Katso äänestykset tulokset: Treffipalsta orggiin? -

Äänestäjät
717. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • 1. Olisi hyvä juttu

    494 68,90%
  • 2. Ei tarvita

    223 31,10%
Sivu: 3 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 253:sta
  1. #61
    Lainaa (Köpi @ Maalis. 24 2010,14:50) kirjoitti
    Nopea ratkaisumalli:

    Laittakaa tuonne Hakusessa osastolle muutkin (kuin se Minni?) treffihaku-ilmonne, jos haluatte vastaukset vain privoina, niin kertokaa se ilmossa.

    Tällöin minä lukitsen ilmon, ettei siihen kukaan pääse viisastelemaan, samalla nostaen sen "stickynä" osion etusivulle.

    Katsotaan miten toimii...mietitään mahd. jatkoa sitten.

    Ok? Toimeksi, kuka ehtii olla eka?
    Just, sinne vaan ilmoa: haetaan työkalusarjaa ja emäntää.

    Ehkä pitäisi olla erillinen osasto tai sitten ei ollenkaan.
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  2. #62
    Lainaa (jarska @ Maalis. 24 2010,15:28) kirjoitti
    ...tai sitten ei ollenkaan.
    It's up to you...
  3. #63
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Köpi @ Maalis. 24 2010,14:50) kirjoitti
    Laittakaa tuonne Hakusessa osastolle muutkin (kuin se Minni?) treffihaku-ilmonne, jos haluatte vastaukset vain privoina, niin kertokaa se ilmossa.
    Saaks hakea anonyymina?
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  4. #64
    Lainaa (Jassu @ Maalis. 24 2010,15:54) kirjoitti
    Lainaa (Köpi @ Maalis. 24 2010,14:50) kirjoitti
    Laittakaa tuonne Hakusessa osastolle muutkin (kuin se Minni?) treffihaku-ilmonne, jos haluatte vastaukset vain privoina, niin kertokaa se ilmossa.
    Saaks hakea anonyymina? * *
    Vaikka synonyymina
  5. #65
    Lainaa (Köpi @ Maalis. 24 2010,14:50) kirjoitti
    Nopea ratkaisumalli:

    Laittakaa tuonne Hakusessa osastolle muutkin (kuin se Minni?) treffihaku-ilmonne, jos haluatte vastaukset vain privoina, niin kertokaa se ilmossa.
    Jopas tuli hiljaista - niin täällä, kuin "minni"-osastollakin. Periaatteessa Köpin ehdotus on sinne päin, mutta ehkä kutenkaan ei.. Eli olen jälleen Jarskan kanssa samoilla linjoilla - työkalut ja kumppanit erikseen.
    Ja kyllä se vaan on niin, että jos itse miettisin seuranhakuilmoitksen laittamista tänne, niin enpä taitaisi omaa nikkiäni kehdata laittaa. Lieneekö sitten muilla samoja ajatuksia..?
    Eli pientä kehitysideaa vielä tuolle himmeästi palavalle vihreälle valolle...

    No, olen ajatuksen ilmaan heittänyt ja osaltani keskustelu aiheesta taitaa olla tässä. Kuten jo totesin, en hae itse seuraa, eikä toivottavasti tarvitse enää hakeakaan. Mutta miksei sitä mieleistä motoristikumppania soisi muillekin.. Jos näillä kirjoituksillani jotain positiivista saisin aikaan, niin kivaltahan tuo tuntuisi *

    Ja sitte vielä ihan ot, kun modetkin näitä kerran lukee. Jotenkin jo tympii tuo "huomenna hankin elämän" Vaihtakaa se nyt jo viimein *ihan mihin muuhun vaan *



    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
  6. #66
    Nancy f**king Drew Kriisi:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Dec 2003
    Espoo
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (J@ck @ Maalis. 24 2010,21:31) kirjoitti
    No jopas tuli hiljaista - niin täällä, kuin "minni"-osastollakin. Periaatteessa Köpin ehdotus on sinne päin, mutta ehkä kutenkaan ei.. Eli olen jälleen Jarskan kanssa samoilla linjoilla - työkalut ja kumppanit erikseen.
    Ja kyllä se vaan on niin, että jos itse miettisin seuranhakuilmoitksen laittamista tänne, niin enpä taitaisi omaa nikkiäni kehdata laittaa. Lieneekö sitten muilla samoja ajatuksia..?
    Eli pientä kehitysideaa vielä tuolle himmeästi palavalle vihreälle valolle...

