Sivu: 44 / 64:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34424344454654 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1291:stä 1320:een 1896:sta
  1. #1291
    Muuttui mopo aivan erilaiseksi kun vaihtoi 55sen... On nyt iloa ajaa
    Ei kiinnosta pätkääkään
  2. #1292
    the thrill seeker Bem-Ari:n avatar
    Liittyi Feb 2009
    Pirkanmaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa qnarkill kirjoitti Katso viesti
    Onko kukaan laittanut takanakiksi 190/55 koolla ja miltä tuntui alla?
    Paremmalta tuntuu,ketterämpi mutkatiellä 55-profiililla.Huggerin kiinnityksiin pienet korotukset piti laittaa,ettei ota kiinni kovemmassa kyydissä.
    <p>Man cannot live on beer only.
    Helkama,Sachs,Tunturi,Hånda,Kawasaki;Suzukeita 5kpl,pari Kawasakia,kaksBemaria,ZZR 1400 SE,Triumph Tiger 1200 XRT,nyt 2 Kawasakia ja BMW K1300 GT.
  3. #1293
    Tuli vaihdettua jarrupalat eteen ja taakse (kerrankin joku onnistui). Mikähän on jarrusatuloiden pulttien kiristysmomentti ? Aika löysällä minusta olivat kun otin ne irti....Takaisin kun ne laitoin niin kiristin n.30nm momenttiin
    ZZR 1400 -08
    CBR XX 1100 -06
    GSX 750F -03
    ER-5 -97
    +100tkm/120kmh




  4. #1294
    Lainaa suzuki03 kirjoitti Katso viesti
    Tuli vaihdettua jarrupalat eteen ja taakse (kerrankin joku onnistui). Mikähän on jarrusatuloiden pulttien kiristysmomentti ? Aika löysällä minusta olivat kun otin ne irti....Takaisin kun ne laitoin niin kiristin n.30nm momenttiin
    No...löytyihän nuo kiristys momentit jos oikein luin amerikkaa....25nm takana ja 34 nm edessä....eivaan aina jaksaisi netistä kaikkea etsiä ...laiska
    ZZR 1400 -08
    CBR XX 1100 -06
    GSX 750F -03
    ER-5 -97
    +100tkm/120kmh




  5. #1295
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Tämmöinen Bagster-tankinsuoja ois joutilaana, väri on '06 sininen. Tohon saa kiinni myös muiden valmistajien laukkuja etukiinnikkeisiin jos laukussa on etukulmissa lenkit.

    bagster.jpg
    1000
  6. #1296
    Tervehdys hengenheimolaiset... Uuden zzr 1400 pyörän omistaja ilmoittautuu kehiin. Tallissa odottaa nyt eka Kawa. Osaako joku neuvoa, mistä löytää fiksun ja laillisen rekisterikilven kiinnikkeen johon saa myös rekisterikilven valon kiinni? Tuo alkuperäinen kapistus kun on helvetin ruma. En ole löytänyt kun yhden, ja sekään ei sovi suoraan ja pienestä pellinpalasta pyydetään 160e.
    Se on se äkkipysäys ku tappaa, ei vauhti...
  7. #1297
    Lyhtyä tohon ei suoraan saa kiinni, mutta kestävä pitäis olla. Ja halpa.
    http://www.tommyrace.fi/kilpiteline-...00-p-1045.html
    ´06 ZZR 1400
    ´98 HD Road King
    ´05 HD Dyna
  8. #1298
    Itse pistin tämän -13 malliin http://www.demon-tweeks.co.uk/motorc...cing-tail-tidy

    Tuossa tulee mukana ledi kilvelle ja muut tarvittavat hilppeet. Pienet tuunaukset vaati kun ei Suomi-kilpi mene tohon suoraan joten vähän pitää porailla + johdot kannattaa suojata vähän paremmin kuralta ja kosteudelta.

    Eihän toikaan halpa ollut mutta vielä siedettävä.
    Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
  9. #1299
    Itse tein pahvista sapluunan ja sen kanssa johonikin peltikattofirmaan. Rosterista pokkasivat ja tuli hyvä. Maksoi muistaakseni 15 euroa.

    Hessu
    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
  10. #1300
    Mulla myös itse väännetty pellistä.

    Valo-ongelman ratkaisin sitten näillä: https://www.storm-motor.fi/mp-tarvik...valolla-kromi/

    Hyvin ovat pelanneet ja kilpikin on hyvin valaistu.
    Ex:
    Ducati Hypermotard 1100 -08
    Kawasaki ZZR 1400 ABS -09
    Honda CBR 1100 XX -04
  11. #1301
    En jaksa selata koko topikkia läpi... onko jotain paikkoja mistä kannattaisi hankkia katteiden osia?

