Sivu: 48 / 64:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 38464748495058 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1411:stä 1440:een 1896:sta
  1. #1411
    Kertokaahan viisammat sopiiko ZZR1400 -06-11 kilpiteline -12-15 malliseen Zetoriin?

    Jossain tarviketelineissä mainostetaan sopivuudesta -06-> ja jossain on rajoitettu -06-11.
  2. #1412
    Mun mielestä sopii. Mulla oli ennen 2010 malli mihin teis ite telineen joka meni pyörän mukana. Nykyiseen 2014 malliseen tein samalla muotilla. Kolmella pultilla tulee kiinni alapuolelta.
  3. #1413
    Lainaa Tintti82 kirjoitti Katso viesti
    Mun mielestä sopii. Mulla oli ennen 2010 malli mihin teis ite telineen joka meni pyörän mukana. Nykyiseen 2014 malliseen tein samalla muotilla. Kolmella pultilla tulee kiinni alapuolelta.
    Thanks!
  4. #1414
  5. #1415
    Ensimmäiset päivät on nyt ajeltu ja tykkään kovasti. Aika nopeasti tämä tuntuu kyllä omalle pyörälle ja sopii mun tarkoituksiin hyvin.
    ZZR1400
  6. #1416
    Lainaa Peking kirjoitti Katso viesti
    Ensimmäiset päivät on nyt ajeltu ja tykkään kovasti. Aika nopeasti tämä tuntuu kyllä omalle pyörälle ja sopii mun tarkoituksiin hyvin.
    Joo aika neutraali peli. On kyllä hyvä matkapyörä.
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  7. #1417
    Lainaa Peking kirjoitti Katso viesti
    Ensimmäiset päivät on nyt ajeltu ja tykkään kovasti. Aika nopeasti tämä tuntuu kyllä omalle pyörälle ja sopii mun tarkoituksiin hyvin.
    jep. ainut mikä häiritsee on toi alle 5000 kieroksen hengettömyys. rexillä tottunu siihen että aina menään oli vaihde mikä hyvänsä. mulla taitaa tosin olla ne läpät viellä paikallaan rajottelemassa ilman saantia. talvella olis tarkotus repia ne pois ja viedä viitaniemen penkkiin pc:n poistoon. saa laittaa kartan suoraan omaan ecuun.
    startatessa jakoketjun kiristin rääkäsee pitänee vaihtaa manuaali mallin. ja joku koputus kuuluu koneesta jos ei korjaanu kiristimen vaihdolla niin pitää tarkistaa venttiilit
    zzr1400
  8. #1418
    Lainaa hulkster kirjoitti Katso viesti
    jep. ainut mikä häiritsee on toi alle 5000 kieroksen hengettömyys. rexillä tottunu siihen että aina menään oli vaihde mikä hyvänsä.
    Et sitten ole koskaan kokeillut pelittämään laitettua GSX 1400:sta .
    Stage 1 kepeillä tuo häpäisee käytännössä kaikki ahtamattomat kiinanraudat 0->8.500 rpm/140 rwhp.

    Ei mikään seksikäs laite..... mutta vittumainen "junan vessa", joka noissa puitteissa ja rajoissa
    hämmentää pakkaa aika kivasti .

    (ei sillä.... soimaan laitettu Rexeri on aivan mahtava laite)
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  9. #1419
    Lainaa Bone kirjoitti Katso viesti
    Et sitten ole koskaan kokeillut pelittämään laitettua GSX 1400:sta .
    Stage 1 kepeillä tuo häpäisee käytännössä kaikki ahtamattomat kiinanraudat 0->8.500 rpm/140 rwhp.

    Ei mikään seksikäs laite..... mutta vittumainen "junan vessa", joka noissa puitteissa ja rajoissa
    hämmentää pakkaa aika kivasti .

    (ei sillä.... soimaan laitettu Rexeri on aivan mahtava laite)
    Mulla GSX 1400, kävi yhdessä vaiheessa mielessä. Se vakioputki on vaan niin kaamea ettei mitään määrää.
    Tietty tässäkin zzr1400 vois ton putken vaihtaa joskus. Sais vähän paremmat äänet.