    Ja sitte vielä ihan ot, kun modetkin näitä kerran lukee. Jotenkin jo tympii tuo "huomenna hankin elämän" Vaihtakaa nyt jo viimein siihen ihan mitä muuta vaan *
    Sä voi ihan itse vaihtaa sen tekstin omasta ohjauspaneelistasi, moderaattorit eivät pääse kenenkään käyttäjätietoja muokkaamaan.

    Mikä järki on haluta tänne seuranhakupalstaa jolla ei uskalla omalla nickillään esiintyä, silloinhan se on ihan sama mennä johonkin muuhun palveluun hakemaan seuraa jos haluaa "nimettömänä" sen tehdä. Äkkiäkös joku teistä laittaa pystyyn motoristeille tarkoitetun seuranhakusivuston, ja linkin sitten tänne *
    -nomen est omen-
  7. #67
    Lainaa (Kriisi @ Maalis. 24 2010,21:42) kirjoitti
    Mikä järki on haluta tänne seuranhakupalstaa jolla ei uskalla omalla nickillään esiintyä, silloinhan se on ihan sama mennä johonkin muuhun palveluun hakemaan seuraa jos haluaa "nimettömänä" sen tehdä. Äkkiäkös joku teistä laittaa pystyyn motoristeille tarkoitetun seuranhakusivuston, ja linkin sitten tänne *
    Se, että ehkä täällä liian moni tuntee nimimerkkisi ja sinut. Ei sillä varmaankaan kaikille merkitystä ole, mutta ehkäpä seuranhakuilmoituksessa haluaisit paljastaa enemmän ja ihan eri juttuja juttuja itsestäsi, kuin profiilissasi näillä vakiofoorumeilla.
    Ja pointti oli siis se, että vain halutessaan eri nikillä. Minkään ei tietenkään tulisi estää sen oman vakionimimerkin käyttöä.

    Miksi pitäisi laittaa pystyyn "motoristeille tarkoitettu seuranhakusivusto" jos se paras .org motoristisivusto on jo olemassa? Aniharva tuulesta temmatulle motoristideittipalstalle eksyisi.



    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
  8. #68
    Lainaa (Kriisi @ Maalis. 24 2010,21:42) kirjoitti
    Sä voi ihan itse vaihtaa sen tekstin omasta ohjauspaneelistasi, moderaattorit eivät pääse kenenkään käyttäjätietoja muokkaamaan.
    Ot. Kerrotko miten tuo teksti sitte issekseen muuttuilee ja mistä sen niinku tarkalleen voi vaihtaa. Meinaan kun en ole itse sitä koskaan valinnut, enkä sen enempää vaihtanutkaan..



    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
  9. #69
    Lainaa (Sagitta @ Maalis. 24 2010,21:59) kirjoitti
    Miksi ei kehtaisi laittaa omalla nickillä..? *
    Pienet piirit.. Ajattelisin niin, että asia olisi vähän vastaava kuin laittaist Suoli 24:seen ilmon omalla (oikealla) nimelläsi - tekisitkö sen? Ja tämä siis vain minun ajatukseni, ehkä olen vaan vanhanaikainen. Mutta kuten totesin, miksei omallakin nikillä, jos siltä tuntuu. Kynnyksen alennus oli vaan ajatuksena.
    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
  10. #70
    Ai miks ei täällä omalla nikillä, kun suoli24:n on täys ihmisten naamoja *
    ...joo, haetaan ajoseuraa...Mc Tyrä kaipaa lisää ajeluporukkaa... saa laittaa privaa *
    Piikki Suitsa, 500 Z Kawa, 550 ja 1100 Zephyr Kawa, 1300-X4 Honda, 1000f CBR Honda ja nyt K5 Hayabusa
  11. #71
    Nancy f**king Drew Kriisi:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Dec 2003
    Espoo
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (J@ck @ Maalis. 24 2010,22:02) kirjoitti
    Lainaa (Kriisi @ Maalis. 24 2010,21:42) kirjoitti
    Sä voi ihan itse vaihtaa sen tekstin omasta ohjauspaneelistasi, moderaattorit eivät pääse kenenkään käyttäjätietoja muokkaamaan.
    Ot. Kerrotko miten tuo teksti sitte issekseen muuttuilee ja mistä sen niinku tarkalleen voi vaihtaa. Meinaan kun en ole itse sitä koskaan valinnut, enkä sen enempää vaihtanutkaan..
    Lainaus tuolta FAQ-osiosta:
    Kuinka muutan titteliäni?
    Henkilökuvakkeen alapuolella oleva jäsenarvo muuttuu automaattisesti kirjoitetun viestien, eli jäsenen aktiivisuuden mukaan. Kun olet kirjoittanut 100 viestiä Ohjauspaneelisi Profiili kohtaan tulee automaattisesti paikka Muokattu jäsen nimi johon voit määritellä itse tittelisi. MotOrg ry:n jäsenet voivat vaihtaa ennen 100 viestin täyttymistä titteliään omat tiedot-sivulta.

