Sivu: 14 / 21:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 41213141516 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 391:stä 420:een 620:sta
  1. #391
    Lainaa jlik kirjoitti Katso viesti
    Ootkos ehtiny kokeilla asentaa sitä kameraa muualle kuin peilin varteen?
    En valitettavasti. Ihan muutaman kerran enää kävin ajelulla tuon testilenkin jälkeen ja niinäkin kertoina unohdin koittaa teippitelineellä tankin päällä... Tarkotus oli ihan kokeilumielessä, vaikka tuulilasi onki niin naarmuilla, ettei siitä juuri läpi näe. Senkin kiillotusoperaatioon on aineet ja tarvikkeet hommattuna, voiski ehkä jo nyt viikonloppuna koittaa korjaantuuko se niillä. Eli keväälle menee testit, ja melko pitkälle todennäköisesti kaikenlisäks. Tuun vasta toukokuun lopulla työharjottelusta Itävallasta pois, ja ennen sinne lähtöä maaliskuun puolessa välissä on melko pienet mahikset päästä baanalle...
    Kawasaki KLR 650 1988 20->
    Aprilia Tuono V4 APRC 2012 19->
    ex: KTM 990 Super Duke 2006 17-18
    ex: Honda VTR 1000F Firestorm 2005 12-16
    ex: Honda VT750 Shadow 2007 07-11
  2. #392
    Lainaa kum1ankka kirjoitti Katso viesti
    En valitettavasti. Ihan muutaman kerran enää kävin ajelulla tuon testilenkin jälkeen ja niinäkin kertoina unohdin koittaa teippitelineellä tankin päällä... Tarkotus oli ihan kokeilumielessä, vaikka tuulilasi onki niin naarmuilla, ettei siitä juuri läpi näe. Senkin kiillotusoperaatioon on aineet ja tarvikkeet hommattuna, voiski ehkä jo nyt viikonloppuna koittaa korjaantuuko se niillä. Eli keväälle menee testit, ja melko pitkälle todennäköisesti kaikenlisäks. Tuun vasta toukokuun lopulla työharjottelusta Itävallasta pois, ja ennen sinne lähtöä maaliskuun puolessa välissä on melko pienet mahikset päästä baanalle...
    OK, kiitos tiedosta. Harmi juttu ettet ehtiny jatkaa testailuja. Onkos kellään hyviä ideoita mihin kamera kannattais kiinnittää? Kypärään en aio laittaa.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  3. #393
    No itse kokeilin kohtuu värinättömään mopoon eli ex bandittiini sinne ja tänne kameraa laitella. Kaatumatappi ja sivulaukun teline tuntu olevan ne paikat mitkä ei liikaa tärrännet eli niistä kuva ihan jees. Kaikkien testien jälkee se kamera siirty kypärään ja ei sitä siinä ajaessaan huomaa. Mutta jos coolness kärsii siintä että se kamera on kypärässä niin parhaan kuvan paikka on siinä menetetty.

    Muoks. KTM taas semmonen mopo että ei varmaa yhtään paikkaa missä kamera ois jees.
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  4. #394
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    No itse kokeilin kohtuu värinättömään mopoon eli ex bandittiini sinne ja tänne kameraa laitella. Kaatumatappi ja sivulaukun teline tuntu olevan ne paikat mitkä ei liikaa tärrännet eli niistä kuva ihan jees. Kaikkien testien jälkee se kamera siirty kypärään ja ei sitä siinä ajaessaan huomaa. Mutta jos coolness kärsii siintä että se kamera on kypärässä niin parhaan kuvan paikka on siinä menetetty.
    Bandiitissahan ei taida olla mitään katteita, mutta mun mopossa ne on joten jos haluaa kuvata etenpäin niin ei oo montaa paikkaa mihin sen kameran sais kiinni (ilman imukuppia). Tankin päälle en myöskään ajatellut laittaa. Kum1ankka totes yllä ettei peilin varret ole hyvä paikka.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  5. #395
    Lainaa jlik kirjoitti Katso viesti
    Bandiitissahan ei taida olla mitään katteita, mutta mun mopossa ne on joten jos haluaa kuvata etenpäin niin ei oo montaa paikkaa mihin sen kameran sais kiinni (ilman imukuppia). Tankin päälle en myöskään ajatellut laittaa. Kum1ankka totes yllä ettei peilin varret ole hyvä paikka.
    Nii no miten nyt kukin haluaa katteet päässään miettiä. Banditista löytyy nakua varttia ja täysin katettua.
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  6. #396
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    Nii no miten nyt kukin haluaa katteet päässään miettiä. Banditista löytyy nakua varttia ja täysin katettua.
    Niin sullahan tais olla bandiitissa varttikate jos en nyt ihan väärin muista. Elikä mihis sä kiinnitit sen kameran kun kuvasit eteenpäin. Tuo sivulaukkukiinnitysteline tais olla taaksepäin kuvaamista varten.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  7. #397
    Lainaa jlik kirjoitti Katso viesti
    Niin sullahan tais olla bandiitissa varttikate jos en nyt ihan väärin muista. Elikä mihis sä kiinnitit sen kameran kun kuvasit eteenpäin. Tuo sivulaukkukiinnitysteline tais olla taaksepäin kuvaamista varten.
    No juurikin siihen crash padiin. Niitä saa myös katettuihin.
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  8. #398
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    No juurikin siihen crash padiin. Niitä saa myös katettuihin.
    OK, täytyy tutkia miten kiinnitys onnistuu mun mopossa kaatumatappiin. Mopo on tosin talvissäilössä HPM:ssä.

    Muoks. Googlaamalla löyty ainakin dragrace.fi:stä kaatumatappi mun mopolle mutta hintaa on aika julmetusti (219EUR). Tollahan sais jo halpiskameran.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  9. #399
    Täysin omasta kekseliäisyydestä kiinni. Näiltä sitten löytyy ne tarvikkeet.
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  10. #400
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    Täysin omasta kekseliäisyydestä kiinni. Näiltä sitten löytyy ne tarvikkeet.
    Joo, kiitos. Löysin ton saman firman.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  11. #401
    Noni ongelmat ratkastu. Ettii paikan mikä ei väris ja tömäyttää vielä napakoilla kiinnikkeillä kiinni niin homma kunnossa. Se vaan kamalan paha sanoa että mikä ois se kohta missä ei värise kun mopoja on valtava kirjo. Kypärä toimii se on varma.
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  12. #402
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    Kypärä toimii se on varma.
    No kyllä mulla välillä ilmavirta heiluttaa kypärää ja päätä esim. motarilla (ihan tikkarinopeuksilla).
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  13. #403
    Lainaa jlik kirjoitti Katso viesti
    No kyllä mulla välillä ilmavirta heiluttaa kypärää ja päätä esim. motarilla (ihan tikkarinopeuksilla).
    Juu varmasti heiluttaa ja kääntyy se mopokin oikealle ja vasemmalle. Nyt lieneen oli kyse niistä värinöistä mikä tekee kuvasta sotkua?
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  14. #404
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    Juu varmasti heiluttaa ja kääntyy se mopokin oikealle ja vasemmalle. Nyt lieneen oli kyse niistä värinöistä mikä tekee kuvasta sotkua?
    Joo näin on (huumoriahan tuo mun heitto lähinnä oli).

    Muoks. Miten hitossa nuo crash padit voi maksaa pari sataa. Jo on pulteilla hintaa.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  15. #405
    Lainaa jlik kirjoitti Katso viesti
    Joo näin on (huumoriahan tuo mun heitto lähinnä oli).
    Hauskahan tää koko vääntö oli. Kiitos siintä Nyt tosin uni meinaa tän kameran samuttaa mutta jos muistan niin huomenna voin piruuttani laitella pienen pätkä kotarin värinättömästä kiinityksestä

    Muoks.. Ne tosiaan on perkeleen kalliita...

    Muoks muoks. eBay sit saattaa tai saattaa olla saattamattakin..
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  16. #406
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    Hauskahan tää koko vääntö oli. Kiitos siintä Nyt tosin uni meinaa tän kameran samuttaa mutta jos muistan niin huomenna voin piruuttani laitella pienen pätkä kotarin värinättömästä kiinityksestä

    Muoks.. Ne tosiaan on perkeleen kalliita...

    Muoks muoks. eBay sit saattaa tai saattaa olla saattamattakin..
    Hyvää yötä. Oon parhaillaan enklannissa joten kello on täällä vähän vähemmän. Just pääsin ebayhin. Josko sieltä löytyis halvemmalla noita pultteja. Joo, kiinnostaa tuo video kotarin kiinnityksestä.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  17. #407
    Lainaa jlik kirjoitti Katso viesti
    kum1ankka totes yllä ettei peilin varret ole hyvä paikka.
    Veturissa juuri tuon kameran ja sen mukana tulleiden kiinnikkeiden kanssa ei oikeen toimi. Ja tämäkin vain yksi otanta. Jos tuo edellä mainittu yhdistelmä ei toimi, se ei välttämättä tarkoita etteikö ihan vastaava järjestely toimisi vallan mainiosti jossain toisessa pyörässä...
    Kawasaki KLR 650 1988 20->
    Aprilia Tuono V4 APRC 2012 19->
    ex: KTM 990 Super Duke 2006 17-18
    ex: Honda VTR 1000F Firestorm 2005 12-16
    ex: Honda VT750 Shadow 2007 07-11
  18. #408
    Lainaa kum1ankka kirjoitti Katso viesti
    Veturissa juuri tuon kameran ja sen mukana tulleiden kiinnikkeiden kanssa ei oikeen toimi. Ja tämäkin vain yksi otanta. Jos tuo edellä mainittu yhdistelmä ei toimi, se ei välttämättä tarkoita etteikö ihan vastaava järjestely toimisi vallan mainiosti jossain toisessa pyörässä...
    Voi olla ettei peilinvarret toimi mun bandussa koska peilit tärisee. Koko peilinvarsi on kääntyvä joten mitenkään tukeva se ei ole (tärinän kannalta). No voihan sitä tietenkin kokeilla laittaa kamera aivan lähelle peilinvarren kiinnitystä. Täytyy kokeilla (mutta menee ens kevääseen).
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  19. #409
    Ei toimi peilinvarressa..
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  20. #410
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    Ei toimi peilinvarressa..
    Joo, näin mä kans vähän arvelen. Sen verran hutera ainakin mun bandussa se peilivarsi on. Tossa kun kattelin noita Rammountin vermeitä niin ehkä sieltä löytyy joku sopiva kiinnityssysteemi.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  21. #411
    Ramilla laittelin omaan banduun peilinvarteen ja ikävä on vibra. Kyllä se melkeen niin menee että joku mikä on rungossa tukevasti on se paras. Kaatumatappi on tukeva. Imukuppi tankkiin on tod näk tukeva jne.. Ja tekee se siinä tapissakin sen että kun reippaasti kiihdyttää niin silloin tärrää mutta normaalissa ajossa se on ihan hyvä.
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  22. #412
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    Ramilla laittelin omaan banduun peilinvarteen ja ikävä on vibra. Kyllä se melkeen niin menee että joku mikä on rungossa tukevasti on se paras. Kaatumatappi on tukeva. Imukuppi tankkiin on tod näk tukeva jne.. Ja tekee se siinä tapissakin sen että kun reippaasti kiihdyttää niin silloin tärrää mutta normaalissa ajossa se on ihan hyvä.
    Mistäs sä hommasit ne kaatumatapit? Pirun kalliita ovat. Ei viihtis maksaa paria sataa ekeä.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  23. #413
    Kesä 2014 Bandiitilla kuvattua.


    Kypärä

    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  24. #414
    Takateline

    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  25. #415
    Kaatumatappi

    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  26. #416
    Lainaa jlik kirjoitti Katso viesti
    Mistäs sä hommasit ne kaatumatapit? Pirun kalliita ovat. Ei viihtis maksaa paria sataa ekeä.

    eBaystä surffasin ja jäi himpun alle sataseen hinta.
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  27. #417
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    eBaystä surffasin ja jäi himpun alle sataseen hinta.
    OK, kiitos. Hyvää kuvapätkää tuolla kaatumatapilla (myös muut videot kivaa kateltavaa). Ilmeisesti tuo tappi oli jossakin moottorikopan korkeudella? Oon nähnyt mun banduun sopivi tappeja jotka kiinnitetään joko moottorikopan viereen (esim. lähelle kytkinpoljinta) tai sitten katteessa olevaan aukkoon (runkoon tietysti).
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  28. #418
    Tapit oli moottorin etummaisessa kiinnikkeessä.
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  29. #419
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    Tapit oli moottorin etummaisessa kiinnikkeessä.
    Ok, kiitoksia.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  30.  
  31. #420
    Putki mallisiin stongiinhan löytyy paljon erilaiaisia kameratelineitä ja melko halvallakin vielä. Ite tilasin GoPro;hon sopivan telineen Kiinasta jollain 5 eurolla (joka makaa himassa nyt tarpeettomana kun se ei sopinutkaan mun ei GoPro kameraan)
    Honda CBR1100XX
Sivu: 14 / 21:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 41213141516 ... ViimeinenViimeinen