    Minulla olisi tarjolla korjaamoille tarkoitettu ohjekirja tuohon.
    Oikeastaan vasta autokeitailla ja kokoontumisajoissa tajuaa, miten ruma kansa olemme...
  6. #36
    Lainaa (oili @ Huhti. 17 2010,17:53) kirjoitti
    Minulla olisi tarjolla korjaamoille tarkoitettu ohjekirja tuohon.
    Kerro ihmeessä mitä siinä lukee noitte tolppien kohalta.
    This is my KTM. There are many like it, but this one is mine.
    Enduro rescue team
  7. #37
    Paketissa ne tulee ulos, kun avaat sen pohjassa olevan kiinnityksen.
    Sen avaaminen yleensä vaatii pulttipyssyn, tai ainakin sen, että yläpään tulppa on kiinni (jousi pitää sisukalut pyörimättöminä).
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600

    How far can you travel when you're six feet underground?
  8. #38
    Lainaa (ts18056 @ Huhti. 17 2010,18:14) kirjoitti
    Paketissa ne tulee ulos, kun avaat sen pohjassa olevan kiinnityksen.
    Sen avaaminen yleensä vaatii pulttipyssyn, tai ainakin sen, että yläpään tulppa on kiinni (jousi pitää sisukalut pyörimättöminä).
    Hienoa! Pyssy löytyy. Eli korkki takas ja kuusio alhaalta auki ja paketti nousee yhtenä ylös. Mites takas laitto? Tossa se 3 asentoinen säätö niiku tiiä ja jos kaikki hilut käytän irti niin kuin saan sen vastaamaan toisen puplen putkea?
    This is my KTM. There are many like it, but this one is mine.
    Enduro rescue team
  9. #39
    Selvennykseksi sen verran vaan sanon että autoja ropannu koko ikäsä vaa nää mopot uusi tuttavuus ja kysymyksiä pitää tehdä etti tapahdu niitä " laitoin momenttiin vaan kansi halki?"
    This is my KTM. There are many like it, but this one is mine.
    Enduro rescue team
  10. #40
    Lainaa (Suzu-ukko @ Huhti. 17 2010,18:20) kirjoitti
    Lainaa (ts18056 @ Huhti. 17 2010,18:14) kirjoitti
    Paketissa ne tulee ulos, kun avaat sen pohjassa olevan kiinnityksen.
    Sen avaaminen yleensä vaatii pulttipyssyn, tai ainakin sen, että yläpään tulppa on kiinni (jousi pitää sisukalut pyörimättöminä).
    Hienoa! Pyssy löytyy. Eli korkki takas ja kuusio alhaalta auki ja paketti nousee yhtenä ylös. Mites takas laitto? Tossa se 3 asentoinen säätö niiku tiiä ja jos kaikki hilut käytän irti niin kuin saan sen vastaamaan toisen puplen putkea?
    Tuossa keulassa on alle 10 liikkuvaa osaa, eli ei mikään amerikankeksintö. Kunhan katot, että kaikki tulee oikein päin paikalleen, niin jopa se keulan säätö toimii

    Ei vaan, siinä iskarin alapäässä on hahlot siten, että sitä ei voi asentaa väärin, ellei neuvostoliittoile kunnolla. Silloin kyllä menee jo paikkoja rikki ja keula ei toimi oikein. Kun sen purkaa niin siten näkee, miten se on kasattu.

    Sinänsä kannattaisin sitä, että purat koko keulan. Mutta varo sitä yhtä kovamuovista tiivistettä, sitä ei saa varaosana.

    Etupampppu purkautuu kun otat ensin öljyt pois, sitten sen kuusiokolopultin sieltä alhaalta pois, otat stefan lukkorenkaan pois, pamppu kiinni ruuvipenkkiin ja pari navakkaa repäisyä.

    Jos on jotain kysyttävää niin laita yv niin voi vaikka soitella.
    "Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"

    - Ismo Alanko

    K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
  11. #41
    Lainaa (Geeäsäxähvä @ Huhti. 17 2010,23:29) kirjoitti
    Ei vaan, siinä iskarin alapäässä on hahlot siten, että sitä ei voi asentaa väärin, ellei neuvostoliittoile kunnolla. Silloin kyllä menee jo paikkoja rikki ja keula ei toimi oikein. Kun sen purkaa niin siten näkee, miten se on kasattu.
    Kun siinä on se brittityyppi 2 takapompotin, niin keulasta saattaa löytyä kans oudompaa tavaraa. En löytänyt oman äffän keulan sisuskaluja vastaavaa kuvaa mistään Haystackin korjauskäsikirjasta enkä muistakaan (voi tietty olla akuutti sokeuskohtauskin). Merkkikorjaamon korjauskäsikirjoja ei ole näkyvillä.