    Mulla on muutamassa katteessa pientä naarmua ja tarttis hankkia pari palaa lisää. Onko jotain paikkaa mistä saisi yksittäisiä katteen paloja??
    NYT BMW HP2 SPORT 2008
    ex BMW S1000XR
    ex Ducati Multistrada 1200 S
    ex Kawasaki ZZR1400
    ex BMW Megamoto
  12. #1302
    Lainaa RvN23 kirjoitti Katso viesti
    En jaksa selata koko topikkia läpi... onko jotain paikkoja mistä kannattaisi hankkia katteiden osia?

    Mulla on muutamassa katteessa pientä naarmua ja tarttis hankkia pari palaa lisää. Onko jotain paikkaa mistä saisi yksittäisiä katteen paloja??
    Mä tilasin omaani osia ebayn lisäksi cornwallkawasaki.co.uk
    Rsv1000r factory
  13. #1303
    Mulla on hyllyssä joutavina 2 kpl ZZR 1400:n (vm.2012) katteen pleksejä. Orggis ja "tuplakupla" eli racing-malli. Jos on tarvetta tuollaisille, ota yhteys YV:llä.
  14. #1304
    qnarkill:n avatar
    Liittyi Apr 2011
    Ei enää neekerihelsinkiin ikinä
    Osaako joku sanoa käykö vm12 zetorin flekti 09:n? Omasta flekti rikki.
    exxtatic
  15. #1305
    Onko rikki vai sulake menny? Omasta vm.-12:sta nousi lämmöt viime kesän reissulla ja epäilin onko flekti rikki. Mutta eihän Kawa mene rikki.. ...oli menny pikku kivi sopivasti flektin väliin joka esti pyörinnän ja sulake oli menny.
  16. #1306
    qnarkill:n avatar
    Liittyi Apr 2011
    Ei enää neekerihelsinkiin ikinä
    Pyörittää huonosti ja kun nyt kelit lämpeni niin alko sylkee nesteet ulos alas rampilla firman tallissa paikallaa ollessaa. 2Jorma2:llta menossa hakemaan varaosaa. Pistetään samalla uudet ölpät ja tulpat suodattimen kera.
    exxtatic
  17. #1307
    Nyt on päästy ottamaan ensimmäiset maistiaiset pränikällä pärrällä (zzr1400). Alkoi mietityttämään, että onko normaalia tälle pelille että vaihdelaatikko on ihan helvetin jäykkä ja karkea?! En ole muilla pyörillä onnistunut löytämään välivapaita väliltä 3-4 ja 5-6, mutta tällä löytyy jatkuvasti. Vaihteet täytyy oikein repiä päälle ja äänimaailma tapahtumasta on kunnon KKRRANKK. Lisäksi kytkin on outo, se kun nappaa kiinni heti kun millin päästää kahvaa irti tangosta. Eli, pirun helppo on lelu sammuttaa risteyksissä. Kuuluuko olla näin? -omasta mielestä ei. Olen kyllä kuullut että Kawan loota on vähän karkeatoiminen, mutta tämä nyt on jo vaikeakäyttöinen.
    Se on se äkkipysäys ku tappaa, ei vauhti...
  18. #1308
    Lainaa Musta dragon kirjoitti Katso viesti
    Nyt on päästy ottamaan ensimmäiset maistiaiset pränikällä pärrällä (zzr1400). Alkoi mietityttämään, että onko normaalia tälle pelille että vaihdelaatikko on ihan helvetin jäykkä ja karkea?! En ole muilla pyörillä onnistunut löytämään välivapaita väliltä 3-4 ja 5-6, mutta tällä löytyy jatkuvasti. Vaihteet täytyy oikein repiä päälle ja äänimaailma tapahtumasta on kunnon KKRRANKK. Lisäksi kytkin on outo, se kun nappaa kiinni heti kun millin päästää kahvaa irti tangosta. Eli, pirun helppo on lelu sammuttaa risteyksissä. Kuuluuko olla näin? -omasta mielestä ei. Olen kyllä kuullut että Kawan loota on vähän karkeatoiminen, mutta tämä nyt on jo vaikeakäyttöinen.
    Kuulostaisi siltä että kytkin ei jostain syystä irroita kunnolla jolloin eivät vaihteetkaan vaihdu niinkuin pitäisi.
  19. #1309
    Lainaa Musta dragon kirjoitti Katso viesti
    Nyt on päästy ottamaan ensimmäiset maistiaiset pränikällä pärrällä (zzr1400). Alkoi mietityttämään, että onko normaalia tälle pelille että vaihdelaatikko on ihan helvetin jäykkä ja karkea?! En ole muilla pyörillä onnistunut löytämään välivapaita väliltä 3-4 ja 5-6, mutta tällä löytyy jatkuvasti. Vaihteet täytyy oikein repiä päälle ja äänimaailma tapahtumasta on kunnon KKRRANKK. Lisäksi kytkin on outo, se kun nappaa kiinni heti kun millin päästää kahvaa irti tangosta. Eli, pirun helppo on lelu sammuttaa risteyksissä. Kuuluuko olla näin? -omasta mielestä ei. Olen kyllä kuullut että Kawan loota on vähän karkeatoiminen, mutta tämä nyt on jo vaikeakäyttöinen.
    Itse itseäni lainaten... Osaako joku sanoa, voisiko ongelma olla että kytkinpuolella olis ilmaa? Ei millään pää kestä tuota rusauttelua. Koitin olla huoltoon yhteydessä, josko sieltä sais jotain vinkkiä kun ei ehdi sinnekään lähteä kun pelkkiin matkoihin menee 4 tuntia, mutta pitihän se arvata että ei sieltä neuvota kun ei voi laskuttaa. Eli, tekisikö ilma kiusaa vai onko tuossa kytkimessä joku säätökeino? Onko muiden kytkin sellainen että millin kun päästää kytkintä kahvasta niin pyörä sammuu jo?
    Se on se äkkipysäys ku tappaa, ei vauhti...
  20. #1310
    Ainakin omassa zetorissani vaihteet menee kun vähän jalalla hipaisee eikä välivapaita tule.
    Kytkimessä todellakin vikaa ei kuulu irrottaa noin äkkiä.
    Zzr1400
  21. #1311
    Lainaa Musta dragon kirjoitti Katso viesti
    Itse itseäni lainaten... Osaako joku sanoa, voisiko ongelma olla että kytkinpuolella olis ilmaa? Ei millään pää kestä tuota rusauttelua. Koitin olla huoltoon yhteydessä, josko sieltä sais jotain vinkkiä kun ei ehdi sinnekään lähteä kun pelkkiin matkoihin menee 4 tuntia, mutta pitihän se arvata että ei sieltä neuvota kun ei voi laskuttaa. Eli, tekisikö ilma kiusaa vai onko tuossa kytkimessä joku säätökeino? Onko muiden kytkin sellainen että millin kun päästää kytkintä kahvasta niin pyörä sammuu jo?
    jos kahva tuntuu puristettaessa veltolta esim liikeradan puoleen väliin, niin silloin siellä on ilmaa.
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Albumi
    * Tuubi
  22. #1312
    Tuosta huoltofirman asiakaspalvelusta.
    Jos ei edes sitä vertaa firma auta ja tee tällä oikeaa asiakastyytyväisyyteen tähtävää esi-kauppaa, niin äänestä jaloillasi.