    Eli voit mennä vaikka tuolta sivun yläreunasta ohjauspaneeliisi, sieltä valitset kohdan Henkilökohtaiset tietosi, sieltä Muokkaa profiiliasi. Löytyy kohta Muokattu jäsenarvo, johon voit kirjoitella haluamasi tekstin.

    Toinen tapa (vain ry:n jäsenille) on klikata yläriviltä punaista MotOrg kohtaa, jonka alta sitten valitaan Omat tiedot, ja sieltä löytyy Jäsenarvo foorumissa, johon voi kirjoitella haluamansa tekstin
    -nomen est omen-
  12. #72
    ^ kiitos, pitänee joskus syventyä. Nyt taitaa punkka kutsua, kamala flunssa päällä.
    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
  13. #73
    Sitä piti sanoa vielä, että kahta eri nikkiä käyttäen saa bannit foorumille, eli missään tapauksessa en suosittele toisella nikillä tehtävää treffi-ilmoa.
  14. #74
    Lainaa (Köpi @ Maalis. 24 2010,22:45) kirjoitti
    Sitä piti sanoa vielä, että kahta eri nikkiä käyttäen saa bannit foorumille,
    Tuo asia, vaikka itsestäänselvä ehkä useimmille onkin, ei yksiselitteisesti käy ilmi .org:n FAQ:sta. Kohta 0.2, eli Säännöt kertoo vain olevansa tulossa. Lisäksi, jos tuplanikkien havaitsemiseen käytetään esim. sähköpostiosoitteita niin asia lienee OK, mutta jos saman käyttäjän monella nikillä esiintymisen löytämiseen käytetään vaikka ip-osoitetta, niin se että niitäkin kerätään pitäisi ilmetä rekisteriselosteesta (en tosin äkkiseltään keksi yhtään http-palvelinta joka EI näin tekisi jos se on siten konffattu). Vaikka ip-osoitehan ei sinänsä riitä sellaisenaan käyttäjän identifiointiin, ja sen peittäminen on osaavalle sangen helppoa.

    Tämähän ei muuten liity treffeihin enää mitenkään. "Tarjolla olisi katkerahko ja huumorintajuton, mutta liiankin vapaa ikinörtti omalla prätkällä... " vaimitensenyt menikään. Ihan vaan että pysytään topikissa.

    /MarcusB



    nyt: Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08
    ennen: Tunturi Supersport -84, Hondat VF750F -83, VFR750F -93, XR400R -98, VTR1000F -02, CBR1100XX -00
    "I hope for nothing, I fear nothing, I am free"
  15. #75
    Lainaa (okie @ Maalis. 25 2010,00:24) kirjoitti
    Olikos jossain jo semmoinen BMW-naisia-topikki...?
    Tuolla, mutta vähän epäilen ettei nämä naiset löydy orgin tulevalta treffipalstalta.

    Joku mainitsi että jos perustais erillisen moottoripyörähenkisen treffisaitin, mut en oikeen usko että menestyis, liian suppea aihealue ja jollain foorumialustalla tulis aika hölmön näköinen.

    Ja ihan varmasti olis satoja "janipettereitä" anonyymeillä nikeillä härppimässä koko idean *ituiksi ja siinäpä sitten olis motska-aiheinen suoli24 palsta rinnalle.