    Siellä pohjassa saattaa olla mm. semmoinen venttiilin muodostava "ylimääräinen" holkki. Koska jouduin omatkin pumput nykäisemään auki, niin sain pöydälle palapelin ilman kokoamiskuvaa. Niputus vaati vähän päättelyä ja tuntui toimivan viime kesän ihan ok, että kait ne oikein meni.

    Stefa on muuten näpsä painella takaisin sopivan kokoisella uponalinpätkällä. En suosittele kuitenkaan lainattavaksi käytössä olevasta viemäriverkosta

    ed. Muotopuolihymiö...



    Autotallimotoristi
  12. #42
    Lainaa (Geeäsäxähvä @ Huhti. 17 2010,23:29) kirjoitti
    Lainaa (Suzu-ukko @ Huhti. 17 2010,18:20) kirjoitti
    Lainaa (ts18056 @ Huhti. 17 2010,18:14) kirjoitti
    Paketissa ne tulee ulos, kun avaat sen pohjassa olevan kiinnityksen.
    Sen avaaminen yleensä vaatii pulttipyssyn, tai ainakin sen, että yläpään tulppa on kiinni (jousi pitää sisukalut pyörimättöminä).
    Hienoa! Pyssy löytyy. Eli korkki takas ja kuusio alhaalta auki ja paketti nousee yhtenä ylös. Mites takas laitto? Tossa se 3 asentoinen säätö niiku tiiä ja jos kaikki hilut käytän irti niin kuin saan sen vastaamaan toisen puplen putkea?
    Tuossa keulassa on alle 10 liikkuvaa osaa, eli ei mikään amerikankeksintö. Kunhan katot, että kaikki tulee oikein päin paikalleen, niin jopa se keulan säätö toimii

    Ei vaan, siinä iskarin alapäässä on hahlot siten, että sitä ei voi asentaa väärin, ellei neuvostoliittoile kunnolla. Silloin kyllä menee jo paikkoja rikki ja keula ei toimi oikein. Kun sen purkaa niin siten näkee, miten se on kasattu.

    Sinänsä kannattaisin sitä, että purat koko keulan. Mutta varo sitä yhtä kovamuovista tiivistettä, sitä ei saa varaosana.

    Etupampppu purkautuu kun otat ensin öljyt pois, sitten sen kuusiokolopultin sieltä alhaalta pois, otat stefan lukkorenkaan pois, pamppu kiinni ruuvipenkkiin ja pari navakkaa repäisyä.

    Jos on jotain kysyttävää niin laita yv niin voi vaikka soitella.
    Lähen tossa kahen aikoihin hallille ihmettelemään sitä tolppaa ja katotaan kui käy.
    This is my KTM. There are many like it, but this one is mine.
    Enduro rescue team
  13. #43
    Lainaa (Uusiouupunut @ Huhti. 18 2010,08:23) kirjoitti
    Lainaa (Geeäsäxähvä @ Huhti. 17 2010,23:29) kirjoitti
    Ei vaan, siinä iskarin alapäässä on hahlot siten, että sitä ei voi asentaa väärin, ellei neuvostoliittoile kunnolla. Silloin kyllä menee jo paikkoja rikki ja keula ei toimi oikein. Kun sen purkaa niin siten näkee, miten se on kasattu.
    Kun siinä on se brittityyppi 2 takapompotin, niin keulasta saattaa löytyä kans oudompaa tavaraa. En löytänyt oman äffän keulan sisuskaluja vastaavaa kuvaa mistään Haystackin korjauskäsikirjasta enkä muistakaan (voi tietty olla akuutti sokeuskohtauskin). Merkkikorjaamon korjauskäsikirjoja ei ole näkyvillä.

    Siellä pohjassa saattaa olla mm. semmoinen venttiilin muodostava "ylimääräinen" holkki. Koska jouduin omatkin pumput nykäisemään auki, niin sain pöydälle palapelin ilman kokoamiskuvaa. Niputus vaati vähän päättelyä ja tuntui toimivan viime kesän ihan ok, että kait ne oikein meni.

