Sivu: 43 / 64:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 33414243444553 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1261:stä 1290:een 1896:sta
  1. #1261
    qnarkill:n avatar
    Liittyi Apr 2011
    Ei enää neekerihelsinkiin ikinä
    Joo tuo emäputki on suht järkevän olonen mutta hinnaltaa järjetön. Tämmöstä kelasin
    https://www.youtube.com/watch?v=RIHD4h_F-LE
    Näyttää olevan 21€ jenkeistä tilattuna posteineen. Onko kellään kokemuksia?
    exxtatic
  2. #1262
    itse askartelin zumon naville tämmösen telineen sopivan mittanen alumiinipala siihen kulmiin reijät ja keskelle reijät telinettä varten sitten vaan stongan pultit auki levy väliin ja pultit kiinni.
    zzr1400
  3. #1263
    Olikos kukaan kokeillut Hämeenlinnan Gatemanian palveluita Woolichin softauksella Zetoriin? Hintaa tai muuta kokemusta? Vai onko kaikki käyneet vaan Samin autopajalla...

    Tarviiko muuten tuolla Woolichilla poistaa noita toissijaisia kaasuläppiä (olettama on, että ei koska softa avaa ne vaan aikaisemmin) vai/ja vaiko esim. Low-moodin jättää ennalleen (150heppaa ja surkeempi kaasuvaste)?

    nimim. ensi vuoden budjetointi menossa
    Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
  4. #1264
    Moro kaikki,

    Yritin hakea tästä viestiketjusta tietoa, miten poistan helpoiten kuristukset pienillä vaihteilla lähdettäessä.
    Ei löytynyt, tai en vaan osannut hakea oikeilla hakusanoilla.
    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
  5. #1265
    Löytyi ivans tre palikka.
    Auttaa minun tapauksessa, kun tulee alle 6000rpm ajeltua enemmän.
    Nyt kunhan saa Suomen ee-speedista hinnan.
    Iivanilla jenkeissä 56 ekee ennen rahteja.
    sgmotorsport Englannissa 65 ekee ennen rahteja.

    Mun villi veikkaus on, että jos löydän Suomesta toimittajan, niin hinta on satku tai enemmän.
    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
  6. #1266
    qnarkill:n avatar
    Liittyi Apr 2011
    Ei enää neekerihelsinkiin ikinä
    Ee-speed 70e hyllystä.
    exxtatic
  7. #1267
    Joo,

    Sieltä löytyi minulle tre.
    Hoidossa.
    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
  8. #1268
    Lainaa hessu75 kirjoitti Katso viesti
    Löytyi ivans tre palikka.
    Auttaa minun tapauksessa, kun tulee alle 6000rpm ajeltua enemmän.
    Nyt kunhan saa Suomen ee-speedista hinnan.
    Iivanilla jenkeissä 56 ekee ennen rahteja.
    sgmotorsport Englannissa 65 ekee ennen rahteja.

    Mun villi veikkaus on, että jos löydän Suomesta toimittajan, niin hinta on satku tai enemmän.

    Olet kai tietoinen että vaihdenäyttö näyttää sitten 6. vaihdetta kaikilla vaihteilla , vapaalla sentään vapaata.
    Läpät pois vaan tai woolichilla aukeamaan siellä 2500rpm huitteilla kaiketi optimaalisin vaihtoehto muttei ilmainen.
  9. #1269
    Ok.

    Tällöin perun tre kaupan.

    On tuossa omassa Zetorissa tarpeeksi paukkuja minun taidoille vakiona.

    Woolich kitti Ebayssa noin 370 dollaria. Joku päivä ehkä...
    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
  10. #1270
    Lainaa hessu75 kirjoitti Katso viesti
    Ok.

    Tällöin perun tre kaupan.

    On tuossa omassa Zetorissa tarpeeksi paukkuja minun taidoille vakiona.