    Edittiä: Miksei se treffipalsta sopisi tuonne pemaripuolellekkin, ainakin jos on nostalgian kiteytystä uskominen:

    "Sen sijaan BMW rintamalla mimmeily on niin hiljaista, että ukot saa panna toisiaan, jos meinaa kuormasta syödä."



    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  16. #76
    Jäsen Terhi:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Sep 2005
    Tuusula
    Lainaa (J@ck @ Maalis. 24 2010,21:31) kirjoitti
    Ja kyllä se vaan on niin, että jos itse miettisin seuranhakuilmoitksen laittamista tänne, niin enpä taitaisi omaa nikkiäni kehdata laittaa.
    Miksi et?
    Mitä hävettävää siinä on, jos haluaa löytää seuraa? Ehkä sitten jos ei omalla nickillään kehtaa, ei varmaan kehtaa ketään oikeasti tavatakaan??
    Ja se että sinut tunnetaan täällä nimimerkkisi perusteella edes jotenkin, on ehkä aika paljon. Eli jos minä nyt lukisin sun ilmoituksesi, mulla voisi jo olla sinusta mielikuva, jonka perusteella voisin olla kiinnostunut, tai sitten en.

    Mitä järkeä on tänne palstalle tehdä mitään deitti-ilmopaikkaa, jos kerran tämän palstan nickit nimenomaan eivät olisi siellä käytössä?


    Lainaa (J@ck @ Maalis. 24 2010,22:11) kirjoitti
    Ajattelisin niin, että asia olisi vähän vastaava kuin laittaist Suoli 24:seen ilmon omalla (oikealla) nimelläsi - tekisitkö sen?
    Hyvin moni laittaa omalla kuvallaan, ja monia sieltä kuvien perusteella olen tunnistanutkin. Niin entisiä työkavereita, kun kavereitakin. Samoin puolituttuja.
    Enkä mä tiedä miksi niiden kenenkään pitäisi hävetä sitä, että esim minä (ja moni muu) on niiden profiilit sieltä tunnistanut.

    Btw, ellen ihan väärin muista, naamakirjassakin on joku moinen paikka jossa haetaan seuraa, ihan omalla nimellä??



    <a href="http://www.youtube.com/watch?v=0eDMHyfezxM&feature=related" target="_blank">One of these mornings
    Won't be very long
    You will look for me
    And I'll be gone</a>
  17. #77
    Lainaa (peppoone @ Maalis. 25 2010,09:06) kirjoitti
    Admin(Köpi) vois heittää lukkoon tuon
    Lukossa on
    you say i'm a bitch like it's a bad thing..!?
  18. #78
    Lainaa (lunastar @ Maalis. 25 2010,09:10) kirjoitti
    Lainaa (peppoone @ Maalis. 25 2010,09:06) kirjoitti
    Admin(Köpi) vois heittää lukkoon tuon
    Lukossa on
    Lisäksi nostettu stickynä...ei katoa ekalta sivulta.
  19. #79
    Pakkohan se on olla samalla nikillä ilmo reffeihin kuin täälläkin muuten putoaa pohja koko jutulta ja moderointi, yms. ongelmat tulee vastaan.

    Miksi pitäis olla eri nikillä esim. jos itteensä käyttää esimerkkinä vaikken seuraa haekkaan.

    Motska-jarska: on vähän tullut puhuttua pashaa täällä foorumilla ja kyllä hävettää olla oma itsensä, enkä halua että tuleva motska-kyllikki näkee mun aiemmat jutut, pakit tulee heti kärkeen.

    Treffimotska-jarska(nikki nro:2): Suolipalstojen tyyliin: Olen urheilullinen(plösö), komee(äitin mielestä), huumorintajuinen(itteä naurattaa), varakas(toimeentulotuella) ja niin edelleen....

    Mut onhan se upeeta kun voi treffipuolella olla se unelmien mies eri nikillä ja sitten louskuttaa leukoja vapaasti toisella nikillä "virallisella puolella", tarjonta kohtaa näppärästi kysynnän.
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  20. #80
    Lainaa (Terhi @ Maalis. 25 2010,08:36) kirjoitti
    Mitä hävettävää siinä on, jos haluaa löytää seuraa? Ehkä sitten jos ei omalla nickillään kehtaa, ei varmaan kehtaa ketään oikeasti tavatakaan??
    No vastaanpa esimerkin avulla. Olin itse just löytänyt kivan kumppanin ja sitä täälläkin hehkutellut *
    Olin *ja toivoin todella, siitä olisi tullut jotain, mutta ei tullut. Tuskin olisi pokkaa laittaa ihan heti seuranhakuilmoitusta omalla nikillä - eikä olekaan.

