Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    Eikö kukaan osaa auttaa .... ?
    Näillä mennään mitä on saatu !
  2. #2
    Missä asiassa?
    Mulla oli ainakin calibran pumppu ja gixerin ruiskurungot, alkuperäisenä ei ollut pumppua ollenkaan..
    Tärkeintä ei ole se, miltä se näyttää, vaan se että se liikkuu.

    ...ja muistakaa, Drag racing on parasta pyörän päällä..
  3. #3
    kyllä siinä on alkuperäsenä pumppu,joka maksaa vallan perkeleesti,itellä pilteman pumppu
    Yamaha FJ 1200-88
    Yamaha TZR 125-88
    Honda CB 125-77
    Honda Monkey -76-88(useita)

    `juuri tästä asiasta en tiedä yhtään mitään`
    -jaakko parantainen
    www.pappatuuninki.fi
  4. #4
    Sitten sulla lienee 3CW malli, mulla pykälää vanhempi. Oli mulla joskus tuollainen 3CW versiokin mutta sitä ei tullut sen kummemmin ropailtua ja sen myymisestä on jo sen verran aikaa ettei muista surisiko se ennen starttia..



    Tärkeintä ei ole se, miltä se näyttää, vaan se että se liikkuu.

    ...ja muistakaa, Drag racing on parasta pyörän päällä..
  5.  
  6. #5
    Uudemmissa FJ1200 on siis sähköpumppu. Pumppu on kalvotyyppinen eli kun laittaa virran päälle se alkaa pumpata ja pitää kuulua naksuva ääni joka alkaa nopeasti harveta kun paine kasvaa. Ohausjärjestemä EI anna virtaa pumpulle kuin pari sekuntia jos pyörä ei käy. Tämä on helppo tarkistaa kun kaasarin on vähän tyhjemmät niin, että käyttää virran pois ja laittaa uudestaan virrat, niin pumppaa hetken aikaa uudestaan. Jos pumppu ei toimi niin vika on joko ohjauksessa tai sitten pumpussa. Toki on helppo tarkistaa saako pumppu sähkö, mutta tarkistus täytyy tehdä HETI kun on laittanut virrat, koska sähköä ei siis tule kuin hetken jos kone ei käy.
    FJR -17