    Minkä vuotinen zzr sulla Hulkster on?
    ZZR1400
  10. #1420
    Lainaa hulkster kirjoitti Katso viesti
    jep. ainut mikä häiritsee on toi alle 5000 kieroksen hengettömyys. rexillä tottunu siihen että aina menään oli vaihde mikä hyvänsä. mulla taitaa tosin olla ne läpät viellä paikallaan rajottelemassa ilman saantia. talvella olis tarkotus repia ne pois ja viedä viitaniemen penkkiin pc:n poistoon. saa laittaa kartan suoraan omaan ecuun.
    startatessa jakoketjun kiristin rääkäsee pitänee vaihtaa manuaali mallin. ja joku koputus kuuluu koneesta jos ei korjaanu kiristimen vaihdolla niin pitää tarkistaa venttiilit
    Vie pyörä säädettäväksi ja laita Akran pömpelit, niin johan maailma kirkastuu.
  11. #1421
    Lainaa Partisaani kirjoitti Katso viesti
    Vie pyörä säädettäväksi ja laita Akran pömpelit, niin johan maailma kirkastuu.
    on akran koko ränni. commanderi siellä on kiinni siitä en tiedä onko penkissä säädetty vai joku valmis kartta sisällä
    zzr1400
  12. #1422
    Kyllä mulla tuntuu ainakin voimaa piisaavan alle 5000 kierrosta. Olisko noi sitten vanhempien vuosimallien ongelmia, tai sitten olen vaan nössö. Toistaiseksi ei ole tullut mieleen edes kokeilla vääntää kahvaa pohjaan, nokka nousee varmasti. Muutenkin olen otellut tuntumaa vaan ja ajellut rauhassa. Kohta mennään taas etelä-eurooppaan emännän kanssa, kamat ja kaikki kun on päällä niin sittenhän sen näkee onko kuskista mihinkään. Tänään asentelin navigaattorin, uuden akun ja 12mm tupakansytyttimen pistokkeen sekä sille sulakkeen. liitin1.jpg
    ZZR1400
  13. #1423
    No juu, elokuun loppupuolella kohti eteläisempää eurooppaa. Sitä ennen ehtii vielä koluamaan hiukan koto Suomessakin. Olen käyttänyt viimeiset kolme kierrosta Michelinin renkaita, mutta nyt ajattelin kokeilla Mezelerin kummia. Lienevät parantuneet aiemmista versioista, vai onko juttua vaan?
  14. #1424
    Kelllään tietoo mistä löytyy johtosarjasta kierrosluku ulkoiselle mittarille?
    Kyseessä siis -11 mallinen kulkine.
  15. #1425
    Lainaa JanR kirjoitti Katso viesti
    Kelllään tietoo mistä löytyy johtosarjasta kierrosluku ulkoiselle mittarille?
    Kyseessä siis -11 mallinen kulkine.
    oisko tästä jeesiä?
    http://www.bikeland.org/board/viewth...D=27&TID=31107
    zzr1400
  16. #1426
    Tänään meni vm-12 ZZRään Malagassa alle Michelin Pilot Power 3:t. Taas pidot paranee....
  17. #1427
    ollu mopolla vissiin rankka juhannus ku ei jaksanu tänään töihin aamulla lähteä. akku kaput pitää huomenna hakea uusi josko sillä piristyisi.
    zzr1400
  18. #1428
    Tervehdys zetorin omistajat!

    Mistä kannattaa kysellä tähän putkia? akran putket kiinnostaisi ehkäpä eniten, mutta mitä suosittelette pyörä vm. 07
  19. #1429
    the thrill seeker Bem-Ari:n avatar
    Liittyi Feb 2009
    Pirkanmaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa KebaK kirjoitti Katso viesti
    Tervehdys zetorin omistajat!

    Mistä kannattaa kysellä tähän putkia? akran putket kiinnostaisi ehkäpä eniten, mutta mitä suosittelette pyörä vm. 07
    Tuoltakin kannattaa katsoa:http://www.barracudaexhaust.com/inde...k=802&lang=eng

    Omaan ZZR:ään laitoin hiilikuituisena tuollaiset:http://www.barracudaexhaust.com/Motorcycle-exhaust_534