    Ja sitte on nämä muiden kautta elämäänsä elävät paskiaiset. Eli juoruilevat ja muista pahaa puhuvat ihmiset. Tätä rotua muiden asiat kiinnostavat enemmän kuin oma elämä. Jollain voi olla lähipiirisssä tällainen ja siksi haluaa esiintyä anonyymisti.

    Entäs, jos olet vasta asumuserossa, just eronnut, tai vaikka vielä virallisesti suhteessa. Tällaisessakin tilanteessa kuvittelisin oman nikin käyttöpakkoa esteeksi. Ja syitä löytyy muitakin vaikka kuinka paljon.. Omat lapset, omat vanhemma, lähipiiri jne.. Ei kaikki halua muiden tietävän, että "nyt se taas hakee seuraa"

    Ja vaikka sinä ja moni muu uskaltaisi / haluaisi, niin entäs ujommat? Pitääkö heidät jättää palstan ulkopuolelle. En tässä asioita itseni, tai sinun kannalta ajattele, vaan laajemmin.
    Kuten jo aiemmin kirjoitin, oman nikin käyttö täytyy tietenkin olla sallittua ja se on luonnollisesti ensisijalla. Kyllä useimmat varmaan omaa nikkiään käyttäisivätkin.



    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
  21. #81
    Lainaa (peppoone @ Maalis. 25 2010,09:06) kirjoitti
    No ni! siellä lepää...
    Paljonkohan toi orgiboxi vetää noita tulevia meilejä?

    Admin(Köpi) vois heittää lukkoon tuon

    Kitoos!
    Rohkee mies.

    Jos olisin minni8:n kaltainen moottoripyöräilevistä miehistä pitävä nainen ja satunnaisesti surffailisin täällä, niin toki oitis löytäisin sen mielenkiintoisen reffi-ilmon tämän osion alta:

    "Hakusessa-foorumi
    Jotain haussa esim. kuvia, kirjallisuutta jne.? Ilmoita se täällä.
    Kirjoitusoikeus: rekisteröityneet jäsenet"

    Joo, hiljenen ihan kohta tästä aiheesta.
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  22. #82
    Jäsen Terhi:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Sep 2005
    Tuusula
    Lainaa (J@ck @ Maalis. 25 2010,09:44) kirjoitti
    No vastaanpa esimerkin avulla. Olen itse just löytänyt kivan kumppanin ja sitä täälläkin hehkutellut *
    Toivon todella, että tästä tulee jotain, mutta entäs jos ei tulekaan. Tuskin olisi pokkaa laittaa ihan heti seuranhakuilmoitusta omalla nikillä.

    Ja sitte on nämä muiden kautta elämäänsä elävät paskiaiset. Eli juoruilevat ja muista pahaa puhuvat ihmiset. Tätä rotua muiden asiat kiinnostavat enemmän kuin oma elämä. Jollain voi olla lähipiirisssä tällainen ja siksi haluaa esiintyä anonyymisti.

    Entäs, jos olet vasta asumuserossa, just eronnut, tai vaikka vielä virallisesti suhteessa. Tällaisessakin tilanteessa kuvittelisin oman nikin käyttöpakkoa esteeksi. Ja syitä löytyy muitakin vaikka kuinka paljon.. Omat lapset, omat vanhemma, lähipiiri jne.. Ei kaikki halua muiden tietävän, että "nyt se taas hakee seuraa"

    Ja vaikka sinä ja moni muu uskaltaisi / haluaisi, niin entäs ujommat? Pitääkö heidät jättää palstan ulkopuolelle. En tässä asioita itseni, tai sinun kannalta ajattele, vaan laajemmin.
    Kuten jo aiemmin kirjoitin, oman nikin käyttö täytyy tietenkin olla sallittua ja se on luonnollisesti ensisijalla. Kyllä useimmat varmaan omaa nikkiään käyttäisivätkin.
    En näe vieläkään ongelmaa. Esimerkkitapauksissasi teet itse sen ongelman.

