Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
  1. #1
    Tertsi

    Ketjua ja rattaita ollaan vaihtamassa. Nyt kysynkin, onko kaikki ketjut niitattavaa mallia vai onko myös lukkoversioita olemassa? Fillari on VN800.
    Olet sitä mitä syöt?
  2. #2
    Myös lukkoversiota on olemassa.
    <p>Kawasaki zxr 750 h2 -90Kawasaki zzr 1100 c -91Suzuki gsx 1300 r hayabusa -03</p>Kawasaki zzr 1400 -08
  3. #3
    Okay, olenkin ymmärtänyt että tehokkaimassa pyörissä on aina niitattu versio, mutta tämä pyörähän ei ole välttämättä sitä ole
    Olet sitä mitä syöt?
  4. #4

    R.I.P.
    Liittyi Mar 2004
    Heinälampi
    Lainaa (Vih.Kawa @ Maalis. 26 2010,12:22) kirjoitti
    Okay, olenkin ymmärtänyt että tehokkaimassa pyörissä on aina niitattu versio, mutta tämä pyörähän ei ole välttämättä sitä ole *
    Uteliaana kysyn että miten se teho vaikuttaa tuohon ketjun yhdistämistapaan?
    Mitään en tunnusta!
    1000RR YCC #141
  5. #5
    Lainaa kirjoitti
    Myös lukkoversiota on olemassa.
    ...mutta sitä ei kannata laittaa.



  6. #6
    Ilmeisesti vaikuuttaa siihen että niitattu on luotettavampi?? Mutta onko se niin huono ettei kannata laittaa vai mikä...
    Olet sitä mitä syöt?
  7. #7
    Kyllähän niitattava on luotettavampi, varsinkin kun sen huolella niittaa.
    Itellä on tossa lukollinen ketju ihan vain sen takia kun aina varttimaili kiihdytyksiin laitan swingin jatkot ja toiset ketjut. Hyvin pysyy tuokin kun muistaa laittaa oikeen päin ja vielä silikoonilla liimaa sen kiinni varmuuden vuoksi.

    Mutta jos ei tarvi suorittaa tuollaista ketjunvaihto ruljanssia niin suosittelen kyllä niitattavaa lukkoa.

    E: Nuihin 530 ketjuihin ei oikeen jokapaikasta löydä edes nuita lukollisia liittimiä, saksan Ebayn kautta satuin löytään d.i.d:n ketjuihin nuo, suomessa ei tiedetty edes että moisia on tehty.



    Hidas ollakseen nopea.

    Suzuki GSX-R 1000 K6
  8. #8
    Kait sen näin on. Itse vain aattelin ihan sen kannalta että tuo puhdistaminen on huomattavasti helpompaa jos sen kedjun saa sieltä pois. Liian työläs homma irroittaa takanakki / eturatas sen puhdistuksen takia. Tuo silikoonilla liimaaminen oli minulle uutta. En ollut moista ennen kuullutkaan...
    Olet sitä mitä syöt?
  9. #9
    Lainaa (Vih.Kawa @ Maalis. 26 2010,13:24) kirjoitti
    Kait sen näin on. Itse vain aattelin ihan sen kannalta että tuo puhdistaminen on huomattavasti helpompaa jos sen kedjun saa sieltä pois. Liian työläs homma irroittaa takanakki / eturatas sen puhdistuksen takia. Tuo silikoonilla liimaaminen oli minulle uutta. En ollut moista ennen kuullutkaan...
    Varmaan pysyy ilman silikoonia mut se on sellaista varmuuden maksimointia, ei paljoa naurata jos ketjut irtoo 250 vauhdista vaikkapa rata ajossa. Ja ennen kaikkia ite saa mielenrauhan henkiselle puolelle kun liimaa sen kiinni *
    Hidas ollakseen nopea.

    Suzuki GSX-R 1000 K6
  10.  
  11. #10
    Ehdottomasti niitattu ketju .Jopa tonnisella ketjut kestää n. 25 tkm ihan paikallaan voideltuina koskaan puhdistamatta. Tosin muutama piikki sitten oli jo poikki keulan kevityksistä johtuen.R6 oli mittarissa 32 tkm kun ketju/rattaat oli siinä kunnossa että olis pitäny vaihtaa välittömästi (tehtaan rattaat ). voi tehdä isoa tuhoa jos ketjut katkee vauhdissa.
    10R-05