    Woolich kitti Ebayssa noin 370 dollaria. Joku päivä ehkä...
    Nuo Woolichin temput tekee tosiaan ainakin Samin autopaja Espoossa. Luulisi, että jäisi tuon Kitin hinnan alle ja Dynot päälle. Ei siltikään varmasti ihan ilmasta. Joku tätä kokeillut voisi hintaa ja proseduuria selventää

    Tässä tosiaan tuota itse suunnittelen ja selvittelen miten Hämeenlinnan Gatemania asian hoitaisi.
    Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
  11. #1271
    Jos itse pitää toi säätöhomma maksaa niin en kyllä kauaa miettisi että mihin veisin pyörän säätöön.
    Onhan se noissa PC:n säädöissäkin nähty että on olemassa monenlaista säätäjää, jolloin lopputuloskin voi olla ihan mitä vaan.
    Joten jos homma hoituu sellaisessa paikassa jota on yleisesti kehuttu ja etäisyyskin on ihan järkevällä tasolla, niin en miettisi asiaa sekuntiakaan.
    Nimittäin pikkasen voi syödä miestä jos huomaa että sutta tuli ja eiku taas kättä taskuun että sais pelit laulamaan...
    ZH2 2020
  12. #1272
    Lainaa Attitude kirjoitti Katso viesti
    Jos itse pitää toi säätöhomma maksaa niin en kyllä kauaa miettisi että mihin veisin pyörän säätöön.
    Onhan se noissa PC:n säädöissäkin nähty että on olemassa monenlaista säätäjää, jolloin lopputuloskin voi olla ihan mitä vaan.
    Joten jos homma hoituu sellaisessa paikassa jota on yleisesti kehuttu ja etäisyyskin on ihan järkevällä tasolla, niin en miettisi asiaa sekuntiakaan.
    Nimittäin pikkasen voi syödä miestä jos huomaa että sutta tuli ja eiku taas kättä taskuun että sais pelit laulamaan...
    Noilla ehdoilla
    samin autopaja on se paikka minne kannatta viedä vaikka vähän pitemältäkin
    eikä ole edes kallista
  13. #1273
    Itse olen käyttänyt oman zetorin kahdesti Samilla säädössä (siis Woolichin ohjelmalla):

    1) Eka kerta kun laitoin Akran sliparit kinni
    2) Toka kerta kun vaihdatin Akran alkukäyrän alkuperäisen tilalle.

    Molemmilla kerroilla tuli "valtava" ero ja mopo toimii kuin unelma.
    Suosittelen

    PS: 3) Kolmas kerta varmaan sitten kun tulee shifterin tuki ohjelmaan
    Trust your instincts, be yourself!

    Kawasaki Z750 -04 --> Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08--> Kawasaki ZZR1400 -12 --> Kawasaki H2SX SE -18
  14. #1274
    Lainaa Vmatti kirjoitti Katso viesti
    Itse olen käyttänyt oman zetorin kahdesti Samilla säädössä (siis Woolichin ohjelmalla):

    1) Eka kerta kun laitoin Akran sliparit kinni
    2) Toka kerta kun vaihdatin Akran alkukäyrän alkuperäisen tilalle.

    Molemmilla kerroilla tuli "valtava" ero ja mopo toimii kuin unelma.
    Suosittelen

    PS: 3) Kolmas kerta varmaan sitten kun tulee shifterin tuki ohjelmaan
    Tarviiko noita kaasuläppiä repiä pois tässä tempussa? Jääkö Low-moodi samalla tapaa toimivaksi kun ennen flashia?
    Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
  15. #1275
    Ja sitten tämän Samin ottamia hintoja kehiin. Ei voi olla salaista tietoa.
    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
  16. #1276
    Lainaa hulkster kirjoitti Katso viesti
    itse askartelin zumon naville tämmösen telineen sopivan mittanen alumiinipala siihen kulmiin reijät ja keskelle reijät telinettä varten sitten vaan stongan pultit auki levy väliin ja pultit kiinni.
    Laitoit nurkkiin varmaankin myös holkit?
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
  17. #1277
    Lainaa Semyorka kirjoitti Katso viesti
    Tarviiko noita kaasuläppiä repiä pois tässä tempussa? Jääkö Low-moodi samalla tapaa toimivaksi kun ennen flashia?
    Ei tarvii - kaikki hoituu ohjelmallisesti.
    Low mode jää ennalleen.