    Stefa on muuten näpsä painella takaisin sopivan kokoisella uponalinpätkällä. En suosittele kuitenkaan lainattavaksi käytössä olevasta viemäriverkosta *

    ed. Muotopuolihymiö...
    No kävipä sitten siinäkin tuuri että uponoria löytyy ja reippaat kasat Sattuu oleen tuo mopo putkarin tallissa palasina
    This is my KTM. There are many like it, but this one is mine.
    Enduro rescue team
  14. #44
    Jösses että on helppoa tuo stefojen vaihto
    This is my KTM. There are many like it, but this one is mine.
    Enduro rescue team
  15. #45
    Mopo olis nyt sitten etuvilkkua vajaa valmis. Vastaanotetaan hyviä jippoja millä ne vilkun holet saa peitettyä. Emäntä jo kerkiskin ehdottaan jeesus teippiä



    This is my KTM. There are many like it, but this one is mine.
    Enduro rescue team
  16. #46

    ++
    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

  17. #47
    Tuliskohan pöljän näkönen jos tekis niin että hommais pätkän mustaa tiheetä maskiverkkoa ja laittas takapuolelle kiinni ja kohottasi sen ympyrän mukasesti samalle tasalle muun katteen kanssa ja siihen töräyttäs vilkun sitte kiini
    This is my KTM. There are many like it, but this one is mine.
    Enduro rescue team
  18. #48
    Kyllä tuokin voisi toimia

    Toinen ja siistimpi ratkaisu olisi varmaankin jos haluat hifistellä, niin laita lasikuitumattoa katteen sisäpuolelle, kannattaa käyttää semmosta 105 g/m2 painavaa mattoa. Tavallinen lasikuitumatto on liian työläs muotoilla, näin opin viisaammilta kun itse hifistelin katteita

    Näkyvälle puolelle sit vaan (muovi)kittiä niin helppo hioa muotoonsa. Toinen asia on kylläkin saako pienellä vaivalla samanväriseksi katteen kanssa???
    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

  19. #49
    Motorg ry:n hallituksen jäsen, jäsenasiavastaava, SMOTO yhteyshenkilö Salmon:n avatar
    Liittyi Mar 2005
    Algebra
    MotOrg ry jäsen
    itse en kyllä nähnyt noita etuvilkun reikiä ongelmallisina.
    alunperin siinä on sellaiset kumit, mutta ne sai lähteä kun minivilkut tuli tilalle.

    on niissä äffän katteissa niitä aukkoja ja reikiä muutenkin
    no maku asia, sano koira kun......
    Motorg ry:n jäsenasioihin liittyvät kysymykset sähköpostilla osoitteeseen jasenasiat(ät)moottoripyora.org tai salmon(ät)moottoripyora.org
    Kiitos




    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    GSX750F -89
  20. #50
    Ihan maku asiahan tää on

    Itselläni on edessä ihan -90 luvun vilkut, kylläkin lyhyemmällä varrella

    Kurkkasin muuten Salmon moposi kuvaa ja ei hullummalta näytä noi minivilkut edessä

    Pitäiskö itsekkin alkaa hifistelemään Takana on jo minivilkut edessä vielä nuo katuvalot
    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

  21. #51
    Tervehdys ähväläiset.

    Mulla oli -89 750f. nyt talllissa olisi ylimääräinen huoltokirja, tarttisko joku?
    jos tällä saitilla joku omistaa vihreen 750f:n missä poski pahkassa naarmuja ni siitä tiedän jonkin verran ku oli aikamonta vuotta mulla.
    Tunturi Super Sport -77, Yama DT -76 (ruma)...monta vuotta välissä...Suzuki gsx750f -89, Honda CBR 1100 XX Super Bluebird -04
    Iron Butt ss1000
  22. #52
    Motorg ry:n hallituksen jäsen, jäsenasiavastaava, SMOTO yhteyshenkilö Salmon:n avatar
    Liittyi Mar 2005
    Algebra
    MotOrg ry jäsen
    sopisikohan Suzu-ukolle että tämä aiheen otsikko muutettaisiin muotoon Suzuki GSX 750F 1989-1996 saataisi "vanha koppaista" koskevat keskustelut samaan läjään
    Motorg ry:n jäsenasioihin liittyvät kysymykset sähköpostilla osoitteeseen jasenasiat(ät)moottoripyora.org tai salmon(ät)moottoripyora.org
    Kiitos