    Uskoisin että valtaosalla meistä on jossain elämän vaiheessa ollut parisuhde. Se siis ei liene kenellekään yllätys, että erojakin varmasti on jokaisella taustalla, osalla enemmän, osalla vähemmän. Osalla avioero(ja), osalla vain "kevyempiä".

    Osa puhuu selän takana p*skaa. Oli sulla ilmoitusta tai ei. Se on vain elämää. Ja jos ite tiiät miten asiat on, kaikki hyvin.
    Uteliaita riittää, samoin juoruilijoita. Miksi sen pitäisi haitata, jos joku muu elää jonkun toisen kautta, kun itellä ei ole elämää? Jättäisin omaan arvoonsa.

    Jos se seuranhaku niin hävettää, ehkä sitten kannattaa kurkata peiliin ja kysyä sieltä, miksi se hävettää. Ja jos syyt häpeälle löytyy, ei varmaan kannata hakea seuraa.

    Ja jos on niin ujo ettei uskalla, sama homma. Miten niin ujo ikinä uskaltaisi edes ketään sitten oikeasti tavata?
    Voihan ne ujot sitten vain privaattina vastata muiden ilmoituksiin. Jos uskaltavat.
    <a href="http://www.youtube.com/watch?v=0eDMHyfezxM&feature=related" target="_blank">One of these mornings
    Won't be very long
    You will look for me
    And I'll be gone</a>
  23. #83
    Lainaa (J@ck @ Maalis. 25 2010,09:44) kirjoitti
    Lainaa (Terhi @ Maalis. 25 2010,08:36) kirjoitti
    Mitä hävettävää siinä on, jos haluaa löytää seuraa? Ehkä sitten jos ei omalla nickillään kehtaa, ei varmaan kehtaa ketään oikeasti tavatakaan??
    No vastaanpa esimerkin avulla. Olen itse just löytänyt kivan kumppanin ja sitä täälläkin hehkutellut *
    Toivon todella, että tästä tulee jotain, mutta entäs jos ei tulekaan. Tuskin olisi pokkaa laittaa ihan heti seuranhakuilmoitusta omalla nikillä.

    Ja sitte on nämä muiden kautta elämäänsä elävät paskiaiset. Eli juoruilevat ja muista pahaa puhuvat ihmiset. Tätä rotua muiden asiat kiinnostavat enemmän kuin oma elämä. Jollain voi olla lähipiirisssä tällainen ja siksi haluaa esiintyä anonyymisti.

    Entäs, jos olet vasta asumuserossa, just eronnut, tai vaikka vielä virallisesti suhteessa. Tällaisessakin tilanteessa kuvittelisin oman nikin käyttöpakkoa esteeksi. Ja syitä löytyy muitakin vaikka kuinka paljon.. Omat lapset, omat vanhemma, lähipiiri jne.. Ei kaikki halua muiden tietävän, että "nyt se taas hakee seuraa"

    Ja vaikka sinä ja moni muu uskaltaisi / haluaisi, niin entäs ujommat? Pitääkö heidät jättää palstan ulkopuolelle. En tässä asioita itseni, tai sinun kannalta ajattele, vaan laajemmin.
    Kuten jo aiemmin kirjoitin, oman nikin käyttö täytyy tietenkin olla sallittua ja se on luonnollisesti ensisijalla. Kyllä useimmat varmaan omaa nikkiään käyttäisivätkin.
    Ymmärrän kyllä hyvin tämänkin kannan ja asiaa puhut.

    Tuossa kohtaa vaatis jo ihan oman motskareffi saitin, aika vaikee jo pitää "kuria" yllä jos useemmalla nikillä touhuilee.

    Emäntä tuossa eilen luki tätä ja heitti et jos hän laittaa pystyyn motomatch.fi voorumin.
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  24. #84
    ^^Väännetään vielä. Tuplanikin teko ei ole sallittua, jos olen oikein ymmärtänyt. Se on kuitenkin aika turha kielto, sillä sitä ei pysty kukaan valvomaan.
    Ihan helposti voisin esiintyä täällä kahdella nimimerkillä, jos näin haluaisin. Toinen minä työkoneella ja toinen kotona, siinä ei edes ip-osotteiden tsekkaus auta.
    Miksi siis toisen nikin käyttö treffipalsta-tarkoitukseen pitäisi kieltää? Ihan turha kielto, jos joku haluaa eri nikin treffipalstalle, niin hän tekee sen joka tapauksessa.