    On aika paska yritys ja aspa.
    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
  23. #1313
  24. #1314
    Omassa oli huollossa huolimattomasti ilmattu kytkin, oireet oli pitkä tyhjä liike kahvassa ja kytkin otti pienellä liikkeellä kiinni. Säätö meni pikku hiljaa huonommaksi ja lopulta oli vaikea saada edes vaihde vapaalle. Ilmasin uudestaan alakautta eli painoin nestettä sylinteriltä kahvaan, letkulla varustettu injektioruisku kiinni ilmausnippaan ja sen jälkeen on pelittänyt.
  25. #1315
    Lainaa Musta dragon kirjoitti Katso viesti
    Itse itseäni lainaten... Osaako joku sanoa, voisiko ongelma olla että kytkinpuolella olis ilmaa? Ei millään pää kestä tuota rusauttelua. Koitin olla huoltoon yhteydessä, josko sieltä sais jotain vinkkiä kun ei ehdi sinnekään lähteä kun pelkkiin matkoihin menee 4 tuntia, mutta pitihän se arvata että ei sieltä neuvota kun ei voi laskuttaa. Eli, tekisikö ilma kiusaa vai onko tuossa kytkimessä joku säätökeino? Onko muiden kytkin sellainen että millin kun päästää kytkintä kahvasta niin pyörä sammuu jo?
    Siis hetkinen, ymmärsinkö jotain väärin kun puhuit pränikästä pyörästä? Onhan uudessa pyörässä takuu, ja vanhassakin myyjällä jonkinlainen vastuu jos tuo on vain sinulle "uusi". Luulisi olevan hyvinkin huollon intresseissä auttaa. Jos tehdastakuu on voimassa, niin kai lähempääkin merkkikorjaamo löytyy?