    Ja haluttaessa saa KTRC:n parametroitua siten, että muistaa startin jälkeen viimeisen asennon.

    Hinnat: riippuu kuinka kauan Sami joutuu hiomaan karttoja ja mitä halutaan tehtävän.
    Ja tunnetusti Sami tekee kaiken "viimeisen päälle" eikä jätä mitään sattuman varaan ;)
    Sanottaisiinko "muutamia satasia" perussäädön osalta.
    Trust your instincts, be yourself!

    Kawasaki Z750 -04 --> Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08--> Kawasaki ZZR1400 -12 --> Kawasaki H2SX SE -18
  18. #1278
    Kaipa nyt joku voi edes suuntaa antavia hintoja kertoa.
    Turhaan vielä Samiin olla yhteydessä vain hintoja kysellessä.

    Tuntitaksaa tms?
    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
  19. #1279
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa hessu75 kirjoitti Katso viesti
    Kaipa nyt joku voi edes suuntaa antavia hintoja kertoa.
    Turhaan vielä Samiin olla yhteydessä vain hintoja kysellessä.

    Tuntitaksaa tms?
    Jos lähtee siitä oletuksesta, että tehdään mopolle normaali säätö eikä mitään osia vaihdeta pajalla niin hinta lienee haarukassa 200-500€. Tarkan hinnan saanet kun kilautat suoraan Samille.
    Superbike #7
  20. #1280
    Lainaa Vmatti kirjoitti Katso viesti
    Ei tarvii - kaikki hoituu ohjelmallisesti.
    Low mode jää ennalleen.

    Ja haluttaessa saa KTRC:n parametroitua siten, että muistaa startin jälkeen viimeisen asennon.

    Hinnat: riippuu kuinka kauan Sami joutuu hiomaan karttoja ja mitä halutaan tehtävän.
    Ja tunnetusti Sami tekee kaiken "viimeisen päälle" eikä jätä mitään sattuman varaan ;)
    Sanottaisiinko "muutamia satasia" perussäädön osalta.
    Juu tämä oli olettama mutta hyvä kun varmistit Katsoinkin, että tuon muistin saa pois päältä KTRC:n 0-moodista ja muita rajoituksia kanssa samalla voi ohitella.
    Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
  21. #1281
    Lainaa Kotarikuski kirjoitti Katso viesti
    Laitoit nurkkiin varmaankin myös holkit?
    ei tarvinnu holkkeja siellä on alla se vakio kiinitys toi tuli sihen päälle vaan. pulteissa on holkit itsessään
    zzr1400
  22. #1282
    Tuli ostettua 2-paikkainen usb-laturi jolle on nyt arvottu paikkaa. Kiinnittäminen onnistuisi stongaan vaan kun ei ole tilaa niin ainoa mahdollisuus lienee on katteisiin upottaminen. Vaan mihinkähän kohtaan? Ainoa järkevä paikka lienee mittariston sivulla oleviin mustiin katteisiin vaan siinäkin on aika ahdasta kun ilmanotto kanavat kulkee niiden alta. Tyhjää pitäisi olla katteen alla n.4cm. Kuinkas monella on moinen härpätin kiinni ja missä?
    ZZR 1400 -08
    CBR XX 1100 -06
    GSX 750F -03
    ER-5 -97
    +100tkm/120kmh




  23. #1283
    Lainaa suzuki03 kirjoitti Katso viesti
    Tuli ostettua 2-paikkainen usb-laturi jolle on nyt arvottu paikkaa. Kiinnittäminen onnistuisi stongaan vaan kun ei ole tilaa niin ainoa mahdollisuus lienee on katteisiin upottaminen. Vaan mihinkähän kohtaan? Ainoa järkevä paikka lienee mittariston sivulla oleviin mustiin katteisiin vaan siinäkin on aika ahdasta kun ilmanotto kanavat kulkee niiden alta. Tyhjää pitäisi olla katteen alla n.4cm. Kuinkas monella on moinen härpätin kiinni ja missä?
    Stongassa itsellä kiinni mutta tuolla tapaa meinasin alunperin laittaa:http://zx14ninjaforum.com/messages.c...49AC18BAD3B9#7
    Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
  24. #1284
    Tuohon sitä just kävin tallissa mallailemassa .....Tosin toiselle puolen kun on tarkoitus kytkeä se suoraan akulta. Ei kait siinä muuta tarvitse kun laittaa sulake + puolen johtoon heti akulta lähtiessä ? Tuollainen:http://www.motonet.fi/fi/tuote/48179...lla-vesitiivis
    Viimeksi muokannut: suzuki03; 05.01.2015 klo 17:03.
    ZZR 1400 -08
    CBR XX 1100 -06
    GSX 750F -03
    ER-5 -97
    +100tkm/120kmh




  25. #1285
    Lainaa suzuki03 kirjoitti Katso viesti
    Tuli ostettua 2-paikkainen usb-laturi jolle on nyt arvottu paikkaa. Kiinnittäminen onnistuisi stongaan vaan kun ei ole tilaa niin ainoa mahdollisuus lienee on katteisiin upottaminen. Vaan mihinkähän kohtaan? Ainoa järkevä paikka lienee mittariston sivulla oleviin mustiin katteisiin vaan siinäkin on aika ahdasta kun ilmanotto kanavat kulkee niiden alta. Tyhjää pitäisi olla katteen alla n.4cm. Kuinkas monella on moinen härpätin kiinni ja missä?
    Itse ostin bilteman pinta-asennettavan version, jonka sai hyvin kiinni katteen sisäpuolelle vasemman peilin ruuvin alle. Ei siis mitään reikiä katteisiin. Siinä se myöskin on suojassa sateelta ja ulkopuolisten katseilta
    Ei kiinnosta pätkääkään
  26. #1286
    the thrill seeker Bem-Ari:n avatar
    Liittyi Feb 2009
    Pirkanmaa
    MotOrg ry jäsen
    Omaan Zetoriin tein tupla-usb:lle alumiinilevystä korvan tuohon vasemman cliparin alle.Oikealla batwingin vaihtovalo samalla metodilla.Ajatuksena jättää katteet ehjiksi.
    Kuva:2015-01-06%u00252B08.41.02.jpg
    <p>Man cannot live on beer only.
    Helkama,Sachs,Tunturi,Hånda,Kawasaki;Suzukeita 5kpl,pari Kawasakia,kaksBemaria,ZZR 1400 SE,Triumph Tiger 1200 XRT,nyt 2 Kawasakia ja BMW K1300 GT.
  27. #1287
    qnarkill:n avatar
    Liittyi Apr 2011
    Ei enää neekerihelsinkiin ikinä
    Onko kukaan laittanut takanakiksi 190/55 koolla ja miltä tuntui alla?
    exxtatic
  28. #1288
    Minulla on kyseinen koko takarenkaana ja ehdin sillän noin 2000km ajaa viime kesänä.
    Minun taidoilla oikein hyvä ja mutkissa kanttaus on myös oikein rauhallinen.

    -Hessu-
    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
  29. #1289
    Lainaa qnarkill kirjoitti Katso viesti
    Onko kukaan laittanut takanakiksi 190/55 koolla ja miltä tuntui alla?
    Jo vuosia käyttäny 55 sarjaa. Taittuu mutkiin jouhevammin.
    Zzr1400
  30.  
  31. #1290
    Kyllä se kiirekäytössä mutkatiellä kääntyy paremmin kuin 50-sarjalainen...
Sivu: 43 / 64:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 33414243444553 ... ViimeinenViimeinen