    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
  25. #85
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (J@ck @ Maalis. 25 2010,10:15) kirjoitti
    ^Väännetään vielä. Tuplanikin teko ei ole sallittua, jos olen oikein ymmärtänyt. Se on kuitenkin aika turha kielto, sillä sitä ei pysty kukaan valvomaan.
    Ihan helposti voisin esiintyä täällä kahdella nimimerkillä, jos näin haluaisin. Toinen minä työkoneella ja toinen kotona, siinä ei edes ip-osotteiden tsekkaus auta.
    Luuletko että täällä ollaan ihan ensimmäistä kertaa pappia naim^H^H^H^H^H kyydissä ;)
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  26. #86
    Lainaa (jarska @ Maalis. 25 2010,09:47) kirjoitti
    Rohkee mies.

    Jos olisin minni8:n kaltainen moottoripyöräilevistä miehistä pitävä nainen ja satunnaisesti surffailisin täällä, niin toki oitis löytäisin sen mielenkiintoisen reffi-ilmon tämän osion alta:

    "Hakusessa-foorumi
    Jotain haussa esim. kuvia, kirjallisuutta jne.? Ilmoita se täällä.
    Kirjoitusoikeus: rekisteröityneet jäsenet"

    Joo, hiljenen ihan kohta tästä aiheesta.
    Niinpä, mutta mä etsinkin sellaista jolla on oma pyörä ja siten todennäköisesti pörrää jo täällä. Johan tässä ketjussakin on useampi sivu puffattu näitä ilmoja...
    Se mitä tulee tähän sosiaalipornoon niin kyllä se on omasta itsestä kiinni mitä nettiin kirjoittelee. Kyllä munkin nikillä löytyy aikamoisia aivopieruja, mutta so what? Todennäköisesti *kirjoituksiani stalkkaillaan ja paheksutaan, mutta eihän se ole mun ongelma vaan niiden jotka sitä tekevät. Näillä kilometreillä ei vaan jaksa välittää siitä mitä muut ajattelevat. Elämää se vaan on eikä aina pidä ottaa niin vakavasti...


    edit: Jumalavita! tekeekin ihan terää välillä googlata "omalla" nikillä, kun niitä muitakin saman nikin käyttäjiä näköjään on...
    T.Peppoone helsingistä ilman mielialaongelmia/lääkitystä



    <br />
  27. #87
    Lainaa (peppoone @ Maalis. 25 2010,10:16) kirjoitti
    Niinpä, mutta mä etsinkin sellaista jolla on oma pyörä ja siten todennäköisesti pörrää jo täällä.
    Juu, en tarkottanutkaan sun ilmoa vaan ihan yleisesti erillisen osaston näkyvyyttä sellaisille joilla ei ole omaa pyörää vaan tahtoopi kyytille ja kattelee mitä täällä tapahtuu.
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  28. #88
    Jäsen Terhi:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Sep 2005
    Tuusula
    Siinä vaiheessa jos eri nickillä tai anonyymina aletaan rustata niitä deitti-ilmoituksia, se, että se tehdään täällä .orgissa, menettää pohjan.

    Mitä eroa sillä sitten on siihen, että jos se profiili olisi vaikka siellä suolessa? Ei mitään. Edelleen..
    Sinnekin varmaan voi ilmoitukseensa kertoa kriteeriksi tuon moottoripyörätouhun, siinä määrin, kun itse sen tärkeäksi näkee.

    Täältä jos haluaa etsiä seuraa, sen voi tehdä juuri sillä nettiminällä, jolla täällä muutenkin on. Muussa tapauksessa kannattaa sitten mennä johonkin noista muista lukuisista deittipaikoista. Tai ainahan voi vaikka ite perustaa oman, joka on suunnattu vain motoristeille.



    <a href="http://www.youtube.com/watch?v=0eDMHyfezxM&feature=related" target="_blank">One of these mornings
    Won't be very long
    You will look for me
    And I'll be gone</a>
  29. #89
    Näin tuli jätettyä omakin sinne. saiskos sitäkin lukittuä?
  30.  
  31. #90
    sais *

    Lisäsin kaikkien ilmon otsikkoon H: jotta pysyvät sopivasti stickyinä alekkain, löytyy helposti kaikki samasta paikasta.



Sivu: 3 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen