Sivu: 40 / 64:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 30383940414250 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1171:stä 1200:een 1896:sta
  1. #1171
    Tai yleensä edes ajaa
    Sei ole nii
  2. #1172
    2012-malliin sopivaa E-merkattua kilpitelinettä ja kokemuksia käytännössä? Aika simppeli virititys näemmä kelpaa kun ei tarvi vilkkuja viritellä siihen. Eli pelkkä levy ja joku pikku ledi-lamppu siinä roikkumassa.

    R&G:ltä ainakin yksi näyttäs löytyvän: http://www.rg-racing.com/browseBike/.../LP0037BK.aspx

    Kuraa varmaan pikkasen enempi saa selkään verratuna lapioon mikä perässä orggiksena roikkuu?
    Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
  3. #1173
    Orkkiksellakin sataa paskaa kurakelillä takapenkille aika huolella....reissussa tulee köytettyä takapenkille kassi kiinni, niin kyllä sadekelin jälkeen aika kurainen oli yltä päältä..
  4. #1174
    Lainaa Semyorka kirjoitti Katso viesti
    2012-malliin sopivaa E-merkattua kilpitelinettä ja kokemuksia käytännössä? Aika simppeli virititys näemmä kelpaa kun ei tarvi vilkkuja viritellä siihen. Eli pelkkä levy ja joku pikku ledi-lamppu siinä roikkumassa.

    R&G:ltä ainakin yksi näyttäs löytyvän: http://www.rg-racing.com/browseBike/.../LP0037BK.aspx

    Kuraa varmaan pikkasen enempi saa selkään verratuna lapioon mikä perässä orggiksena roikkuu?
    Minulla on itse tehty kilpiteli, jossa kilpi tulee heti takavalon alle/ei jää rakoa kilven ja lampun alle. Minulla rapa ei ole kiusannut koskaan eikä se ole kyllä sotkenutkaan, joten voi olla että tuo raon puuttuminen blokkaa ravan aika hyvin.
    Kilven valaistuksen olen hoitanut led-valot sisältävillä pulteilla. Nehän eivät ole e-hyväksyttyjä, mutta eipä ole koskaan kyttiä vielä häirinnyt. Luulen, että pääasia on, että kilpeen tulee valot.
    Ex:
    Ducati Hypermotard 1100 -08
    Kawasaki ZZR 1400 ABS -09
    Honda CBR 1100 XX -04
  5. #1175
    Pitää vähän keväällä pyöritellä niin sitten näkee keventääkö perää vai ei Hirmu pitkälle toi originaali teline ei tule joten siitä plussaa mutta katsotaan mitä silmä sanoo sitten kun on hetken katsellut.
    Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
  6. #1176
    Lainaa Semyorka kirjoitti Katso viesti
    Pitää vähän keväällä pyöritellä niin sitten näkee keventääkö perää vai ei Hirmu pitkälle toi originaali teline ei tule joten siitä plussaa mutta katsotaan mitä silmä sanoo sitten kun on hetken katsellut.
    No, tuolta se teline näyttää.

    IMG_20130608_095110.jpg
    Ex:
    Ducati Hypermotard 1100 -08
    Kawasaki ZZR 1400 ABS -09
    Honda CBR 1100 XX -04
  7. #1177
    Terve, hommasin juuri 2013 mallisen ZZR:n ja nyt kaikenmaailman lisäpalikalle olisi tarvetta. Korotuspalat ohjaukselle jo tilasinkin mutta osaisiko joku kertoa sopivatko edellisen mallin (06-11?) pleksit myös uudempaan (12->)? Täällä oli muistaakseni kuva jossa oli hieno musta tuplakupla mustassa pyörässä. Mistähän se on ostettu tai onko heittää linkkiä hyvään pleksiin?

    Entä joutuuko kaatumatappien asennuksessa purkamaan katteita, Puigin versioita katselin mutta missään ei selkeästi mainostettu selviämistä vähellä asentelulla? En ole kovin hyvä askartelemaan mutta edelliseen (naku)pyörään sain ähellyksen jälkeen asennettua tuulilasin ja kaatumatapit. Tällä kokemuksella + pikaisella googlettelulla sivulaukkurautojen asentelu lienee tekemätön paikka vai onko löytynyt jo joku yleispätevä ratkaisu "ongelmaan"?

    Mahtava pyörä kyllä, melkein tuli ekana viikonloppuna 1000 km täyteen vaikka vain vähän kokeilin.
  8. #1178
    Näyttää olevan sama kaikissa vuosimalleissa..

