Sivu: 4 / 64:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234561454 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 91:stä 120:een 1896:sta
  1. #91
    Nyt on sitten ekat tyypit heitetty Yoshin pöntöillä. Hienot äänet jopa killereillä Ja tuntuupa tuo mukavan tehokkaalta taas talven jälkeen.

    Ja sitten kysymykseen: Vaatiiko TRC:n pöntöt säätöjä vai meneekö säätämättä? Ehkä aavistuksen tuntuu käyvän laihalla pienillä kierroksilla, muuten pelitti hienosti.

    Yoshit
    BMW K1300R
    exät: GSX1300R, TEx 2014, B-King, M1800R, ZZR1400, CB1300F, 1100XX, CBR600F, MBX125, PV50, tuntsat..
  2. #92
    Lainaa (SamiN @ Huhti. 12 2010,22:57) kirjoitti
    hmm. onko kenelläkään ollut kolmosen kytkeytymisen kanssa ongelmia?

    joskus kun nopeasti vaihtaa 1-2-3 niin 3:nen ei mene päälle millään (no menee, mutta vasta kolmannella kytkimen käytöllä). tämä ilmenee vain matalemmilla kierroksilla, alle ~5-6k.
    samaten välivapaan olen 2 kertaa löytänyt 2-3 välistä kun ilman kytkintä olen vaihtanut.

    ei oikein olla tultu sinuiksi vielä, enkä sitä tietysti vielä oletakkaan
    Ei mitään ongelmia. Kun oli toi moottori levällään, niin pistin kuitenkin saman tein tommoset: http://www.muzzys.com/ZX14/ZX14ShiftStar/index.html
    Tosimies saa salaatista ripulin.
    Birra finito propello stoppo.
    Kawasaki ZZR 1400 Turbo
    Sipoo 260MPH club
  3. #93
    Lainaa (Tepe1 @ Huhti. 13 2010,15:06) kirjoitti
    Nyt on sitten ekat tyypit heitetty Yoshin pöntöillä. Hienot äänet jopa killereillä * Ja tuntuupa tuo mukavan tehokkaalta taas talven jälkeen.

    Ja sitten kysymykseen: Vaatiiko TRC:n pöntöt säätöjä vai meneekö säätämättä? Ehkä aavistuksen tuntuu käyvän laihalla pienillä kierroksilla, muuten pelitti hienosti.

    Yoshit
    Kyllähän se kannattaa säädättää. Itsellä menee parin vkon päästä penkkiin Tampereelle, PCV kiinni ja toisioläpät poistetaan. Mielenkiinnolla odotan millainen tulee
    KTM SMT 990 LE 2010
  4. #94
    Lainaa (arppi @ Huhti. 13 2010,17:19) kirjoitti
    Lainaa (Tepe1 @ Huhti. 13 2010,15:06) kirjoitti
    Nyt on sitten ekat tyypit heitetty Yoshin pöntöillä. Hienot äänet jopa killereillä * Ja tuntuupa tuo mukavan tehokkaalta taas talven jälkeen.

    Ja sitten kysymykseen: Vaatiiko TRC:n pöntöt säätöjä vai meneekö säätämättä? Ehkä aavistuksen tuntuu käyvän laihalla pienillä kierroksilla, muuten pelitti hienosti.

    Yoshit
    Kyllähän se kannattaa säädättää. Itsellä menee parin vkon päästä penkkiin Tampereelle, PCV kiinni ja toisioläpät poistetaan. Mielenkiinnolla odotan millainen tulee *
    Toivottavasti kurkkaavat tehokäyrät vielä ennen säätöäkin, niin näkisi eron Mutta joo odottelen tuloksia innolla, josko sitä itsekin
    BMW K1300R
    exät: GSX1300R, TEx 2014, B-King, M1800R, ZZR1400, CB1300F, 1100XX, CBR600F, MBX125, PV50, tuntsat..
  5. #95
    Lainaa (Tepe1 @ Huhti. 14 2010,09:01) kirjoitti
    Lainaa (arppi @ Huhti. 13 2010,17:19) kirjoitti
    Lainaa (Tepe1 @ Huhti. 13 2010,15:06) kirjoitti
    Nyt on sitten ekat tyypit heitetty Yoshin pöntöillä. Hienot äänet jopa killereillä * Ja tuntuupa tuo mukavan tehokkaalta taas talven jälkeen.

