Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Tou 1


    Huomenna olisi tarkoitus kierrella keskusta paikkoja ja samalla nuita www,bmwsuperbikes,fi - kaannytystuotteita taalla "panna tarjolle", etta josko jollain olisi tekemisen puutetta niin ajoseuraa ?
  2. #2
    Sportbikes Huurre sportbikes,vaikka nää superia ovatkin.

    Liimaa pari eeffelin tornin kylkeen.
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  3. #3
    Lainaa (mchuurre @ Huhti. 24 2010,22:07) kirjoitti
    Huomenna olisi tarkoitus kierrella keskusta paikkoja...
    Pyhäaamuna siellä on varmaankin hyvä cruisailla. Kattelin siinä Concorde aukion puistikon töppäreen päällä liikennettä yhtenä arkipäivänä puolenpäivän maissa niin ihmeen sujuvaa se meininki oli silloinkin mutta on se melkoinen liikenneympyrä kuitenkin.
    Aion elää ikuisesti, toistaiseksi päätökseni on pitänyt.
  4. #4
    Missäs kurvailet ensiviikolla? Voipi olla että lähden itse ajelemaan Suomeen päin ensviikolla.
    ZX10R -08
    S1000RR -11

  5. #5
    Lainaa (qazwsx @ Huhti. 25 2010,08:33) kirjoitti
    Missäs kurvailet ensiviikolla? Voipi olla että lähden itse ajelemaan Suomeen päin ensviikolla.
    Qui 1


    No siinahan olisin sopivasti "reitilla", sie tuut kuiteskin Simplonpasson tai (Chqmonix) Martiniquen kautta kuiteskin, kun maisemia tykkaat samalla tsiikailla ? Elikkas tanaan Grenoblen seuduille huitelemaan ja sitten huomenna RT:ta huoltamaan Garmischiin kun ei se Dieterin (73) selka enaa taivu kunnolla (liikaa ajettu, You Know...)

    Sina jos tiukkaat sinkkia ja "oikaset" esim Albervillen kautta viimeistaan torstai aamuksi Garmischiin niin otetaan parit "vaphaat noppeuvet"

    Jos taas olet jo keskiviikkona GAP:issa niin yosija tarjotaan...

    Milla jutailet ? Malli + vari ?

    ps, taalla nyt +25°c varjossa ja ONNEKSI otin seka kevyet etta ns. "heavy duty- ajokamppeet mukaan....

    pss. juu Jarski sori mun Dalmatia, tietenkin se on Sportbikes vaikka kaikki net onkin samalla SUPERIA
  6.  
  7. #6
    Pyörä on -02 FJR kokovalkoinen. Lämmintä on täälläkin, homma vähän auki vielä koska pääsen lähtemään.
    ZX10R -08
    S1000RR -11