Sivu: 28 / 44:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 18262728293038 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 811:stä 840:een 1303:sta
  1. #811
    Lainaa Joojoo kirjoitti Katso viesti
    Vaihdoin GSän servo jarruje etupään ohjauspiiriin jäykemmän keinotuntojousen, ei oo niin äkäset jarrut.
    Öö. Onko sulla jotain lisäinfoa. Meitä servomiehiä varmaan kiinnostaa. Ja mistä se ajatus sitten lähti.


    gs lc

    BMW, askel kohti aikuisuutta..
  2. #812
    Rasvasin perän spoorit kun otin renkaan irti. Hion myös hitsatun keskituen paikoilleen. 2h meni.
    Entiset moottoripyörät: https://www.dropbox.com/sh/amqoywn9u...QMSPvQiWa?dl=0 Nyt M-G Bellagio 940
  3. #813
    Kävin NurmiMP:llä hoidattamassa venttiiliensäädöt ja synkkauksen. Kyllä se R-moottori vaan hyötyy tarkasta säädöstä. Nyt on käynti niin pehmeää ja neljän tonnin alueella ei peilit värise yhtään. Hyvä huolto ja viritys, hinnan väärtti ehdottomasti. Ja siihen loppui huolto, joten nyt on seuraavat 10 tkm pelkkää ajoa.
    -juha-
  4. #814
    Vaihdatin eteen(kin) Scout K60.n
    R1200GSA exät F800GS, R1150GSA, Versys 650, R1100GS, AT650, Z650SR
    Arjen adventuristi
  5. #815
    Funduroon Delvacit + filtteri koneeseen, imupuolelle myös uusi filtteri ja teräspunosjarruletku eteen.

    Koopyörän kasaus haaveilu- / suunnitteluvaiheessa.
    ...
  6. #816
    Taisin just ostaa ebay.de stä, K1200 rs,n ajovalo umpion! Keskiviikkona meni kivi läpi vasemmanpuoleiselle?liikenteelle tarkoitetusta umpiosta. Hintaa jäi 67 juroo+mahdolliset rahdit! Kiitos ja kumarrus naapurin Pasille!
    K1200rs '05 , Rsv 1000 Rr
  7. #817
    Lainaa Pamari kirjoitti Katso viesti
    Taisin just ostaa ebay.de stä, K1200 rs,n ajovalo umpion!
    Mä ostin R1100GS pyörääni takajarrulevyn kanssa Ebaystä. Lähetti kantoi sen tänään kotiin 11 päivää tilauksesta.
    Levyn on tehnyt näköjään kiinalainen Tarazon firma.
    Linkki

    Ihan hyvän näköisen yritys, vaikka englannin kieli onkin hieman tökköä.

    Jarrulevy lähti matkaan Wuxi citystä 11 päivää sitten.

    Hinta oli 70.- euroa toimitettuna. Ei paha.

    Motonetissä vastaava levy maksaa 110.- euroa, mutta siellä niitä ei ole.
    BMW kaupan hinta tuolle on kai jotain 250.- euroa.
    Pekka
  8. #818
    Lainaa Pekkavee kirjoitti Katso viesti
    Mä ostin R1100GS pyörääni takajarrulevyn kanssa Ebaystä. Lähetti kantoi sen tänään kotiin 11 päivää tilauksesta.
    Levyn on tehnyt näköjään kiinalainen Tarazon firma.
    Linkki

    Ihan hyvän näköisen yritys, vaikka englannin kieli onkin hieman tökköä.

    Jarrulevy lähti matkaan Wuxi citystä 11 päivää sitten.

    Hinta oli 70.- euroa toimitettuna. Ei paha.

    Motonetissä vastaava levy maksaa 110.- euroa, mutta siellä niitä ei ole.
    BMW kaupan hinta tuolle on kai jotain 250.- euroa.
    Ei se brembokaa niin kallis ole:
    http://www.carpimoto.it/en-FI/Bike_B...s/Brake-Discs/