    Kun klikkaa jonkun kuvan auki,tulee useita pituus-,pintakäsittely- ym. vaihtoehtoja hintoineen.Toimitus oli aika nopea ja työn jälki tosi siistiä.
    <p>Man cannot live on beer only.
    Helkama,Sachs,Tunturi,Hånda,Kawasaki;Suzukeita 5kpl,pari Kawasakia,kaksBemaria,ZZR 1400 SE,Triumph Tiger 1200 XRT,nyt 2 Kawasakia ja BMW K1300 GT.
  20. #1430
    olipahan paluumatka.

    olin laikossa imatran kupeessa pitkän viikon loppun. sunnuntaina sitten kohti kotia puumalan kautta kohti tuusulaa. lietveden sillan kohdilla pikkusen rusahti ja pyörä rupes kulkemaan ku käärme.
    no näköala kahvilan pihaan parkkiin ja ihmettelemään takarenkaasta kiinni ja ravistamaan heilahtelee sentin verrran joka suuntaan. ei muuta kun kohti kioskin luukkua ja kahvia tilaamaan (aikaa on) sen jälkeen puhelin kouraan ja soitto kaverille että nyt olis päivä ohjelmaa tiedossa hyppääppä pakun kyytiin. tattarisuolta strarttas ja onnistu ajamaan jossain harhaan viiden tunnin päästä löysi perille pyörä kyytiin ja kotimatka voipi jatkua. harvemmin on tollasta reilun 300km lenkillä yuli 13 tuntia menny. loppuun kuva kahvitauon aiheuttajasta.
    zzr1400
  21. #1431
    Lainaa KebaK kirjoitti Katso viesti
    Tervehdys zetorin omistajat!

    Mistä kannattaa kysellä tähän putkia? akran putket kiinnostaisi ehkäpä eniten, mutta mitä suosittelette pyörä vm. 07
    Minulla on Akran 4-1 putki hiilikuitu Sliparilla ilman kattia. Painoa on miltei 10kg vähemmän kuin vakio putkilla.. 09 pyörä
    Ei kiinnosta pätkääkään
  22. #1432
    Ei kellään sattuis olemaan ylimääräistä tuota isompaa tukea, eli tuo missä on jalkajarru kiinni.

    http://www.ebay.com/itm/Front-Foot-P...-/321510344971

    Kuvassa tuo isompi palanen, kuten varmasti tiesittekin.
    NYT BMW HP2 SPORT 2008
    ex BMW S1000XR
    ex Ducati Multistrada 1200 S
    ex Kawasaki ZZR1400
    ex BMW Megamoto
  23. #1433
    Lainaa hulkster kirjoitti Katso viesti
    olipahan paluumatka.

    olin laikossa imatran kupeessa pitkän viikon loppun. sunnuntaina sitten kohti kotia puumalan kautta kohti tuusulaa. lietveden sillan kohdilla pikkusen rusahti ja pyörä rupes kulkemaan ku käärme.
    no näköala kahvilan pihaan parkkiin ja ihmettelemään takarenkaasta kiinni ja ravistamaan heilahtelee sentin verrran joka suuntaan. ei muuta kun kohti kioskin luukkua ja kahvia tilaamaan (aikaa on) sen jälkeen puhelin kouraan ja soitto kaverille että nyt olis päivä ohjelmaa tiedossa hyppääppä pakun kyytiin. tattarisuolta strarttas ja onnistu ajamaan jossain harhaan viiden tunnin päästä löysi perille pyörä kyytiin ja kotimatka voipi jatkua. harvemmin on tollasta reilun 300km lenkillä yuli 13 tuntia menny. loppuun kuva kahvitauon aiheuttajasta.
    Noi on pahoja. Jos isossa vauhdissa laakeri hajoaa......

    Onkos tuohon sun pyörään sitten jo paljon tullu kokonais kilometrejä?
    Kawasaki ZRX 1200 R
    Kawasaki KLR 650 Tengai
    Kawasaki GPZ 750 R
    Yamaha RD 350 YPVS
    Suzuki RG 125 Gamma
    Helkama AX
    Helkama Raisu
  24. #1434
    Lainaa 4tuoppi kirjoitti Katso viesti
    Noi on pahoja. Jos isossa vauhdissa laakeri hajoaa......

    Onkos tuohon sun pyörään sitten jo paljon tullu kokonais kilometrejä?
    35tkm. epäilen painepesuria vian aiheuttajaksi
    zzr1400
  25. #1435
    Lainaa KebaK kirjoitti Katso viesti
    Tervehdys zetorin omistajat!