    Itse ajattelin tilata tumman Puigin double bubblen Ebaystä Saksasta.... Hintaa on 91€ postikuluineen
    Ei kiinnosta pätkääkään
  9. #1179
    Mulle tuli Bike Worldista PUIGin tuplakupla,maksoi satasen.
  10. #1180
    Olisiko tietoa mistä zetoriin tangot,cliparit? Kohtuu hinnalla.. ne putken pätkät missä toisessa on kiinni kytkinkahva ja toisessa etujarrukahva.
    Nehän taitavat tulla putken päästä pultilla kiinni? Etuiskareissa oleviin kiinnikkeisiin (clip ons?)
    Kyselin kawasaki diileriltä täällä Oulussa ja hinta oli aika suolainen 220e/kpl

    Tarvike liikkeissä mallia tarvike, ei taida olla päähän tulevalle pultille putkessa kierrettä..
    kornwallkawasaki on tietty yksi,mutta mistä muualta löytyisi?
    Rsv1000r factory
  11. #1181
    Ebay.com
    Suzuki b-king -08
    Ex Yamaha fz-1 n -07
    Ex Suzuki gsf 1250 -07
    Ex Suzuki gsf 1200 s -03
    Ex Suzuki sv 650 s -99
  12. #1182
    Osaako joku rattaiden/ketjujen kanssa pelannut sanoa meneekö normiketjujen mitan puolesta taakse +2 ratas ?

    Haarukassa oleva kireysmittari on alta kolmannessa viivassa .. olisko noin 2.75 kohdalla ?
  13. #1183
    Laita -1 eteen, käy normi ketjulle.
    Zzr1400
  14. #1184
    Gearing commanderin mukaan akseliväli lyhentyis 8.4mm, jos taakse +2:
    http://www.gearingcommander.com
    ZH2 2020
  15. #1185
    Lainaa Attitude kirjoitti Katso viesti
    Gearing commanderin mukaan akseliväli lyhentyis 8.4mm, jos taakse +2:
    http://www.gearingcommander.com
    Kitoos infosta , onkin varsin tietäväinen laskuri eli hiinä ja hiinä tämä oma tapaus että piisaako vitjat.
  16. #1186
    Eilen meni orggis-pleksi vaihtoon. Uusi on vähän korkeampi ja tuo jännä leikkaus lisänä, saa nähä millainen on ajossa. Zero Gravity Marc 1, UK:sta tilattuna, malli on hieman kai prototyyppi asteella mutta saatavuus paranee pikkuhiljaa.

    WP_20140422_003.jpg
    Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
  17. #1187
    Tarkoitus olisi laittaa 12V virranulosotto -09 ZZR:ään, kun kesän reissut lähestyy. Onko vinkkejä/kokemuksia, mistä kannatta ottaa releelle herätysvirta?
    Vanhempiin pyöriin olen ottanut sen suoraan parkkivalon johdosta, mutta toimiiko sama myös -09:ssä?
    Ei kiinnosta pätkääkään
  18. #1188
    Mä vaihdoin orkkis-pleksin tilalle PUIGin racingin eli"tuplakuplan". Valitettavasti ei vielä kuvaa ole tarjota...mut aika toimivan oloinen kapistus kun on paikallaan. Hintaa oli tasan huntti.
  19. #1189
    Lainaa adenauer300 kirjoitti Katso viesti
    Tarkoitus olisi laittaa 12V virranulosotto -09 ZZR:ään, kun kesän reissut lähestyy. Onko vinkkejä/kokemuksia, mistä kannatta ottaa releelle herätysvirta?
    Vanhempiin pyöriin olen ottanut sen suoraan parkkivalon johdosta, mutta toimiiko sama myös -09:ssä?
    Mä nappasin herätevirran rosvoliittimellä (jonka käärin varmuudeksi vielä erkkariin) rekkarikilven valosta. Jos se nyt kärähtää sohlon kytkennän vuoksi niin ei ole katastrofi. Ei ongelmia 36tkm aikana.
    KTM SDR 1290 '14
    ex ZZR 1400 '08
    ex ER-6f '06
  20. #1190
    Lainaa Karza kirjoitti Katso viesti
    Mä vaihdoin orkkis-pleksin tilalle PUIGin racingin eli"tuplakuplan". Valitettavasti ei vielä kuvaa ole tarjota...mut aika toimivan oloinen kapistus kun on paikallaan. Hintaa oli tasan huntti.
    Miten ylös tuo ohjaa ilmavirran? Kun olen pitkä kuski ( 198cm ) niin orkkis plexi jää auttamatta matalaksi, ja kaikki ilmavirta on kypärässä, joten mietinnässä on joko tuplakupla tai touring pleksi....
    Ei kiinnosta pätkääkään
  21. #1191
    Ei ole vielä testiajoa kerennyt tekemään. Oikean kokemuksen saa vasta heinäkuussa Saksan autobaanalla kun alkaa suihkimaan kohti Itävaltaa... Mulla oli edellisessä ZZRssä (vm.2010) "Touring", oli sekin parempi kuin orkkis.
  22. #1192
    Lainaa Karza kirjoitti Katso viesti
    Ei ole vielä testiajoa kerennyt tekemään. Oikean kokemuksen saa vasta heinäkuussa Saksan autobaanalla kun alkaa suihkimaan kohti Itävaltaa... Mulla oli edellisessä ZZRssä (vm.2010) "Touring", oli sekin parempi kuin orkkis.
    Tilasin Touringin mustana
    Ei kiinnosta pätkääkään
  23. #1193
    Oliko jollain tässä noi SW Motechin Blazet kiinni? Kaikki meni muuten suht helposti paikalleen mutta en keksi miten saisi siististi noi suojakalvot tohon laukkujen "hinkkaus" kohtaan kiinni. Tulee aina sellaista kamalaa kuprua kun vähänkin isompaa palaa yrittää siihen pistää tai alkaa myöhemmin irtoamaan. Joku 2x4cm kaistale riittäisi vähän suojaamaan tota perää laukulta.
    Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
  24. #1194
    Lainaa Semyorka kirjoitti Katso viesti
    Oliko jollain tässä noi SW Motechin Blazet kiinni? Kaikki meni muuten suht helposti paikalleen mutta en keksi miten saisi siististi noi suojakalvot tohon laukkujen "hinkkaus" kohtaan kiinni. Tulee aina sellaista kamalaa kuprua kun vähänkin isompaa palaa yrittää siihen pistää tai alkaa myöhemmin irtoamaan. Joku 2x4cm kaistale riittäisi vähän suojaamaan tota perää laukulta.
    Hiustenkuivaajalla lämmittelet niitä kalvoja samalla kuin hissukseen yhdestä reunasta alkaen venyttelet niitä paikoilleen. En ole Blazejen kalvoja nähnyt mutta aika monen kanssa toi metodi toimii.
    KTM SDR 1290 '14
    ex ZZR 1400 '08
    ex ER-6f '06
  25. #1195
    Lainaa daxter kirjoitti Katso viesti
    Hiustenkuivaajalla lämmittelet niitä kalvoja samalla kuin hissukseen yhdestä reunasta alkaen venyttelet niitä paikoilleen. En ole Blazejen kalvoja nähnyt mutta aika monen kanssa toi metodi toimii.
    Joo toi voisi pelittää. Ajattelin ensin vedellä niitä saippuaveden kanssa mutta tuo muotoon venyminen voisi toimia paremmin. Ihan perus läpinäkyvää kalvoa tuo tuntuisi olevan.
    Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
  26. #1196
    Laitoin omaan 2013 malliin Kiinasta tilatun tuplakuplan, istui ihan hyvin. Vielä on ajossa testaamatta mutta varmasti parempi kuin alkuperäinen. Kun nostin ohjausta, alkoi alkuperäisellä tuulemaan suoraan kypärään (186cm).