    Ja sitten kysymykseen: Vaatiiko TRC:n pöntöt säätöjä vai meneekö säätämättä? Ehkä aavistuksen tuntuu käyvän laihalla pienillä kierroksilla, muuten pelitti hienosti.

    Yoshit
    Kyllähän se kannattaa säädättää. Itsellä menee parin vkon päästä penkkiin Tampereelle, PCV kiinni ja toisioläpät poistetaan. Mielenkiinnolla odotan millainen tulee *
    Toivottavasti kurkkaavat tehokäyrät vielä ennen säätöäkin, niin näkisi eron Mutta joo odottelen tuloksia innolla, josko sitä itsekin *
    Joo, käppyrät jakoon sitten !
  6. #96
    Lainaa (2jorma2 @ Huhti. 13 2010,16:22) kirjoitti
    Lainaa (SamiN @ Huhti. 12 2010,22:57) kirjoitti
    hmm. onko kenelläkään ollut kolmosen kytkeytymisen kanssa ongelmia?

    joskus kun nopeasti vaihtaa 1-2-3 niin 3:nen ei mene päälle millään (no menee, mutta vasta kolmannella kytkimen käytöllä). tämä ilmenee vain matalemmilla kierroksilla, alle ~5-6k.
    samaten välivapaan olen 2 kertaa löytänyt 2-3 välistä kun ilman kytkintä olen vaihtanut.

    ei oikein olla tultu sinuiksi vielä, enkä sitä tietysti vielä oletakkaan
    Ei mitään ongelmia. Kun oli toi moottori levällään, niin pistin kuitenkin saman tein tommoset: http://www.muzzys.com/ZX14/ZX14ShiftStar/index.html
    vika löytyi. touring saappaasta.

    jos jättää vahingossa hieman nostoa vipuun niin...


    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Albumi
    * Tuubi
  7. #97
    On tässä matkapyörää kerrakseen *

    kuva
    BMW R1250GS ADV
  8. #98
  9. #99
    laitoin muuten oikein loobmannin rasvarinkin, nyt ei tarvii kuunnella kardaanilla ajavan matkatoverin vinoilua euroopan reissulla
    BMW R1250GS ADV
  10. #100
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Mulla oli myöskin Loobman Zetorissa kun lähdin Euroopan-turneelle. Alle 20 km Rostockista länteen se lakkasi olemasta, eli siinä kohtaa missä nopeusrajoitukset päättyy. Ne öljyä ohjaavat muoviviikset taittuvat takarattaan piikkeihin ja menevät saman tien poikki. Oli muutenkin kauden mittaan vaikeuksia saada ne viikset pysymään riittävän kaukana piikeistä, joten revin systeemin lopulta pois.
    1000
  11. #101
    joo, vähän on tosiaan mullakin epäilyjä, miten toi oikeesti tulee kestämään, hieman heppoisen tuntuinen viritys. Mutta nyt olen ajellut n. 300 km loobmanilla ja vielä on viikset ehjät. toivottavasti kestää.
    BMW R1250GS ADV
  12. #102
    Lainaa (arppi @ Huhti. 13 2010,17:19) kirjoitti
    Lainaa (Tepe1 @ Huhti. 13 2010,15:06) kirjoitti
    Nyt on sitten ekat tyypit heitetty Yoshin pöntöillä. Hienot äänet jopa killereillä * Ja tuntuupa tuo mukavan tehokkaalta taas talven jälkeen.

    Ja sitten kysymykseen: Vaatiiko TRC:n pöntöt säätöjä vai meneekö säätämättä? Ehkä aavistuksen tuntuu käyvän laihalla pienillä kierroksilla, muuten pelitti hienosti.

    Yoshit
    Kyllähän se kannattaa säädättää. Itsellä menee parin vkon päästä penkkiin Tampereelle, PCV kiinni ja toisioläpät poistetaan. Mielenkiinnolla odotan millainen tulee *
    Tulee ruutia lisää hyvin kun nuo läpät poistetaan. Samalla kyllä äänikin muuttui matalasta murinasta sellaiseksi kisamaisen kireäksi. Itse tykkäsin soundista, vaimo ei.

    Niin, minulla oli siis vuonna 2007 tuollainen. Siinä oli kiinni Yoshin kokoränni, PC:llä säädettiin. BikeDoctorin penkki Tampereella näytti läppien poiston ja säätöjen jälkeen 184,7 hp takapyörätehoa ja 154 nm vääntöä. Hyvin liikkui
    Family toys:
    Ducati 1299 Panigale S 2016
    BMW S1000RR 2011


  13. #103
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Tee ennen reissua lyhyt testispurtti siihen maksiminopeuteen mitä aiot ajaa. Siinäpä sen näkee. Mulle jäi semmoinen käsitys, että 200 km/h on jo liikaa niille ohjureille.
    1000
  14. #104
    Lainaa (Hannula @ Huhti. 22 2010,16:44) kirjoitti
    Tee ennen reissua lyhyt testispurtti siihen maksiminopeuteen mitä aiot ajaa. Siinäpä sen näkee. Mulle jäi semmoinen käsitys, että 200 km/h on jo liikaa niille ohjureille.
    Jep, hyvä idea.
    BMW R1250GS ADV
  15. #105
    Miksi et laittanut scottoileria?
    Kawasaki GPZ 500 -97, *Honda CBR 1000 -93, Honda CBR 1100 XX -00, Honda CBR 1100 XX -05 ,Kawasaki ZZR 1400 -07 * *
    Iron Butt *3x SS 1000, 4x SS 1600K, SS 2000K * * * * * * * * * *

    MC TOUR *

    N,EST,DK,D,A,I,HR,SLO,SK,CZ,PL,LV,LT,CH,F,SM,VA,S, SF
  16. #106
    Lainaa (Bobo @ Huhti. 22 2010,16:43) kirjoitti
    Lainaa (arppi @ Huhti. 13 2010,17:19) kirjoitti
    Lainaa (Tepe1 @ Huhti. 13 2010,15:06) kirjoitti
    Nyt on sitten ekat tyypit heitetty Yoshin pöntöillä. Hienot äänet jopa killereillä * Ja tuntuupa tuo mukavan tehokkaalta taas talven jälkeen.

    Ja sitten kysymykseen: Vaatiiko TRC:n pöntöt säätöjä vai meneekö säätämättä? Ehkä aavistuksen tuntuu käyvän laihalla pienillä kierroksilla, muuten pelitti hienosti.

    Yoshit
    Kyllähän se kannattaa säädättää. Itsellä menee parin vkon päästä penkkiin Tampereelle, PCV kiinni ja toisioläpät poistetaan. Mielenkiinnolla odotan millainen tulee *
    Tulee ruutia lisää hyvin kun nuo läpät poistetaan. Samalla kyllä äänikin muuttui matalasta murinasta sellaiseksi kisamaisen kireäksi. Itse tykkäsin soundista, vaimo ei.