    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    GSX750F -89
  23. #53
    Lainaa (Salmon @ Huhti. 19 2010,21:29) kirjoitti
    sopisikohan Suzu-ukolle että tämä aiheen otsikko muutettaisiin muotoon Suzuki GSX 750F 1989-1996 saataisi "vanha koppaista" koskevat keskustelut samaan läjään
    Juu tottakai se käy.
    This is my KTM. There are many like it, but this one is mine.
    Enduro rescue team
  24. #54
    Minkäs kokoset eturenkaat teillä on ? Otteessa lukee mulla 110/80-17 ja alla näyttäs olevan 120/70-17. Kumpi sitten ois se parempi olla vai onko edes suurta eroa?
    This is my KTM. There are many like it, but this one is mine.
    Enduro rescue team
  25. #55
    Lainaa (Suzu-ukko @ Huhti. 19 2010,21:32) kirjoitti
    Lainaa (Salmon @ Huhti. 19 2010,21:29) kirjoitti
    sopisikohan Suzu-ukolle että tämä aiheen otsikko muutettaisiin muotoon Suzuki GSX 750F 1989-1996 saataisi "vanha koppaista" koskevat keskustelut samaan läjään
    Juu tottakai se käy.
    ÖÖ pitäskö mun vaihtaa toi otsikko jotenki vai?
    This is my KTM. There are many like it, but this one is mine.
    Enduro rescue team
  26. #56
    Yksin puheluksi menee vaa sitä sattuu. No kuiteski ... tyhjensin ne etutolpat ja molemmistä tuli 450ml öljyä ulos ja laittelin saman määrän takas mutta musta se keula o lötkö. Mikä se oikee määrä on mitä noissa pitäs olla? Onko se se 491 mikä haynesillä lukee?
    This is my KTM. There are many like it, but this one is mine.
    Enduro rescue team
  27. #57
    Motorg ry:n hallituksen jäsen, jäsenasiavastaava, SMOTO yhteyshenkilö Salmon:n avatar
    Liittyi Mar 2005
    Algebra
    MotOrg ry jäsen
    kyllä se on se 491cc ja tyyppiä SAE 10

    ja tuon otsikon saa muutettua ku pyytää nätisti moderaattorilta
    Motorg ry:n jäsenasioihin liittyvät kysymykset sähköpostilla osoitteeseen jasenasiat(ät)moottoripyora.org tai salmon(ät)moottoripyora.org
    Kiitos




    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    GSX750F -89
  28. #58
    Motorg ry:n hallituksen jäsen, jäsenasiavastaava, SMOTO yhteyshenkilö Salmon:n avatar
    Liittyi Mar 2005
    Algebra
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Suzu-ukko @ Huhti. 20 2010,17:44) kirjoitti
    Minkäs kokoset eturenkaat teillä on ? Otteessa lukee mulla 110/80-17 ja alla näyttäs olevan 120/70-17. Kumpi sitten ois se parempi olla vai onko edes suurta eroa?
    molempia on kokeiltu, enkä kyllä ole suuria eroja huomannu

    itse asiassa nyt on alla 110/70



    Motorg ry:n jäsenasioihin liittyvät kysymykset sähköpostilla osoitteeseen jasenasiat(ät)moottoripyora.org tai salmon(ät)moottoripyora.org
    Kiitos




    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    GSX750F -89
  29. #59
    Lainaa (Salmon @ Huhti. 20 2010,19:05) kirjoitti
    kyllä se on se 491cc ja tyyppiä SAE 10

    ja tuon otsikon saa muutettua ku pyytää nätisti moderaattorilta
    Eipä tuo sitten sen enempiä ihmetytä tuo keulan lötköys elikkäs huomenna ölppää lisää. Liuqid Moly Street vai kuinsenytkirjoitetaan 10W laittelin sen 450cl.



    This is my KTM. There are many like it, but this one is mine.
    Enduro rescue team
  30.  
  31. #60
    Lainaa (Salmon @ Huhti. 20 2010,19:08) kirjoitti
    Lainaa (Suzu-ukko @ Huhti. 20 2010,17:44) kirjoitti
    Minkäs kokoset eturenkaat teillä on ? Otteessa lukee mulla 110/80-17 ja alla näyttäs olevan 120/70-17. Kumpi sitten ois se parempi olla vai onko edes suurta eroa?
    molempia on kokeiltu, enkä kyllä ole suuria eroja huomannu

    itse asiassa nyt on alla 110/70
    Pitää sitten vissi tilailla se Pirelli Angel 120/70 - 17 eteen kun takana on kanssa uus Pirellin Enkeli.



    This is my KTM. There are many like it, but this one is mine.
    Enduro rescue team
Sivu: 2 / 30:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123412 ... ViimeinenViimeinen