    gs lc

    BMW, askel kohti aikuisuutta..
  9. #819
    Eteen vaihdettu kaikki jarrupalat. Pintaa oli vielä mut yhdestä palasta oli se jousi irronnut. Oisko siitä tullut kitinät. Huomenna pääsee vasta testaamaan. Samalla muuten huomasin että eturengas on selvästi kulunut toispuoleisesti. Mistähän tämä vois johtua?
  10. #820
    Lainaa kaahonen kirjoitti Katso viesti
    Eteen vaihdettu kaikki jarrupalat. Pintaa oli vielä mut yhdestä palasta oli se jousi irronnut. Oisko siitä tullut kitinät. Huomenna pääsee vasta testaamaan. Samalla muuten huomasin että eturengas on selvästi kulunut toispuoleisesti. Mistähän tämä vois johtua?
    Tää "eturengas kuluu toispuoleisesti" on yksi foorumien klassikkokeskusteluja. HYVIN yleinen ilmiö, jolle kai ei ole mitään yhtä ilmiselvää syytä. Paljon parempia ja huonompia arvauksia ja spekulointeja...
    <p>2002-2014</p>
  11. #821
    Mä olen aina luullut että tuo eturenkaan kuluminen enemmän vasemmalta on ilmiselvästi tiestön ja oikeanpuolisen liikenteen syytä. En tiennyt että se on mysteeri.
    Entiset moottoripyörät: https://www.dropbox.com/sh/amqoywn9u...QMSPvQiWa?dl=0 Nyt M-G Bellagio 940
  12. #822
    Lainaa kaahonen kirjoitti Katso viesti
    Samalla muuten huomasin että eturengas on selvästi kulunut toispuoleisesti. Mistähän tämä vois johtua?
    Kas kummaa. Vasen puoli kai enemmän kulunut.
    Joo tää on vanha juttu, johon on kaikenlaisia selityksiä.
    Pekka
  13. #823
    Lainaa TwinTenox kirjoitti Katso viesti
    Mä olen aina luullut että tuo eturenkaan kuluminen enemmän vasemmalta on ilmiselvästi tiestön ja oikeanpuolisen liikenteen syytä. En tiennyt että se on mysteeri.
    Onkohan tähän mysteeriin jotain tieteellisiä selityksiä vaikka tuolta Englannista, jossa on vasemmanpuoleinen liikenne?
    Pekka
  14. #824
    Eli siis ei varsinaisesti vika?
  15. #825
    Lainaa ktv kirjoitti Katso viesti
    Öö. Onko sulla jotain lisäinfoa. Meitä servomiehiä varmaan kiinnostaa. Ja mistä se ajatus sitten lähti.
    Toi keinotuntojousi taitaa olla Joojoon sorminivelissä.
    Kun sormet on jäykemmät, vaikka joku nivelrikko, niin ei ole äkäiset jarrut.
    Sitä se ikä tekee.

    Mä en ainakaan tiedä muista jousista.
    Pekka
  16. #826
    Lainaa kaahonen kirjoitti Katso viesti
    Eli siis ei varsinaisesti vika?
    Ei toi mikään vika ole.
    Se on elämää.
    Pekka
  17. #827
    Lainaa Pekkavee kirjoitti Katso viesti
    Onkohan tähän mysteeriin jotain tieteellisiä selityksiä vaikka tuolta Englannista, jossa on vasemmanpuoleinen liikenne?