    Niin, minulla oli siis vuonna 2007 tuollainen. Siinä oli kiinni Yoshin kokoränni, PC:llä säädettiin. BikeDoctorin penkki Tampereella näytti läppien poiston ja säätöjen jälkeen 184,7 hp takapyörätehoa ja 154 nm vääntöä. Hyvin liikkui *
    Ai s**tana! Nyt ei saa enää nukuttua kun odottaa ensi torstaita...Pitää muutenkin olla tallissa kokoajan, kun tuo tuhkapilvi piti pojan erossa Zetorista liian kauan
    KTM SMT 990 LE 2010
  17. #107
    Pari viikkoa totuttelua takana. Yllättävän hyvältä tuntuu touring ajokin vaikka on hieman kyykympi ja polvikulma tiukempi kuin tuossa 1100:ssa.
    Etujarru ravisti ihan helvetisti pitkään, mutta hieman pidemmällä 250km lenkillä tänään lakkasi. Renkaisiin ei ole luottoa ollenkaan... alla on Battlax BT-021 ja jarruissa kun harjoittelee tahtoo lukittua aina.

    Kuljetusongelma on vielä ratkaisematta... Ruuvasin takatelineen kiinni ja seuraavana päivänä irti. On ihan helkkarin ruma+vatkaa motarilla. Tankkilaukun kanssa pärjää joten kuten, mutta roudattavaa kamaa yleensä sen verran on mukana jottei ajaminen ole mukavaa kun laukku tulee yli pleksistä. Takajakkaralle kiinnitettävää laukkua olen tottunut käyttämään, mutta en vielä keksinyt miten sen saisi kiinni.
    Tuppervaarilla näytti olevan sivulaukut. Ehkä tuollaisia voisi harkita...

    Sähkön ulosottoa pitäisi viritellä myös naviin ja kännykkään.



    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Albumi
    * Tuubi
  18. #108
    Lainaa (SamiN @ Huhti. 25 2010,23:31) kirjoitti
    Yllättävän hyvältä tuntuu touring ajokin vaikka on hieman kyykympi ja polvikulma tiukempi kuin tuossa 1100:ssa.
    Ruuvasin viikonloppuna jalkatappien kumit pois, tilaa tulee lisää 2-3 senttiä. Ja värinöitähän ei tarvii tässä pyörässä pelätä. Tapit ovat vaan melko 'tylsän' näköiset ilman kumeja, mutta nyt on helpompi nostaa jalka tapille ja polvikulma hieman loiveni.
    BMW R1250GS ADV
  19. #109
    Lainaa (mathev @ Huhti. 23 2010,22:34) kirjoitti
    Miksi et laittanut scottoileria?
    Tapanani on ensin ostaa joku halpa vekotin ja todeta sen toimimattomuus... . Toisaalta tuo on niin helppo laittaa paikalleen. Vielä on pysynyt kiinni ja rasvannut, (en oo sitä 200 km/h testiä vielä tehny )
    BMW R1250GS ADV
  20. #110
    Mulla on SW motechin sivutelineet pikakiinnityksellä, nämä:
    telineet

    Mukavat käyttää, helppo ja nopea laittaa paikalleen kun niitä tarvii
    Kawasaki ZZR 1400, 2007
    Suzuki GSX 750 F, 2005
  21. #111
    Lainaa (Sampy-75- @ Huhti. 26 2010,15:41) kirjoitti
    Mulla on SW motechin sivutelineet pikakiinnityksellä, nämä:
    telineet

    Mukavat käyttää, helppo ja nopea laittaa paikalleen kun niitä tarvii *
    Nämä on hyvät. Mulla on lisäksi kaverina Kappan 40 litran laukut ja takana 52 litran laukku Givin telineessä. Ei enää tartte miettiä, mitä mahtuu mukaan ja ulkonäkökin on mielestäni ihan ok.

    On se muuten kumma, olen nyt noin 500 km ajanut 06 ZZR:llä ja vaikka tämän ja muiden foorumeiden perusteella olen ajatellut, että tuota alapään vääntöä pitäisi jollain aikavälillä saada lisää, niin mielestäni pyörä kulkee alkuperäisasetuksilla oikeastaan ihan niin kuin pitääkin. Uskomattoman vakaa ja voimakas peli.
  22. #112
    Lainaa (TMaK @ Huhti. 26 2010,16:29) kirjoitti
    Lainaa (Sampy-75- @ Huhti. 26 2010,15:41) kirjoitti
    Mulla on SW motechin sivutelineet pikakiinnityksellä, nämä:
    telineet

    Mukavat käyttää, helppo ja nopea laittaa paikalleen kun niitä tarvii *
    Nämä on hyvät. Mulla on lisäksi kaverina Kappan 40 litran laukut ja takana 52 litran laukku Givin telineessä. Ei enää tartte miettiä, mitä mahtuu mukaan ja ulkonäkökin on mielestäni ihan ok.