    Mistä kannattaa kysellä tähän putkia? akran putket kiinnostaisi ehkäpä eniten, mutta mitä suosittelette pyörä vm. 07
    Mä haluaisin kanssa hiukan päheemmät soundit. Kannattaako ostaa siis pelkät sliparit ja maksaa niistä 700€ vai ostaako sitten koko rännin kerralla? Jos ostaa koko putken niin tuleeko se samaan kohtaan kuin vakioputket, eli sivulaukut voi olla ihan normaalisti?
    ZZR1400
  26. #1436
    noi kannattaa tarkastaa tapauskohtasesti. tehoränni voi olla jossai tapauksessa 4-1 mallia, jolloin tietysti 1 ulostulo. sliparit lienee bolt on orggis paikkaan. huom huom! tapauskohtaisesti
    kattelin omaan 1100 zetoriin juuri putkia, ja jenkkilässä löytyy oiva valikoima rännejä, joista yllättäen useat olivat mallia 4-1.
    ilmossa sanotaan kyllä, jos putken vienti ei sovi bägien kanssa....eli no side bags allowed..tai jotai siihen suuntaan..
    Ja aina poikkeuksetta sitten seossäätöön, kun ränni vaihtuu
    Viimeksi muokannut: kake1969q; 28.07.2016 klo 23:57. Syy: edit
    kawasaki ZZR1100 -93D, motti päivitetty -95 D2
    edelleen voimaa tarvittaessa.

  27. #1437
    Lainaa kake1969q kirjoitti Katso viesti
    noi kannattaa tarkastaa tapauskohtasesti. tehoränni voi olla jossai tapauksessa 4-1 mallia, jolloin tietysti 1 ulostulo. sliparit lienee bolt on orggis paikkaan. huom huom! tapauskohtaisesti
    kattelin omaan 1100 zetoriin juuri putkia, ja jenkkilässä löytyy oiva valikoima rännejä, joista yllättäen useat olivat mallia 4-1.
    ilmossa sanotaan kyllä, jos putken vienti ei sovi bägien kanssa....eli no side bags allowed..tai jotai siihen suuntaan..
    Ja aina poikkeuksetta sitten seossäätöön, kun ränni vaihtuu
    Miten toi 4-1 putki, onko paremmat äänet kun noissa tuplaputkissa? En ehkä tänä kesänä osta, mut katellaan jos vaikka pukki tuo pörisevän pakoputken. Vois laittaa vaiks lahjapaperiin ja kuusen alle, siinä sitten sukulaiset saa ihmetellä mitähän tuolla on.
    ZZR1400
  28. #1438
    Onkos kenelläkään etujarrut kadonnut ajon aikana ???

    tuli tilanne et, et etujarrut katos kokonaan
    Ja seuraus oli ulosajo..

    asiaa olen nyt tutkinut ja , öljyt vaihdettu.. kaikki.
    ilmattu on oikein miehissä

    tilanne parani pikkuisen,
    mut ei jarrut palautunut..
    olisko työsylinterin tiivisteet sököt vai mistä kannattas ruveta perkaamaan..
  29. #1439
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Ei kai tuon jarrupiiri öljyllä toimi, tarkoitatko normi jarrunestettä, mikä ei ole öljyä nähnytkään. Luultavasti työsylkän tiiviste tai jarruletku korkannu, tai jonkun jarrumännän tiiviste. Paljon muuta vaihtoehtoa ei ole.

    Auttai tietty jos olis vuosimallista joku vihje, että onko abs jarrut tms.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  30.  
  31. #1440
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Ei kai tuon jarrupiiri öljyllä toimi, tarkoitatko normi jarrunestettä, mikä ei ole öljyä nähnytkään. Luultavasti työsylkän tiiviste tai jarruletku korkannu, tai jonkun jarrumännän tiiviste. Paljon muuta vaihtoehtoa ei ole.

    Auttai tietty jos olis vuosimallista joku vihje, että onko abs jarrut tms.

    vm 11 abs
    ABS merkkivalo kyllä sammuu , niin kuin kuuluukin

    no, litkut on tarkoitettu etu,taka, kytkimelle..
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Viimeksi muokannut: makej; 14.08.2016 klo 12:31. Syy: lisätty foto
Sivu: 48 / 64:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 38464748495058 ... ViimeinenViimeinen