    Renkaat kuluu toispuoleisesti kyykkypyöräkuskeilla, jotka ajaa yhdellä kädellä vasen käsi lantiolla. Ajakaa perässä ja todetkaa itse. Ei siis mikään mysteeri.
    https://www.youtube.com/user/mtubeist
  18. #828
    Lainaa Pekkavee kirjoitti Katso viesti
    Onkohan tähän mysteeriin jotain tieteellisiä selityksiä vaikka tuolta Englannista, jossa on vasemmanpuoleinen liikenne?
    Joo, mulla oli toissavuonna ostetussa k1200 rs.ssä ihan ok eturengas? Valmistusvuosi ol vissii 08. Mut takarengas ol keskelt miltein slee, vv 08. Pyörän on joku hommannu suomeen välil v.09-13? Ollut polliisipyoränä rekisteris englannissa 05-08. Ja sen jälkee ei rekisterissä eu alueella ennen toissa elokuuta.
    K1200rs '05 , Rsv 1000 Rr
  19. #829
    Lainaa mek kirjoitti Katso viesti
    Renkaat kuluu toispuoleisesti kyykkypyöräkuskeilla, jotka ajaa yhdellä kädellä vasen käsi lantiolla. Ajakaa perässä ja todetkaa itse. Ei siis mikään mysteeri.
    Entä jos lasettaa menee jonon mukana oikeekäsi lanteel?
    K1200rs '05 , Rsv 1000 Rr
  20. #830
    Ei taida se oikean käden lepuutuslaite olla kovinkaan yleinen kyykkykuskeilla, poislukien perliiniläiset.
    Mare
  21. #831
    Lainaa ktv kirjoitti Katso viesti
    Öö. Onko sulla jotain lisäinfoa. Meitä servomiehiä varmaan kiinnostaa. Ja mistä se ajatus sitten lähti.
    Siellä servo yksikössä on taka ja etukahvalle Jousikuormitettu mäntä jota vasten kahvaa puristetaan koska muuta tuntoa ei ole.
    Jouset on eri jäykkiä eri pumppuissa. Itse otin jäykemmän jousi/mäntä osan sähkövikaisen RT,n yksikön taka jarrujen jarrupiiristä
  22. #832
    Lainaa Maurisakari kirjoitti Katso viesti
    Ei taida se oikean käden lepuutuslaite olla kovinkaan yleinen kyykkykuskeilla, poislukien perliiniläiset.
    Mare
    Joo luulen myös asian olevan näin. Mul on vaa köyhänmiehen( lue brittipolliisin malli ), sorminkierrettäväruuvi, joka lukitsee kaasun haluttuu asentoon. Alamäis vie kovempaa ja ylämäis hiljempaa! Silti ihan mukava apu jos, ja kun joutuu suoria teitä ajaa!
    K1200rs '05 , Rsv 1000 Rr
  23. #833
  24. #834
    Pistin uuden akun. Vanhan kanssa ei ole pariin kesään tahtonut ABS check mennä läpi jos oli parisen viikkoa ajelematta.
    R 1200R '08. ex R 1100RS '93
  25. #835
    110tkm huolto ajankohtainen GSA:lla eli kaikki öljyt vaihtoon, venojen tarkistus ja uusi etukumi alle.
    https://www.juvander.me/ilpo

    AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    KTM 690 Enduro R
  26. #836
    Vaihdoin laatikko- ja peräöljyt, juttelin mukavia ja käytin sitä paikallisella sivukinttupolulla ihmettelemässä katurenkailla, ens viikolla tulee sitten alle sekoitusrenkaat eli anakee2 vaihteeksi..
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124 ja '98 LN170.

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  27. #837
    Lainaa iaj kirjoitti Katso viesti
    110tkm huolto ajankohtainen GSA:lla eli kaikki öljyt vaihtoon, venojen tarkistus ja uusi etukumi alle.
    Laatikossa ja perässä täysin kirkkaan öljyt eikä propuissakaan mitään ylimääräistä. Perän laakerikin aivan timmissä kunnossa 30tkm:n jälkeen.

    Venoissa oli hieman säädettävää, muistaakseni viimeksi ei ollut säädettävää.

    TKC70 meni edestä vaihtoon, Anakee2 oli hyllyssä odottamassa niin se alle. Ja taas on kuin uusi pyörä, ajettavuus takaisin normaaliksi
    https://www.juvander.me/ilpo

    AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    KTM 690 Enduro R
  28. #838
    Mulla perässä oli aika kirkkaat öljyt, kun taas laatikko sisälti melko tummat öljyt. Hieman metallia propussa ja ne tuli otettua pois meisselillä..
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124 ja '98 LN170.

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  29. #839
    Uudet öljyt+suodatin moottoriin. Keinuvipujen päittäisvälyksen sekä venttiilivälysten säätö.
    BMW R1200GS, EX:BMW r1100s,K1200gt,Suzuki bandit 1200s -02,Hd electra glide -92, hd sportster 1200 -94, Honda cbr1000f -92,Kawasaki 550ltd
    A-AL-BIH-CZ-EST-FIN-H-HR-I-KV-LT-LV-MD-MK-MNE-N-PL-RO-S-SK-SLO-SRB-UA
  30.  
  31. #840
    Mulla on K100:ssa ollut aina perän öljyt sellaista harmahtavaa ulos otettaessa ja laatikon ihan kuin uutta. kahdesti vaihtanut viimeisen 10tkm aikana, mutta ajallisesti väliä kuitenkin eli vaihdot 2012 ja 2015.
    Entiset moottoripyörät: https://www.dropbox.com/sh/amqoywn9u...QMSPvQiWa?dl=0 Nyt M-G Bellagio 940
Sivu: 28 / 44:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 18262728293038 ... ViimeinenViimeinen