    On se muuten kumma, olen nyt noin 500 km ajanut 06 ZZR:llä ja vaikka tämän ja muiden foorumeiden perusteella olen ajatellut, että tuota alapään vääntöä pitäisi jollain aikavälillä saada lisää, niin mielestäni pyörä kulkee alkuperäisasetuksilla oikeastaan ihan niin kuin pitääkin. Uskomattoman vakaa ja voimakas peli.
    Joku tuollainen irrotettava teline voisi olla hyvä... Käykö tuo vain noihin kahteen laukkumalliin? Monokey?

    Tuntuuko sivulaukut miten ajossa? Ite olen pakannut pyöriäni tähän asti vain ylöspäin.

    Toisaalta tuollainenkin voisi olla riittävä mun käyttöön. Toisaalta taas... kiinnitys taitaa olla hankalampi eikä toikaan ihan halpa ole.

    Näh, kova laukku on aina kova laukku.
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Albumi
    * Tuubi
  23. #113
    Lainaa (stein @ Huhti. 22 2010,16:27) kirjoitti
    laitoin muuten oikein loobmannin rasvarinkin
    Myykö joku noita suomessa? En löytänyt pikaisella googletuksella jälleenmyyjää.



    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Albumi
    * Tuubi
  24. #114
    Lainaa (SamiN @ Huhti. 27 2010,23:56) kirjoitti
    Lainaa (stein @ Huhti. 22 2010,16:27) kirjoitti
    laitoin muuten oikein loobmannin rasvarinkin
    Myykö joku noita suomessa? En löytänyt pikaisella googletuksella jälleenmyyjää.
    Tilasin suoraan loobmanilta, tuli n. viikossa kotiin postin mukana. Melko pieni paketti, eihän siinä paljon tavaraa ole *

    http://www.chainoiler.co.uk/

    Jonkin verran meni aikaa asentamisessa, miettimisessä, miten 'suuttimen' saa mahdollisimman tukevasti ja oikeaan asentoon paikalleen. Pullon laitoin kiinni taakse, jotta öljyllä on lyhyt matka rattaalle. Ja pullo on sopivasti hieman piilossa.
    Kuvassa pullo on ekan asennusrupeaman jäljiltä, hieman huonosti telineessään, korjasin asentoa myöhemmin.


    loobman

    Mulla on muuten tuo Givin laukkuteline, hyvähän sekin, mutta käytännössä kiinteä.



    BMW R1250GS ADV
  25. #115
    Laitan nyt tännekin, kun isomman zetorin puolella on hiukan aktiivisempaa porukkaa.

    Eli oma pyörä on 1200ZZR.

    Hommasin talven aikana pehmeät sivulaukut, tuon tyyliset

    Motomarket

    Ja nyt kysyisinkin, että mites perkeleessä ne kannattaa kiinnittää pyörään?

    Pitäiskö satula irroittaa ja vetää ne remmit satulan alta, vai?

    Yritin niitä mallailla kohdilleen ja en kauhean varmasti niitä kiinni saanut.

    Eli pientä asennusohjetta kaipailisin. kiitos.
    NYT BMW HP2 SPORT 2008
    ex BMW S1000XR
    ex Ducati Multistrada 1200 S
    ex Kawasaki ZZR1400
    ex BMW Megamoto
  26. #116
    Lainaa (SamiN @ Huhti. 27 2010,23:22) kirjoitti
    Joku tuollainen irrotettava teline voisi olla hyvä... Käykö tuo vain noihin kahteen laukkumalliin? Monokey?