    Oire sinänsä täsmää ilmaan kytkimessä, mutta onko siinä edes hydraulikytkin vai vaijeri? Kun ainakin mun z1000sx on vaijerilla...
  26. #1316
    Lainaa sami1024 kirjoitti Katso viesti
    Oire sinänsä täsmää ilmaan kytkimessä, mutta onko siinä edes hydraulikytkin vai vaijeri? Kun ainakin mun z1000sx on vaijerilla...
    14:sessa on nestekytkin.
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Albumi
    * Tuubi
  27. #1317
    Lainaa sami1024 kirjoitti Katso viesti
    Siis hetkinen, ymmärsinkö jotain väärin kun puhuit pränikästä pyörästä? Onhan uudessa pyörässä takuu, ja vanhassakin myyjällä jonkinlainen vastuu jos tuo on vain sinulle "uusi". Luulisi olevan hyvinkin huollon intresseissä auttaa. Jos tehdastakuu on voimassa, niin kai lähempääkin merkkikorjaamo löytyy?

    Oire sinänsä täsmää ilmaan kytkimessä, mutta onko siinä edes hydraulikytkin vai vaijeri? Kun ainakin mun z1000sx on vaijerilla...
    Todellakin, jos on uusi tai uusi käytetty mopo. Älämölöä vaan ja kunnon palvelua.
    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
  28. #1318
    Lainaa sami1024 kirjoitti Katso viesti
    Siis hetkinen, ymmärsinkö jotain väärin kun puhuit pränikästä pyörästä? Onhan uudessa pyörässä takuu, ja vanhassakin myyjällä jonkinlainen vastuu jos tuo on vain sinulle "uusi". Luulisi olevan hyvinkin huollon intresseissä auttaa. Jos tehdastakuu on voimassa, niin kai lähempääkin merkkikorjaamo löytyy?

    Oire sinänsä täsmää ilmaan kytkimessä, mutta onko siinä edes hydraulikytkin vai vaijeri? Kun ainakin mun z1000sx on vaijerilla...
    Siis pyörä on ihan uus. Nyt on 100km mittarissa, enempää en ole raaskinut ajaa ettei riko paikkoja, on se niin rajua repiä pykäliä väkisin päälle. Ja kytkin on siis hydraulinen. Kävin tänään liikkeessä -autolla- kyselemässä mitä lelulle tehdään ja tuomio oli että ajaa vain ja jos ei ekaan huoltoon mennessä tilanne helpota, niin sitten mietitään jatkoa. Niin ja kytkimelle ei ole kuulemma mitään tehtävissä. Ainut on jos sen purkaa ja jotain jousia tai jotain muuttaa. Täytyy koittaa auttaako kahvan etäisyydensäätö yhtään asiaan -jos viikonloppuna nyt tulee sen verran keliä että pääsee kokeilemaan. Kuulemma Kawan laatikon rattaat ovat erityisen ronskia koneistusta ja siksi saattavat joissain yksilöissä olla todella ongelmallisia. Kuvittelis tana että kun laatikot ovat perusperiaatteeltaan pysyneet samoina vuosikymmeniä, että niitä olis opittu tekemään ongelmattomiksi, mutta ei.
    Se on se äkkipysäys ku tappaa, ei vauhti...
  29. #1319
    No, ei se noin käyttäydy, vaikka Kawa- kolaus tuleekin ykkösen kytkettäessä.
    Nyt takuuhuoltoon!
    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
  30.  
  31. #1320
    the thrill seeker Bem-Ari:n avatar
    Liittyi Feb 2009
    Pirkanmaa
    MotOrg ry jäsen
    Ei muuta,kuin HETI työn alle,Kawan laatikko ainakin omassa ZZR:ssä pelaa kevyesti (-13 ZZR 1400).
    <p>Man cannot live on beer only.
    Helkama,Sachs,Tunturi,Hånda,Kawasaki;Suzukeita 5kpl,pari Kawasakia,kaksBemaria,ZZR 1400 SE,Triumph Tiger 1200 XRT,nyt 2 Kawasakia ja BMW K1300 GT.
Sivu: 44 / 64:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34424344454654 ... ViimeinenViimeinen