    Olen kanssa sivulaukkuja miettinyt, millaiset nuo blazet ovat käytännössäja mistä saisi edullisesti?
  27. #1197
    Meni touring visiirin tilaaminen Ebay.de:stä reisille Tuli juuri viesti myyjä firmalta, ettei he pysty toimittamaan myymäänsä tuotetta, koska heillä ei ole sitä hyllyssä ( ja tehtaalta 5 viikon toimitusaika ). Kyselin vastaava tuplakuplaa, jota he myös myivät.... mutta sitäkään ei ole hyllyssä. vaikka kumpaakin olematonta myydään edelleen ebayssä... No, kaupat perutaan ja nyt odotellaan maksua takaisin paypalille... Ja sen jälkeen myyjälle negatiivinen palaute....
    Ei kiinnosta pätkääkään
  28. #1198
    Mulle tuli se PUIGin tuplakupla Bike Worldista Turuust....
  29. #1199
    On se kumma kun ei tämä houkuttele... ollu vekotin jo ties kuin kauan myynnissä mut ei vaan mene, mikä tässä on vikana ettiikö ihmiset pyöriä mis on putket vai eikö ketää vaan kiinnosta.

    http://www.nettimoto.com/kawasaki/zzr/1530198

    Kawa kyl palvellu maukkaasti, ehkä selkäkipujen takia pakko vaihtaa pystympää mut ei vaa mee kaupaks!
    Suzuki Hayabusa -09 (19-22(
    Kawasaki Z1000 -08 14
    Kawasaki ZZR 1400 -07 (13-14)
    Suzuki GSX-R 1000 k6 2006 (12-13)
    Yamaha YZF-R1 -06 (11-12)
    Yamaha YZF-R6 -04 (10-11)
  30.  
  31. #1200
    On hiano.
    Kyllä se menee jollekin asiasta ymmärtävälle.

    Tai,

    Hommaat toiset kahvat, joilla tulee pystympi ajoasento. Jenkkifoorumilla ainakin niistä ollut puhetta.

    Soon melkein samanlainen kuin mulla

    -Hessu-
    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
Sivu: 40 / 64:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 30383940414250 ... ViimeinenViimeinen