    Tuntuuko sivulaukut miten ajossa? Ite olen pakannut pyöriäni tähän asti vain ylöspäin.

    Näh, kova laukku on aina kova laukku.
    Noita SW-Motechin sivulaukkutelineitä on kahta sorttia: toinen johon käy vaikka minkä valmistajan perinteiset kovat laukut (mm. Kappa K40) kunhan hommaa sopivan adapterisarjan, ja toinen mikä on tarkotettu näille uudemmille hassun muotoisille laukuille (Givi V35 ja Kappa K33).

    Molemmat kiinnittyy mopoon samalla lailla ja ovat yhtä helposti irrotettavissa. Ensin mainittu muodostaa laukkujen kanssa aika lailla jälkimmäistä leveämmän kokonaisuuden, mutta onpahan enemmän säilytystilaakin.

    Ja joo, kova on kova. *

    Edit: SW-Motechin terminologiassa noi ekat on "Quick-Lock Side Carrier" ja jälkimmäiset "Quick-Lock Profile Side Carrier".



    KTM SDR 1290 '14
    ex ZZR 1400 '08
    ex ER-6f '06
  27. #117
    Lainaa (SamiN @ Huhti. 27 2010,23:22) kirjoitti
    Tuntuuko sivulaukut miten ajossa? Ite olen pakannut pyöriäni tähän asti vain ylöspäin.
    Mulla on V35:set noissa telineissä kiinni ja ei ne normivauhdissa tunnu mitenkään häiritsevältä. Pyörä menee vakaasti eteenpäin eikä ylimääräistä vipatusta tunnu. Aika sama fiilis kuin ilman laukkuja matkaa taittaessa, mii laik it
    Kawasaki ZZR 1400, 2007
    Suzuki GSX 750 F, 2005
  28. #118
    Lainaa (Sampy-75- @ Huhti. 28 2010,14:27) kirjoitti
    Lainaa (SamiN @ Huhti. 27 2010,23:22) kirjoitti
    Tuntuuko sivulaukut miten ajossa? Ite olen pakannut pyöriäni tähän asti vain ylöspäin.
    Mulla on V35:set noissa telineissä kiinni ja ei ne normivauhdissa tunnu mitenkään häiritsevältä. Pyörä menee vakaasti eteenpäin eikä ylimääräistä vipatusta tunnu. Aika sama fiilis kuin ilman laukkuja matkaa taittaessa, mii laik it
    Samanlaisia havaintoja itellä noista K33:sta. Kestää vauhtia enemmänkin eikä tunnu missään, Saksassa testattu



  29. #119
    Tilasin loobmanin. Ketjujen voitelu ilman keskijalkaa on syvältä.

    Hain epätoivoissani jo Motonetista tuollaisenkin http://www.motonet.fi/web/guest/etus...ductid=80-7526 mutta ei senkään kanssa nyhertäminen mitenkään helppoa ole
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Albumi
    * Tuubi
  30.  
  31. #120
    Lainaa (SamiN @ Huhti. 28 2010,22:24) kirjoitti
    Tilasin loobmanin. Ketjujen voitelu ilman keskijalkaa on syvältä.

    Hain epätoivoissani jo Motonetista tuollaisenkin http://www.motonet.fi/web/guest/etus...ductid=80-7526 mutta ei senkään kanssa nyhertäminen mitenkään helppoa ole *
    Onnea loobman -päätöksen johdosta Vaikka mulla on pyörässä keskijalka, ketjurasvaus on silti sieltä...

    Keskiseisontatuen ovh näyttää olevan Kawasakilla 199,- Aika kallista, mutta on se hyvä värkki. 'Huoltopukki' aina mukana. Tarvikeversio on kait hieman edullisempi.
    BMW R1250GS ADV
Sivu: 4 / 64:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234561454 ... ViimeinenViimeinen