Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
  1. #1
    Minkälaisia tehoja olette saaneet "Dynotettua" 9r:ristä? Oma pyörä(vm-95) on just penkissä(Bike-toktorilla) ja mielenkiinnolla odotan mitä tuleman pitää? Dynojet suutinsarja,vapari suodatin,syttypyörä ja Bossin putkisto! *
  2. #2
    lainaan omaa tekstiä tuolta ysin omasta osiosta vuodelta 2007 elokuulta:
    Piti käyttää oma mopotin penkissä ja tulokset oli seuraavat:

    Teho kampiakselilta: 149hp/11646rpm ja vääntö 103nm/9408rpm.

    Teho takikselta: 136,6/11646rpm ja vääntö 94nm/9408rpm.

    Mopossa koko acra,suutinsatsi,vapari,syttypyörä.

    Tehot vaan mitattiin ja mitään säätöjä ei tehty.
    Tuumasi P.Parviainen että sieltä pitäs löytyä noilla samoilla jutuilla vielä 10hp lisää kampuratehoa.
    Oli kuulemma samanlaisilla virityksillä saanu kyseiset tehot.
    Ja sano että selvästikkin pitäs hieman säätää, mut aika ei riittäny.
    Varmaan tiesi mitä ois pitäny tehä, ku yritin tiedustella niin ei kertonut.
    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
  3. #3
    127hp omasta -94 B-mallista takapyörätehoa.
    Silloin oli yhden kiertokangen alapäänlaakeri sökönä, oli 2-3mm välystä jo kun purettiin.

    Nyt on kone taas iskussa ja uus mittaus kun ajokelit alkaa.
  4. #4
    Omasta ysistä 133.8hp/92.2nm takarenkaalta. Yoshin sliparia lukuun ottamatta täysin vakio.

    - dynolappu -

    Ex -KTM 790 Adventure R
    Ex -Yamaha Ténéré xt1200z
    Ex -Suzuki GSX 1400
    Ex -Kawasaki Z1000 K8 White
    Ex -Suzuki GSX 1400
    Ex -Kawasaki zx-9r-
  5. #5
    Kovia lukemia pojilla. 123hp ja 90.8nm takikselta omassa c-mallin ysissä. Juuri ennen penkitystä säätöpaloja uusiks ja kuulemma on hyvässä tikissä kone. Yosin sliparilla. Viaberilla säädetty. Tosin onhan noissa penkeissä aika kovia eroja kyllä.
    Vanhalla devilin putkella pyörä oli penkitetty kahdessa eri liikkeessä ja melkein 10hp ja reilu 10nm eroa takarenkaalla samoilla kilkkeillä.

    lappu :
    http://www.mp-foorumi.com/gallery....4e4.jpg
    zx-9r
  6. #6
    Noi teho erot osaltaan selittyyn juuri penkien välisistä eroista, omaa pyörääni kiusattu parissa penkissä ja eroa on samoilla hilpeillä ollut +-10hv luokkaa.
    Eli jos teet jotain säätö / muutos töitä keskity yhden penkin käyttöön ja "hummia" tärkeämpi tieto on että seos suhde pysyy kohdillaan. Ja jos pyörä käynnistyy, käy ja kukkuu eikä nyi vedossa tai vedätyksessä voit olla tyytyväinen.
  7. #7
    127hv/94.2nm takapyörältä. Akron koko putkisto, suutinsarja, K&N vapari. -99
    Honda Cbr600
    Kawasaki zx-9r
    Yamaha fz-6s
  8.  
  9. #8
    Lainaa (esanahka @ Maalis. 10 2010,17:53) kirjoitti
    Kovia lukemia pojilla. 123hp ja 90.8nm takikselta omassa c-mallin ysissä. Juuri ennen penkitystä säätöpaloja uusiks ja kuulemma on hyvässä tikissä kone. Yosin sliparilla. Viaberilla säädetty. Tosin onhan noissa penkeissä aika kovia eroja kyllä.
    Vanhalla devilin putkella pyörä oli penkitetty kahdessa eri liikkeessä ja melkein 10hp ja reilu 10nm eroa takarenkaalla samoilla kilkkeillä.

    lappu :
    http://www.mp-foorumi.com/gallery....4e4.jpg
    Viaberin penkki ei ole mikään optimistisin, mutta pyörä on takuuvarmasti helvetin hyvissä säädöissä.

    Viime kesänä olisi kannattanut käydä Allrightin dynossa, koska siellä tuli järjestään Shellin kestäviä tuloksia. Hieman enemmän takarenkaalle, kun valmistaja on konetehoja ilmoitanut...
    Truth, Knowledge, Knackered Sliders