Hiljaista sakkia.. Missäs ne maksistit luuraa, täällä ketään näy?
Sulais ny noi lumet jo pikku hiljaa ..kele. Tallissa burgman eikä metriäkään päässy koittaan.. mitä ny vähän penkkiä hiplannu..tuulilasin viehkeitä muotoja..
edit... hieman siivottu yöllisiä sanoituksia.
Forward taapertamista - as early as -62
*Xciting 500Ri*
Sitä samaa olen ihmetellyt itsekin. Muutama lienee vaihtanut maxinsa moottoripyörään, kuten viimeisimmin tapioX8. Eiköhän kevätaurinko tee tehtävänsä ja herättele maxistit talviuniltaan.
Aikuinen nainen nexusti
Pienessä sievässä aloitetun topikin huhuilija kasvojen kera.
Tallilla luurataan ja sormenjälkiä pyyhitään.
http://jkl.kuvat.fi/kuvat/Suzuki%20B...%20400/071.JPG
*Xciting 500Ri*
Enpä ihmettele miksi kovasti odottelet kesää. En voinut olla kiinnittämättä huomiota siistiin ja tilavaan talliin. Itse en edes pääse vielä tekemään kunnon huoltoa, ennenkuin saan kesätavarat siirrettyä pois tieltä.
Suzuki GSX-R 1100W
Taitaa olla burgerissa givin e470 Takaboxi? Ainakin näyttää samalta kun omani. Tilasin siihen varta vasten tehdyn selkänojan Suomesta muistaakseni noin 35e:lla + alle 3e postikulut. Kiinnitetään siihen kannen takaosaan. Tekee boksistakin jotenkin tyylikkäämmän ja on käytännöllisempi.
Kuva löytyy täältä
Kawasaki Vulcan 88 (vn1500) 1989
tuumaustauko.blogspot.com blogi asiaa CX500/GL1100 Hondista sekä Kawasaki Vulcan 750cc ja 1500cc pyöristä.
![]()
![]()
Ei helvetti...
Mä luin ton otsikon väärin...
"Missä marxistit luuraavat talvisin?"
![]()
ZZR 1200
Joo, täytyy tilata toi selkänoja. Sais vaan ton talouspuolen rauhoittuun ensin, kun tämän kevään kootterikauppojen ansiosta voblaa aika pahasti. *(jalat @ Maalis. 22 2010,23:25) kirjoitti
*Xciting 500Ri*
Täällä ollaan... odotellaan kevättä ja mahdollista Vespan vaihtumista Piaggio Xevoon... Sulais vaan nuo prkl lumet ensin.
Pari kolme vuotta sitten (ei muista tarkasti) aloitin Vespan ulkoilutuksen 17. maaliskuuta... ei onnistunut tänä vuonna.
![]()